grbattery.gr レビュー 32

TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Παρέλαβα μια μπαταρία για το λσπτοπ με αρκετή καθυστέρηση. Ωστόσο το χειρότερο ηταν οτι μετά απο 2 φορτίσεις η υγεία της μπαταρίας έπεσε στο 94%. Μετά απο 6-7 email κατάλαβα οτι δεν υπάρχει ελπίδα αν... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have ordered a battery for my lap top,the delivery was fast despite the easter's holidays.the battery model was perfect match to my laptop.i cannot say anything about the quality of the battery beca... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Δουλεύει μια χαρά, Με την μαμά μπαταρία δεν ήταν ποτέ στο 100% μέχρι που τα έπαιξε. Τώρα είναι οκ στο 96% max. Θα δείξει πόσο θα κρατήσει.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Well packaged battery, it was an exact match for my original laptop battery and it lasts pretty long. Also very good instructions about maintance and set up. I'm waiting to see how it holds up as time... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 電池店

当該企業による記述

grbattery.gr στοχεύει να προσφέρει στους Έλληνες πελάτες μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας και ασφαλείς μπαταρίες φορητών υπολογιστών. Όλες οι μπαταρίες είναι κατασκευασμένες από στοιχεία και εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, με εγγύηση ενός έτους και γρήγορη παράδοση.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

32件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Δουλεύει μια χαρά,

Δουλεύει μια χαρά,
Με την μαμά μπαταρία δεν ήταν ποτέ στο 100% μέχρι που τα έπαιξε. Τώρα είναι οκ στο 96% max.
Θα δείξει πόσο θα κρατήσει.

2026年5月5日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιό σας!

Χαιρόμαστε που η μπαταρία λειτουργεί σωστά και ότι το laptop σας αποδίδει πλέον καλύτερα. Ελπίζουμε να συνεχίσει να σας προσφέρει σταθερή και αξιόπιστη απόδοση για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.

Με εκτίμηση,
grbattery.gr Team

5つ星のうち1の評価

Ελαττωματικη μπαταρία για λσπτοπ

Παρέλαβα μια μπαταρία για το λσπτοπ με αρκετή καθυστέρηση. Ωστόσο το χειρότερο ηταν οτι μετά απο 2 φορτίσεις η υγεία της μπαταρίας έπεσε στο 94%. Μετά απο 6-7 email κατάλαβα οτι δεν υπάρχει ελπίδα αντικατάστασης του ελαττωματικου προϊόντος. Ζητάνε ξανά και ξανά τα ίδια στοιχεία και φωτογραφίες και βίντεο της μπαταρίας που ειναι ήδη μέσα στο λαπτοπ! Τραγική αντιμετώπιση.

2026年5月2日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την εμπειρία σας και λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίσατε.

Κατανοούμε την απογοήτευσή σας σχετικά με την απόδοση της μπαταρίας και τη διαδικασία επικοινωνίας με την υποστήριξή μας. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό το επίπεδο εξυπηρέτησης που επιδιώκουμε να προσφέρουμε. Οι επιπλέον πληροφορίες ζητούνται συνήθως για να γίνει ακριβής τεχνικός έλεγχος, όμως κατανοούμε ότι αυτό μπορεί να γίνει κουραστικό και χρονοβόρο.

Θα θέλαμε να επανεξετάσουμε την περίπτωσή σας ώστε να βρεθεί μια δίκαιη και άμεση λύση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε ξανά μαζί μας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας, ώστε να το προχωρήσουμε κατά προτεραιότητα.

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

Με εκτίμηση,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

I have ordered a battery for my lap…

I have ordered a battery for my lap top,the delivery was fast despite the easter's holidays.the battery model was perfect match to my laptop.i cannot say anything about the quality of the battery because it is too early but it works fine.

2026年4月16日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you very much for your detailed feedback!

We’re glad to hear that your order arrived quickly, even during the Easter holidays, and that the battery was a perfect match for your laptop. It’s great to know that everything is working well so far.

