Fashionkingzz レビュヌ 

295
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

worst company I’ve ever ordered from Took 4 weeks to send out order then apparently it gets lost by dpd , ask for a refund and it doesn’t happen just constant lies and has the cheek to call me and g... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The customer service from these guys is always spot on. The product quality is top tier and never had any issues. Would definitely recommend ordering with Fashionkinzz.

5぀星のうち5の評䟡

Customer service spot on couldn’t fault these guys at all, helped in every way they could with sizes ect top end sports wear all latest an exclusive sets,trainers an to top it off I was due to go on h... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Everytime I have used this business it’s been 5 star service and definitely delivered on quality. I recently purchased a set which I had standard delivery on, I received my parcel next day which the o... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 衣料品店

圓該䌁業による蚘述

all the latest sportswear!


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

295件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(295)

過去12か月のレビュヌ数: 22ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY OF THIS SCAMMING COMPANY

DO NOT BUY OF THIS DISCRACE SCAMMING COMPANY
Orders t shirts of these over 6 months ago and have never received my items. Messaged numerous times and made up terrible excuses and still not sent me the tops absolutely disgusting company please don’t get scammed and fooled by these strange people

2023幎7月15日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Jayjay,

Thanks for taking your time to leave a review with ourselves, i can see that we have actually already responded to yourself and we are awaiting on a response from you! Please get back to us as soon as possible so we can have this situation fixed!

kind regards

5぀星のうち1の評䟡

Don’t waste your money I’ve contacted


Don’t waste your money I’ve contacted my bank scam waited since 27th December took £94 of me showed me tracking number about 3 times fake no refund please let me know where my money is fake company

2023幎12月27日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Claire,

I can see that our team had already processed a refund for yourself we thank you for taking your time to leave a review!

thanks

5぀星のうち1の評䟡

What has went wrong?

Ordered in the summer and everything was spot on so ordered again in September for the mint windbreaker and had no update since. The item still says its in stock on the website so why isn't it being sent?. When trying to contact the Instagram i get the same response "well look into it for you" but nothing gets done. order #6588

2024幎1月11日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Darren,

Thank you for taking the time to leave a review. If you could please get in touch with ourselves at fashionkingzzmain@hotmail.com our team will be happy to help resolve this!

thanks

5぀星のうち5の評䟡

Easliy Recommend,Trusted company, great communication, great range of products.

5 start review due Prompt communication and services. I ordered a nike miler t-shirt and experienced top class communication back and forward from fashion kingzz from the start.

Delivery tracking offered, would highly recommend this company and have no issues recommending them to family and friends and will use again. We'll done Fashion Kingzz, you met and delivered on my requests and orders. 10/10 ✚✚✚✚✚

2024幎1月11日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Ross,

Thank you for taking the time to leave a positive review, we thank you for your custom!

thanks

5぀星のうち1の評䟡

For those people who are not getting a


For those people who are not getting a refund contact your bank and they can start a process to refute the refund. This worked for us as they refused to refund and just made excuses.
Best option would be to not buy from these scammers.

That reply you have just given is a joke as we have tried to resolve this with you since August and you have simply refused to provide a refund and lied along the way which is why we had to resort to dealing with the bank.

2024幎1月2日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Catherine,

We are sorry to hear about this if you could make contact with us on our email fashionkingzzmain@hotmail.com then we can help get this sorted as soon as possible.

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

Scam do not order from them 


Do not order from this website ordered trainers for my son in June was still waiting in august after them saying they was waiting for them to come in stock. I then received the complete wrong trainers. Sent them back and they said they would send me the right ones out 3 weeks later nothing so I said just refund me and they told me that I was past the refund time scale even tho it was their fault. So the told me to pick something else so I did and that was in September after loads of messages and them saying the same thing sorry for the delay they are sorting it which is a load of crap I still havnt got the items I have just came on here to leave a review and the amount of people that this has happened to is shocking. DO NOT BUY FROM THEM. They have now changed their name on insta to fashion queenzz SCAM SCAM stay clear

2024幎1月1日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Clare,

I am sorry to hear about this problem i am unable to locate your order without you order details if you could please get in contact with ourselves by email fashionkingzzmain@hotmail.com then we can get this sorted out!

