レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Purchasing a dress on this website through this company was a great experience. I would recommend them to anyone looking for a quality gown. It was easy to order and they were quick to email me to mak... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

ordered 2 bridesmaids dresses to try, the quality of the dresses were terrible & definitely not true to size, i tried to send them back costing a total of £75 shipping fee, as they wont provide a sh... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ho fatto realizzare degli abiti su misura per le mie damigelle, grazie all'opzione che trovate sul sito "Custom Size", Ú gratuita e se mandate le misure in pollici precise gli abiti caleranno a p... もっず芋る

䌁業情報

  1. ブラむダル ショップ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

At AW.Bridal, you will get chic inspirations for weddings, proms, evenings, wedding accessories, party décor, etc. Have your wedding gown custom tailored, bridesmaid dresses delivered within 24 hours, and wedding reception DIY won’t cost you a fortune ...


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

310件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 20に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(310)

過去12か月のレビュヌ数: 44ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Great customer experience

I was very impressed by the customer support at every step of the process ensuring everything was just right. I was worried about the top being too low cut and the team was happy to help with no extra cost. There were a few odd stitches in some places but overall I am very happy with my dress and AWBridal.

2025幎3月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

High Quality!

As a wedding photographer, I have had the chance to work with AW Bridal and their products several times. I have been so impressed with the quality of their pieces and the communication of their customer service. Would highly recommend them to anyone looking for dresses for a formal occasion!

2025幎2月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I was lucky to photograph many of their dresses


I was lucky to photograph many dresses from Aw Bridal. I am a wedding photographer, and worked with the brand four times over the last two years. I’ve seen my fair share of dresses, but Aw bridals wedding dresses are simply so beautiful! They always fit my models perfectly and either are giving a wow effect or or dainty and cute look
 The materials are very good! Especially for the price of the dresses. I am always surprised when I receive one of the dress in the Mail of the beautiful quality. The sewing is neat, the lace is always beautiful, the lining is adjusted
 I really recommend scrolling around their catalogue and if you find one that catch your eye, go for it! They’re absolutely gorgeous.
The brand has always been very kind and responding.

2025幎3月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Ordered delayed but finally received.

I ordered my dress January 7th and finally received it March 27th. After much back and forth with USPS and AW Bridal it was determined that the package was lost in the mail. AW Bridal made another dress and it was mailed promptly. The dress is gorgeous !

2025幎3月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

So happy with my dress!

I am beyond thrilled with my dress from AW Bridal! I was initially nervous about ordering online, especially since I needed custom measurements, but they absolutely delivered. The first thing I noticed when my dress arrived was the incredible quality—the fabric is heavy, and the dress was beautifully made. The fit was absolutely perfect! It feels like it was tailored just for me. AW Bridal is the real deal, and I couldn’t be happier with my purchase.

2025幎3月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not support this business!

Please do not make the mistake of trusting this business. I ordered 2 dresses and received my confirmation for the transaction, then a while later was notified that one of the dresses wasn't actually available. The first dress arrived and was nothing like what I had ordered. The style, color and fit were all wrong. I requested the dresses I ordered be sent to me and instead was told they'd give me a $40 refund to "alter" the dress I'd been sent that wasn't the right order in the first place. I've gone back and forth with them multiple times just to get my refund on both dresses. It's now been a 3 week ordeal, I just got my money back this morning and am starting my dress search all over again. Very frustrating.

2025幎3月7日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

We sincerely apologize for the distress this experience has caused you. We understand that our service has not met the standards you rightfully expect. Please know that we are taking this matter very seriously and are fully committed to rectifying these issues. We are in the process of implementing comprehensive improvements across all aspects of our operations, from inventory management to quality control, to ensure that every customer interaction with us is seamless and satisfactory. We are glad that we were finally received the full refund and we hope our future actions will restore your faith in our company.

5぀星のうち5の評䟡

I had a wonderful experience with this


I had a wonderful experience with this company, they kept in constant contact and were able to make the neckline higher for me. The fabric is beautiful and they kept in contact for the shipping & gave me the tracking info. I ordered a half size up and I have to get it taken in a little therefore it’s true to size. I’m pregnant so I wanted to give myself extra room. Beautifully done.

2025幎3月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent Customer Service

I was in between sizes and ordered the size larger. When I placed the order they asked for for a few measurements. After I sent the measurements they informed me that the dress I ordered would be too big and with a few more measurements they could custom size my dress for no extra charge. The dress arrived a few weeks later and fits perfectly! I am 5'11 and long waisted. The process was easy and the dress is gorgeous!!

2025幎2月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Not reliable - Impossible returns - Late packages

Not reliable! Every person in the bridal party had trouble with this company. The would not let people order two sizes to compare sizing. I paid for extra for fast shipping and it was still WEEKS late because the company did not pay a duty fee. When it arrived, the dress was too small. I requested a return. They basically told me no because it is expensive to return items to China. They also do not pay for return shipping, even though their is no mention of this on their website. This company was such a hassle to use.

2025幎3月3日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

Dear customer, we sincerely apologize for the frustrating experience you had. We'd like to explain that our stance on not recommending ordering multiple dresses for selection is due to most of all our dresses being made - to - order rather than in - stock, as noted in our return policy, which need additional tailoring time for them. We're sorry about the shipping delay from the unexpected duty fee. Typically, our shipments didn't incur such charges. We're glad we managed to resolve part of the issue with a partial refund. We're committed to significant improvements and hope our future actions will restore your trust.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THEM!!

