JacketsbyT レビュー 

34
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Scam order! I never received my jacket that I ordered, contacted customer service many times and never got a refund either. Do not order from this site!

5つ星のうち3の評価

The jacket is very nice and fits perfectly. The issue, as stated in other reviews, is communication and the time it takes to get the order. It took two months, and I got one response to my inqui... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Leon Kennedy jacket looks fantastic perfect for cosplayers and fans. Leather feels good, details are great. lining might be better for cooler weather, not freezing Ganado territory. And the iconic sty... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I bought a jacket from them as a gift and they told me I can exchange it if there’s a size issue. The jacket didnt fit so I contacted them and filled the form for exchange and haven’t heard anything b... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

JacketsByT is a compassionate producer of high-quality leather Jackets and Vests. We ensure that all our products meet the high-end demands of our valued customers. Our company produces the best-sewed jackets and vests that are available in every size and can also be customized according to your provided measurements.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

34件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(34)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY THEY NEVER ANSWER

I bought a jacket from them as a gift and they told me I can exchange it if there’s a size issue. The jacket didnt fit so I contacted them and filled the form for exchange and haven’t heard anything back!!! I’ve bee trying to contact them fo weeks and gave them the benefit of doubt but I haven’t heard absolutely anything! They’re so unprofessional and such a waste of money. Would’ve loved to make more orders from them.

2023年11月1日
自発的なレビュー
JacketsbyT ロゴ

JacketsbyT からの回答

Hello Aya,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with the exchange process for your jacket. Your feedback is incredibly valuable to us, and we're truly sorry for any frustration or disappointment caused.

We understand the importance of a smooth exchange process, and it's disheartening to learn that we fell short of your expectations. We appreciate your patience and would like to assure you that we are actively working to resolve this issue.

Could you please provide your order number and contact details via private message This will enable us to expedite the resolution process and ensure that your concerns are addressed promptly.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding. We remain committed to providing you with a positive shopping experience and look forward to rectifying this situation.

Best regards,
JacketsByT

5つ星のうち1の評価

Never received item!

Never received item!! Tried to communicate with company . No customer service to answer phone.. sent 5 Emails with 1 auto response..

Scam

Buyer beware!!!

2023年6月10日
自発的なレビュー
JacketsbyT ロゴ

JacketsbyT からの回答

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience with our company. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your item.

We want to assure you that we take customer satisfaction seriously, and we have thoroughly investigated your case. Upon reviewing our records, we found that our customer service team did respond to your emails. While we strive to provide prompt assistance, there may have been a delay due to a high volume of inquiries during that time. We apologize if this caused frustration for you.

Regarding the phone calls, we regret any difficulty you encountered in reaching our customer service department. We have recently experienced some technical issues with our phone system, which resulted in missed calls. We are actively working to resolve this issue to ensure that our customers can easily reach us in the future.

We understand your concerns and assure you that we are not a scam. We are a reputable company that values our customers and takes pride in delivering high-quality products. Unfortunately, unforeseen circumstances can sometimes lead to delays in the delivery process, and we apologize for any inconvenience caused.

We sincerely appreciate your patience and understanding in this matter. Please be assured that we are actively working to resolve the delay and ensure that your item is delivered to you as soon as possible. We understand the importance of your satisfaction and are committed to making things right.

If there is anything else we can do to assist you or address any further concerns you may have, please do not hesitate to reach out to us directly. We value your feedback and want to ensure that your experience with our company is a positive one.

Thank you for your understanding.

Best regards,
JacketsByT

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報