WOOOD レビュヌ 

368
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Mooie lamp en goede snelle service. Met de eerste lamp was iets mis en dat werd gelijk opgepakt, snel een nieuwe lamp ontvangen en de oude kon ik in die verpakking gelijk terugsturen. Prettige communi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

The product looks very nice, but unfortunately the quality is extremely poor. I bought a Wood TV unit from Cavetown, and it arrived with multiple visible marks and a missing part. I contacted C... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Habe ein Sofa bestellt anstatt von einem deutschen ZwischenhÀndler die das Sofa auch nur von dort kaufen und dann weiterschicken. Das war die richtige Entscheidung. Die Webseite von Woood hat einen Ec... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We zochten al jaren naar 2 dezelfde kasten maar verschillende maten. Mevrouw heeft met ons mee gedacht en uiteindelijk vonden we een prachtige oplossing. Super bedankt. Zaterdag middag besteld en... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. むンテリア デザむン店
  4. リビングルヌム甚家具の店
  5. 食り戞棚店
  6. 日甚品店

圓該䌁業による蚘述

Bij WOOOD draait alles om karakter. Onze meubels zijn stoer, stijlvol en nét even anders – perfect om jouw interieur een frisse, eigentijdse uitstraling te geven. Wat je van ons kunt verwachten? Authentiek Nederlands vakmanschap, duurzame materialen en eigenzinnige designs. Veel van onze items worden gewoon gemaakt in onze eigen fabriek in Zwaagdijk, Noord-Holland. We werken met een FSC-gecertificeerde leverancier, met grenen en eikenhout uit verantwoord beheerde bossen. En dat doen we bewust: van productie tot verpakking, alles met oog voor mens én milieu. WOOOD is onderdeel van De Eekhoorn Dutch Furniture, met ruim 40 jaar ervaring in het maken van meubels waar je blij van wordt. Wat begon als een klein familiebedrijf is nu een bekende naam in Europa. Samen met het merk vtwonen brengen we Nederlandse topdesigns en wooninspiratie bij je thuis. Grote kans dat je al eens een WOOOD-meubel bent tegengekomen. Onze WOOOD producten zijn te vinden bij verschillende verkooppunten in Europa. Ons eigen WOOOD Experience Center is gevestigd in Hoorn. Hier ontdek je de prachtige collecties van de meubels in verschillende stijlstudio's. De WOOOD collectie bestaat uit drie unieke lijnen. WOOOD Essentials beidt tijdloze, functionele meubels die de basis vormen voor een stijlvol thuis. WOOOD Premium bestaat uit duurzame designstukken met een exclusieve uitstraling, gemaakt om jarenlang mooi te blijven. WOOOD Outdoor brengt diezelfde eigentijdse stijl naar buiten, met comfortabele meubels voor een stijlvolle buitenruimte. De WOOOD Outdoor collectie brengt dezelfde eigentijdse stijl van binnen naar buiten. Van comfortabele loungesets tot robuuste eettafels: de collectie combineert kwaliteit en design voor een stijlvolle buitenruimte waarin je het hele seizoen wilt vertoeven.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

368件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 91に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(368)

過去12か月のレビュヌ数: 79ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Gewoon prima.

Gisteren 2 mooie tafeltjes besteld, vandaag met de hulp van een slimme medewerker PostNL, keurig afgeleverd. Ze zijn mooi! En voor een prima prijs.

2024幎6月8日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Marjo,

Wat fijn om te horen dat je blij bent met jouw aankoop, wij wensen jou natuurlijk veel plezier met de mooie tafeltjes.

Groet,
Team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Top service

Ik ben enorm blij met de service van Basiclabel. Voor mijn B&B heb ik 18 stoelen een paar jaar geleden gekocht. Na een paar jaar ging een van de stoelen plotseling kapot. Ik was geschrokken omdat de stoel niet veel gebruikt werd. Pech, dacht ik!

Ik wilde eerst nog een nieuwe stoel kopen, maar ze werden alleen per set verkocht en dat was prijzig. Ik heb de beschadiging gemeld bij Basiclabel en na het sturen van een mailtje met de bijbehorende foto’s kreeg ik een nieuwe stoel toegestuurd.

Opgelucht! Ik kan de stoel in het hoogseizoen echt niet missen!

2024幎6月4日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi,

Bedankt voor de mooie review!
We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen.

We wensen jullie nog heel veel plezier van de stoelen in jullie mooie B&B!

Groet,

Team Basiclabel.

5぀星のうち5の評䟡

Goede service!

Hele mooie stalen kast besteld bij Basiclabel. Tijdens transport was het deurtje beschadigd. Hier is snel en netjes op gereageerd!

2024幎5月31日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Michelle,

Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag bij ons terug.

Groet,

Team Basiclabel

5぀星のうち1の評䟡

Slechtste service ooit!!

Slechtste service ooit! Mensen koop hier niets, denken niet aan de klant!@ Jullie moeten de medewerkers van de klantenserviceteam aan de klanten betere uitleg geven. Voor mij is links links, dat is voor jullie rechts!!! En ja jullie wilden de bank wel omruilen kreeg ik wel maar 80% van het aankoopbedrag terug EN moest ook nog de retourkosten van het bedrijf dat de bank aflevert betalen...nou dat is dan de service van basiclabel !!! In 1 woord SCHANDALIG ik koop bij jullie nóóit meer iets...

2024幎5月29日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Monique,

Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren.
Wij kijken altijd, waar mogelijk, mee met de klant om een gepaste oplossing aan te bieden.

Helaas heb je zelf het verkeerde item besteld en uitgepakt waardoor deze onverkoopbaar is, hiermee vervallen de standaard retourvoorwaarden.

