レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I can’t recommend these guys more highly. The cars they sell are superbly prepared and the buying experience was second to none. I wish all my previous car purchases had been this good
.truly excell... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Dale was a superstar and a lovely knowledge guy who was always on hand to answer any questions and guide us We couldn’t have hoped for a better experience in buying our first Toyota Aygo and we will... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I bought my fabulous Land Rover Freelander from JD Cars last year. Excellent customer service and post-sale support. My car hasn't missed a beat since I've had it! I highly recommend JDs if you're loo... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

As just got car our family experience was second to none, good to speak to a straight talking guy. Dale supplied lots of info and advise and our new car has made my grandaughters day. We will return... もっず芋る

䌁業情報

  1. カヌディヌラヌ

圓該䌁業による蚘述

A family run business that supplies Quality affordable cars with an honest approach. We have provided our customers with the highest level of confidence when choosing their next purchase. With over 60 5 Star reviews on Autotrader, we aim to use Trustpilot to build on our growing and outstanding reputation.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

60件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.7

すべおのレビュヌ

(60)

過去12か月のレビュヌ数: 17ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

The best customer service!

I bought a Toyota Aygo from JD cars in June after being in desperate need of a new car. Excellent customer service from Dale and James who talked me through all of my options. They were both very professional and knowledgeable, anything I wanted to know they were able to answer. The car has been well looked after and looked like it was brand new the day I came to pick it up.

The entire experience was friendly and welcoming which made the buying process incredibly easy. I would happily recommend JD to anyone needing a new car, you won’t be disappointed.

2025幎6月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Satisfied customer.

Excellent people to do business with, vehicle exactly as described. Car was delivered to our home at a time to suit us on a transporter on a Saturday morning. Dale replied to my original enquiry even though he was away in Wales for the weekend, overall lovely experience.

2025幎7月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Brilliant family run business



James and Dale were brilliant, had a test drive, talked us through everything, the car was pristine both inside and out, needless to say we bought it. If you are looking to buy a new car, give these guys a call, you won't be disappointed

2025幎7月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Brilliant customer service

From start to finish absolutely amazing customer service. My first car after passing my test a couple of weeks before.
Had that car for a little while now it's a nice little runner. The service book had full service including new 1 from JD Cars I have recommended the company to others.

2025幎6月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

My experience with JD cars

I bought a car from JD Cars that was advertised with a full service history and in good condition. The buying process started off smoothly, but three weeks in, I discovered the number plates didn’t match the registered number. This serious error could have led to legal trouble if I hadn’t caught it myself.

JD Cars blamed their supplier and only offered an apology. They initially asked me to drive from Leeds to Doncaster with the wrong plates; completely unreasonable. They eventually agreed to post replacements, but they arrived late, with no tracking info or follow-up. As a result, I couldn’t use my car for a week.

Also, beware of ambiguous claims around “full service history.” JD Cars consider a service every 10,000 miles as FSH even if the car went over two years without a service. That’s not standard. Always go through the paperwork carefully and double-check details before agreeing on a price.

Poor after-sales support and careless handling of important checks.

Updated after seller’s response:

I am posting an update so any future buyers do their due diligence before making their purchase.

I was only given two options:
1) To visit (by driving a car with illegal plates) and get the plates fitted in person, or
2) To post them using recorded delivery.

You mentioned in your response that you were opening on Sunday especially for me, but when I asked if someone could come to fit the plates, you said you had a weekend full of appointments and couldn’t come (texts are with me) .

What was upsetting is that I was asked to drive the car with incorrect number plates, which is illegal. On my refusal, you posted the plates.

The plates didn’t arrive on Monday, and when I inquired in the evening, I was told I would receive them on Tuesday as the post had already gone on Saturday when you sent them.
(Again texts are with me).

I purchased a 15-year-old car and paid £4,850, which is not a small amount. Before I visited you, I asked if you are open to negotiating and you said Yes. Negotiation is always part of used car sales, and we agreed on the price so I don’t see how it was a favour.

As for the full service history, we had already agreed on the price before checking the paperwork. You should not be advertising a car as Full Service History when it is not - simple as that.

My review is intended to help other potential buyers double-check such details in advance.

Anyway, thanks for your response, and best of luck going forward.

2025幎6月21日
自発的なレビュヌ
JD Cars  ロゎ

JD Cars からの回答

In response to your 2 Star 🌟 review.
I completely agree, we as a company should have picked up on the fact that our supplier had misread our instruction to produce a number plate.
The rear registration number had a letter Y instead of a J at the end.

We are all only human and sometimes mistakes are made.
But it’s how we rectify those mistakes if they do happen that makes us stand out from the rest. So here’s what we tried to do to help
..

