123Greetings.Com レビュー 

201
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

I find it difficult to be sure if a card will send or not. Checking what's going is difficult and seems inconsistent. the "need" to prove I'm human every time including when I've just sent another... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I always enjoy sending e-cards through 123greetings.com, though this year, your offering of Rosh Hashanah greetings was much lower than in the past. Also, in enjoy reading Editor Bob's daily posts. Th... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I enjoy the precious cards and sending them to friends and family. One way of keeping in touch that's less intrusive. The system works well and I can post-date the cards to be delivered the celebrat... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I get all my cards here for all occasions since most of my family lives in my home country, but I do not, so snail mail is not an option. The cards are always beautiful and the selection is immense. I... もっと見る

企業情報

  1. グリーティングカード店
  2. ・
  3. イベント テクノロジー サービス
  4. ギフト ショップ

さまざまな外部ソースから提供された情報

Send free online greeting cards, animated cards, ecards, postcards & egreetings with quotes for friends and family on special occasions: Birthdays, Love, Weddings, Thank You cards, Invitations, Anniversary ecards and much more.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

201件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 86%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(201)

過去12か月のレビュー数: 182件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I am so disappointed with this company

My husband and I are so disappointed with this company. We were hoping we could send e-cards to Facebook friends, and many of us don't know contacts emails, or phone numbers!
We would also have appreciated a notification before they took the 49.95 out of our account! (Some of us live busy lives and get distracted!) ...of course, there are no exceptions (or understanding) so we can get a refund!

2025年1月18日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Michelle,

Thank you for sharing your experience – and I am so sorry for the frustration and disappointment you and your husband have gone through.

Please let me be very clear: 123Greetings.com is completely free. We have never charged anyone $49.95 to send ecards, nor do we take any payment without explicit consent. Unfortunately, what you've encountered appears to be a clone website – a fraudulent copycat site that mimics our brand to trick users into paying for things we offer for free.

We completely understand why you're upset, and we wish we could issue a refund on their behalf, but because we do not operate those fake sites, we have no access to their payment systems. The best course of action is to contact your bank and dispute the charge as fraudulent.

That said, we would love to show you what the real 123Greetings is like – warm, genuine, and truly free. As a small gesture of goodwill, please accept this free Mother’s Day e-card that you can send to anyone you love, with no payment or sign-up required:

👉 Send your free Mother's Day card here:
https://www.123greetings.com/events/mothers_day/happy_mother/you_are_so_very_special_in_every_way.html

To stay safe in the future, please only use our official website at www.123greetings.com or our official mobile apps. We never ask for credit card information to send or receive ecards.

If there’s anything we can do to help further, please reach out to support@123greetings.com.

With sincere apologies,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

Stay away

Stay away. They take your money but they never send out any cards. And there's no way to contact them for a refund.

2024年12月4日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Halona,

Thank you for your warning – and I am truly sorry you’ve had this experience.

Please know: The real 123greetings.com does not take any money to send ecards. Our service has always been free. What you’ve described – being charged for cards that never send, with no way to get a refund – is the hallmark of a fraudulent clone website that has copied our name and design to trick users.

We are not those scammers. We hate them as much as you do.

Here’s how we can help:

If you were charged, please contact your bank immediately to dispute the transaction as fraud.

Please also forward any emails or the website link you used to security@123greetings.com – this helps us track and report clone sites.

To show you what our real, free service is like:
Please visit our official website at www.123greetings.com or download our official mobile app. You can send a beautiful, heartfelt card right now at no cost – no payment, no hidden fees.

We also have real customer support. Email us at support@123greetings.com anytime, and a real person will respond.

We are so sorry that fake sites are using our name to hurt people like you. Thank you for speaking up – and please stay safe.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

Beware!!

Signed up for free 7day trail and then had money deducted from my credit card for a n unwanted 12 month subscription. I have contacted 123cards twice regarding refunding my money with no response.

2024年10月10日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Janice,

Thank you for sharing your experience – and I am so sorry for the frustration and stress this has caused you.