DO NOT BUY FROM THEM!!! My bridesmaids ordered their dresses months ago and just now receiving them. One had to quite literally track her dress down because they sent it everywhere but the delivery address and one of them ordered hers the very first day I told her the site which was Dec 16 and it is now Feb 27th and they marked it delivered, and SHE NEVER GOT IT. They said "sorry, we are just going to issue you a refund" after having to track down someone for her to talk to. MY WEDDING IS NEXT MONTH!!!!

2025幎2月27日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

Dear customer, we are truly devastated by the extreme inconvenience and distress we've caused you and your bridesmaids. We understand how crucial these dresses are for your upcoming wedding. While we acknowledge that the logistics issues, like the misdirected and undelivered dresses, were beyond our direct control, we take full responsibility for the outcome. We're glad we could offer a refund as a solution, but we know it doesn't make up for the trouble. For future orders, including those for your wedding party, we've already switched to a new logistics partner to minimize such problems. We sincerely hope you'll see our commitment to improvement and that we can still assist you in making your wedding beautiful.

5぀星のうち5の評䟡

5 ☆☆☆☆☆

I ordered a size 16 wedding dress from here and they sent a size 6.
I emailed them and they said return it and they will send me out the correct size. I was very sceptical BUT to my surprise as
soon as they received the wrong one back,the correct one was sent out. The communication was fantastic and every questioned I asked ( which was alot) they answered. It didn't cost any extra to return the dress and I recieved it in the specified time frame.
The dress looks lovely and it is just as described. It feels and looks alot more expensive than it was.
I would recommend this company 100%.

2025幎2月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do NOT Order from AW Bridal!

Do NOT Order from AW Bridal!
I had a terrible experience with AW Bridal and I strongly recommend avoiding them. My bridesmaid ordered a dress that doesn't fit, and when she asked to return it, they offered us only a 1/4 of the original price to keep it. After asking for a return address, they offered $10 more and still refused to provide any return instructions. Their customer service is awful, and they clearly have no interest in resolving issues fairly.
Save yourself the hassle and choose a more reliable company for your special day.

2025幎1月31日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

Dear customer, we're extremely sorry that your experience with us was far from satisfactory. As soon as we received your bridesmaid's return request, we promptly provided two solutions: a partial refund to keep the dress or a full refund of the dress price upon return. Your bridesmaid chose the latter option. Once we received the returned dress, we immediately processed the refund as promised. We understand that there might have been some miscommunication during the process, and we deeply regret any confusion or frustration this may have caused.

5぀星のうち1の評䟡

Do Not Shop Here

Do Not Shop Here. They will not return dresses that are not made correctly and that are missing items.

2024幎12月7日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

Dear customer, we're sorry to hear about your disappointing experience. Currently, we're unable to verify the main issues you mentioned as we don't have your order number. For your reference, our return policy clearly states that we accept returns for standard size dresses. However, custom size dresses, which are tailored specifically to individual measurements, are non - returnable. You can find detailed information about our return policy at https://www.awbridal.com/return - policy. We sincerely hope this clarification helps, and if you can provide your order number, we'll do our best to assist you further.

5぀星のうち5の評䟡

Great experience!

I was nervous ordering a bridesmaid dress for my daughter online, but it worked out perfectly. The dress is beautiful! Customer service was available and very helpful. I was able to reach them through email and calling. I would definitely buy from AW Bridal again and recommend to others.

2024幎12月31日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Stressful

My experience with AW bridal was goofy at best and very frustrating. I bought a bridesmaid dress here with custom measurements, and the dress they sent me was for another customer (totally different color, size, dress, etc.) When I informed AW Bridal of the mistake, they asked me to send the dress to the customer it was intended for (they did refund me for shipping). Meanwhile, the dress I had actually ordered had been sent to a different customer, so AW bridal tried to track it down to have it sent to me instead of making me a new one. They told me that the customer to whom my dress had been mistakenly sent had shipped my dress, only for me to find out a week later that they had not been able to get in contact with said customer. Finally they got in touch with the customer and she agreed to send me my dress. Thankfully it came before the wedding I was a part of, but even with the custom measurements it was too big. Overall, it was a very distressing experience and while it may have been a series of unfortunate mistakes on their end, based on this experience I do not plan to shop here again.

2024幎7月23日
自発的なレビュヌ
AW Bridal ロゎ

AW Bridal からの回答

Dear customer, we're extremely sorry for the mess. The logistics mix - up was unexpected. We suggested the mutual dress - forwarding as both orders were made to order, needing production time, and shipping from our factory also takes long. We thought it was the fastest fix. We covered all the shipping costs involved in this process. Since this incident, we have significantly tightened our quality control and logistics monitoring procedures to ensure that such issues never happen again.

5぀星のうち5の評䟡

My only daughter is getting married


My only daughter is getting married this October, so I need a dress. After looking at many sites, I found the perfect dress at A/W. I bought the dress right away. Being a new mother of the bride, it was a welcome relief to have excellent, caring, and understanding customer service. They kept me informed of the progress of shipping. When I got the dress, it was perfect. It was well made and fit just right. I would recommend A/W Bridal to anyone looking for the perfect dress.

2024幎9月19日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報