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

After about 3 weeks of constant


After about 3 weeks of constant messaging after spending upwards of £100 my stuff finally arrived with 2 items missing been about a month and not received the missing items after getting messages it’s been sent PLS DONT WASTE YOUR MONEY even though they have replied to this they still havnt sent the top

2023幎10月15日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Jack,

I can see you have already been in contact with ourselves you was missing 1 black miler 1.0 tshirt from the order which has now been resolved and sent out for yourself! If there is anything else we can help with please get in touch!

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

Sent wrong set sent back now ament getting anything the account is being cheeky with me any time I try to reason with them it’s been months

This business is being cheeky with me every time I ask where my clothes are waist of 90 euro plus the shipping I payed twice first time got a xxl top and xs bottoms I ordered a medium my brother with autism wouldn’t make that mistake it’s honestly sad these absolute McDonald’s employees can’t get a order right like it’s a hard job they said I would get a free gift card and a refund if I text on Monday ( last week ) only because I’ve been commenting under all there posts about them being a scam they said they’d block me from there posts which they have 😂😂 so I started doing it on all their platforms now he’s not being cheeky with me and saying he sent a refund and a gift card for the inconvenience I’ve nothing sent to me I’ve proved to them as well anyone wants the proof ask me for the screenshots so you can see how scummy these doors are @rossifranzoni insta 👍

2023幎5月18日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Rossi,

I am sorry to see your negative review here i can see you have recently spoken to ourselves and you have had a full refund and store credit! If you need any more help please get in touch!

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

Do notttt order off them

A joke of a company it’s actually laughable! Made an order in September for a holiday, it didn’t even get posted. Requested a refund got ignored, DM’d them on instagram in October and on 28.11 they messaged saying that they sorted the order. No refund so claimed through the bank now today 18.12 they’ve sent a bright green outfit when I ordered a black set with blue writing 🀣 not to mention how many people comment on their posts that they delete

2023幎12月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Never sent my item but took money on 23


Never sent my item but took money on 23 November. Only replied to me once I started commenting on Insta posts.. they replied with ‘commenting on our posts won’t get you anywhere’ they delete all negative comments on Insta.
Do not order from them.

2023幎11月23日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Jen,

I am sorry to see the bad review you have left here i can see you have had a full refund on your order!

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

Fraudulent Business

Made 2 separate orders for products from this retailer, the first order took weeks to arrive and then was completely wrong, no refund or reasoning was given. Despite this I have the retailer the benefit of the doubt that it was a one off and ordered a second product from the site, the second order did not arrive at all and after over a month of waiting I contacted them directly but was ignored multiple times, when I eventually did get a response I was sent an email confirming a refund after I declined another product, despite the email no money has been returned to me.

Complete Scam and False Advertisement of products that the retailer clearly do not have in stock.

2023幎11月15日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Danny,

I am sorry to hear about the bad experience you have received if the issue is yet to be resolved please email in to us on fashionkingzzmain@hotmail.com and we can get this resolved!

thanks
fashion kingzz

5぀星のうち1の評䟡

NEVER EVER BUY FROM HERE TAKE YOUR


NEVER EVER BUY FROM HERE TAKE YOUR MONEY AND SEND NOTHING THEN IGNORE AND LAUGH AT YOU WHEN YOU MESSAGE THERE PAGES !!! AVOID

2023幎10月26日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Joseph,

Thanks for taking you time to leave a review. If you still are yet to resolve this issue please do not hesitate to get in touch with ourselves and we will do our best to make sure the problem is fixed!

thanks
fashionkingzz

5぀星のうち1の評䟡

Don’t order from them

Didn’t receive anything for 3months . When they finally arrived it was a different colour to what I wanted and was supposed to come with a £30 gift card but it didn’t .

2023幎8月26日
自発的なレビュヌ
Fashionkingzz ロゎ

Fashionkingzz からの回答

Hi Isaac,

Thanks for leaving a review, I can see the £30.00 gift card was sent to your email with a code to use online!

thanks
fashionkingzz

5぀星のうち1の評䟡

Service is absolutely shocking

Service is absolutely shocking, probably the worst I’ve ever experienced. Took my order and said they were checking it then never got another response even after sending continuous messages. I then said I was going to dispute the payment as I hadn’t gotten any explanation and they replied saying they would cancel my dispute and keep my money🀣 eventually got my money back this week. They have the time to advertise the same clothing I purchased yet can’t fulfil my order? Really not sure how they’re still operating wish I checked the reviews before as everyone seems to agree.

2023幎10月4日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報