If you have any questions or need any assistance as you continue using the battery, please feel free to contact us anytime.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

Πολύ καλή εφαρμογή θα την ξανά αγοράσω…

Πολύ καλή εφαρμογή θα την ξανά αγοράσω σίγουρα. Και γρήγορη αποστολή.

2026年4月15日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το θετικό σας σχόλιο!

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μείνατε ικανοποιημένος από την εφαρμογή του προϊόντος και τη γρήγορη αποστολή. Είναι χαρά μας να γνωρίζουμε ότι θα μας προτιμήσετε ξανά.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας και ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά!

Με εκτίμηση,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

The battery works super fine to my…

The battery works super fine to my laptop (Dell G15 5520).
Thank you very much!

2026年4月7日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you very much for your kind feedback!

We’re delighted to hear that the battery works perfectly with your Dell G15 5520 laptop. Your satisfaction means a lot to us.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち1の評価

Bad experience

I ordered 2 batteries. The one for a Lenovo was totally incompatible and couldn't start the laptop even when I put the original back on, so it destroyed the laptop. The other on the Dell worked well. I contacted and they said they would refund but then they disappeared. I sent several messages, they said they would refund but nothing.

2026年2月13日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience.

We sincerely apologize for the issue with the Lenovo battery and the inconvenience it has caused you. This is certainly not the experience we aim to provide. We take your concerns very seriously, especially regarding compatibility and the condition of your laptop.

Regarding the refund, we have already completed your refund. Please kindly check your account for the details. If you have any further questions, feel free to contact us at any time.

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

good price and perfect battery

2026年3月25日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your positive feedback!

We’re glad to hear that you are satisfied with the price and that the battery works perfectly. Your satisfaction is our top priority.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

Thanks

Thanks. Very good product. Accurate shipment.

2026年3月22日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you very much for your kind feedback!

We’re delighted to hear that you are satisfied with the product and that the delivery met your expectations. Your support means a lot to us.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλά…

Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλά προϊόντα

2026年3月20日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το θετικό σας σχόλιο!

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μείνατε ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση και τα προϊόντα μας. Η ικανοποίησή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς και μας δίνει κίνητρο να συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε.

Σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε και ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά!

Με εκτίμηση,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

the battery received aften 10…

the battery received aften 10 days,perfect package,perfect battery,all was perfect

2025年11月28日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your positive feedback!

We're glad to hear that the battery arrived safely and that everything was perfect — from the packaging to the product itself. Your satisfaction means a lot to us.

Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!
Χαιρόμαστε πολύ που μείνατε ικανοποιημένοι από την γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτησή μας. Τα θετικά σας σχόλια μας δίνουν κίνητρο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας.

Εκτιμούμε ειλικρινά τη στήριξή σας και ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά!

Με εκτίμηση,
Η ομάδα του grbattery.gr

5つ星のうち5の評価

5 stars excellent service!Had a battery…

5 stars excellent service!Had a battery in 6 months bloated and they replaced it immediately!

2025年10月29日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback!
We’re delighted to hear that you’re happy with our service and that the replacement process went smoothly. Providing high-quality products and reliable support is always our top priority.

We truly appreciate your trust and look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

GREAT PRICES

2025年10月23日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback!
We’re glad to hear that you’re satisfied with our prices. We always do our best to offer high-quality batteries at affordable rates.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち5の評価

Very good experience

Well packaged battery, it was an exact match for my original laptop battery and it lasts pretty long. Also very good instructions about maintance and set up. I'm waiting to see how it holds up as time passes.

2025年8月23日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your purchase and for taking the time to leave us this review.

We’re delighted to hear that you are satisfied with our service and product. We’re glad you found our battery to be an exact fit, and we believe it will serve you even better than the original.

Please feel free to contact us if you have any questions in the future.

