Ikke en plads vi kommer på igen
Ikke en plads vi kommer på igen, og vil ikke anbefale den til andre.
Pladsen har nogle mÊrkelige regler, så som bÞrn ikke på vÊre på legepladsen fra 13-15 om eftermiddagen.
Man kan kun aflevere affald 1 time om dagen
Man må kun vende sin campingvogn på en måde.
Hvornår man kan komme ud og en af pladsen, bestemmer de også, for det er ser også mÊrkelige regler for.
Alt i alt en plads hvor man mere skal holde Þje med klokken, i stedet for at slappe af.
De lever rigtig meget på at vandlandet ligger ved siden af








