Horsemat ltd レビュヌ 

948
•
TrustScore 5段階評䟡の5

5.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service
I have not received service as good for many years! Friendly and great to be able to support a local business
thank you Kim and the team 😊

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Customer service. Maddie was brilliant. Gave me all the information I asked for, good communication and very helpful! She even helped with the delay in my delivery even though she had finished wor... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

From first ordering to delivery this was a perfect transaction. The mats are well priced, and although on back order, as they and the fixing pins were out of stock, they were available when advised, o... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ordered two wall mats for our horse box to repair the damaged panels. The panels were very reasonably priced, were delivered within a couple of days by reliable company and were as advertised. The del... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 乗銬サヌビス
  2. ・
  3. ゎム補品提䟛業者
  4. 厩舎
  5. 乗銬甚品店
  6. 䜓育通
  7. 銬堎

圓該䌁業による蚘述

Horsemat Ltd are suppliers and installers of quality stable mats - equestrian matting, matting for horse walkers, grass mats, matting for horse boxes & trailers and paddocks. We also, supply and install many products for kennels, gyms, sports areas, driveways, gateways, car parks, there aren't many scenarios we haven't come across in 20 years! As a small family company, we really pride ourselves on our personal customer service, we set our standards bar at Charles Kingsley's quote "Do as you would be done by" . We believe customer service is in decline and would like you to experience the standard that we would hope for ourselves. We genuinely care about our customers, their requirements and seeing your enquiry all the way through from your vaguest thoughts to the delivery or installation of your mats. Your satisfaction is our motivation, we will never unnecessarily sell you a product that you don't need. We never say that things don't go wrong, but if they do we will do everything in our power to put it right, quickly and efficiently for you. If you need a mat for it Horsemat has you covered with not only great products but fantastic service! We invite everyone to review us, and are enormously proud of and appreciate our Trustpilot reviews.


連絡先

5.0

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

948件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

5.0

すべおのレビュヌ

(948)

過去12か月のレビュヌ数: 56ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service. All arrived as expected, on time and well packaged.
Mats were easy to deploy and are now doing a great job in my paddock.
Organised and helpful folk on the phone too.
Thanks

2024幎2月28日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for leaving us a great review Elanor, we are so pleased that your mats reached you safely after their long journey! Fingers crossed spring is round the corner! We were delighted to be able to help you.

5぀星のうち5の評䟡

Great mats

Great mats, thank you!

2024幎3月4日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for leaving us a lovely review Caroline. We are so pleased you are happy with your mats.

5぀星のうち5の評䟡

Always good quality

Always good quality, fast delivery. Highly recommend.

2024幎3月4日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave us a great review Lynn. We are delighted that you are pleased with your Grass Mats - fingers crossed spring will come soon though!

5぀星のうち5の評䟡

Perfect service as usual

Perfect service, polite and helpful people, exceptional quality mats, fast delivery

2024幎3月4日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you so much for leaving us a lovely review. We were delighted to be able to help you and thrilled you are pleased with your mats.

5぀星のうち5の評䟡

Great Service

Great Service, Very Friendly and fantastic value for money.

2024幎2月26日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you so much Rachael for taking the time to leave us a lovely review. We were delighted to be able to help you.

5぀星のうち5の評䟡

Extremely attentive and response times


Extremely attentive and response times are second to none. Don't bother looking elsewhere for horsemats etc as you will only end up back at this website! More than happy to recommend and thanks again Kim and her team

2024幎2月28日
自発的なレビュヌ
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

We really appreciate you taking the time Lee to leave us such a great review. We pride ourselves on our customer service, believing that communication is key and Kim - as the boss - leads from the front. We were delighted to be able to help and advise you with your order.

5぀星のうち2の評䟡

Ridiculously expensive transport costs

Ridiculously expensive transport costs, only notified at checkout, forcing us to pay for next day delivery, which was not supplied as the delivery was late. A refund is expected.

2024幎2月12日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Hi Tracey,

Thank you for taking the time to leave us feedback. We were devastated that your order went wrong, especially as we have previously supplied you on nine other occasions, either with delivery or collection from us.

We are genuinely sorry that on this occasion the delivery was not made on time. We do everything we can to ensure everything is delivered on time and believe that communication is the key, your review was the first we were aware that your delivery was not made when you expected it. If when the delivery failed to arrive, if you had given us a call, we would have done everything in our power to put it right.

We never say it doesn’t happen and sometimes things do go wrong, but we pride ourselves on our customer service and had we known, especially as a previous customer we would have bent over backwards for you to get them to you.

