Bradstone Allington レビュー 

136
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

This is a scam ! Avoid at all costs. They scammed me and got away with it and even threatened me to delete my review. They have scammed many people and I don't know how they are still operating. Hones... もっと見る

5つ星のうち5の評価

This was an incredible experience. I have always been an independent learner and this course has really allowed me to independently learn whilst also offering any help which I needed along the way. Th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I purchased the analytical course, it started well but when I reached the job placement it was a complete shamble. They promised real experience and if performed well a potential job position, what I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

As a law graduate, I went ahead with the Paralegal Trainee Programme. Alongside the academic knowledge I had, this programme has provided the practical side of the legal work. Notes are easy t... もっと見る

企業が回答しました

企業情報


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

136件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(136)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Ibrahim helped me throughout the whole…

Ibrahim helped me throughout the whole course. It was very helpful & a good stepping stone for a range of different areas of law. I have learned a lot.

Cedric

2021年4月16日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Thank you for your review and good luck with your new job!

5つ星のうち2の評価

KEEP YOUR EYES OPEN!!!

Emptied my saving for the paralegal programme and let me telI you where things went wrong!

The course was £1,195. They requested a £395 deposit and then 4 payment of £200. Though they said that you can agree to a different means of payment, smaller chunks that you can afford, they don't follow through with that. I had to ask for my family to help me out because £200 a month in the midst of a pandemic and economic recession is HARD!

1. THE PLACEMENT IS NOT PAID!!! Read the contract people! For 8 weeks you will be working for free and get a reference and a certificate ! If you are sent to central London, it will be at your expenses and the firm/company doesn't care about that, they will send you around as if your oyster/bank card is loaded.

2. DELAYS!!! They tell you that the faster you finish the course, the earlier you can start the job placement. LIES! there is an uncalled for **21 WORKING DAYS** waiting period once you have finished the course before they can get you into contact with the career team as if they live in a different planet!

3. YOU HAVE TO PAY FOR THE EXAM
If you finish early, the free date for the exam would be at the end of the month. If you want to take it early, it's £99! If you fail the test, its an extra £99

4. If you were promised a place at the end of the placement. IT IS A LIE, there is no guarantee of such in the contract. In fact, the company where you do your placement is benefiting from your free labour and so does Bradstone. The client pays them to send YOU and the client use your free labour for 8-12 weeks. No travel expense is covered but you will be expected to give a 100% for that free labour.

This company is SHADY! They purposely don't tell you things to keep you hopeful and positive throughout the 8 -12 weeks so that you continue to think that there is light at the end of the tunnel. However, there is only disappointment!

If you are lucky to be sent in a good firm, you get some experience, but is it worth £1,000. A FAT NO!!!

SO WHAT YOU SHOULD YOU DO?
1. Don't sign quickly
2. Count your coins
3. Read the contract/ terms of service!!!
4. THEN decide if this is truly what you want.

2021年3月30日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Hi Audrey,

Thank you for your review and I am happy answer the three statements you have made.

The payment plan you decided to go for is our cheapest option which you agreed was affordable, you signed the contract at the agreeable rate. The only other option we have is with an external finance company which you have to apply for to be accepted.

As you are aware we are in a pandemic, so we have arranged a manageable process for all students to do their work placements. If we forwarded everyone at the same time this would overwhelm our careers team which means low quality support for students and slower responses.

The exam fees are on our website and FAQ page , we have no hidden cost as everything is transparent. We offer one free attempt exam and then charge for a retake, we also offer a paid fast track exam with all details are on our website.

The work placements are unpaid which is clear in all our literature on our website. Please check our course pages, FAQs and terms & conditions which explain this clearly in detail.

We do not guarantee any jobs, we support with employability by helping you gain qualifications and experience. Every student has the opportunity to showcase their skills to the client and it's the clients decision to offer you a position or not.


5つ星のうち1の評価

Avoid!!

