レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service from We Are Movers. The team was professional, friendly and extremely helpful from start to finish. Everything was handled with great care, and the whole process was smooth and str... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely EXCEPTIONAL I have used a lot of removals services over the years - this one was by far the best. I needed 3 bulky items of furniture moved across London. They treated the pick up locat... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Were able to help out last minute after another company canceled the day of (thirty minutes before they were arranged to arrive). Mark got a van to me within an hour of me reaching out and very gracio... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Keith and Abbey were exemplary in both their professionalism and in the delivery of their work. They arrived promptly on time and assisted me in packing and loading my luggage and boxes onto their Lut... もっず芋る

䌁業情報

  1. 匕越し・倉庫保管業

圓該䌁業による蚘述

The Uk's Online Live man and van removals price comparison site


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

128件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.9

すべおのレビュヌ

(128)

過去12か月のレビュヌ数: 19ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Hi so today I moved and We are Movers

Hi so today I moved and We are Movers done the job for me.Very good service from the guys even when they had to use the stairs .Helped me get everything out of the house and made sure the goods were well secured in the Van.Helped me move my furniture into my new place and made sure it was in the correct places .
Thanks

2022幎3月19日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Joseph,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

My first time of using this company

My first time of using this company. They wre very considerate and understanding💃🥰 my table couldn't get into my kitchen cos os the legs, and the driver helped with his own materials, scrolled out the legs and fix the table back in my kitchen. So amazing. Thanks🥰🥰🥰

2022幎3月16日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Rosemary,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

From start to finish very good

From start to finish very good, the 2 movers were amazing and went out there way to help us, very polite and professional from beginning to end. Highly recommended

2022幎1月21日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Sally,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

They helped out last minute

They helped out last minute when demand for movers was high.
They were professional and made a difficult day much easier for myself.
Could not recommend more.
The guys they sent the next day to help with the last few bits we polite as well and kept me informed as were late due to traffic.
Very happy customer.
Thank you 😊

2022幎1月14日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Leanne,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

Great experience with this company

Great experience with this company. They took on the job at late notice when another pulled out. They were respectful and careful with our things. Fast working and got the job done quickly. Two friendly gentlemen also. Highly recommend.

2022幎1月8日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Liz,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち1の評䟡

Avoid this company at all cost.

Avoid this company at all cost.

We are utterly disgusted with this company, truly disappointed and left us with a deep trauma using the mover service from this company. This company so unprofessional and fails to deliver it services.

We paid booking for the movers 2 weeks in advance, and during the agreed day, we wait for hours and the mover did not come. We even had to call them up and ask what's going on, and they answer they give is to wait for a call back, and we did not receive any call at all. We've made tons of call and nothing was resolved. They did not even send a replacement mover and we have to deal with the delay of moving, plus issue with the landlord. We also lost valuable time and energy due to this matter.

We are demanding for full refund and compensation due to this matter. Else we will have to bring this to the higher authority.

We have also email them 3 times, and we did not receive any reply at all. Why are you ignoring to my emails?

2022幎1月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

5 stars just isn't enough

This company and their people are amazing. If you ever thought you could move yourself think again. These guys take all the strain out of it, nothing is too much trouble and there know how to pack! Our completion took longer than expected so we didn't get keys until 4.30pm, after a 7am start but it was no problem and they get quickly helped us get everything inside and to the right rooms.
5 stars just isn't enough!

2021幎12月21日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Ben,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち4の評䟡

After arriving an hour late

After arriving an hour late, the guys were friendly, courteous and professional. Would highly recommend them.

2021幎12月18日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Paula,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent

Excellent - punctual, professional and very organised! Would definitely recommend.

2021幎12月3日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Iuniah,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

Great experiences, highly recommend them!

I had 2 great experiences with the guys from "We are move". Very friendly, punctual and great workers! If you need to move in London or need transport, try these guys, I highly recommend them!

2021幎11月18日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

I’m really happy with the service

I’m really happy with the service
I received. I made the booking last minute and they were reliable, arrived on time. My items were well taken care of. I highly recommend this company.

2021幎11月18日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Sammy,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

I hired we are movers to move my


I hired we are movers to move my furniture and belongings from my flat into my mum’s garage as my stay in Africa has been extended for a few months due to unforeseen circumstances. The job was done flawlessly. My now former landlady had nothing but high praises for them and has now made them her go to movers for all her properties. Once at my mum’s house they helped to move things around and make space for my bits. My mum was so happy with how they handled everything and were so polite and helpful. I am a very grateful customer.