Mocht je alsnog gebruik willen maken van ons aanbod (retourneren waarbij wij 80% crediteren van het aankoopbedrag) horen wij dat graag.

Groet,
Team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Super service

Super service ! Zeer tevreden

2024幎5月30日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi,

Dank je wel voor je mooie review. Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent en zien je graag weer terug bij Basiclabel.nl.

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Topkwaliteit, top klantenservice

Topkwaliteit bijzettafeltje voor de tuin gekocht, helaas bij het verwijderen van een sticker wat verf meegekomen.
Na overleg een correcte korting gekregen zonder discussie. Top klantenservice!

2024幎5月24日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Tobias,

Bedankt voor je positieve review!
Wij zien je graag terug bij Basiclabel.nl.

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち1の評䟡

Order disappeared.

Order placed via La Redoute.
Article never received. I contacted the client services many times and they kept postponing the delivering date until the tracking disappeared. 2 messagss after they finally onformed me that my order had disappear.
Will never buy from them again

2024幎5月24日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi,

We are sorry that you are not satisfied with our service.

We apologise that your order was lost in transit. We see you have opted to receive a refund of your purchase price. The refund has now been initiated.

Regards Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Prima service

Prima service! Te lage barkrukken konden moeiteloos omgeruild worden voor de juiste.

2024幎5月22日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Peter,

Dank je wel voor je mooie review!
Wij zien je graag terug bij Basiclabel.nl.

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち4の評䟡

Snel en servicegericht

Hele snelle service (product de dag erna al in huis), vriendelijke bezorger en zeer snelle en correcte reactie via de mail achteraf.

2024幎4月25日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Ilse,

Dank je wel voor je mooie review.

Groet,
Team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Snel reactie en goede oplossing!

De bankjes die ik voor ons huis had besteld waren gebroken aangekomen. Nadat ik contact op had genomen met de klanten service had ik erg snel reactie en kreeg meteen een passende oplossing! De bankjes staan nu gezellig te shinen bij onze voordeur! Bedankt Basic Label (en Tanja!)

2024幎5月1日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Madelon,

Dank je wel voor je review! Blij dat je tevreden bent met de service en de bankjes.

Groet,
Team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Top service! Bij het leveren van een bestelling kwam


Bij het leveren van een bestelling kwam ik tot de conclusie dat er een deeltje ontbrak. Heb gebeld naar jullie klantendienst waar ik vriendelijk onthaald werd en het probleem werd direct opgelost. Een dikke proficiat voor jullie service naar de klanten toe.

2024幎4月30日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Monique,

Dank je wel voor je mooie review!

Wij zien je graag terug bij Basiclabel.nl.

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Super goede service

Super goede service, defecte product mogen houden en nieuw, duurder product ervoor terug ontvangen!

2024幎4月24日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Mirjam,

Dank je wel voor je review!

Groet,
Team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Zeer tevreden!

Bestellen ging vlot via de website en ook de communicatie mbt de levering was duidelijk. Levering werd kort vooraf nog telefonisch bevestigd. Dat is erg fijn.
Bij het monteren van de meubels bleek er een onderdeel te missen. Op basis van de handleiding het missende onderdeel doorgegeven en twee dagen later hadden we het onderdeel in huis. Dat is prima service!

2024幎4月15日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug op Basiclabel.nl

5぀星のうち5の評䟡

Fantastische na-service

Had een aantal jaren geleden een kast gekocht, moest nu verplaatst worden en kregen het niet meer in elkaar (gebruiksaanwijzing kwijt); e-mail, heel snel beantwoordt, en de goede PDF gestuurd. Wat een (na)-service!

2024幎3月21日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi,

Dank je wel voor je positieve review! Wij zijn blij dat wij je hebben kunnen helpen.

Groet,
team basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Super klantenservice

Er was een kastdeur beschadigd, de klantenservice kwam super snel met een reactie en stuurt zonder te veel gedoe een nieuw deurtje op. Service zoals het hoort en hele mooie meubels!

2024幎3月5日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Sophie,

Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens bij ons terug op Basiclabel.nl

5぀星のうち5の評䟡

Fijne en snelle klantenservice

Fijne en snelle klantenservice !

Mijn bestelde prikbord was helaas krom maar dit werd snel en klantvriendelijk opgepakt. Nieuwe bestelling ontvangen waarna ik het foutieve model retour kon sturen. Vanwege een vakantie kon ik dit pas later retour sturen maar ook dat was geen probleem.

Fijn en snel contact. Zo zie je het helaas te weinig tegenwoordig !

2024幎3月5日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Annelot,

Dank je wel voor je mooie review!
Veel plezier van je prikbord.

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Retourneren

Er zat een kleine beschadiging aan de koekjestrommel die ik besteld had. En Basiclabel ruilde die meteen netjes om voor een nieuw exemplaar. Top service!!!

2024幎2月26日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Marika,

Dank je wel voor je mooie review!

Groet,
team Basiclabel

5぀星のうち5の評䟡

Prachtige spiegel besteld en ontvangen

Prachtige spiegel besteld en ontvangen. In later stadium een klein mankementje geconstateerd aan de spiegel. Goed en direct contact met klantenservice gehad. Spiegel direct omgeruild. Top service!

2024幎2月28日
自発的なレビュヌ
WOOOD ロゎ

WOOOD からの回答

Hi Alex,

Bedankt voor je positieve review!

Wij wensen je alvast heel veel plezier van je nieuwe spiegel en zien je graag weer terug op Basiclabel.nl

Groetjes,
Team Basiclabel.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報