Better Kitchens レビュー 

432
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

From the start John and his team have been completely onside. We had a spare bedroom developed into an office space. John helped in the design which wasn't easy due to a chimney stack in the middle of... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Buyer “Our Lynton kitchen look absolutely superb. Extremely competitively priced too! From the initial high quality sample pack, to the last trim being fitted, the quality and service has been... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Lee at the WSM showroom was incredibly helpful- he took the time to help plan out my new kitchen and explain how everything would work. He certainly went above and beyond to assist and is a credit to... もっと見る

5つ星のうち5の評価

In all my decades of renovation and subsequent kitchen purchases this company is by far the best Ive dealt with. From the wonderfully patient and extemely helpful Lewis and later Julian in Sales to Br... もっと見る

企業情報

  1. キッチン用品店
  2. ・
  3. キッチン リフォーム業者
  4. キッチン家具店
  5. 飾り戸棚店

当該企業による記述

Welcome to Better Kitchens, the home of innovative kitchen design. We are dedicated to bringing our valued customers bespoke kitchen wall units to add a little luxury to your home.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

432件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(432)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Would not go anywhere else for a quality kitchen

Very - very pleased with the result. Fabulous to find a company that really cares about its products.

As a fairly competent diyer with msc trades experience and a couple of home and boat renovations achieved, I am so pleased to have finally found Better Kitchens. Having explored the commercial options (Howdens, Nisbets etc), the 'premium' punters choices (Wren - that's what they say anyway - hoho, at your own risk...) and the build it yourself variants (B&Q / Ikea etc), I can confirm personally that my experience with Better Kitchens was absolutely on point - surpassing many of these other options on quality and cost - and on the occasion a cheaper option was available it was simply not comparable when looking at material, finish and component quality.

From the initial chat which was informative, intelligent and never pushy, to the estimate which was clear and concise and completely itemised, to delivery (ours was flat packed and palletised to York, for self install on a boat), everything was well considered and perfectly communicated. All shipped items were very well packed / protected and arrived with no sign of transit.

I understand the BK team prefer to ship assembled or install but in this instance the fit to a tapered hull and access through small hatches was so unique we opted to take responsibility for this ourselves. The BK team wasted no time in supplying excellent assembly instructions and verbal / video guidance when required.

When I realised we needed a couple of small additional pieces to match / fill in around some steel work, the team very quickly added our request to their production line and delivered the additional items within a few days. The colour of the new parts matched perfectly.

Having now lived with the install for over 2 years (apologies for the late review) it is good as new. We are due to renovate a new home soon and will be back in touch for our next kitchen! We recommend you to everyone.

Keep up the great work!

2021年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Received our new kitchen today

Received our new kitchen today. Everything seems to be in order and looks like nice quality, so far so good. Otto and Jason the delivery guys were extremely helpful and friendly. An asset to the company!

2021年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I used to plan and sell kitchens for…

I used to plan and sell kitchens for over 10 years
Bought this kitchen for my new house I planned it myself bit nervous ordering online.
The delivery came on time all units and parts there very impressed with quality of units pre-built at no extra cost
Only problem I had was screws were not long enough for handles email to company received new one two days later kitchen complete now very happy

2021年6月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

better kitchens very good

very happy, from the planning through to delivery everything went smoothly and on time, i have now fitted the kitchen and am very happy, the quality of the units is v good and i have no issues at all, thank you

2021年6月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Totally incompetent customer service

Totally incompetent customer service. Dont deliver the full order and don't tell you that parts are missing. When you need to urgently contact customer service you are told to submit a support ticket, then you don't hear anything for two days. Our kitchen fitters had to make a replacement part at our expense and Better Kitchens refused to compensate us for it using a clause in their small print. I certainly wouldn't use them again!

2021年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Communication problems

About 4 weeks ago maybe more I spoke to a man called Mitch, after sending several messages with absolutely no response, so thought I would ring, got told to submit my measurements of kitchen and I did on the same day, after 2 weeks I heard nothing so rang and spoke to mitch again who advised the lead time for plans was 2 weeks, fair enough but it would of been nice to be advised of this, buying a kitchen is quite stressful both financially and the added pressure of ensuring your measurements are right and you order correctly, I have still not heard a thing despite sending a further email, I do not understand as I am trying to give this company my business but the communication which is key when doing a project like this is appalling. Due to this delay I missed out on the sale which ended last month, I explained this in an email and also phone call as I'm on a tight budget. This is really disappointing as I love the kitchen styles on offer, but I have absolutely no faith in this company due to the above.

2021年6月14日
自発的なレビュー
Better Kitchens ロゴ

Better Kitchens からの回答

Hi Sarah,

Many thanks for taking the time to send feedback and I'm sorry to hear that your experience with Better Kitchens has not met your expectations.

Please accept our apologies for the kitchen planning delays during this time.

Our in-house planning team has recently received an unprecedented amount of requests for kitchen plans and you were advised correctly that there is a delay on this process. We are working hard to rectify this issue and our team is working overtime to try to meet customer deadlines. We acknowledge that this is not always achievable and can be frustrating for customers. We apologise for this.