I want to be completely honest with you: 123Greetings (123greetings.com) is a completely free e-card service. We have never offered a free trial, nor do we charge for subscriptions or take any credit card payments for sending cards. What you’ve described sounds like a different company – most likely 123cards.com or another similar-sounding service – which does offer trials and auto-renewing subscriptions.

We understand how confusing this is. The similar names have caused many people to accidentally contact us about charges from other companies. We hate that you’re caught in the middle of this.

Here’s what we recommend you do right now:

Check your credit card statement – Look for the exact merchant name (e.g., “123cards” or something else). That will tell you who actually charged you.

Contact the correct company – If it was 123cards, you’ll need to reach out to their support team directly. We have no access to their billing systems and cannot issue a refund on their behalf.

Dispute the charge with your bank – If the company won’t respond, your bank can help reverse an unauthorized charge.

We truly wish we could do more, but because we are not the company that charged you, we have no way to help with a refund. What we can do is invite you to experience our real, 100% free service at www.123greetings.com – no trial, no credit card, no hidden fees. Just beautiful cards to send to the people you love.

If you have any other questions, please email us directly at support@123greetings.com. We’re here to help clear up the confusion.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

I have sent cards from 123 Greetings…

I have sent cards from 123 Greetings but as of now the card I created yesterday and has not been delivered. It keeps saying it’s processing.
Very, very disappointed. No replies from Customer Service either. That’s me done with 123 Greetings

2024年10月21日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Norma,

Thank you for your review, and I am very sorry we are only now responding to your experience from October 21, 2024.

You were right to be disappointed. A card that stays stuck on "processing" for an entire day, with no delivery and no reply from Customer Service, is unacceptable – then and now. We failed you, and we apologize.

Since your review, we have made important improvements:

Our email delivery system is now more reliable and faster.

Our Customer Service team has expanded, and we respond to most inquiries within 24 hours.

If that card from October never delivered, please email us at support@123greetings.com with the email address you used, and we will verify what happened and help however we can.

We are sorry we let you down, Norma.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

Waste of time

I used to be a happy user of 123, but due to private reasons I have not used it for some years. So today, I decided to start up again, but it was impossible to make my account work. It kept saying that I had to fill in missing dates, but they were all there, and when saving my data, it deleted all the data I had put in. I even tested it by putting in the data of just one person, multiple times, but the same hing kept happening.
WASTE OF TIME, BIG TIME!!!!!I

2024年10月8日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Susanna,

Thank you for your honest feedback – and I am truly sorry for the frustration and wasted time you experienced when trying to use our site again after being away for several years.

You are right to be upset. Filling in your information, only to have the page delete everything or insist on missing dates that were clearly filled in, is incredibly frustrating – and a complete waste of your time. That should never happen.

What likely caused the issue:

Browser cache or cookie conflicts – older saved data from years ago may have been interfering with our updated website.

Form validation glitches – we did have some technical issues with account/profile saving around that time, which we have since addressed.

Since your review, we have made important improvements:

Our account management system has been updated to be more stable and reliable.

Form data now saves correctly without disappearing.

Customer Service response times have improved significantly.

For a smoother experience going forward:
We highly recommend using our official mobile app (iOS and Android). The app is much more reliable than the website for creating and managing accounts. Even the free version of the app avoids the browser-related glitches you encountered.

We understand you were a happy user in the past, and we would love to earn you back. If you are willing to give us another chance, please try the mobile app, or email us directly at support@123greetings.com and we can help set up your account manually.

Again, we are sorry we let you down, Susanna. Thank you for sharing your experience – it helps us improve.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

No deliverane!!!!!

I am EXTREMELY disappointed with their servies as of lately. I scheduled a VERY important card to be DELIVERED on Mother's Day and they failed miserably to deliver it at all.... Ii am no longer using the "FREE" services. SHAME ON THEM!!!!!!

2024年5月12日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Rachel,

I am so sorry – and I completely understand why you are furious.

Scheduling a very important card for Mother’s Day, only to have it not deliver at all, is heartbreaking. That special card was meant to honor someone important to you, and we failed you at a moment that mattered. There is no excuse for that.

Please know that we have investigated delivery issues like this and have made improvements to our email delivery system. But we also know that apologies don’t erase the disappointment you felt on Mother’s Day.