You contacted us on Friday at 6pm so our options were limited, but, we offered for you to take your V5 to a number plate supplier first thing Saturday morning and have them made and fitted at our cost. You were too busy.
We asked if you were driving near to us on Sunday so we could open up especially for you to have the plates made by us and fitted. You said no.
So we offered to post some out to you with the fitting kit supplied on a next day basis. The first available post, 24 Recorded delivery being Saturday so delivery on Monday.
You chose to wait for them to be delivered and fit them yourself.
We provided the double sided tape and screw caps to help with fitting
We sent you a You Tube link to help.

The service history was inspected meticulously by yourself and partner at the point in which you agreed the sale. We don’t pressure customers to buy our cars, we merely offer them advice and let them make up their own mind whether to purchase or not, as you did.
The service history was mentioned by you and your partner and we explained that to us every 10,000 miles a vehicle would require a service. The previous customer chose to do so on mileage and not every year. We feel 2 years and 10,000 miles is acceptable for a 15 year old vehicle. Every other Service invoice and stamp was dated every consecutive year.
We gave you a 12m Warranty Wise National plan Free of Charge and discounted an already competitively priced, rare automatic Toyota Yaris by £150.

I feel your 2 star review was harsh and unwarranted compared to the experiences of so many other happy customers.
We wish you well in the future and hope the car gives you many happy motoring memories.

5぀星のうち5の評䟡

Highly Recommend

I was in need of an upgrade as I use a car daily for work. My mechanic had recommended Toyota Aygos but spent a few months looking with not a lot of look due to dodgy histories or they were a lot of money for what they were.
After already being let down once by someone in Sheffield, I was rather cautious about salespeople and garages, but Dale and James made sure I was at ease and answered any questions I had.
A bunch of down to Earth guys and made sure I was happy before putting through the purchase. Even drove the car to me and took away my old one that I’d part ex’d with them as I was local to them :)
Thanks a bunch! Highly recommend.

2025幎7月13日
自発的なレビュヌ
JD Cars  ロゎ

JD Cars からの回答

Thanks so much Louisa, pleasure meeting you

5぀星のうち5の評䟡

Excellent Prestige Cars

Just wanted to say thanks for a superb service today.
Ben looked so smart, he was on time and kept us fully informed of his location. The car was pristine clean. We all enjoyed ourselves and Ben got us to the Royal Albert Hall in good time, and home again.
Thank you.

2025幎1月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

A pleasant buying experience.

Visited JD cars yesterday to view a Toyota Aygo. Car was extremely well prepared and presented. The buying process was transparent and patient (particularly as my internet banking took some time!).
The car had a good shakedown drive home and all looks good. Thanks to JD Cars!

2024幎10月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Always Excellent service

Always excellent service and you can rely on them to make sure your vehicle is in top condition when it leaves them. Just had a 14year old car serviced there and it's better than when it was new. Honestly, 5 stars all the way.

2024幎10月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent Service

I had to change our viewing date due to us travelling from North Lanarkshire, this was no problem.
Both father and son so very helpful in answering my questions. Car was ready to go and as described in the ad.. All paperwork available. Had a test drive all good.
Transaction completed quickly. Even some fuel in the car.
It was a delight to deal with JD cars. My daughter is delighted with her little Aygo.
If only all car salesmen were like this. Wishing you both continued success in the future.
Maybe a JD Cars sign on the main road ???

2024幎10月13日
自発的なレビュヌ
JD Cars  ロゎ

JD Cars からの回答

Many thanks for your review, we really appreciate it. Kind Regards JD Team

5぀星のうち5の評䟡

Go over and above for potential customers

We did not read the information correctly that it was appointment only and turned up on spec. We called the telephone number and although that was the case and they had a prior engagement they went out of their way to accommodate us and were so friendly and knowledgeable that we bought a car there and then and drove away in it the same afternoon.

2024幎9月20日
自発的なレビュヌ
JD Cars  ロゎ

JD Cars からの回答

Many thanks for your review, we really appreciate it. Kind Regards JD Team

5぀星のうち5の評䟡

Really good experience buying a car


Really good experience buying a car from Dale and his Dad. This company was recommended by a person local to me so we went to have a look. We were unaware that they work through appointments only so when we couldn't find them at the spot shown on Google maps we gave them a ring. We happened to be just yards away and they invited us to go and have a chat with them. So glad we did as they had a car that had just been taken in part exchange which absolutely matched our requirements. Beautiful car in excellent condition with an up to date MOT. Dale gave us a good price on our old Toyota and a good deal on a warranty. Dale also spent quite a while showing us how to work all the 'bells and whistles.' We are loving our new car. I can highly recommend this company

2024幎8月10日
自発的なレビュヌ
JD Cars  ロゎ

JD Cars からの回答

Thank you so much for the review Sally. It was a pleasure to meet you guys and we are glad you love the Honda ! Happy Motoring !

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended.

Fantastic service from both James and Dale, bought my step-sons first car from them, travelled down from Scotland, Dale picked me up from the train station, car was pristine, exactly like pictures and video. He sorted out warranty and insurance for me to drive away.
Highly recommended, would definitely buy from them again.

2024幎5月22日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報