Cook My Grub レビュー 

139
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Food was delivered on time. Food itself was delicious and very well portioned. A little more expensive than a take away but you can see that quality ingredients were used

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

It was a great takeaway alternative! We had some lovely Indian dishes, chicken passanda, jalfrezi, aloo gobi and it was very tasty, much more authentic and generous portions. Will order again and tr... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Chettinad chicken was too dry with no sauce at all (the pic on the website was deceptive). And it wasn't spicy at all. It was nothing but too big chunks of chicken on the bone. I'll never recomme... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Absolutely delicious Indian food that was so much better than from the supermarket or local take away. Freshly prepared and so much more flavour. We had the Butter chicken, keema lamb and a paneer dis... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 出前
  2. ・
  3. 仕出し飲食料品の提供業者

当該企業による記述

Flavers connect the world to the world of food by giving you the choice to order from 500+ dishes and 15+ cuisines! We deliver home-cooked food lovingly prepared by 100+ chefs straight from their kitchens to your home, so you can enjoy healthier home-cooked food without needing to cook yourself! We believe that the best food and most authentic tastes come from the kitchen tables of home-chefs who use best kept secret family recipes from generations back. The way they cook and the ingredients they use guarantee an array of original flavours that can’t be replicated in restaurants and commercial kitchens, bringing you straight to the corners of the world our chefs come from. Whether it is jerk chicken from the Caribbean, braised short ribs from Korea, chicken tikka masala from India, or goulash from Eastern Europe, Flavers offer authentic flavours you can’t find elsewhere! We share more than food, we share culture and stories, and we take you on a journey of flavours we are sure you’ll love!


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

139件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(139)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Delicious

Delicious. The tastiest thing I've eaten in a long time.

2023年4月26日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Absolutely delicious Indian food

Absolutely delicious Indian food that was so much better than from the supermarket or local take away. Freshly prepared and so much more flavour. We had the Butter chicken, keema lamb and a paneer dish. You can tell it's home cooked. The children demolished them! Definately recommend them!

2023年4月20日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Reminded me of my Mum’s cooking

Reminded me of my Mum’s cooking. The dishes were authentically made to a Caribbean taste like back home.

2023年4月6日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Fabulous

I’ve ordered once have been most impressed. Quality of food is fabulous complemented by packaging, delivery, instructions of heating, use By dates etc. Ease and simplicity of the app is great. Lovely variety and nice to be able to easily try other cuisines. The fact that it’s home food but the chefs are trained to a certain health and safety and presentation standard is quite wonderful. Most impressed and shall use again. Prices are also reasonable- I was tentative that it would be expensive and out of affordability but it’s not a problem at all.

2023年2月1日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Wonderful Christmas dinner

Ordered a Christmas dinner and it got delivered promptly the day before with all instructions on how to cook each item. The food was really delicious and very traditional and authentic as well. Everyone enjoyed it.

2022年12月24日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち1の評価

I ordered Fresh Food, DHL Destroyed it!

I ordered Fresh Armando Italian Food for today, 29th December 2022, DHL collected the parcel Tuesday evening from the Chef? DHL delivered it today, they had not handled the parcel with any care. The biggest concern was the parcel was not cold and it contained 'fresh' soggy garlic bread. I don't think cook my grub, should be supplying fresh food outside the cities were it is prepared if the Chefs are just going to chuck in a box a few days before delivery and deliver by DHL. If I had known this was the standard of food and delivery, I would have gone to a local takeaway and received a much better service I thought I was ordering something special. The food and service charges etc were certainly not worth the £34.34

2022年12月29日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Hi Martin,

Sorry to hear about your poor experience with the order.

In this instance, there seems to be a lot of spillage which has most likely occurred due to rough handling by our logistics partner DHL. Thank you for tagging them in your tweet as it helps bring attention to this issue which has been caused due to improper handling of the package. We will escalate this further with their management to ensure this does not happen in the future.

To clarify the freshness question, the email you received on Tuesday night is just a heads up that DHL are expecting the parcel. The food was cooked on the delivery day morning and chilled before being handed to a DHL delivery driver in the evening. The temperature of the food is maintained through the delivery by being packed with ice packs while being kept in insulated packaging.

As we use the priority service from DHL, the food would have arrived in the morning to you. Unfortunately, it arrived in an unsatisfactory condition with a significant amount of spillage. We are escalating the issue with DHL to ensure this does not happen with future order.

Regards,

Support Team

Cook My Grub

5つ星のうち5の評価

A lovely vegan Xmas hamper was…

A lovely vegan Xmas hamper was delivered on time and was well presented! All we needed for a great Xmas lunch (and more!)

