Watchia レビュヌ 

373
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Siden 2018 har jeg har kjÞpt flere klokker fra ca. 2000,- til 20.000,- fra Watchia og Klokkegiganten. Jeg har ogsÃ¥ benyttet meg av deres returordning (365 dager!) og sendt klokke inne pÃ¥ garanti ved... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Bestilte en klokke med dem i romjulen og hadde klokken pÃ¥ dÞren tre dager etterpÃ¥ i Norge. Rask og effektiv levering med vennlig kundeservice. Eneste jeg kan finne pÃ¥ Ã¥ trekke ned pÃ¥ er det at jeg ikk... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Jeg liker klokka jeg kjÞpte bare bedre og bedre! Selve handelen fungerte ogsÃ¥ bra. God pris og rask levering. Hvis jeg skal kritisere noe, sÃ¥ mÃ¥ det vÊre at det ikke er mulig Ã¥ hake av for henting hos... もっず芋る

䌁業情報

  1. 時蚈店

Watchia に぀いお

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Watchia.com er udpeget af samtlige mÊrker til at vÊre deres autoriserede forhandler i Danmark. Det vil sige, at alle ure du finder her på Watchia.com er 100% originale og kommer med gyldig dansk garanti samt officiel service fra det pågÊldende mÊrke.

連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

373件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(373)

過去12か月のレビュヌ数: 5ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Very pleased

First time of using the site and slightly nervous because it was coming from abroad and the really good price of the watch. But I needn’t of worried. Got my watch in 6 days, exactly as described. Very pleased and would definitely use again.

2020幎4月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Refused a refund

I bought a Tissot watch for my husband's Christmas present. He tried it on Christmas Day, but the style did not suit, so he packaged it back up immediately and sent it back. Watchia insisted the watch was damaged (how? He wore it for less than 5 minutes), and refused a refund. They are now charging us £26 to get the watch returned to us. DO NOT BUY FROM THIS SITE! Terrible customer service.

NB - we now have the watch returned to us (costing us £40 postage) and there are NO SCRATCHES or damage of any sort.

2020幎1月16日
自発的なレビュヌ
Watchia ロゎ

Watchia からの回答

Hi Deborah,

We're sorry with your bad experience.

But you have to understand the situation when we get a product back with scratches, we can't sell it as a new product. It is the last situation we want to have, and that is the reason we protect the watches with bubble wrap even inside the Tissot box.

We're sorry that it ended like this, but we can't give full refund on products that are returned damaged.

5぀星のうち1の評䟡

Don't buy anything from them if you are


Don't buy anything from them abroad if you don't want to lose your money! If you need to return the product, you will pay for sending but don't get any guarantee that the package will arrive and you get money refund! They don't have return agreement with shipping companies like normal online shop should have and in case you return the watch, you will do it 100% at your own risk and expence, besides sending back is not cheap (depending on country, I've paid 30 euros). They send me the watch using PostNord - their national shipping operator. But as I've been told by PostNord representative here in Finland this operator doesn't provide services for persons, only for companies, at least here. They said "Sorry, but it's impossible to send the package back", meaning sending as private person via the same provider (PostNord) which would be the best way to make sure appropriate delivering. When you use different postal company in returning parcels the major problem is that you cannot be sure if the parcel arrives directly to receiver because different operator in you country doesn't necessary operate in other countries directly but obviously uses local postal services. Danish smaller shipping companies are working on "take-money-do-less"-basis. So my parcel was thrown by some "Bring"-named company somewhere into the authomated post box where it supposed to wait for pick up! This is nonsense! Naturally no one comes to take the package out of box because receiver is not a person but company and thus the parcel returns back if even returns.

2019幎10月6日
自発的なレビュヌ
Watchia ロゎ

Watchia からの回答

Hi Helena,

We're sorry to hear about your bad experience, but we can't afford to cover return shipping as some really big e-commerce companies do.

We don't hide that we're are a danish company, and in case of a return or exchange it can be a bit expensive for a return if you don't know how to find cheap shipping.

We're working on a return shipping solution, so it will be cheaper for foreign customers to return or exchange, and hope to have one ready soon.

5぀星のうち3の評䟡

Ikke kjÞp varer hos Watchia.com

Etter å ha skrevet nedenstående erfarte jeg at Watchia.com ordnet opp. Fikk beklagelse og refusjon og er tilfreds med opprydding. Bra!

