WOVCOR レビュー 

28
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service and zero communication — Avoid! I returned my order because it was delivered too late. According to tracking, the package was safely delivered back to Wovcor on 14th... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Tughan was amazing on customer service had a problem as returned an item to roman in error was under the impression I had ordered the roman item from roman but infact came from Wovcor (romans custom... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The products on this page are fantastic; it is truly a page that sets the trends. I can say it is one of the few online shops where I can shop with confidence. I am very satisfied. They are extremely... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Terrible company to deal with, still waiting for my refund, I am emailing them more than twice a day now as no response at all I will never ever purchase from them again Stay clear and do not order... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

WOVCOR is a London-based brand that blends timeless style with modern design. Through its collections for women, men, and kids, WOVCOR offers effortless elegance and everyday comfort under one roof. Every piece reflects our commitment to quality fabrics, refined details, and silhouettes made for urban life. From wide-leg jeans and knitwear to contemporary tops and coordinated sets, each item is designed to be versatile, wearable, and distinctly stylish. Our philosophy is simple: combine comfort with confidence, and always be yourself. WOVCOR is more than a clothing brand — it’s a lifestyle choice that empowers self-expression, comfort, and individuality in every moment.


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

28件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(28)

過去12か月のレビュー数: 28件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Avoid!!

Terrible customer service and zero communication — Avoid!

I returned my order because it was delivered too late. According to tracking, the package was safely delivered back to Wovcor on 14th September 2026.

Since then, I have emailed multiple times to request my refund, but my messages are completely being ignored.

I strongly advise against using this company. Their customer service is non-existent.

(Note to Wovcor: Please do not reply to this review asking me to email. I have already done so multiple times with no response, I simply want my money back!)

2026年9月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tughan was amazing on customer service…

Tughan was amazing on customer service had a problem as returned an item to roman in error was under the impression I had ordered the roman item from roman but infact came from Wovcor (romans customer service was rubbish!) but Tughan from wovcor was persistent as I was and sorted my refund out! Thankyou again Tughan!

2026年9月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

customer service and product quality

The products on this page are fantastic; it is truly a page that sets the trends. I can say it is one of the few online shops where I can shop with confidence. I am very satisfied. They are extremely helpful when it comes to returns. I would like to thank Mert Bey and his team very much for their assistance with every issue and solution.🌸

2026年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible company to deal with

Terrible company to deal with, still waiting for my refund, I am emailing them more than twice a day now as no response at all
I will never ever purchase from them again
Stay clear and do not order anything as they will totally ignore you and not respond or pay you your refund

2026年8月20日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

We are very sorry to hear about the issue you have experienced.

Could you please email the details of your issue to wovcor@glrfashion.com? Our team will review your case and do everything we can to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Wovcor Customer Service

5つ星のうち1の評価

Returns experience is woeful - avoid

The returns experience is absolutely woeful. I purchased a dress from Wovcor via Boohoo.com and the customer service experience is beyond poor. The item was sent back and received August 17 - I'm still waiting for a return to be processed. Never, ever, ever will I make a purchase again

2026年8月17日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

We are very sorry to hear about the issue you have experienced.

Could you please email the details of your issue to wovcor@glrfashion.com? Our team will review your case and do everything we can to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Wovcor Customer Service

5つ星のうち1の評価

Poor Quality, Poor Customer Service

I sent for three black dresses for choice (all the same size) as I needed a suitable dress for a summer funeral. As I already have two WOVCOR jumper dresses I was confident of the sizing/quality. Big mistake! The quality of all three dresses was very poor, cheap fabrics with loads of the sewing threads hanging everywhere. The sizing was haphazard too. I sent all three back on 10/08/26 and the Post Office tracking service has confirmed the parcel was delivered on 12/08/26 but I have not received any confirmation of receipt of my return. Given the number of complaints regarding the length of time waiting for refunds, I'm not expecting mine anytime soon!! Come on WOVCOR, surely you can provide better Customer Service than this. Like another reviewer, I too work in Customer Support and I agree, it's not difficult!

2026年8月10日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

Hi Sue,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused.

Please could you email us at wovcor@glrfashion.com with your order details so we can look into this for you and take the necessary steps to resolve the issue.

We appreciate you bringing this to our attention and look forward to resolving it for you.

Kind regards,
WOVCOR Customer Service

5つ星のうち1の評価

This company is awful for communication…

This company is awful for communication and customer service. I ordered dresses from Debenhams the dresses were too big so sent back via Royal Mail on the 29/07/2026 and tracking details confirmed they were successfully delivered to the warehouse on the 31/07/2026 I haha not received any refund or confirmation it’s being processed this is absolutely disgusted as the dresses are not cheap. I would like someone to contact me regarding this ongoing issue

2026年7月29日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

We are very sorry to hear about the issue you have experienced.

Could you please email the details of your issue to wovcor@glrfashion.com? Our team will review your case and do everything we can to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Wovcor Customer Service

5つ星のうち1の評価

Customer Care poor - refund

I have tried contacting customer service 3 times both via online form and emails about refund of a dress that I returned as sadly was too small.
Looks like other customers have had the same thing and not been responded too or refund takes too long. I work in customer care and it really doesn’t take much. The price of the dress was too much to be ignored so I will keep trying!!!

2026年8月5日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

We are very sorry to hear about the issue you have experienced.

Could you please email the details of your issue to wovcor@glrfashion.com? Our team will review your case and do everything we can to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Wovcor Customer Service

5つ星のうち1の評価

No refund after return

I ordered a dress from this company through PLT. I returned the order as the dress was too big. Based on the royal mail tracking information, this was returned back to them on 3 July 2026.

I am still yet to receive my refund and have been ignored on multiple occasions via email, despite providing them with my tracking number and other order details.

2026年8月12日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

We are very sorry to hear about the issue you have experienced.

Could you please email the details of your issue to wovcor@glrfashion.com? Our team will review your case and do everything we can to resolve the issue as quickly as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Wovcor Customer Service

5つ星のうち1の評価

Customer service awful refunds take too long

Purchased dress , wasn’t sure on the fit returned It 13/7/26 I have contacted WOVCOR many times via email as that was the only option for customer services . Was purchased through boohoo . They have helped but now advised me I will have to wait until 13/8/26 for my refund to process . That’s over a month of waiting for a refund . Will not use again takes way too long to refund , avoid this company a month for a refund ! Crazy wish they had been as quick to reply to my emails like they have been to respond to my bad review

2026年7月31日
自発的なレビュー
WOVCOR ロゴ

WOVCOR からの回答

Hi,

Thank you very much for your message, and we’re truly sorry for any frustration this delay may have caused.

We would like to kindly inform you that your return has been received and your refund has already been processed on our side. As your order was placed via Boohoo, the final stage of the refund, including the transfer of funds, is completed by their system. Therefore, the timeframe may vary depending on their processing procedures.

We completely understand how important it is for you to receive your refund promptly and sincerely appreciate your patience and understanding throughout this process.

Kind regards,
WOVCOR Customer Service

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Mert has been truly, truly excellent.
I made a mistake with packing and sent the wrong parcel.
I got in touch with Mert from customer care and he was friendly, helpful and super responsive.
They helped me fix my own mistake and have secured a Wovcor customer in the future.
Thanks again everyone.

2026年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Sorted my issue out instantly and with respect

Mert instantly answered my call and dealt with the issue that both Debenhams and Boohoo couldn’t (constant AI bots). He refunded my purchases (they were the wrong colour for the bridesmaid dress I needed) and kept me in the loop the whole time. It took him minutes to do all of this, and I really appreciated his speed and kindness. Thank you!!

2026年7月20日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報