Exercisek レビュー 

100
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was very wary of ordering via a Facebook ad from an Asian country. But the item they were offering was a good price so I took a chance. First they charged me the wrong sales tax but responded almo... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Scam website. Item ordered 2 May and still not received 21 June. Their regurgitated apology emails advising me to be patient were robotic and pathetic. Courier updates were also completely unbeli... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered Farah pant (which was meant to have elastic waist). The pants were nothing as described, looked nothing like the picture, cost double what they invoiced (according to my bank statement), not e... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Habe für über 400,-€ zwei medizinische Produkte bestellt. Geliefert wurden zwei kleine Papierschachteln mit Weihnachtsmotiv. Wert vermutlich unter 10,-€. Auf meine Email-Reklamation wurde gar nicht re... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

We are an online store, and it has been two years since its establishment.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

100件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.6

すべてのレビュー

(100)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Terrible experience with this brand

Terrible experience with this brand. It took several weeks for my order to arrive. Then I receive a por quality pair of pants and I tried to return and write several emails and nobody responded me. They also charged me an unauthorized payment that I had to dispute with PayPal… a nightmare and probably scammers.

2023年7月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This company is a scam and a fraud

This company is a scam and a fraud. Do not order!! Items are cheap and horrible and the “company” gives you the runaround on returns. I paid over $45USD and was offered a $4 return. My item was to be shipped from the UK, came from China, took 2 months and is awful quality and not what was ordered.

Avoid at all costs!!

2023年6月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

total scam

total scam! tracking says the product comes from Ireland. you cant return or talk to anyone. NO SUCH THING AS RETURN OR EXCHANGE.
Total scam - its a Chinese business scam. DO NOT BUY!

2023年8月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't order from this place

The jeans I ordered took 8 weeks to come, and were nothing like what was featured on the site. I contacted them to initiate a return and they are refusing to (told me to give them to a friend!!), even though their return policy states I can return within 14days of receipt.

2023年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It's a scam

It's a scam. Absolutely horrible experience. The pants I ordered were nothing at all like what was shown. They looked like a 5 year old made them. It took 3 months for them to arrive.
I have had numerous emails with them (probably a bot) & was told to give the pants to someone else. They refuse to give an address to return them to.
They also overcharged me another $9 over what the charge was.
I am fighting this through my credit card company.

2023年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not buy from them

Do not buy from them. I purchased a pair of pants that were not as described. Since when do pull on pants have a side zipper - and a thin nylon one at that. They will not allow a refund because they say it is the correct item. Bait and switch

2023年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Holy hell what a nightmare of a…

Holy hell what a nightmare of a company. I bought 2 pairs of the Farah pant and like others on here have experienced, they are not the same pants you see on the website. No elastic on the waist, the pants are so short they should be actual shorts. Took months to arrive and I almost wish they never had so I could dispute the charge. Requested to return for a refund I got the run around. I think it’s a bot that responds to my emails vs an actual person. Still working on it but not confident I’ll get anything back except free crappy short pants and a headache. DO NOT SHOP HERE. The worst.

2023年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordered Farah pant (which was meant to…

Ordered Farah pant (which was meant to have elastic waist). The pants were nothing as described, looked nothing like the picture, cost double what they invoiced (according to my bank statement), not elastic, too small, too short (even though I selected long option), they are are scam. Please do not buy from these people $80 I could have donated to charity instead of giving to an unethical company that knows exactly what they were doing! Do yourself a favour and please avoid them 🙏

2023年8月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Won’t exchange for sizing.

Received my order. Took weeks to arrive. Ordered size based on their recommendation. Sizing was too big. Also ordered petite based on height - too short. Contacted them requesting an exchange (not a refund).
Got this reply:
Thanks for your email.
As we checked, the item/size we sent to you is correct.
In this case, return for exchange can not be supported by our warehouse.
You can also gift this item to friends.
We’re sorry for the inconvenience.

What is the point of having a return policy if they aren’t going to honour it?!! Nowhere in their return policy does it say they won’t accept a return if they sent you the size you ordered! Very disappointed. Will be asking for a refund to see if this is any different.

2023年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

If I can give it a zero rating, I would.

I ordered 2 mediums on May 26 and didn’t receive it until July 17!! I ordered a white and a blue pants. I knew something was wrong when I first opened the packaging for the white pants, I can tell right away that the material was bad even before unfolding it. Quality is so poor that you can see through the pocket linings and the zipper linings. The blue was too small even though it said it was a medium size.