Ikke kjÞp varer hos Watchia.com, Norge: Org.nr: NO.914178630.MVA. De tar ikke ansvar for feil eller reklamasjon på produkter som kjÞpes gjennom dem, og de svarer heller ikke på henvendelser på e-poster til kundesupport. KjÞpte en Diesel-klokke i 2017 som jeg har hatt masse kondensproblemer med. FÞrste reklamasjon innebar 8-ukers venting uten låneprodukt eller kompensasjon. Andre reklamasjon på samme feil har forelÞpig medfÞrt 10 ukers venting, og de svarer ikke på henvendelser/purringer. VÊr obs! Velg annen leverandÞr!

2019幎5月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

VÊr indstillet på manglende ansvar..

Jeg modtog et Michael kors ur i gave sidste sommer.
Da uret slet ikke lever op til de funktioner det skulle have (hvilket er bekrÊftet i en Elgigant-butik med UDEMÆRKET kundeservice) har jeg flere gange rettet henvendelse til Watchias kundeservice. Jeg fÃ¥r blot nedladne svar som henviser mig til at min veninde med samme ur og gode funktioner skal hjÊlpe eller ogsÃ¥ skal jeg henvende mig til Michael kors kundeservice. Denne henviser mig til det objektive ansvar som sÊlger (watchia) har, nÃ¥r de forhandler uret.
Så her står jeg. Med et smart-ur, som ikke engang vil tÊlle skridt eller holde strÞm i en halv dag i dagtimerne. KÞb ikke jeres varer her. Måske er det billigt, men det er ikke de få sparede kroner vÊrd.

2019幎5月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Hurtig levering. Ingen problemer.

Hurtig levering. Modtog mit ur dagen efter, jeg bestilte det.
FortrÞd mit kÞb og fik refunderet belÞbet uden problemer.
Giver 4/5 stjerner, fordi Watchia sender uret i en pose, hvorpå de skriver, at uret ikke kan refunderes, hvis man bryder forseglingen, hvilket er en smule misvisende, da man har lov at prÞve det på inden man ombestemmer sig.

2019幎5月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Casio Edifice EQB501 TRC 1AER

Casio Edifice EQB501 TRC 1AER. I was looking for this very rare Edifice watch and found Watchia had one in stock. Order placed and the watch arrived 4 days later via UPS. Until this point I had never heard of Watchia and was rather skeptical about ordering a watch from a company in Denmark I'd never heard of before, having checked Trust Pilot for reviews I was pleased to see there were many good reviews and I proceeded with the order. I was impressed with the level of communication and the level of packaging used. Absolutely no issues with the watch, it's beautiful, well made and I'm extremely pleased to have been able to get my hands on such a rare time piece. As far as I can see there is one available on Amazon at an extremely exaggerated price. So all in all I'm very happy to have found Watchia and would recommend them to anyone in the UK looking to buy from them. I'll certainly consider uing them again in the future. Thanks Watchia !!

2018幎11月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very good service

Very good service. I ordered a g-shock from them and it came quickly with all the correct packaging etc in perfect condition. They sent emails tracking the parcels process.They even sent me an email to warn that the post terminal my package would go through was slow and it might be delayed, it wasn't fortunately and I got it in three days.

2018幎6月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

*** FIVE STAR SERVICE ***

FIVE ***** SERVICE. Extremely pleased with their service, just purchased the latest Casio Frogman watch from them and it was well packaged and delivered quickly - the watch is really great too. I accidentally paid twice (as I thought that the first payment attempt had timed out during the security verification process) and was promptly refunded when I pointed this out. 100% reliable and trustworthy site with very keen pricing. HIGHLY RECOMMENDED.

2018幎4月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Virkelig dårlig kundeservice!!!!

Virkelig dårlig kundeservice!!!!!
Jeg har fået et ur i julegave og da jeg havde fået et andet som jeg bedre kunne lide skulle dette returneres. Denne side har kun 14 dages returret også selvom det var jul, så nu står jeg med et tilgodebevis jeg ikke kan bruge, da butikken nÊgtede at sende pengene retur.
Så rådet herfra er at handle på en side, hvor de er lidt mere servicemindede.