2021幎11月18日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review Martina,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

The Best Moving Company I have Ever used

I Contacted We Are Movers This Morning After Being Let Down By The Original Company I had hired. I spoke to keith who managed to get a team out to me within an hour. The guys were polite from start to finish and everything was handled with care. Despite knowing that i was in a desperate situation and would have paid any amount just to move today; these guys did not try to extort me. They even charged me less than the original company i had hired! Thank You So Much Guys I couldn’t Thank You enough even if i tried.

2021幎11月17日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Thank you for your review,

We are pleased to hear you had a great experience

Many thanks
We Are Movers Team

5぀星のうち1の評䟡

Why are they allowed to be in business?

Well, no much to say I'm still waiting for the driver. Seriously avoid this company:

1- the high score on here is because they'll do all their best to take them down. The market out there is full of competitors! I wish they could put all these efforts in their customer service.

2- they'll come up with crazy stories to excuse their incompetence - depending who answer the phone when you call their offices or the driver.

3 - get ready to stay on the middle of the street for hours.

They might offer you to do the job for you (FREE of charge) as it happened to me but I rather prefer to pay twice the price that having businesses with them again.

There are better services out there - spend those £10 more and save your time and day.

2021幎10月17日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Dear customer,

Firstly I would like to again apologize for the delays and how they negatively affected your day. Unfortunately because of the nature of our service we often fall prey to unforeseen episodes of traffic and delays during individual Jobs.

On the day in question, the driver had moved a disabled client. Upon arrival at the new address, there was a delay with the keys.
As you were advised, there was no way we could abandon the lady in the cold with all her property. Before contacting you we did try to reallocate your Job to another driver but unfortunately, all our drivers were busy. Once your allocated driver finished he immediately made his way to you but because of the time was again delayed by rush hour traffic.

I can understand how you may feel that it's impossible for both things to happen on the same day but I can assure you that you were not told any lies. Unfortunately on some days delays are caused by a combination of factors.

As you have stated above, each time you were able to reach us and that is because we do not ignore our customers and work very hard to make it on time.

We however do understand your frustration after having to wait for such a long time. You will note that eventually the driver did contact you to say he had arrived and you told him you no longer wanted the service. That is why the office contacted you with an offer to do the job for free as we understood how you felt after having waited for such a long time. Our offer was not an attempt to make you remove the review (as you had not written it at the time of the offer). Our offer was a human gesture to show just how much we understood your justified frustration and our willingness to do our best to remedy the situation.

I do apologize for the inconvenience and delays caused on the day. The offer still stands even if your negative review remains on Trustpilot. We will move you anywhere in London for free.

Kindest Regards

We Are Movers Team

5぀星のうち5の評䟡

The Best movers service in London!!

Thank you for the service. I commend your driver Brian. He was very helpful and showed how much of a hard worker he is. In all the times I’ve moved in London, how he works shows how much he is passionate and loyal to his company. He is an asset to your company.

Your company is the most reliable and affordable mover service I’ve ever come across with in all the times I moved out everywhere in London. Thank you soo much. God bless your company and all your workers even more🙏🥳

2021幎10月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered their service but they never


I ordered their service but they never showed. They first told me they were stuck in traffic and sent me a video, but turns out they were lying. When asked for refund, they accepted immediately but never gave me any refund and every-time I email/call or WhatsApp message them, they always have excuse about why the refund haven't been sent. They always say it's either my bank or the payment process company (Stripe) they use thats holding/delaying the refund. I contacted both (my bank and Stripe) and found that it wasn't them. I contacted them again and they always say, they're not in office and will do it once they get to office...but ofcourse, they never do.

Avoid this Company. They are a SCAM.

2021幎10月8日
自発的なレビュヌ
We Are Movers ロゎ

We Are Movers からの回答

Dear customer,

As you have stated above we did accept full liability on the day in question. We sent you a video taken by the drive as he ws in stand still traffic caused by an accident.
We did inform you that that there was no way we could get anyone out to you in time and agreed to refund you the money you had paid. We immediately issued a refund via stripe and
are willing to show you proof of this. We contacted stripe on three occassions to follow up and were assured this had been processed.

I can confirm that you did contact us following up on this case. You will recall this issue occured at the height of the pandemic and unfortunately our offices were under staffed leading to
a lot of delays in responding to quiries.

We are however very eager to resolve this situation for you. I have contacted stripe who have assured me that the funds have been paid.

If you however mantain that funds have not been paid please contact the office and we can chase this up further for you.

Kindest Regards

We Are Movers Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報