Get That Trend レビュー 1,150

TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I’ve had such a great experience with Get That Trend. No request ever feels too big, and the team are always so helpful and accommodating. Communication is excellent throughout, which makes the wh... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Beautiful skirt as described. Quick delivery. Love this gem of a shop. Service team are really responsive to queries & helpful. Variety of trends, basics & occasion wear with a social media that rea... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Disappointed in this clothing brand. Sized up to your biggest size L/14 (I wear a 12) as I’ve had bad experiences with online shopping and sizing recently. Confused how the largest dress was still abs... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered a few dresses from here for my nieces communion and ended up returning 2 as didnt suit my shape. Sent my return back a day or 2 late so was worried it wouldnt be accepted. Contacted customer s... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店
  2. 婦人服店

当該企業による記述

Ireland's Premier Fashion Website. Shop our huge range of dresses, skirts and tops for special occasions, going out, and in wide range of styles!


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1150件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 23%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Beautiful skirt as described

Beautiful skirt as described. Quick delivery. Love this gem of a shop. Service team are really responsive to queries & helpful. Variety of trends, basics & occasion wear with a social media that really showcases the pieces plus how to style them . Price points for all . Return customer

2025年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t bother

Firstly, I paid for next day delivery which I didn’t get. Most items returned and have been waiting 6 months now on a credit note. No response to emails sent to customer service. Wish I’d seen the reviews on this place before ordering as it seems to be a common theme. They have a registered address in Belfast so Trading Standards are assisting me.

2025年9月3日
自発的なレビュー
Get That Trend ロゴ

Get That Trend からの回答

Hi Ciara, thank you for your order. As you ordered 2x Pre-Order items in January, your order was dispatched as soon as they arrived in. The dates that the items were expected in to stock was clearly stated on both items and they were dispatched on time, and as per our shipping policy.

Your return (half of the items ordered) was very very late and rather than send it back to you, we kindly offered to give you store credit instead, which you opted for.

We issued store credit to you 24th March (days after receiving your return).

5つ星のうち1の評価

Refund wait time

Absolutely terrible experience. I returned my order over a month ago and am still waiting for my refund to be processed. I paid €82, but they are only refunding €72 because they deducted the return shipping costs. On top of that, the clothes I received were extremely poor quality, nothing like what was shown on the website.
Avoid this website at all costs — overpriced, low-quality items and a refund process that feels like a scam. Save your money and shop elsewhere.

2025年8月19日
自発的なレビュー
Get That Trend ロゴ

Get That Trend からの回答

Hi Megan, thank you for your feedback. I've had a look and I can see that you placed your order on 5th August (15 days ago) and we received your return on 11th August. We had completed the refund by 18th August (within 5 working days of receiving your return). So in total, there was only 10 working days (2 weeks) from the date of your order until it was refunded.

Unfortunately when you place an order and we deliver it and then you return it, we cannot recoup the delivery charge from the couriers as they have incurred the costs of making the delivery and the return. Our returns policy clearly states that shipping cannot be refunded.

Regarding quality, one of the items that you purchased was the McKinley Blazer which we have been stocking and selling for years. We have thousands of customers who have bought that blazer and are happy with the quality, many customers have subsequently bought new colours in it.

All our pictures are taken on the iPhone and are the exact product you see on the website.

I am very sorry that you were unhappy and I hope that the above addresses your issues.

5つ星のうち5の評価

Beautiful dress, love the colour !

Great service! Very quick delivery, item nicely packaged and as described!

2025年8月7日
自発的なレビュー
Get That Trend ロゴ

Get That Trend からの回答

Hi, thank you for your review. We are delighted that you are happy with your order.

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

Amazing customer service. Put wrong address but they amended it before it got sent out and I received my dress the next day. Dress is also great quality and looks just like the pictures. Would recommend!

2025年6月27日
自発的なレビュー
Get That Trend ロゴ

Get That Trend からの回答

Hi Eimear, thank you for your order and taking the time to leave us a review. We hope that you love your dress!

5つ星のうち1の評価

Fake reviews how low this company will go

I see get the trend are putting up fake reviews absolutely appalling behaviour surely there should be consequences for doing that stay clear of this company they are the worst customer service I have ever come across in my lifetime

2025年6月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Pink pleated dress

Ordered a dress was thinking I would have to send it back but it was true to size and lovely quality! Fast delivery so i will order again.

