BEE レビュー 

25
•
TrustScore 5段階評価の2

2.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

I've had my Bee for about a year, but I've probably only been able to use it for four months during that time. At some point, it stopped syncing altogether. I really liked the device when it was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I ordered this on August 28 and it was expected on September 5. BUT IT DIDN’T ARRIVE. I followed up with customer service a week after September 5. I didn’t hear from them. There was no tracking n... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bought 3 months ago and now completely unresponsive. Stated acting up a week ago. Would not pair with app and now it's completely dead. No lights after charging. Have emailed their support email sever... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I had an issue with the To-Do’s giving me an API error. I had done some of my own troubleshooting before contacting support. When I did email them, I had a response and my issue resolved within 20 min... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

2.2

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

25件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 92%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.2

すべてのレビュー

(25)

過去12か月のレビュー数: 17件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Decent Device But Customer Service is Terrible

I've had my Bee for about a year, but I've probably only been able to use it for four months during that time. At some point, it stopped syncing altogether.

I really liked the device when it was working, so when the issue started, I reached out to customer service. They told me to simply ship it back and sent me a return label. The problem is that they had my old address on file.

Since then, I've sent three or four emails asking them to correct the address so I can make sure the replacement device is sent to the right place. I've now gone an entire month without receiving a response.
I liked the product when it worked so I've ordered a new one but being completely ignored for a month over something as simple as correcting a shipping address has been frustrating.

2026年8月31日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi, we apologize you had this experience. Can you please send me your order number so I can personally assist you in getting your replacement.

5つ星のうち1の評価

Shipped after a month and CUSTOMER SERVICE doesn’t exist

I ordered this on August 28 and it was expected on September 5. BUT IT DIDN’T ARRIVE. I followed up with customer service a week after September 5. I didn’t hear from them. There was no tracking number until September 21. Almost a month after.

So unless you’re OK with NO SHIPPING UPDATES and NON-RESPONSIVE/INEXISTENT CUSTOMER SERVICE, I wouldn’t waste your money and more so, your time.

I wish I could give ZERO STARS

2026年9月21日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi, we apologize you had this experience. Can you please share your email with me so I can look into your order?

5つ星のうち1の評価

Dead after 3 months!

Bought 3 months ago and now completely unresponsive. Stated acting up a week ago. Would not pair with app and now it's completely dead. No lights after charging. Have emailed their support email sever times and no response! Do not buy this device. Horrible hardware and customer service. I basically have a horrible paperweight now.

2026年8月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

horrible transcript quality, bricked my device and ignored my email

1) bricked my device, zero support whatsoever
2) truely awful transcription quality
3) can't easily get transcripts onto computer

Let me start with what matters for most: the transcription quality is truely horrendous and unacceptable. the price is cheap but using a device like this is actually effort. When you then see that it didn't actually get what was said, it's super disappointing.

There's no pc app. You can build your own with the API, but your device might just be bricked at any point and then you waste a large amount of time with building something custom.

Biggest let down for me:
When the company was bought, the device was suddenly bricked. Almost to the day exact. I didn't just loose the device - since they don't have a desktop app, but they do have an API. I developed my own app to actually get my transcripts (many many people did). All lost! This is damages of several thousands.

("bricked" - the device would still turn on and connect, but never record again, plus they lost all of my existing transcripts that I hadn't loaded into my own database)

Before they replied to my emails, now they suddenly stopped replying.

AVOID AT ALL COST

2025年10月23日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi,
We apologize you had this experience. Allow us to make this right. Please provide me with your name or email that is associated with your order.

5つ星のうち5の評価

I’ve tested many AI tools over the last… this is amazing

I’ve tested many AI tools over the last few years, including ChatGPT, Claude, Gemini, Perplexity, and several others. Bee is one of the very few AI products that has become part of my daily life rather than remaining a novelty.
I have been using Bee during a two-week trip to Montreal, and it has genuinely impressed me.
What makes Bee different for me is that it is not just a recorder, a note-taking tool, or an AI assistant. It acts as a memory layer on top of daily life. It captures conversations, photos, plans, and events, then turns them into a coherent daily narrative that helps me remember what actually happened.
I am a long-time journal writer and photographer, and one of the things I struggle with is preserving context. Photos tell me where I was, but not what was discussed, what decisions were made, or how people felt. Bee helps fill that gap.
What I appreciate most:
• Automatic daily summaries that are surprisingly useful.
• Extraction of reminders, tasks, and calendar events from natural conversations.
• The ability to review, edit, confirm, or delete information.
• The feeling of having a searchable memory rather than a collection of disconnected notes.
• The fact that Bee seems to focus on meaningful events instead of overwhelming me with endless recordings.
During my trip, Bee helped me preserve not only where I went, but what happened, who I was with, and why those moments mattered. That is far more valuable than a simple recording.
It is not perfect. It sometimes misunderstands relationships or context, and human review is still necessary. But I would rather have a system that asks for confirmation than one that confidently invents facts.
The biggest compliment I can give Bee is this: after the novelty wore off, I kept wearing it. It has become part of my daily routine.
For people looking for a chatbot, this may not be the right product. For people looking for an augmented memory and a way to preserve the details of their lives, Bee is one of the most interesting AI products I have used.
For me, Bee is not primarily an assistant. It is a memory companion. It helps me keep the thread of my life without spending hours documenting everything myself.