Wishing you a fantastic day!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち1の評価

17 days from the order date to the…

17 days from the order date to the delivery date, in the site of the company it was written 3-5 labor days.
The customer service all this time had non any satisfactory explanation...1 star because there is no alternative for 0 or -1.

2025年6月16日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

We are very sorry that our service was not to your satisfaction.

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay in your delivery. We understand how frustrating it can be to wait longer than expected, especially when our website states 3–5 business days. Unfortunately, unforeseen circumstances with international shipping or customs can sometimes cause delays, and we’re very sorry this impacted your experience.

Please know that we are continuously working with our logistics partners to improve our delivery times and communication. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to provide you with better service in the future.

In the meantime, our customer service manager has contacted you by email. Please check your mailbox or spam folder.

Wishing you a fantastic day!

Kind regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち1の評価

This was a complete disaster from start…

This was a complete disaster from start to finish. Poorly executed, frustrating to deal with, and absolutely no accountability when things went wrong.

2025年5月11日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

I'm really sorry to hear that you had such a negative experience. It sounds like you went through a lot of frustration, and that's not what we want any of our customers to go through.

Let me assure you that we take your feedback very seriously. I would like to understand more about what went wrong so that we can address the issues and make things right. Could you please provide more details about the problems you encountered? This will help us investigate the matter thoroughly and take appropriate action.

Once again, I apologize for the inconvenience and any frustration caused. We are committed to resolving this issue and ensuring that you have a better experience in the future.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち2の評価

Το σάιτ είναι ελληνικό αλλά η μπαταρία…

Το σάιτ είναι ελληνικό αλλά η μπαταρία ήρθε από την Κίνα. Στην παραλαβή η μπαταρία δεν δούλευε και μου ζήτησαν να κάνω βίντεο για απόδειξη. Χρειάστηκαν σχεδόν τρεις εβδομάδες για την επιστροφή χρημάτων μετά από πολλά δικά μου εμαιλ.

2025年2月14日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Εξετάσαμε προσεκτικά τα σχόλιά σας και λυπούμαστε βαθύτατα για τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας για τις αγορές σας.

Από την έλλειψη διαφάνειας στις πληροφορίες logistics μέχρι τις καθυστερήσεις στη διαδικασία μετά την πώληση, αναγνωρίζουμε ότι αυτές είναι οι ευθύνες μας που δεν μπορούν να αγνοηθούν.

Κατανοούμε την απογοήτευση και τη δυσαρέσκειά σας και δεσμευόμαστε να κάνουμε ολοκληρωμένες βελτιώσεις για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Συγγνώμη για την ταλαιπωρία που σας προκλήθηκε.

Με εκτίμηση,
Ομάδα grbattery.gr

5つ星のうち5の評価

On time delivered, intant reply, easy comunication

On time delivered, intant replay, easy comunication

2025年2月26日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Thank you for your feedback! We're glad you had a smooth experience with timely delivery and easy communication. Enjoy your new battery!

Best regards,
grbattery.gr Team

5つ星のうち1の評価

The battery for x1 tablet is not…

The battery for x1 tablet is not recognised by the tablet. It is showing 255% charged

2025年3月11日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Sorry to hear about this issue! Please try the following troubleshooting steps:

Reset the battery – Disconnect the battery, hold the power button for 30 seconds, then reconnect and restart.
Update BIOS and drivers – Check for any available updates for your Lenovo X1 Tablet.
Perform a battery calibration – Let the battery drain completely, then recharge to 100% without interruptions.
Check battery connections – Ensure the battery is properly seated in the device.
If the problem persists, please contact our support team for further assistance or a possible replacement. We’re here to help!

5つ星のうち5の評価

On time delivery

On time delivery, good package, good price

2025年2月21日
自発的なレビュー
grbattery.gr ロゴ

grbattery.gr からの回答

Dear customer,

Sounds like a smooth experience! Glad everything worked out well. Let me know if you need anything else!

Best regards,
grbattery.gr Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報