2025年4月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Returns/ Store Credit

Ordered off get that trend in May and had an issue with An Post returning the items I ordered. After shipping in the post office the delivery was returned to me by a post.
When I contacted GTT I knew I was a month after the returns policy but asked if I could get store credit instead. After sending on the shipping label from an post and the customer ID number GTT confirmed I could have store credit once the item was reshipped.
I found GTT very friendly and understanding to deal with

2025年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Always a pleasure…..

The ladies at Get That Trend always manage to get me sorted. Love visiting their store. The girls are so helpful and you can trust them to give you an honest opinion. Wouldn’t shop anywhere else for my occasions. Keep up the good work😊

2025年6月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

have been shopping here for 3 years

have been shopping here for 3 years, I never go anywhere else for all of my occasion dresses they always get me sorted. recently needed an exchange and contacted customer service, they were able to help me out quickly and friendly too. love GTT!!

2025年6月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I don’t usually leave reviews but I…

I don’t usually leave reviews but I wanted a trousers and set top from their website last month. I came on here to look at the reviews and later decided to order two sizes because I wasn’t sure what size to go for my order arrived the next day, I sent back one of the sets. I did my return with the parcel return thing that they have set up my refund was back with me in just under 2 weeks. No hesitation in ordering again 😊

2025年5月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam

Awful company to deal with, they don’t care about their customers as-long as they get their money, wish i had of read the bad reviews before purchasing, seems to be a well oiled scam going on not giving people refunds.

2025年6月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Extremely disappointed

Came across Getthattrend website couple of months ago and wow they stuff they had was fab albeit slightly overpriced. Despite the bad reviews , I ordered two dresses, one of which I had to return due to buttons missing, they charge you for returns first off and long story short they wouldn’t give me a refund their solution was to send me another dress , after me telling them I didn’t need another one I had no use for it my sons communion had passed 🤷🏽‍♀️ they were quite rude to deal with, very disappointed. Boohoo & Vavavoom so much better and know how to treat their customers if there’s issues.

2025年5月7日
自発的なレビュー
Get That Trend ロゴ

Get That Trend からの回答

Thank you for your feedback. We’ve thoroughly checked our records and cannot find any order or customer information that matches your review. We also reached out via Trustpilot’s “Find Reviewer” tool to request more information but unfortunately did not receive a response.

As we take all feedback seriously, we’d really appreciate the opportunity to resolve any genuine concerns. If you did place an order with us, please contact our customer support team directly with your order number or any relevant details.

Thank you

5つ星のうち1の評価

Small fitting

Small fitting, overpriced for what it is & when I tried to return the dress I ordered there was issues. The reviews on this brand the last month or so says it all. Don’t waste your time or money.

2025年6月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Shein would be better quality!! They don’t care about their customers

If it was possible to give no stars I would!! Where do I begin with this family run business that supposedly does their upmost for customers, to me they just care about money and not their customers. I ordered a playsuit from getthattrend for my hen do. Zip was stiff but all seemed fine, until I was on my hen and my friend was zipping me up at the back, words do not describe the mess of that Playsuit, pictures says it all , if I can upload the photos here I will. You wouldn’t even receive this type of bad quality Playsuit from shein , bear in mind this Playsuit was 70 odd euro including delivery. The Playsuit was not stitched properly , the zip length did not go the whole way up, which meant the whole Playsuit was uneven and especially at the collar , there was also a hole. As I was in Liverpool and didn’t bring back up outfit for my brunch , I wore my jacket as the front was fine (hence why I never noticed when I tried it on at home by myself ). I was at my brunch and the whole zip bust open which meant the whole back was gone, couple of my friends had to leave my brunch to try find safety pins to pin me up. Which still didn’t do any good and I had to leave and go back to the hotel. On Sunday I contacted their customer service explaining what happened and also provided pictures for them to see , I had asked for a refund as I did not need another Playsuit nor would I want one after that experience. I got no response (which they claim they respond in 24 hours), 3 days later I followed up and got an email telling me they sent out a replacement. This Playsuit was for my hen do , why would I want another one , they didn’t even acknowledge the fact I wanted a refund. When I told them I didn’t want a replacement that I wanted a refund they preceded to tell me that they couldn’t as I wore it and didn’t report the issue within 24 hours . Extremely disappointed with their attitude, they hide behind their policy. Their attitude indicates they don’t care about customer service. I’ve worked in customer service for the past 10 years and as a business if you do something wrong and customer complains that is then giving you the opportunity to make amends and turning a bad experience into a good one. I will not be purchasing anything from here again. I will make sure any one I know knows about this place!

2025年6月18日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報