We have also invested in a new 3D online kitchen planner, this is due very soon and will make it easier for customers to design their kitchens in their own timescales.

I have spoken to the team member you have mentioned and he has confirmed that your request is still in the queue with the planning team and he would have updated you as soon as the plans were available.

I appreciate that you have lost faith in Better Kitchens due to the delays in the planning process. We apologise again for this and would still like to produce a plan for you if you are happy for us to do so. If so, please send a direct message to the team member you have been in contact with and he will bring this forward for you.

Once again, I apologise for any inconvenience caused.

Kind Regards,

Ardene Stoneman
Managing Director
Better Kitchens Ltd

5つ星のうち5の評価

Good product, good price, friendly team 👍

I hadn't heard of Better Kitchens but I found their product - and particularly the range of door colours and finishes - were higher quality than other, perhaps more well-known self-managed kitchen companies and certainly better than those from the big DIY sheds. Julian and the team were unfailingly helpful and answered lots of questions patiently, and even went out of their way to get a bottle of touchup paint from the manufacturers when they didn't carry it themselves. The units are solid, were easy to fit (and withstood our "customisations" well), and we are very happy with them. Good product at a good price, from a friendly, helpful team. Recommended.

2021年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

"Better Kitchens" worst customer service

Quality of kitchens is ok. few missed spots on doors etc but touched up ok (unwilling to wait 8
+ weeks for replacements). Delivery service is trash, takes weeks upon weeks for delivery, then they spit it into 2 deliveries a week apart. There "true handless" system needs you to go into "handles" to buy extra parts, £30+ for an end cap BTW!! Extremely easy to miss that you need these "handles" for your handless door(they changed the font size warning you need extra parts not included, says it all), parts came to an extra £1000 also so i guess thats why they dont rush to tell you. Over the 8+ weeks it took them to make the kitchen not once did anyone call saying that we where missing the handles for our handless door, they did call 2 times to ask about a white door panel i added by mistake but not once did they mention about handles. 3 months down the line im still waiting for parts. Also you if you have any issues with your deliveries rather than have someone talk to you over the phone about it and get it sorted out there they force you to go through there poor websites support ticket system, this is not something a good company would do.

2021年5月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

What an amazing company!

I have been so impressed with Better Kitchens throughout the initial planning process right through to delivery. Kitchen has now been fitted and is looking absolutely amazing! On my next renovation project I will definitely be using better kitchens again!

2021年5月20日
5つ星のうち2の評価

Cons outweigh the Pros.

Pros.

Great range of kitchens and accessories. I found they had a lot to offer compared to other companies.

Great prices. Their prices are really good, if you manage to get your kitchen during a sale your kitchen could be a real bargain.

Assembly. You can choose to have them come pre assembled at no extra cost. Saves so much time and money especially if your paying for a fitter to install them.

Response. They have limited 'Contact Us' Methods. ( See below). We logged a support ticket in the end. They responded quickly and were able to help.

Cons.

NO RETURNS except for kitchen worktops and then face a re stock fee of 30% and a £48 collection charge. Could be costly if your trying to save money and do this as a DIY project. You'd struggle to find companies that don't do refunds these days. We lost £133. They say this is down to everything being made to order. I do wonder how this effects your consumer rights.

Damaged items. We had a lot of damaged items. We managed to work round a few bits due to cuts or being able to hide certain parts. We needed to replace two door fronts. It's taken a month to get replacements and both were damaged again. We had family that ordered some units and they too had problems with damaged and missing items.

Time. In order to save money it takes some time to receive your kitchen. On top of that if there are damages you could be waiting a lot longer.
I mention this because people may be waiting for their kitchen to arrive before booking in a kitchen fitter to come and install it. (Better Kitchens recommend this). Kitchen fitters and carpenters are incredibly busy at the moment so you could be waiting months for someone to fit your kitchen. So on top of waiting two months to receive your kitchen you could face another couple of weeks or months before it is fitted. If items come damaged your looking at another month on top.

Contact us. The mail box of the person you are trying to call could not be found. This was always what we got when calling the number. When ever we clicked on the Live Chat, nothing happened. So support ticket it is.

Overall. It's a gamble. Everything could work out smoothly. You could measure out your kitchen perfectly and pick your dream kitchen. You pick the exact units and accessories you need. The price is great. Your happy to wait for your kitchen to be delivered. There is nothing missing and no damages. The kitchen fits like a glove and you don't need to swap or return anything.

If it goes the other way however, it could be a lot of wasted money, time and may test your patience.

We ordered our kitchen on the 19/11/2020 and we are still waiting for replacements of damaged items. So this is an ongoing review.

Would we use Better Kitchens again. Probably not. I would rather spend more money to save more money and time in the future.