Whilst our delivery prices do seem high, this is for one simple reason. We refuse to hide any of the delivery charge into the cost of our products – which many of our competitors do and call it “free delivery” or charge a subsidised rate. As a major importer of the products, this gives us greater power to offer the very best price that we can on the mat at the time, according to the rate of exchange, raw material costs and shipping charge. This is reflected in the fact that during lock down the mat you purchased peaked at around £35 each plus VAT and now the mats are £7 plus VAT less each. The UK carriage charges only ever go one way unfortunately and that’s up!

You are required to log in, as the delivery prices are calculated according to your postcode and we need to keep your data safe. We keep a keen eye on our competitors and are confident that our fully delivered price still comes in cheaper, on like for like products and quality. We have checked and the website does allow you to choose either next day or 48 hour delivery.

You placed your order on Sunday afternoon at 3.45pm, we dispatched your mats on Monday and they were delivered on Wednesday, which we are sorry was not the service your were expecting.

If you would like to give us a call, we will of course refund you difference between 24 and 48hr delivery of £8.10 including VAT

5぀星のうち5の評䟡

Fab service

Really helpful (both times I went). Excellent customer service. Would recommend to others.

2024幎1月30日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave us a lovely review! We were delighted to be able to help you with your collection.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service and mats 5*

I called to ask some questions before ordering, and they were super polite on the phone. When I ordered, my order was quickly acknowledged and clear information was given about delivery. I had update messages throughout with delivery information and checking everything was okay!
The mats arrived exactly when they’d said they would - even the delivery driver was super friendly, helpful, and in contact with exact timings.
The mats are excellent quality, really pleased with them. A definite 5* for me 🀩🀩🀩

2024幎1月29日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Wow! Thank you so much for taking the time to leave us a lovely review! We love it when an order process is "text book" and everything we strive to achieve! We are so pleased you are happy with your mats and really appreciate you letting us know!

5぀星のうち5の評䟡

Very Efficient and Reliable

Horsemat Ltd are very efficient and reliable. They were very helpful and delivered the mats on the day I required.

2024幎1月29日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave us a great review Alison, we are so pleased your mats arrived on the day you need them!

5぀星のうち5の評䟡

Very quick

Very quick, and great communication

2024幎1月29日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you so much for leaving us a great review, we were delighted to be able to help you.

5぀星のうち5の評䟡

Great company to deal with.

Great company to deal with.
Sophie was very helpful. As I was unsure which mats to go for she sent samples which arrived the following morning. The order then arrived on the day I requested within a few days, with a 4 hr time window.
John

2024幎1月24日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you very much John for taking the time to leave a great review and giving such lovely feedback on Sophie's customer service. We are delighted you are happy with your mats and that your delivery was as you hoped.

5぀星のうち5の評䟡

Horse walker Mats

I ordered horse walker mats from Horsemat and was delighted with them. Tom was great from start to finish with help re measurements etc. The time scale was longer than usual but I did start the process just before Christmas so what with holidays and the fact we are in North of Scotland i was prepared for some delay. I didn’t have to pay anything until they were about to start the cutting process and from then to delivery it was very quick. I would highly recommend Horsemat to anyone.

2024幎1月18日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

We really appreciate you taking the time to leave a great review Jackie. With our made to measure products, we certainly know that communication is key and we will do everything we can to help. Tom was delighted to be able to guide you and we are so pleased you are happy with the mats for your walker.

5぀星のうち5の評䟡

Helpful staff

Helpful staff. Quick deliveries

2024幎1月16日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave us a lovely review. We were delighted to be able to help you again.

5぀星のうち5の評䟡

great price

great price, great product and efficient delivery

2024幎1月22日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you for leaving us a great review. We really appreciate it and are so pleased you are happy with your mats and the delivery went well!

5぀星のうち5の評䟡

One of the easiest purchases I’ve made

One of the easiest purchases I’ve made. I ordered online and it was followed up with a friendly phone call the next morning checking the order and explaining the delivery process . And the whole purchase was perfect.
Thank you Sophie

2024幎1月12日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

Thank you so much for leaving us a lovely review. Sometimes placing orders online can be very faceless - but we still believe that communication is key and strive to keep people updated as much as possible. Soph was delighted to be able to help you.

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommend!

Super friendly and helpful staff that kept me up to date throughout the whole order process.
Very reasonable pricing. Would highly recommend for a prompt service.

2024幎1月9日
Horsemat ltd ロゎ

Horsemat ltd からの回答

We really appreciate you taking the time to send us a great review and thank you for your patience in waiting for the stock to come in. We do try to keep people updated when waiting for stock to arrive, communication is key!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報