2022年12月23日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち1の評価

Cook My Grub are totally useless. Please don't ever use them

I Placed my first order a week ago for delivery today 23 December.
I received confirmation that the courier DHL had received my order on 21 December (2 days before my confirmed delivery date) of 23 December.
Bearing in mind this is meant to be Freshly prepared, cooked food which will have been stored with DHL for a full 2 days.
I received an email from Cook My Grub today confirming my order would be delivered today 23 December between 9-5.
When it got to 3.30pm I started to get worried as I had a family meal planned with my food order today, so I checked the DHL website and it said that my order would not now be delivered until 24 December due to delays.
Unbelievable!
So now my so called freshly prepared food order will now have been sat with DHL for over 3 days.
I received no notification or communication from Cook my Grub that my order was delayed & had to find out for myself after waiting in all day for delivery.
Now I have no order, no food & my planned family meal is ruined.
Also what state is my food order going to be in anyway after being with the courier for over 3 days.
Absolutely disgusting service!
I will not be ordering with this company ever again.
I would strongly advise everyone not to use this company, they are a an absolute joke!
Stick to Just Eats, Deliveroo or similar but please don't waste your time & money ordering with Cook my Grub as they cannot be trusted & your plans will be ruined.
They really are completely & utterly useless.
Fresh food delivered on the day, what a joke!
Very frustrated & unhappy!
They will do nothing either to resolve.

2022年12月23日
自発的なレビュー
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Hi Gary,

Sorry to hear about the poor experience you had with your order. We tried our best to ensure the food was delivered on time. However, due to the delays on our logistics partner's(DHL) side, the food didn't arrive on time.

To clarify the freshness question, the email you received on Tuesday night is just a heads up that DHL are expecting the parcel. The food was cooked the day before delivery and chilled before being handed to a DHL delivery driver. The temperature of the food is maintained through the delivery by being packed with ice packs while being kept in insulated packaging. As we use the priority service from DHL, the food should have arrived this morning to you. Unfortunately, due to delays on the DHL side, this was not the case.

As a token of apology, our team has reached out to you with a credit voucher for a replacement order.

Regards,

Support Team

Cook My Grub

5つ星のうち5の評価

Fantastic experience 👏

Fantastic experience 👏 and incredible food by Louise. Would highly recommend 👌🏻

2022年12月9日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Very attentive customer services

Excellent customer services

2022年12月11日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Hi Ayesha,

Thank you for taking the time to submit a review about Cook My Grub.

As explained by our customer service team on the phone, please remove any day filters in order to be able to see the chefs available for you to order from.

As the chefs are all located in different parts of the country, you can only order from one chef at a time and the pre-order time is currently 36 hours.

Thank you.

Regards,

Support Team
Cook My Grub

5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent. Delicious homemade foods to your doorstep

2022年12月5日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Great service and amazing home cooked meals

Great service and incredible home cooked options! I don’t have to worry about cooking food anymore everyday after work. The variety of cuisines keeps the meals very interesting for me and my family,

2022年12月2日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち3の評価

I don't think I'd use this service again

I don't think I'd use this service again - I've noticed the reviews on the chefs are all fake as they are exact copies. I ordered one meal, and it was just fine. It gets messed up in transit and cooking instructions on website very vague.

Edit: To reply to their comment, the reviews have different names and are across different chefs, but the exact same wording. This makes me think they are fake. Also, they've flagged my review as "not genuine" so are clearly trying to remove unsatisfactory experiences.

2022年11月6日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Hi Anonymous,

Thank you for taking the time to submit a review about Cook My Grub.

Reviews on our website are collected every time an order is completed and is done via an automated notification to the customers app. This is sent on every order. As customers develop a taste for a particular chef, it is quite common for them to review a chef more than once. We don't see why they shouldn't as it shows their trust and confidence in the chefs cooking and the chefs in turn appreciate the feedback!

We’re sorry to hear that you didn’t have a good experience ordering from us. Please get in touch on our support email to help us resolve your exact issue.

Regards,

Customer Support Team

5つ星のうち4の評価

Home cooked food

Enjoying the home cooked food as currently unable to cook. Love that there is a variety of dishes and not just the regular run of the mill dishes that you get at a restaurant.

2022年11月27日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food!

5つ星のうち2の評価

Cheap meat mixed with loads of salt and…

Cheap meat mixed with loads of salt and pepper , someones get rich project , cooked up on a Trading Estate , near London , the company wish you to believe , that it is somebody , local to you cooking , your grub !
So overall not worth it , no bloody Good!

2022年11月15日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Hi Anonymous,

Thank you for taking the time to submit a review about Cook My Grub.

We’re sorry to hear that you didn’t have a good experience ordering from us. We will be in touch soon to see if there is anything we can do to help turn your experience around.

Regards,

Customer Support Team

5つ星のうち5の評価

Great instead of takeaways

Really lovely treat as takeaways are becoming ridiculously expensive so having authentic Indian and Caribbean food that is great portions and taste amazing and freezes so well! Really good value

2022年11月18日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

I had forgotten

I had forgotten, needed a reminder. great site,

2022年11月25日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

5つ星のうち5の評価

Fantastic food and really easy to…

Fantastic food and really easy to order. Will definitely order again. Great value…

2022年11月3日
Cook My Grub ロゴ

Cook My Grub からの回答

Thank you for using our service. We're glad you enjoyed the food and will pass on your compliments to the chef!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報