WineOnline.ie レビュー 

1,106
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I tried multiple times to send a gift. Gift hampers looked great - but trying to get through the checkout process turned out to be a disaster. Sent me multiple requests for codes via phone (never arri... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely cannot commend this site enough. ordered 6 0% bottles only 3 working days ago and already landed this morning, beautifully and carefully packed. not to mention staff going above and beyo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent service. Ordered 6 bottles of wine from WineOnline. The ordering and delivery process was very smooth. The team are contactable and very supportive. Thank you to the team at WineOnline.

5つ星のうち1の評価

I ordered a case of wine to be sent as a present for a special birthday. I allowed at least ten days lead in time to ensure that it would arrive on the correct day and made the order personally by pho... もっと見る

企業情報

  1. ワイン専門店

当該企業による記述

We are Ireland's biggest wine website - listing over 1500 wines. We specialise in wine you've tried in restaurants, boutique wines, small producers and the stories behind the people who make the wines we sell.


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

1106件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(1,106)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Checkout disaster

I tried multiple times to send a gift. Gift hampers looked great - but trying to get through the checkout process turned out to be a disaster. Sent me multiple requests for codes via phone (never arrived) and then email (arrived - but after entering code, process started all over again....) After entering all my info all over again, it (again) asked me for a code which (again) never arrived..... I then tried to sign in as a guest instead....it started me all over from the beginning again.... At this point, I had spent 30 mins trying to make a simple order. I'd had enough. Time to find a better website. $160 lost for Wineonline.ie and 1 frustrated customer who never was........

2026年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service. Ordered 6 bottles of wine from WineOnline. The ordering and delivery process was very smooth. The team are contactable and very supportive. Thank you to the team at WineOnline.

2026年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

5 Star Service

5 Star Service

Ordered wine for family event a week in advance. Contacted them to make sure it’s arrive on time. There were issues with the delivery (not wineonline’s fault) and when I emailed them to flag this they not only reissued the order with no quibbles but personally delivered it just now to make sure the event wasn’t affected. Thank you!

2026年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Rubbish customer service. Incompetent staff.

I ordered a case of wine to be sent as a present for a special birthday. I allowed at least ten days lead in time to ensure that it would arrive on the correct day and made the order personally by phone to avoid any mistakes. I was assured that this was no problem. I subsequently received a mail from UPS saying that it would be delivered a week in advance of the specified date. I contacted wineonline who assured me that they would fix the issue but this was merely a platitude, and they did not. Embarrassingly the parcel was delivered more than a week ahead of the specified date. I will not be dealing with this company again.

2026年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

First Class Service

Ordered 6 bottles. Contacted next day as they could not forfill full order. Another wine recomended and agreed. delivered next working day.
First class service.

2025年11月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Beautiful Package, excellent Customer Care

Absolutely cannot commend this site enough.
ordered 6 0% bottles only 3 working days ago and already landed this morning, beautifully and carefully packed.
not to mention staff going above and beyond, i had a call to let me know the 0% bottega i had ordered wasn't in yet, would i mind waiting a day or they could swap it if id like, that level of customer care sold it for me i absolutely will be ordering again without a doubt.

2024年10月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Superb Customer Service

WinesOnline.ie very kindly got my special delivery to Dingle in time for my friends 60th birthday. It was tight, but they went the extra mile to make it happen. Would I use them again? In a heartbeat.

2024年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Super company

Good selection of spirits and everything arrived well packaged and in one piece. Delivery was quick too. Would recommend.

UPDATE: Have since ordered from here again via Click and Collect and they couldn't have been more helpful. I was trying to order a gin at short notice for my sister before she flew home after Christmas and Wineonline were great and made sure the order was ready on time. They were easily contactable by phone and always so happy to help. Wish I could give more stars.

2023年12月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

I sent a bottle of champagne to a friend of mine for her birthday, and like an idiot sent it to her old address ... Nelcina in customer services couldn't have been more helpful or kinder in tracking it down, which we eventually did. What a star – thank you Nelcina!

2023年4月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I recently ordered from this business…

I recently ordered from this business and can only describe the experience as excellent. I ordered on Wednesday and had my order on Saturday. The customer care and communication was excellent. I will certainly order from here again.