Because we want to make this right for you – and for the next Mother’s Day:
We would like to invite you to send a 2026 Mother’s Day card through our official website – completely free, no sign-up required. You can schedule it in advance, and we will personally ensure it delivers on time.

👉 Preview our 2026 Mother’s Day collection here:
www.123greetings.com/events/mothers_day

If you would like us to help you schedule a card for next Mother’s Day, please email support@123greetings.com with the subject "Mother’s Day 2026 – Rachel" and we will assist you personally.

We also recommend using our mobile app (iOS/Android, free or Pro version for $5.99/year) for the most reliable scheduling and delivery.

Again, I am deeply sorry, Rachel. We hope you will give us another chance to get it right.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち2の評価

Accept Promotional Emails or Else

I've used them for years, but the email marketing was getting excessive. I was getting upwards of 10 emails a day at times, so I opted out. Now, I get messages telling me that my account is DND and I am no longer allowed to use their service.

2024年1月1日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Ann,

Thank you for being a loyal user for many years – and I am truly sorry for the unacceptable experience you’ve had with our email marketing and account status.

You are absolutely right to be upset. Receiving upwards of 10 emails a day is excessive, and no one should have to tolerate that. Even worse, when you opted out, you were told your account is now "DND" (Do Not Disturb) and that you can no longer use our service. That is not our policy, and that should never have happened.

I want to be clear: Opting out of promotional emails does not and should not block you from using 123greetings to send cards. What you described sounds like a serious system error on our end, and we apologize for it.

What we have done since your review:

We have launched new email templates with clear, working unsubscribe links.

We have reduced email frequency dramatically – no more than a few per week for active users.

We have fixed the "DND" account block issue so that opting out of marketing does not affect your ability to send or receive cards.

How we can help you now:
Please email us directly at support@123greetings.com with your email address and the subject "DND account – Ann from Trustpilot". We will manually restore your account so you can use our service again, and we will ensure you receive only essential transactional emails (card deliveries, etc.), not promotional ones.

If you prefer an even cleaner experience, we also invite you to try our ad-free Pro mobile app (iOS/Android, $5.99/year) – no promotional emails at all, just the cards you choose to send.

We are so sorry we drove you away, Ann. Please give us the chance to make this right.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

123 Greetings.com took £26 from my bank…

123 Greetings.com took £26 from my bank account although the website says the cards are free. I don't know how they even got my bank details. Very concerning

2023年3月2日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Douglas,

Thank you for bringing this to our attention – and I am truly sorry and concerned to hear that £26 was taken from your bank account.

Please let me be absolutely clear: The real 123greetings.com is completely free. We have never charged any user for sending or receiving ecards. We also do not ask for – nor do we have access to – your bank details or credit card information.

What you have described suggests that you may have encountered a fraudulent clone website pretending to be 123greetings. These fake sites sometimes trick users into entering payment information for “premium” services or hidden subscriptions. We are not affiliated with them in any way.

Here is what we strongly recommend you do immediately:

Contact your bank – Report the unauthorized charge as fraud. They can reverse the transaction and block further charges.

Check your bank statement – Look for the exact merchant name. It may show a different company name than 123greetings.

Do not enter your bank details on any unfamiliar site – Always verify you are on www.123greetings.com (no extra words or dashes).

To keep you safe going forward:

Our official website is www.123greetings.com

Our official mobile apps are published under "123greetings" in the Apple App Store and Google Play Store

We never ask for payment information – our service is 100% free for standard ecards

If you have any other details about the website that charged you (such as the URL), please forward them to security@123greetings.com so we can help track down the clone and report it.

We are so sorry this happened to you, Douglas. Please know that the real 123greetings would never take money from you without your explicit permission (which we never even ask for). We hope you get your money back quickly.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち5の評価

Thumbs up

Sent a lot of e-cards for Christmas, due to postal strike, and all cards sent. I've never been asked to pay and I have used this Company, on and off, for years. Some recipients have not opened their cards but, as i found out recently, it could be that with so many scams going around, the recipients are wary of unknown emails. I have always been advised if a card hss not been viewed.

