365Tickets レビュー 

83
•
TrustScore 5段階評価の1

1.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Why didnt i read these reviews first 🤦‍♀️ Before buying this was my fault But like everyone else i purchased tickets Recievied a email receipt saying it payment confirmed I even got my bl... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolute scamming company!! Bought tickets for Bruno Mars in January been chasing them, last email May saying tickets are confirmed all looked genuine. Then nothing no replies no nothing. DO NOT US... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Don’t expect refunds! Even tho after CV19 cancellations of attractions i was not able to obtain a refund. My guests were unable to arrive within the extended offered time. All other places offere... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Disneyland Paris park tickets bought from 365 last year for a 3 day break in March this year. . Eurostar have given an extension for Travel and Hotel until July next year. NOTHING from 365, customer s... もっと見る

企業情報

  1. 旅行・休暇

さまざまな外部ソースから提供された情報

Book discount attraction tickets online for United Kingdom and across the globe – up to 50% off standard prices.


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

83件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.2

すべてのレビュー

(83)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Waste of one hour time

After spending an hour on their website and chat, i decided to book directly rather than using their site. First, on cart, price shown is not matching with price advertised, they say its 'From', but this is not evident on their site. Second, though selected Paypal option, their site is asking Billing Information.

2020年2月20日
自発的なレビュー
365Tickets ロゴ

365Tickets からの回答

Hi Rag,

Thank you for your feedback. I’ve spoken with our customer service team and my understanding is that you were looking to purchase Disneyland Paris tickets.

Disneyland Paris tickets are unique due to the fact that visit dates are split into three distinct seasons. These seasons are Mini, Magic and Super Magic. Each season has a different price attached to it.

The ‘From’ price you’ve highlighted was the adult price of £42.61 for the Mini season which is the most popular ticket option. However, I believe you were attempting to purchase a ticket for a Magic season date which is more expensive. I can only apologise for the lack of clarity from the booking process and description.

As I’m sure you can appreciate we receive a high volume of orders for Disneyland Paris on a daily basis but I will take your feedback on board and seek to improve the website experience for future customers to make sure it is as clear as possible.

Lastly, where you refer to asking for ‘Billing Information’ when you purchase through Paypal, this is for our safety as business but predominantly for our customer’s safety to ensure we are doing our very best to prevent fraud.

We have been able to prevent someone fraudulently using another’s details to make a booking on a number of occasions simply as a result of asking for these few extra details. Companies commonly ask for billing information when purchasing goods over the internet.

You can no doubt imagine these people were extremely happy we were in a position to spot this and prevent a theft from taking place. I’m certain you would want us to take every measure possible to protect you should this ever happen to yourself.

Once again thank you for bringing this to our attention and we hope you have a magical experience at Disneyland Paris.

365Tickets

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Brilliant service. Booked two 1 day/ 1 park tickets to Disneyland Paris. Booked at 7pm for the following day (We were a little apprehensive at first because it states these can take 24hours to receive, but we chose to take the risk). Tickets arrived within a couple of hours. Tickets clearly state they needed to be printed but we ignored this and decided to just try and use them as e-tickets. When we arrived to the park the barcode would not scan on our phones (Our fault) so the worker had to manually key in the number, but once she did this both tickets worked without any problems. We had a great day in the park and saved approximately £50 in comparison to what we would have spend had we brought our tickets directly from Disney Land. Would 100% recommend.

2020年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Absolutely Great!

By far this is the most reliable and trustworthy ticket website. I purchased my Universal Orlando tickets from here which was cheaper and the only one that was in Australian Dollars. The process was kinda stressful at first because I needed to buy the tickets immediately before I travel to Orlando. 365tickets is truly reliable, therefore I will probably buy tickets from them whenever I go on holidays.

2020年2月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Worst NYE ever

NYE 2019 going into 2020, purchased tickets from 365 tickets who took £1000 from me quickly but failed to tell me that there were special NYE tickets and that the park was closing early!!!! Disgusting con artists !
I’ve complained via e-mail and they have fobbed me off with should have checked ! The bottom line is you should have mentioned to me NYE tickets have sold out and the park will be closing early. I would have purchased the 2 day ticket for the 1st and 2d Jan instead!
Wouldn’t recommend at all ever to anyone!

2020年1月23日
自発的なレビュー
365Tickets ロゴ

365Tickets からの回答

Hi Tina,

We are really sorry that you feel this but as we have previously communicated both 365Tickets and Disneyland® Paris, strive to provide Guests with a high quality service level, and our wish is for each of them to live magical moments. Bearing this in mind, we sincerely regret the disappointment regarding the necessity to have a special ticket to attend the New Year’s Eve Party which we had been advertising for months in advance of the event.  

We can only apologise if you were unaware you required a separate ticket to attend the New Year’s Eve Party and that the Disneyland Park closed earlier than usual for this special event. 

However, please note that the information was available in advance on the official Disneyland Paris website and there was a sentence on the product you purchased when we received your order at 12.22pm on 31st December 2019 stating that separate tickets were required for the New Years Eve Party and that these had in fact already sold out.

We do hope that despite these concerns, you were still able to enjoy your time in at Disneyland Paris. 

Kind regards

365Tickets Team

5つ星のうち5の評価

Straordinari

Grazie a loro ho potuto risparmiare tantissimo sull’acquisto dei biglietti del Parco Disneyland Paris! Servizio super efficiente e sito validissimo con tante offerte. Consiglio vivamente. Abbiamo usato i biglietti senza alcun problema ed erano inclusi anche i fast pass.

2019年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Perfect!

I used 365tickets for Disneyland Paris. I used their Irish site in order to pay in Euros. Everything was perfect. After two hours I received the vouchers and I exchanged them to tickets there. Will use again!

2019年9月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top shows at huge discounted prices . Just booked two in minutes

I've used 365 Tickets for a few years now as they send regular emails offering all manner of theatre, music, comedy shows all at discounted prices.

I've just booked two shows Equus at The Trafalgar Studio for 57% off the usual price, plus Witness for the Prosecution at County Hall for just £10. I chose my own seats which I prefer and I managed it all within a TV advert break!

That's the type of website efficiency I like.

Selection and payment is easy and quick though I'm surprised they don't have Paypal offered as a payment option, but never the less it's fast efficient and I simply can't fault it.

I'm an avid fan and its one email I always read and look forward to in case there's something I'd really fancy.

2019年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Just like to take your money!

Booked to go to a show on the night we arrive into Paris. Flights been delayed by 4 hours meaning we would miss the show and asked if we can exchange for the later show. They stated they can’t do nothing - no refund or amendments etc. Thanks for taking £115 for nothing. Never using again. Frustrating having a flight delayed as it is. What a joke. Will be using another company from now on!

2019年3月4日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報