2022年11月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The wine non delivery service I ordered a special (and expensive)…

Ordered a special (and expensive) bottle of wine for a colleague
Was assured it had been delivered safely
I subsequently found out from the intended recipient it had never arrived
Wine online blamed the receiving organization and refused to refund me They offered me a 10 % discount on my next order instead
Very disappointed by their service and shall not use them again

2022年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Just spoke to Will who called me when I…

Just spoke to Will who called me when I tried to order wine online. He is so very pleasant and kind. He called to tell me that the wine I was looking at was on special offer. He could very well have let me proceed to purchase paying the full price. Wonderful service. It’s my first time buying from will and it won’t be my last. Thanks so much
Anne

2022年4月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wineonline still untrustworthy

Wineonline still untrustworthy. Will's standard playbook is to apologise profusely but then do nothing to resolve the 'mistake', assuming it's a mistake - in my case, sending two cheap bottles of wine to a family member as an anniversary gift instead of the expensive bottles I had ordered. Where they send a gift on your behalf you have no way of checking that they sent the wine you paid for, so in many cases customers will think that they got good service when in fact the recipients of the wine are surprised that they sent such cheap wine as gifts.

2022年2月13日
自発的なレビュー
WineOnline.ie ロゴ

WineOnline.ie からの回答

Hi there. Thanks for your review. Will here and I am really surprised by this Could you share more context and message me directly so I can help resolve this for you? You don't give your name or email address so I cannot reach out directly. We are wine people, with a love of what we do at heart. We have not been in business 21 years by duping people so I would be really anxious to hear more from you so that I can resolve instantly for you. I disagree that you have no way of knowing whatever was sent as most people will share images nowadays when thanking for their gifts. 83% of recipients do this so we go to pains to send what was ordered or to call senders if a replacement of equal or higher value needs to be sent in the event that a wine is out of stock. Please message me directly if you would like me to resolve this - I certainly will do all i can to resolve it from this side. Please also tell me your name, or order number? Will

5つ星のうち1の評価

Awful

Awful, ordered a bottle of Amarone in a gift box on the 23rd of December it didn’t arrive until 7th of January, given the climate I understand the delay even if they posted on Facebook on the 23rd for last minute Christmas gifts. The bottle that arrived was a €16 bottle of wine. I have called the mailbox is full, I have emailed an no reply. No refund as of yet or confirmation they will send out the correct bottle. The person who received the gift hasn’t even opened the wine since we don’t know what wineonline are going to do, swap the bottles or give a refund. But this is definitely the first and last time I’m ordering from this place.

Update: hello Will, your private email response is a far cry from the below reply, where you profusely apologise for the human error caused, and you state you see the mistake where in fact you did send a cheap €16 red versus the Amarone I ordered. Yes this was all on your website, so no I didn’t see it anywhere else. I never once said your team didn’t deserve a break on Christmas, what I have stated is how this has been handled in the aftermath, and posting two completely different replies one publicly and one privately just shows the type of service I have received. Do you not recall from your email that you will personally deliver the correct wine this coming Friday to ensure there would be no further issues? I am more than happy to share a copy of your email here on trust pilot. I would highly recommend updating your response to simply explain it was a mix up on your part and that you are currently trying to rectify it, rather than trying to put this on me. Yes I stand corrected on the post on the 23rd as it was for last minute Christmas gift cards. Honestly seeing this after our email communication, you are really showing the service I have received has been quite deceiving. Even in your email you have said you are in the business for over 20 years and the top wine delivery in Ireland and that is not from treating customers badly, which after reading your reply clearly I’m not one of those customers. Just disappointing.

2022年1月9日
自発的なレビュー
WineOnline.ie ロゴ

WineOnline.ie からの回答

Hi Adrienne, Just wanted to check in that you were happy with our service and the speed with which we delivered the correct bottle in the end? thanks, Will

5つ星のうち1の評価

Order never arrived for Christmas, no refund given and company not replying to emails

I ordered 12 bottles of wine well in advance Christmas, they never arrived. I followed up, company said it was delivered to the neighbours.
I have emailed them several times for a full refund which I still have not received nor indeed are they even replying to my emails. The order was to the value of €210.

2022年1月4日
自発的なレビュー
WineOnline.ie ロゴ

WineOnline.ie からの回答

Hi Ciara, Thanks for your review. I believe you have received a full refund and if not, please let us know. Your order was mistakenly delivered by our couriers to your neighbours. we take responsibility for that. We have been trying to locate and retrieve it for you ever since but since we had not done that a full refund was offered and completed and We hope the issue is fully resolved now.

5つ星のうち5の評価

Cocktail box

I bought a cocktail box and it was definitely worth the price. The quality of the cocktails was great, tasted exactly like what you would get in a bar! The box included two martini glasses which I though was a nice touch. Presentation and taste was great.

2021年5月11日
自発的なレビュー
WineOnline.ie ロゴ

WineOnline.ie からの回答

Sean, Thanks for your review and kind words. Glad you enjoyed the cocktails - All the best!

5つ星のうち1の評価

Not to be trusted

Agreed delivery date missed so my order was not here for the occasion it was required for.

Not acceptable given this is the minimum you’d expect from an online retailer.

2021年3月14日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報