2023年1月8日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Terri,

Thank you so much for your kind and thoughtful review – and for being a loyal user of 123greetings for years. 👍

We’re so glad to hear that our service helped you send out Christmas cards during the postal strike. That’s exactly why we exist – to keep people connected when traditional mail isn’t an option.

You make an excellent point about recipients being wary of unknown emails due to so many scams going around. That’s something we take very seriously. That’s why we’ve recently launched new, clearer email templates with verified links and better sender authentication – so your friends and family can feel more confident opening cards from us.

We also always notify you if a card hasn’t been viewed, as you mentioned – and we’re glad that feature has been helpful.

For an even more trusted and seamless experience, we invite you to try our official mobile app (iOS and Android). It’s free to use, and the optional Pro version ($5.99/year) removes all ads for a clean, secure experience.

Thank you again for standing by us, Terri. We truly appreciate you.

Warmly,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち1の評価

Last year I sent a card to the same…

Last year I sent a card to the same address- it was never received!
This year- I didn't have much hope but decided to try again- Nothing arrived in her -Email until today- 9 days later telling her that it would expire soon. Don't have much faith in your system.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This is annoying- I did it once!
I have been using 123 cards for YEARS- including the name that caused this review- Unless this is a new company (charging a FEE?) I have no idea why it would think that the name provided was not in the system??

2021年3月16日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Anna,

Thank you for being a loyal user of 123greetings for many years – and I am truly sorry for the frustration you experienced back in 2021 with delayed delivery and the system not recognizing a name you had used before.

You were right to be disappointed. A card arriving 9 days later, only to tell the recipient it would soon expire, is not acceptable. Neither is the system claiming a name isn’t in the database when you’ve used it for years. That should never happen.

To answer your question about fees:
No, we are not a new company charging fees. 123greetings has always been free to send ecards. We did introduce an optional ad-free Pro mobile app (iOS/Android) for $5.99/year, but the standard website and app remain completely free. You should never be charged just to send a card.

Since your review in 2021, we have made important improvements:

Our email delivery system is now faster and more reliable – most cards arrive within minutes.

We have fixed database issues that caused previously used names or emails to be rejected.

We’ve also launched new email templates with clear sender information so recipients trust the cards more.

If you ever decide to try us again:
Please use our official mobile app for the most reliable experience. And if you run into any issue at all, email us directly at support@123greetings.com – we respond promptly.

We’re sorry we let you down, Anna. We value your years of loyalty and hope you’ll give us another chance to get it right.

Sincerely,
123greetings Customer Support Team

5つ星のうち2の評価

So Disappointed!!

I've been using this site for years, specifically because it was always free to send ecards, and I've never been in a position to pay for online getting cards. I am disabled, and pretty much homebound, so this was the perfect way for me to reach out to my loved ones on special occasions. 123 Greetings was the only free getting card site I could depend on. NOW, you've seen to have joined all the rest of the greety, commercial conglomerate card companies. I'm very saddened and disappointed to say I will no longer be able to continue using your service. What a shame. And all for the sake of the almighty dollar! (Especially during this pandemic, really?)

2021年1月22日
自発的なレビュー
123Greetings.Com ロゴ

123Greetings.Com からの回答

Dear Lisa,

Thank you for being a loyal user for so many years – and please know that your message truly touched us.

First and foremost: The free service you’ve always relied on is still completely free. Nothing has changed. You can still send beautiful, heartfelt ecards to your loved ones without paying a single cent. We have not joined the paid card companies. We remain a free service at our core.

We are so sorry that something made you believe otherwise. Perhaps you saw information about our optional ad-free Pro mobile app ($5.99/year) and thought that meant the free service was going away. That is not the case. The Pro app is simply an extra choice for users who want no ads – but the free website and free app remain, and they always will.

You are exactly the kind of user we want to support – someone who is homebound, disabled, and uses our cards to reach out to loved ones. That is why we started this service over 20 years ago. We would never take that away from you or anyone like you.

Please continue using us – for free, as always. If you run into any issues or see anything asking for payment, please email us immediately at support@123greetings.com and we will help. We never want you to feel left behind.

Thank you for speaking up, Lisa. We hear you, and we are committed to staying free for people who need us most.

With deepest respect and gratitude,
123greetings Customer Support Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報