I would avoid this company. They prey on people struggling to find work in this pandemic and charge exorbitant fees for what they provide.

Firstly, they interview you to tell you that you don't have the required experience/qualification and that they will be able to provide this for you. They make it seem like you go through a process of being selected, this is a lie, I purposefully answered very poorly and they still told me I was selected and congratulated me on this. They are very pushy in trying to get you to commit to the course which is approximately £1,000 + fees for taking exams which you are not made aware of.

They recruited me for an accounting course which turned out to be Sage50 accounts. You can find this for under £200 elsewhere. This indicates that the rest of the money is the value in the work experience provided. Do you really believe that giving free labour for what works out to be two weeks of full time work should cost you £800? It is a joke and I was succesfully able to get a refund as I knew my rights. Do not feel like they can bully you. Please do have a look at their terms and conditions as they mis-sold the course in my case and I am sure they have done so in others as they are effectively salesmen.

Finally, this is a UK company registered as Trade Simple Group and per their website, offer these courses nationwide. However, nearly all of their positive reviews are from abroad. Makes you think if the reviews were potentially bought.

Please consider the above before departing with your hard-earned money and I hope this is able to help others.

RE: Per the response from Bradstone below, if you truly believe you provide value for money with your courses, why not provide a breakdown on where the costs are allocated towards?

Further, you have not addressed why the majority of your reviews are from people abroad when you are a UK based company that only provides nationwide courses per your website.

The mis-selling was done through predatory tactics such as pressuring me to make a decision that day, a Friday on going ahead with the course as apparently a vacancy needed to be filled by Saturday afternoon - seems a bit of an odd day for a deadline. As others have mentioned, there is no mention of fees for exams when told about the course.

You've also mentioned that had I done my research, I would see that you provide your service to users outside of the UK. I have noticed some of your reviews have been from users in the U.S and Canada, which have mentioned working on a placement. I'm curious how this was done, considering they would need a visa to do this and to shell out more money to provide free labour seems a bit unbelievable.

I have also gone through 110 reviews on your trustpilot page. . I have found 45 companies that have been reviewed multiple times by at least two of those 68 reviewers. This totals 167 reviews.

As an example, the company Gamemore was reviewed by 23 people alongside reviewing Bradstone Allington, giving both companies 5 stars each time. They are both small companies too and are situated in different countries too which is suspicious as to why so many reviewers have reviewed both companies.

Another example of this is Studio Legale Avvocato Servodio Michela - Firenze which has been reviewed 8 times by the 110 reviewers I looked up, again providing a 5 star review for both that company and Bradstone Allington.

Below are the 45 companies in question if you would like to check for yourself:

Gamemore
GarneroArredamenti
Studio Legale Avvocato Servodio Michela - Firenze
Syncrobet
CanvasChamp
Next Data Nørresundby
Arredamentishop
Audioloop
Aureliapieces
InsulationBee Shop LTD
Madeofrose
Vizion Autos
DataCaptive
Diabetes Life Solutions
Donatif
Exotigo
France Casse
Grand-Pharmacie
IMEIUnlockSIM
Bluprice
Caffexpert
Cityrooms
Devagi Kitchens
Dropperscapital
Happigames
HARRIERPICTURES
Hispacbd
Horeca Ingross
Isexmachine
MiChollo
Mspyitaly
Out & Out
Penny
Proper Kushty
REFLORE
SmartCover
Style Motor™ - Gruppo Soluzione Impresa Srl
Vanyplace - Buslib
Words Doctorate
Youngs Pest Control
Chinanoobwatch

Can you please explain why there appears to be so many reviewers reviewing the same companies?

This response was provided on 28/03/2021 and as of this time, there are 160 reviews on the page.

Update as of 04/06/2021 - There are now 55 reviews for Bradstone on Trustpilot. Care to explain this instead of trying to brush off my review as malicious

2021年3月22日
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Thank you for your review, you have already refunded for the course within a week after purchasing so we completely do not understand your review?

