レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

2.3

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

6件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Scammers

Made an order, paid for next day delivery and it didn't arrive. I also logged in my account and it says no orders so will now have to dispute with the credit card company. Scam stay far away.

Didn't even get a confirmation email but happily took my money!!

2026幎3月15日
自発的なレビュヌ
Army and Navy Stores UK ロゎ

Army and Navy Stores UK からの回答

We’re sorry to see this review, however we have carefully checked our order system and can confirm that we have no record of any order under your details.

It’s possible that you may have placed an order with a different website with a similar name, as unfortunately this does happen from time to time.

We take claims like this very seriously, as we are a legitimate business that works hard to provide an honest and reliable service to all of our customers.

Please contact us directly on 0207 993 6938 so we can help clarify the situation and assist you further.

In the meantime, we would kindly ask that you review your purchase details and update or remove this review if it has been posted in error.

5぀星のうち1の評䟡

ORDER NOT DELIVERYED

Made an on the 18/11/25 paid from postage which stated 48hrs delivery it is now the 24/11/25 and still no sign of items. I have email with no reply I have also phoned today at 4.10pm 4x each time i was put on hold and then someone put the phone down .Very poor

2025幎11月24日
自発的なレビュヌ
Army and Navy Stores UK ロゎ

Army and Navy Stores UK からの回答

We’re very sorry that you experienced a delay with your order and that you were unable to get through to us at the time.

After investigating, we found that one of the items was held at a separate warehouse, which unfortunately delayed the rest of your order. We can confirm that your order was delivered in full on 25th November.

We also sincerely apologise for the difficulty you had contacting us — this is not the level of service we aim to provide, and we are reviewing this internally to ensure it does not happen again.

We pride ourselves on providing a reliable and efficient service, so we are sorry that on this occasion we fell short of expectations. Thank you for your feedback.

5぀星のうち1の評䟡

Horrid - Blaming me for there error and won't refund

Horrid !!! arrogant customer service chavs, they sent wrong size, wrong colour and its my fault! and wont give me a refund.

2024幎12月12日
自発的なレビュヌ
Army and Navy Stores UK ロゎ

Army and Navy Stores UK からの回答

It looks like you have the wrong company, as this does not match our policies or how we handle customer service. We have also checked our system and database and cannot find an order under your name or email, so we are certain this was not a purchase made with us.

We take great care in fulfilling orders correctly and if an error were ever made on our part, we would always work to resolve it fairly. If you believe there is still an issue, please contact us directly, and we’d be happy to assist.

Best regards,
Army and Navy Ltd

5぀星のうち1の評䟡

Returns process fails.

Ordered a couple of items. Didn't fit well so returned them. The website returns process is a little buggy and only authorised the return of 1 item, however, got RAN, and called CS to get the additional item added. Followed the rest of the instructions and returned the items. Quite some time later and still waiting for the account status to be updated and obviously no sign of a a refund. I wouldn't shop online with Army and Navy again.

2022幎2月1日
自発的なレビュヌ
Army and Navy Stores UK ロゎ

Army and Navy Stores UK からの回答

Thank you for sharing your experience. We’d like to note that Army and Navy Ltd is now under new management and since taking over, we have made improvements to our returns process to ensure a smoother experience for our customers.

Our returns policy is now clearly outlined on our website and we are committed to providing better customer service moving forward. While we can’t change past experiences under previous ownership, we truly value customer satisfaction and would love the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,
Army and Navy Ltd

5぀星のうち1の評䟡

Ordered a number of items

Ordered a number of items, delivery was resonable.
One garment required changing, sent back the unwanted garment and am still waiting.
1 month has gone by and this isn't even snail mail.

2021幎8月25日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報