— Joëlle

2026年6月11日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Thank you so much Joelle for the detailed feedback and personal experience you have had with our device. This is what we do it for :)

5つ星のうち1の評価

AWFUL DO NOT BUY ZERO COMMUNICATION

AWFUL. DO NOT BUY. placed order, received defective unit, initiated return via return link, emailed repeatedly, no response what-so-ever, calling credit card company to file complaint. hey bee computer, since you keep asking people here their order number so you can step in and assist, mine is #28371. Greg

2026年6月10日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi, we apologize you had this experience. Please check email.

5つ星のうち1の評価

Continued frustration with this lousy…

Continued frustration with this lousy company. Mine came dead and they have the audacity to respond to my post on Trustpilot asking to be given another chance and wanting my email address to contact me. Hey brain child, you can't respond on Trustpilot to a response from a vendor. You have my order with my full name, try looking at the email I sent that is the customer contact link on your own website. A tech company that doesn't know tech. Stay away from these amateurs.

2026年6月4日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi, we apologize you had this experience. We went ahead and processed your refund last month.

5つ星のうち5の評価

I had an issue with the To-Do’s giving…

I had an issue with the To-Do’s giving me an API error. I had done some of my own troubleshooting before contacting support. When I did email them, I had a response and my issue resolved within 20 minutes! It’s not very often I take time to go online to post a review, but I thought this was exceptional, and worth sharing my experience.

2026年6月2日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Thank you so much Jeff for sharing your personal experience. This is truly what we do it for and so glad we were able to get your issue resolved :)

5つ星のうち5の評価

I've been using this product myself and…

I've been using this product myself and wanted to share my honest experience because I see a lot of mixed opinions here.

First, this has not been my experience at all. The product itself has worked very well for me and has delivered what I personally expected from it. Is it perfect? No, and I think it's fair to acknowledge that.

Customer service has historically not always been the fastest, and the company has definitely gone through growing pains. That said, from my experience, they do actively try to address issues and improve things over time.

I've personally spoken with members of the team multiple times and never got the impression this was some fake company or scam operation. To me, this feels more like an evolving product from a company still improving rather than something designed to mislead people.

If you're expecting a completely finished, polished, mature ecosystem, you should know it's still evolving. But if you're interested in the product itself and understand that it's continuing to develop, I think it's absolutely worth considering. I've enjoyed using mine and don't regret purchasing it.

2026年6月3日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi Charles!
Thank you so much for sharing your personal experience with Bee!

5つ星のうち1の評価

Screwed by Amazon!

Ordered and received Bee Pioneer AI end of April. Charged unit and downloaded app to Android phone. Follwed instruction but would not connect to phone. Downloaded app to iPad but would not connect to it either. Sent email to support. Waited a few days with no response. Sent another email, but no response. Of course now I past the 7 day trial period. Found phone number for Customer Service but got automated response that number was not in service. Knowing that the company was owned by Amazon I called their CS. I asked the CSR why the product was not available through Amazon and he said he was not familiar with the product nor was his supervisor. How can a company, owned by Amazon, sell a worthless product and keep the money. I packed the crap back up and will wait for class action suit.

2026年5月13日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi Dennis,
We apologize you had this experience. Allow us to make it right. Can you please share your order number so I can personally step in and assist?

5つ星のうち1の評価

Complete fraud

Complete fraud. Onboarding is horrible. I had my first bee pioneer about a year ago. It worked and the app was fine, transcription was good enough but I figured it would get better. That one completely died after about a month or so - unusable. Thought i’d try again hoping improvements made and abought a second one. It took about an hour to set up and then even though i would check the app to verify it was recording. no conversations ever actually logged after processing over 2 days use. Made sure i let it stay connected on wifi etc to process conversations but still Zero. Can’t wait for the class action for selling a fraudulent product and probably doing shady things with my data.

2026年4月2日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi Sam,
We apologize for the delayed response. Allow us to make this right. Can you please share your email with me so I can step in and assist?

5つ星のうち1の評価

DONT BUY BEE COMPUTER!!

I wanted to return the product and never heard back from bee. Bee was not transparent in letting g customers know you have to pay 19.99 a month for service to use the bee. You have to sign a 24 month contract up front to use the bee. You have to return within 7 days, but they don’t email you back at all. It’s a scam and gimmick and I would NOT buy this product! I’m filing a complaint with the Better Business Bureau. My order # is 25295. I urge potential customers to read this review prior to buying! Read the reviews on trust pilot first. There are many encouraging people not to buy this product!