2018幎1月9日
自発的なレビュヌ
Watchia ロゎ

Watchia からの回答

Hej Alice
På mange af vores ure, har vi rigtig gode priser. Vi har derfor ikke mulighed for at kunne tilbyde ekstra service til disse priser. Dog af samme årsag tilbyder vi, at man kan tilkÞbe sig forlÊnge retur og eller bytteret, skulle man stå i den situation, at man eksempelvis skal give uret i gave.

Jeg beklager selvfÞlgelig, at du ikke har haft en god oplevelse, men vi har aldrig givet udtryk for forlÊnget returret i anledning af julen.

God dag :-)

Mvh, Carl-Christian

5぀星のうち5の評䟡

FuldstÊndig eksemplarisk kundeservice

FuldstÊndig eksemplarisk kundeservice! Jeg kan kun anbefale Watchia. Produktet var som det skulle vÊre, og vigtigst af alt var kundeservicen ud over alt hvad man kan tillade sig at forvente, da en ansat blev i butikken over lukketid, for at jeg kunne få mit ur.

Det er bestemt ikke sidste gang, at jeg handler hos Watchia.

2018幎1月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Fejl levering

Var hurtig til at sende Uret, men måske for hurtig. Har fået leveret det forkerte ur. Håber ikke det vil give flere problemer, men det vil vise sig.
Så indtil videre kun tre stjerner, kan Êndre sig til flere eller fÊrre alt efter hvor hurtig de er til at udbedre fejlen.

2017幎12月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

En vare til 2000kr som var gått opp i limet - endte med penger tilbake

Fikk en stÞvete vare som var gått opp i limet og man måtte ha gjort ren fÞr bruk.
Det er irriterende når man bestiller varer hjem som det ser ut som ingen har sett på fÞr den ble sendt til deg. Denne var skulle vÊre i julegave men er så dårlig stand at jeg ikke kan gi den bort

Fikk god service og pengene tilbake!

2016幎11月10日
自発的なレビュヌ
Watchia ロゎ

Watchia からの回答

Hei Tuva,

Det er jo alt for dårlig av oss / produsenten som har levert en slik vare til oss.

Siden denne er nedpakket har ikke pakkeren sjekket den nÊrmere fÞr den ble sendt, og det skulle vi jo selvfÞlgelig absolutt ha gjort.
Vi sjekker alle vi har på lager med en gang, for å sÞrge at dette ikke kan skje igjen.

Så det må vi beklage så mye!

Vi har skrevet til deg for å finne en lÞsning så dette lÞser seg!

Mvh,

Watchia.com

5぀星のうち1の評䟡

Upålitelig

Etter bestilling av klokke får jeg 2 mailer fra Watchia som forteller meg at de har pakket og sendt min vare, og at den forventes å bli levert neste dag. Det kommer ingen pakke. Problemet er at Watchia ikke forholder seg til fakta, og det viser seg at de ikke engang har varen på lager.

Oppdatering:
Watchia svarer blant annet: "Så har du som du beskriver, dessverre allerede fått email fra UPS om at en pakke er på vei til deg, med forventet leveringstid."

Til dette vil jeg presisere at jeg sammen med mail fra UPS, også fikk mail direkte fra support hos Watchia.com hvor det stod "Din ordre er nå pakket og sendt fra vårt lager".

2016幎6月30日
Watchia ロゎ

Watchia からの回答

Hei Svein,

Jeg kan ikke finne noe ordrenummer på ditt navn, så dessverre får jeg ikke sjekket din sak spesifikk. Vi selger kun varer vi har på eget lager, og som er klar til å sendes. Dessverre kan det en sjelden gang skje lagerfeil, og om vi ikke finner varen på lageret. Så har du som du beskriver, dessverre allerede fått email fra UPS om at en pakke er på vei til deg, med forventet leveringstid.

I blant er teknikken litt for hurtig dessverre, og vi skal se på våre rutiner for å forhindre dette i framtiden.

Finner vi ikke varen, så tilbyr vi alltid en kompensasjon for å rette opp i vår feil, og det vil jeg tro vi har gjort til deg også.

Svar til din korrigering: Den emailen skulle du jo selvfÞlgelig heller ikke fått, da vi sender den etter alle pakkene er hentet hos oss. (normalt til alle, men din har jo ikke blitt funnet og skulle derfor ikke vÊrt sendt, det er så en feil fra en av våre medarbeidere)

Mvh,

Watchia

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報