Firstly we do not prey on anybody we support students struggling with experience.

We do not force anybody to join our courses you are sent an invoice to pay and if you are not happy to go ahead you have every right not to join. The Sage website online training cost more than £200 so please give reference of these £200 accredited courses? Our courses include guaranteed work experience for students. Which course can you reference offers what we do for £200?

We are tailored for nationwide students, we support with training and job application however if you would have done your research you would find our courses on external platforms like Reed and Wowcher which attracts customers worldwide. Our courses are done from home so anybody can join to gain qualifications and experience remotely.

How was you mis-sold the course? You have made an allegation with no reference of what you have been mis-sold? You were also refunded for the course so what is your main issue?

Syed Bakth, your review intentions seems to be malicious even though you were refunded for the course? You wrote a bad review about our company 3 months after receiving a refund which seems a little odd? We have emailed you multiple times to find out what issues you have, with no response!

You have not experienced our course in full but seem to be really opinionated about how we operate and who writes reviews about our company.

Again you have been refunded but seem to be targeting us with misleading content.
Could you please respond to the emails we have sent to you on beawesome@bradstoneallington.com. We would like to find out what the issue is and why you are unhappy with our services?





5つ星のうち1の評価

Be-careful and save your money and do not join!!!

This was one of the awful services in the UK.
They are claiming to offer recruitment, but hiddenly they will make a story that you do not have the experience, and you need to apply for one of their weird, vague, unnecessary courses. Suddenly you will find your self losing 1000 pound and later they will tell you you have to pay extra for the exam. None of their representatives is telling the truth about anything. The funny thing, all their good reviews are looking strange, so funny and a lousy way to cheat around.
OF Course whenever the review is bad, you will never find me on the system and you are claiming that the process is transparent, your lies are so clear

2021年3月17日
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

We can not find you on our system as you have not revealed your name in this review? This information you have shared in this review are false! All of the exam details are on our website and terms and conditions so it is impossible to claim we have hidden cost? You make claims our representatives are not telling the truth about anything, can you provide references on what you are talking about? Our process is transparent and clear so please give references where you feel misinformed?

Please provide your student number so we can look into your account?

5つ星のうち1の評価

Awful service. Waste of money

I was informed about the accountancy placement programme in June 2020 after applying for a unspecified job. The sales person sold it really well and it sounded great. She described the placement as 'basically a 3 month probation period' and she said that it was now her job to make sure i got a job and that she'd be in contact all the time to make sure i was getting on with the course etc. Think i heard from her once after i'd paid my deposit, she didn't even reply to emails i sent to her. The sage and excel course was okay. The 'exams' were ridiculous and just a way to squeeze an extra £99 of you. After completing the course i was sat round waiting for my work placement which took 2 months. For the first 4 weeks of my 'work placement' i did virtually nothing and was quite clearly being sent things on some sort of email chain as none of the emails i got even said my name. Obviously this isn't Bradstone Allington's fault but it was still very frustrating. I complained and thankfully someone else at the accountant firm took over my placement and i actually started to do real accountancy work. The guy was nice but it was still really slow, just waiting around hoping for work to do and when the placement is only 3 months and you're trying to gain as much as experience as possible this was less than ideal. Also, during the work placement i was using Xero accounting software, so the whole Sage course that I went through (and paid for) was utterly pointless. It is now the 26th January 2021 and the last email i received from Bradstone Allington was on the 11th November 2020. Left feeling very disappointed with the service that was promised and then never delivered and it would be great if someone at Bradstone Allington could explain to me exactly what i've paid over £1000 for?

I would not recommend their work placement programme to anyone unless they were just looking for a reason to throw £1000 in the bin.

2021年1月26日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Hi Andy

Thank you for your feedback.