2026年4月1日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi Lorie,
We apologize you had this experience. Allow us to make it right. Can you please send me your order number so I can personally assist?

5つ星のうち1の評価

Terrible experience

Terrible experience. Received my Bee and it would not power on. I contacted customer service and was told to try a different charger, I did, multiple times and still would not power on. I reached out again for a replacement and/or a refund(4 times) and was never responded to. Ended up disputing the charge on my credit card and received a refund that way

Finally responded to here on this platform, 2 months later with no way to reply. Order #22767, Ill be shocked if anything comes from this if they cannot respond to their own emails

2026年3月23日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi Ken,
We apologize you had this experience with our device dealing with charging. I would love to personally assist. Can you share your order number?

5つ星のうち3の評価

Terrible customer experience and useless band

Purchased originally about 4 months ago but never received it, they refunded the purchase. Decided to give them a try again and purchased a Bee Pioneer band in early December. Even though I paid for 2 day shipping, it took them about 2.5 weeks to send the order (2 day shipping fee refunded). I finally got the Bee and it does not work as expected. I can use it to capture voice notes (press and hold), but for normal use (quick press), the microphone does not record anything and the band goes to sleep after the programmed time in every ocassion. Tried writing several times for support and have received none. Caveat emptor.

Update: on May 26th. 2026 got a reply from BEE asking for my order number which is 19,156. Also sent them an email, not very hopeful but we´ll see what happens

Update 2: June 9th. 2026. I just received my replacement Bee Pioneer band, used it on a meeting and worked flawlessly. Thanks bee.computer for making good on your word. Will keep using it in the following weeks and will keep updating this review. If it works as advertised and intended, it is a shame that your customer service is bringing your company and product down.

2025年12月17日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi,
We apologize you did not have the best experience with our device. Allow us yo make this right. Can you please share your order number?

5つ星のうち1の評価

Definitely is a scam product

Definitely is a scam product, no address no assistance no one answer and product don't work, also ask for refund is impossible

2025年12月1日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi,
We would love to turn your experience around. Can you please share your order number?

5つ星のうち1の評価

Bee Pioneer not ready for prime time

Overall, it has been bad from start to finish and by finish I mean the Bee Wearable died.

— Ordered in July 2025, received early Oct almost a month late
—— No email acknowledging the sale
—— No emails stating status of order
—— No email with shipping info for tracking

- sent email to report issues when device failed over a week ago, no response so far

- device is stated to water resistant, however in the FAQ for the pioneer band it states it is NOT water resistant.

When the Bee operated it did so fairly well. I have few complaints about that. However, a wrist wearable device that not water resistant is not ready to be sold. I suspect some snow that got on the Bee while shoveling was the cause of the failure. It wasn’t buried in snow, simply a small amount that got in and was brushed off.

2025年12月10日
自発的なレビュー
BEE ロゴ

BEE からの回答

Hi,
We apologize for the delayed response and the issues you were experiencing. Allow us to make it right. Can you please share your order number?

5つ星のうち1の評価

Worst purchasing mistake I've made

They had pretty great reviews from select individuals that I ended up preordering for their "Founders Edition" which was around $50~. Amazon bought them right before a lot of people got their pre-orders and they basically went radio silent, their developer page (THE MAIN REASON I WANTED THIS) was taken down, and worst of all is that the product/AI is hallucinating and not actually recording tasks/doing what it is supposed to. I ended up spending hundreds more for an Apple Watch and now am making my own app integration. From $50~ to $hundreds + even more lost in time working on an alternative for my workflow since they got rid of the API.

Thanks Amazon + Bee for being terrible at CS.

2025年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Is This Product A Complete Fraud?

Is this product a complete fraud? I am starting to think something is very wrong with Bee Computer.

The device that I finally got after months is a complete FLOP. It requires you to update the software on the device before you can use it, but it endlessly cycles, indicating that it cannot complete the update.

Forget trying to reach their non-existent customer service. Despite multiple emails, they will not respond.

There is no way to request a refund or return your item when it isn't functioning so you are just out of luck.

2025年9月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Is Bee Computer Legit or a Scam?

I would first like to announce that I have talked with Amazon and they never even heard of this company. So I am really confused as to why Bee announces they have joined Amazon. And I also ordered the Pioneer thinking it was legit on June 11 2025. As of August 24, 2025 I have not got the Pioneer wearable. The app for Apple Watch is very glitchy. And the company took two months of daily emails to finally respond. Now I’m being told I’ll get my Pioneer sometime in September or October. I”m out $57 with this company and since the time to dispute has passed, there is no way of getting my money back. I’d like to know if this is really a legit company or not. At my age I really need something to give me reminders and save me the hassle of asking Siri to remind me.

2025年6月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered the product in march 2025 and…

I ordered the product in march 2025 and received a confirmation for order and payment, but I never received it and customer service never replied on any channel (as of 23 jun 2025 today). Bee, if you read this, please reply! ( Order #4157 - Confirmed Mar 12 )

2025年6月23日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報