Aan niemand aan te raden
Aan niemand aan te raden. Tijdens de in-take gesprekken word je een valse spiegel voorgehouden. Van alle punten die toen besproken zijn is er niet één behandeld. Ik kwam o.a voor trauma behandeling, laag zelfbeeld enz. Ook mjjn kinderen zouden uitgenodigd worden voor een gesprek. Ook niet gebeurd. Ik heb wekenlang met iemand in de groep gezeten die knetterstkned was de hele dag en dan tegen mij zeuren dst ik op pantoffels liep. Ik kon geen schoenen meer aan om medische redenen. Toen ik in week 8 zat viel de ene na de andere therapie uit. Ziek , op vakantie, weer ziek enz. Iedereen nam na twee weken zijn eigen boodschappen mee want het warm eten was afschuwelijk. Vooral de therapie LMBT was zo stom. Het leek af en toe wel een kleuterschool.
Als je maar 1 minuut over 12.30 of 18.00 naar de woonkamer ging mocht je niet meer mee-eten. Het was streng verboden om op te staan om b.v. nog even iets uit de magnetron te pakken. De accommodatie krijg een 0 want dat kan echt niet meer. Het leek wel een tent. Ik ben blij dat ik na 10 weken naar huis kon want het wordt daar bloedheet De arts die ik gezien heb tijdens de in-take zou mijn arts daar worden. Nooit meer gezien. De fysio, mindfulness en PMT waren wel goed maar die zouden tijdens mijn periode op vakantie gaan.
Ik zoek verder naar een goede psycholoog en psychiater. Altrecht krijgt van mij een 1. En daar hebben zo hard voor gevochten. Om daar terecht te komen...Nooit doen.








