レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら


連絡先

3.0

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

3件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Aan niemand aan te raden

Aan niemand aan te raden. Tijdens de in-take gesprekken word je een valse spiegel voorgehouden. Van alle punten die toen besproken zijn is er niet één behandeld. Ik kwam o.a voor trauma behandeling, laag zelfbeeld enz. Ook mjjn kinderen zouden uitgenodigd worden voor een gesprek. Ook niet gebeurd. Ik heb wekenlang met iemand in de groep gezeten die knetterstkned was de hele dag en dan tegen mij zeuren dst ik op pantoffels liep. Ik kon geen schoenen meer aan om medische redenen. Toen ik in week 8 zat viel de ene na de andere therapie uit. Ziek , op vakantie, weer ziek enz. Iedereen nam na twee weken zijn eigen boodschappen mee want het warm eten was afschuwelijk. Vooral de therapie LMBT was zo stom. Het leek af en toe wel een kleuterschool.
Als je maar 1 minuut over 12.30 of 18.00 naar de woonkamer ging mocht je niet meer mee-eten. Het was streng verboden om op te staan om b.v. nog even iets uit de magnetron te pakken. De accommodatie krijg een 0 want dat kan echt niet meer. Het leek wel een tent. Ik ben blij dat ik na 10 weken naar huis kon want het wordt daar bloedheet De arts die ik gezien heb tijdens de in-take zou mijn arts daar worden. Nooit meer gezien. De fysio, mindfulness en PMT waren wel goed maar die zouden tijdens mijn periode op vakantie gaan.
Ik zoek verder naar een goede psycholoog en psychiater. Altrecht krijgt van mij een 1. En daar hebben zo hard voor gevochten. Om daar terecht te komen...Nooit doen.

2026幎6月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Onvermogende behandelaar.

Ik ben in behandeling geweest bij de afdeling Focaal in Zeist. Tijdens de gesprekken voelde ik mij niet gehoord; er werden zaken voor mij ingevuld zonder dat mijn visie serieus werd genomen. Mijn eigen duidelijke hulpvraag werd niet erkend en aan de kant geschoven.

Ik had het vermoeden dat ik een bepaalde diagnose had en gaf doormiddel van een uitgebereide onderbouwing aan dat diagnostisch onderzoek belangrijk voor mij was.

Dit verzoek is echter door Altrecht geweigerd omdat deze diagnose volgens hun niet goed uit te zoeken was vanwege jeugdtrauma. Ik was het hier niet mee eens en heb uitgelegd wat mijn visie hierin was, hier werd niet op in gegaan. Vervolgens ben en ik hierin als een kind aan de kant gezet toen ik mijn zorgen uitte over de gang van zaken.

Toen ik aangaf dat ik voor dat onderzoek naar een andere zorgaanbieder wilde gaan, werd mij dit afgeraden en probeerde men mij actief te overtuigen om dat niet te doen. Ze vertelden dat ze dan moesten bekijken wat dit voor de behandeling bij hun zou betekenen.
Ik heb toen duidelijk gemaakt dat ik het onderzoek hoe dan ook zou doorzetten omdat dit voor mij erg belangrijk was.

Uiteindelijk ben ik bij een andere zorgaanbieder wél gediagnostiseerd met wat ik in eerste instantie vermoedde. Het verhaal van mijn eerdere behandelaar bleek dus niet te kloppen. Daarna heb ik nog maanden herstel- en verhelderingsgesprekken gehad in plaats van therapie.

Vervolgens werd zonder mijn medeweten een andere diagnose gesteld, waar ikzelf en mijn omgeving mij volledig niet in herkennen. Ik ben in dit proces volledig buitengesloten; deze diagnose is intern gecommuniceerd binnen de organisatie zonder dat ik hierover ben geïnformeerd of dat ik hier toestemming voor had gegeven. Voor deze diagnose ben ik doorverwezen naar een specialistische afdeling. Ik kwam pas achter deze gang van zaken toen ik mijn dossier inzag, wat mij diep in de war heeft gebracht.

Het stigmatiserende dossier die door haar over mij is opgesteld zit vol met aannames en invullingen waar ik me niet in herken, ook de diagnose die door haar is gesteld was mij totaal niet bekend.

Toen ik mijn behandelaar hiermee confronteerde, gaf deze in een mail indirect toe dat ik niet betrokken ben bij het stellen van deze diagnose en dat ik hierin buiten het proces ben gehouden (als volwassen wilsbekwaam persoon)
Deze mail kan ik echter niet meer inzien, omdat deze is ingetrokken door de beveiligde mailomgeving van de organisatie. Daarom heb ik een onderzoek aangevraagd bij de privacyfunctionaris om volledige inzage en duidelijkheid over deze (mis)communicatie te krijgen. Mijn vermoeden is dat ze de mail heeft proberen te verbergen zodat er minder bewijs is tegen haar. Ze heeft er blijkbaar niet bij stilgestaan dat dit gewoon te achterhalen is door logbestanden na te kijken.

Ik ben het vertrouwen in hulpverleners bijna kwijt door deze onkunde. En ben enorm geschrokken van de paternalistische houding van de behandelaar.
Ik zou iedereen aanraden om naar een vrijgevestigde behandelaar te gaan en niet naar Altecht. Altrecht heeft mij totaal geen maatwerk kunnen bieden. Ik zit nu bij een hele fijne therapheut die wel kan luisteren, mij respectvol behandeld en mij serieus neemt. Allemaal vergoed door mijn zorgverzekering dus dat is ook gewoon mogelijk.

In mijn jeugd heb ik ook bijzonder slechte ervaringen opgedaan bij dezelfde organisatie. Ik had de hoop dat ze naar 20 jaar verbeterd zouden zijn maar het is nog net zo slecht helaas.

De behandelaar die ik had is gespecialiseerd in eetstoornissen en niet in hetgene waar ik tegenaan liep, toch geeft ze zomaar adviezen die niet blijken te kloppen.

Ik heb het als heel vervelend, benauwend, en respectloos ervaren.

2026幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Psychosomatische kliniek de Eikenboom.

Psychosomatische kliniek de Eikenboom.
Ben hier goed geholpen aan/met mijn klachten. Ben er zeker beter uitgekomen.
Echter, de omgang/ empathie laat bij (sommige) medewerkers ernstig te wensen over en heb bij medepatiënten enorme schrijnende gevallen gezien door pure nalatigheid of een totaal verkeerde aanpak.
Er zijn dus zeker aandachtspunten, maar ben er zelf beter uitgekomen.

2025幎3月1日
自発的なレビュヌ

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報