When I tried retuning it, Monica at customer service asked for proof, which I sent photos. They offered to give me $6 for both pants in compensation and refused to give me a return authorization because she said shipping is too expensive. I said no way!

In my honest opinion, I think Exercisek high-jacked a legitimate business for their merchandise and are selling them as their own. Oh and yeah…Ophra would not have approved of their merchandise as claimed in the advertisement. SMFH!

I am fighting this with my credit card for a refund.

2023年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely poor quality

Absolutely poor quality! The pants are so thin and completely see through. When I emailed them for a refund this was there response: “Thanks for your kind cooperation. As our warehouse checked, your product has no quality issue.
You can let it dry after washing.
Sorry for the inconvenience it has brought to you. Your kind understanding would be highly appreciated.”

2023年7月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Not a legit company!! Buyer Beware!

I wish I saw these reviews before doing business with exercisek.com. I was not satisfied with the pants I received due to gross misrepresentation of what was advertised and what I actually received. Despite the website stating “if you are unhappy…contact us within 30 days…”, when I reached to inquire about a refund/return, this is the response I received from them:
“As our warehouse checked, your product has no quality issue.
With some simple procedures, it can work as normal.
Sorry for the inconvenience it has brought to you…”…followed by this second response two days later:
“Thank you for your e-mail
We ship to you according to your order size. If it doesn’t fit, you can give it to someone else or buy another size
After all, returning the shipping cost you have to pay is not very cost-effective.”
DO NOT FALL FOR ADVERTISEMENTS FROM THIS COMPANY!

2023年7月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This website is a scam

This website is a scam. I ordered 2 pants that arrived and were nothing like I ordered not to mention the sizing was all wrong. Very poor quality as well. When I asked to return for a full refund they refused to give me the return address stating it would cost me too. So they would like to compensate me with $3 USD and then $5USD when I actually paid $69.95 originally for them. They told me I should give it to someone else. I am now fighting my case with PayPal.

2023年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Be Aware it’s a scam website

Be aware!!! This is a scam website. I placed an ordered over 2 months ago and finally it arrived and it didn’t fit well so I need to return it and they’re giving me the run around and avoiding my request.

2023年7月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM

Worst experience ever whish could share pics, but anyway here it is. I sent them this e-mail:
Hi again,
Just received the package but wasn't what I order 1st received only half of it. Paid for 4 and only got 2.
2nd the product you sent is not what you are advertising it is poor quality and it has a zipper which clearly on the pictures and fotos advertised doesn't has one. It supposed to be elastic on the waist and they are super ugly.
3rd on top of that you charged me $155.84 and at the end after compleating my purchase you added misterously 24.44 extra.
I need a full refund of 177.17 for the product I paid but clearly is not what I received at all.
Enclosed you'll find pictures and videos of the awful incomplete order you sent.
How can this be solved? It is pretty disappointing after waiting more than 30 days for it.
Hope to hear from you soon.

THIS IS THEIR RESPONSE :(

Thank you for your patience.
Because your package is overweight, we divided your order into several packages to send.
Thank you for contacting us.
The tracking number of your order is:
You can track your parcel here: http...
We checked that your package has arrived at your local pickup station/post office.
Please pay attention to the pickup instruction of the carrier or keep your mobile phone available at any time as the carrier might call you before they have your parcel delivered to your address.
Have a nice day!
Best regards.

Thanks for your email.
We feel terribly sorry for your dissatisfaction.
We are so sorry that you don't like our product and we will report this to our manufacturer and urge them to improve.
Your kind understanding and cooperation would be highly appreciated.

2023年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bad return policy

I bought 2 trousers. They are way too big for me. But I can not send them back. Just impossible they yell me. They gave me a compensation fort of 5 USD than 7 now 9USD. For pants I paid 65 USD . They just won’t reveal the return adress. So I can return the goods!!????

2023年7月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Never received order

Ordered pants 13 days ago and they haven’t even shipped them. They gave me a tracking number and it’s just sitting in Poland. Do not order from them because you most likely won’t get your order and if you do I’m sure it’s crap quality.

2023年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM !! Stay away

SCAM !!! Stay away from this website. Their product are very bad quality and cost expensive. They make people think it’s from Germany or an European country but their in China. And when we ask them send the package back and get refund, they say “please give it to someone that could fit in it” , when I insist they say “ we can offer you 2% refund”. Not serious. Their website should be closed by the authorities !!!!

2023年7月13日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報