Unfortunately the lady you spoke to Anita lost her job because of the pandemic, this is why you haven't heard from her. It has been a difficult year for us, the pandemic caused our company to furlough a lot of staff. We have tried our best to assist all students the best we can on the course and the work placements.

I believe we tried to help you before with your issues and got another Accountant to train you up on the work placement, have you completed your work placement yet?

We are doing the best we can to assist all the students on the placements with limited staff, this is probably why you have experienced slow responses. We kindly ask you to bare with us as we are working on solutions during these uncertain times.

If you could email beawesome@bradstoneallington.com we can see if we can work out a solution and plan of action

5つ星のうち5の評価

Bradstone Allington helped me a lot…

Bradstone Allington helped me a lot with my CV and interview techniques. I gained legal cpd qualification and a work placement with one of the legal counsel in a finace company, great course!

2020年12月13日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Hi Alex thank you for your feedback, we are giving away a amazon gift voucher for customers willing to do a video testimonial. If you could contact us if you're interested.

5つ星のうち1の評価

Hidden costs

I purchased this course with the view of it helping me in the future as a Spiritual Life Coach, using Crystals as one of my tools. The content was ok but at the end there was a hidden cost for the exam, which had I been notified of I could have budgeted for.
I haven't therefore finished the course and have requested twice for my money back - yet to receive.

2020年11月19日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Hello Pheonix,

We only offer refunds during the 14 day cooling off period, our exam prices are in our terms and conditions. Please contact us on beawesome@bradstoneallington.com so we can aim for a solution.

5つ星のうち5の評価

Accounting is an extremely competitive…

Accounting is an extremely competitive career, you must have work experience to gain a job in the field. The extra knowledge from the course gave me a further edge I needed to impress employers. The customer service was very good however they do send you a lot of emails, which can be seen as a good and bad thing.

2020年11月3日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Hi Adam,

Thank you for your feedback and we will aim to improve our services as soon as possible.

5つ星のうち1の評価

absolute nightmare

This was an absolute nightmare
First have to pay over a thousand pound
Second have to pay for the fees of the exam
Third this was a massive shock, I joined the paralegal course and they offered me a placement with an unknown company which no one have knew and even their website was looking weird
Avoid by all means

2020年10月8日
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

The allegations you have made do not make any sense and are very confusing? Please provide evidence of your enrolment number as we have no record of who you are?

5つ星のうち5の評価

Joined this company for the sole…

Joined this company for the sole purpose of career development, I'm very pleased with the outcome and would highly recommend for graduates that need experience in a law firm. My placement did only last for 3 months but was thoroughly enjoyable and educational, I am currently working on my CV with the career coach who will be helping me further to find a permanent role.

2020年10月3日
自発的なレビュー
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Thank you for the positive review.

If you would be interested in posting a video review we would be happy to offer you a Amazon gift card.

Please contact us directly for more information on this.

5つ星のうち1の評価

Loads of Paid reviews-Hoax Be careful- Absolute scammers

Loads of paid reviews are here..... Absolute scammers...After luring me to pay 965 pound for the course and 99 pound for an exam, I have discovered that their work placement is with a CHARITY, although they pushed me and insisted that there was law firm in the city interested in my CV and just pushed me to pay the money and after that all these were just a hoax, as a rule recruitment consultant will never push you to pay money!!!
By the way their certificate looks like it was made by a school kid.

2020年10月2日
Bradstone Allington ロゴ

Bradstone Allington からの回答

Bishoy you was informed about the current climate which caused us to make new arrangements. A lot of our clients made their staff redundant which we have no control of. You was informed by our careers coach that we would help you gain legal experience and when the economy recovers we would put you more in a suitable role. We feel you are being inconsiderate based on these uncertain times and we do not have control how the economy reacts to the pandemic. You have refused to be reasonable to communicate with our team or even work with us in sorting out a solution. This review is unfair and misleading with false allegations claiming we forced you to pay for the service.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報