2021年5月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

excellent product at great prices

Just ordered my third kitchen from Better kitchens, as an experienced kitchen fitter i can honestley say the quality is far superior to many leading kitchen companies and far cheaper too, i have only ever ordered flat packed units as they couldn't supply rigid built to my location which does add on half a days labour on the other hand it makes it far easier to modify carcasses when required, i've had a couple of issues with missing componants but this was dealt with promptly, the only issue i have is the delivery charge which at £299 is excessive, there is always the option of using your own courier as normally its only one or two pallets, the downside would be apportioning blame for any damaged items.
I will certainly be using this company again for future installations.

2021年5月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Cannot fault - 5* quality & service all round!

Cannot fault! The whole experience from the ease of use of the website & wide choice available, to the speed of manufacture and helpful, on-time delivery drivers. The kitchen arrived perfect, no damage, all parts and units were present which was not expected since the delivery note was 3 pages long! Customer service were helpful and very accommodating to your needs. Will certainly be using this company for my next house and kitchen project! Highly recommend.

2021年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Genuinely impressed, couldn't find a fault.

I was a bit optimistic ordering from these, plus, I didn't order any samples so basically bought blind, the bad reviews always stand out amongst the many good reviews which can be off-putting but I can honestly say don't let them, I have had a really good experience with them, everything came as expected, I was pleasently surprised when I seen it in person, the quality is really really good, packaged well, on time (even during the pandemic), everything from ordering on the website to the delivery driver has been spot on, I genuinely couldn't fault a thing, worth every single penny!

2021年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

good price, good quality, good customer service.

Ordered my kitchen in August 2020 and received as expected, a couple of units arrived a bit later but communication has been very good.
Today I contacted them for a soft close gas hinge that is not working anymore and they promptly send me a new one.
So customer care is good!
Kitchen quality is nice and I really have saved thousands thanks to them. Cabinets are very sturdy and well done and they look great.
Thanks.

2021年4月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The units are fantastic my kitchen…

The units are fantastic my kitchen fitter was so impressed with them. They are better than I imagined they would be. The delivery was excellent they were packaged very well and the delivery men handled all items very carefully best delivery people I have ever had! I am so impressed with quality they are so good - my kitchen looks super and I would gladly recommend them. My entire experience with Better Kitchens from ordering to receiving the end product was excellent they were helpful and efficient. Thank you

2021年4月16日
5つ星のうち4の評価

Good quality

Very impressed when units arrived, they are really sturdy and look great. Price was good and would definitely recommend. Smallish gripe, but worth a mention because it would have been so easy to avoid. L shape corner units only available as flat pack, which is fair enough as they are really cumbersome. But it would be helpful if they came with instructions and, more importantly, fully pre drilled doors. Drilling the holes in a factory with equipment and jigs takes seconds, doing it at home with hand tools is harder. However, sorted now and looking good - all in all this was a very good deal for these units.

2021年4月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic quality at unbelievable…

Fantastic quality at unbelievable prices!
We are so happy that we chose this company. Saved us thousands and is of superior quality to other brands.
The 18mm back panels are great and my joiner friend said he had never seen that before.
Comes pre-built too!
We have been able to get the kitchen we wanted, with matching carcases which look so much better than nasty standard white ones.
Soft close hinges work well and the doors can be removed with a button on the hinge which is extra practical.
Doesn't come with all the required screws, but I picked up 200 15mm screws from Toolstation for £3.
We did not opt for worktops from Better Kitchens, so I cannot comment on them.
After sales could be improved, but still well worth choosing this company.
Overall we are very satisfied and would highly recommend with company to anyone.
Lastly, make sure you order everything that you need! I changed my layout after the order had been received and although I just needed 1 extra 300mm wall unit, the delivery cost is still £50. My fault, but something worth knowing.

2021年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

If you are looking for excellent price…

If you are looking for excellent price and quality and exceptional customer service look no further than Better Kitchens. They were recommended to me by a friend and now I have no hesitation in passing that recommendation on. I was kept fully informed throughout the order and delivery process, the delivery guy went the extra mile and my kitchen fitter said it is one of the best quality kitchens he has fitted.

2021年3月24日
5つ星のうち5の評価

Better Kitchens

Brought out kitchen from better kitchens, After getting quotes from other suppliers, The quality of the cabinets are outstanding including solid backs. When choosing the cabinets we opted for assembled which is best option will save yourself or your fitter so much time. When ever I’ve had to speak to any member of the Better Kitchen team they have always been helpful and nothing seemed like trouble. We’re both very happy now the kitchen is fitted.
I would recommend Better kitchens you won’t believe how much you will save and not lose out on quality.

2021年3月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very good experience Thankyou Better Kitchens

Took a risk ordering off an online company during the height of the lockdown.Comparing the style and variety to the well known showrooms.Very pleased supplied what i wanted at a good price when they promised.The quality was good even my friends helping to fit were impressed & considering them for there next purchase.Yes there was a blemished door when unpackaging,So i took a photo and contacted them - A replacement was sent promptly. The only improvement i could suggest is there website is a bit slow and there interactive tracking of your order & questions nice feature but wasnt updated or answered,But a phone call was always answered politely.(It was during the height of 2020 lockdown though so staffing may have been an issue) Overall would i reccomend - Yes definately ,Very good experience Thankyou Better Kitchens

2021年3月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報