KjÞpbarnevogn レビュヌ 

34
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Fikk raskt svar pÃ¥ mail da vi tok kontakt om manglende del til vognen vi hadde bestilt. Vi informerte om at vi hadde sjekket alt av emballasje, uten Ã¥ finne delen. Likevel fikk vi beskjed om at vi mÃ¥t... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Var litt skeptisk da jeg leste anmeldelser pÃ¥ trustpilot men bestilte en Cybex s lux og var uteoligg fornÞyd med kundeservice som svarte ofte samme dag eller neste dag. Rask levering selv om jeg hadde... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Styr unna og velg heller mer seriÞse nettsider for barnevogner! Jeg bestilte flere varer for 1,5 mnd siden og varene er enda ikke sendt. Jeg blir hele tiden lovet nye datoer etter jeg tar kontakt m... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Etter tre barn har jeg fÃ¥tt en del erfaring med baby og barnebutikker. Skulle Þnske alle mÞtte meg med like god serviceinnstilling og rask oppfÞlging som det kjÞpbarnevogn har gjort. De svarer raskt... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 子䟛の店

圓該䌁業による蚘述

KjÞpbarnevogn ble etablert 2009 og er en gren til www.kopbarnvagn.se som har 20 Ã¥rs erfaring og drives av dyktige og engasjerte ansatte, de fleste er ogsÃ¥ smÃ¥barnsforeldre. Vi fÞrer flere av verdens mest kjente merkevarer, og gir deg som kunde garantier og reklamasjonsrett (i henhold til Norsk lov) pÃ¥ varer kjÞpt hos oss. - Vi har fri frakt pÃ¥ kjÞp over kr. 999,- og du betaler ingen toll nÃ¥r du handler fra KjÞpbarnevogn.no. - Åpent kjÞp gir deg mulighet til Ã¥ pakke opp og prÞve produktet hjemme. Ubrukte varer kan returneres i originalemballasje innen 14 dager.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

34件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(34)

過去12か月のレビュヌ数: 9ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Hadde ett par funderinger og spÞrsmål

Hadde ett par funderinger og spÞrsmål
Sende dem en epost ;
For en servise de gav meg , tog seg tom tid og sende meg bilder og forklaringer om produktet jeg lurt på .
Meget god hjelp fikk jeg

2024幎8月12日
自発的なレビュヌ
KjÞpbarnevogn ロゎ

KjÞpbarnevogn からの回答

Hei Malin
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å hÞre at du har hatt en så positiv opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på dine anbefalinger, og det motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen vi kan.
Vi gleder oss til å hjelpe deg igjen i fremtiden!
Vennlig hilsen,
Kundeservice Teamet
kjopbarnevogn.no

5぀星のうち1の評䟡

Liars, scam and negative customer experience!

I recently had an incredibly frustrating experience with kjopbarnevogn.no. After placing an order and receiving confirmation that my purchase was successful, I was shocked to receive an email few hours later stating that they wanted to cancel my order. This kind of inconsistency and lack of professionalism is simply unacceptable in today's competitive market.

Firstly, the website boasted about their efficient ordering process and quick delivery times. However, they failed to live up to these promises when they suddenly decided they couldn't fulfill my order. This left me scrambling to find an alternative, causing unnecessary stress and inconvenience.

Communication from their customer service team was also severely lacking. Instead of providing a valid reason for the cancellation or offering a suitable resolution, I was met with vague apologies and generic responses that did nothing to alleviate my frustration. Reason they offered (since we bought the item on discount, was that there was a technical error with the website that caused item to be on discount when we bought it!) It's clear that customer satisfaction is not a priority.

Moreover, the whole ordeal wasted valuable time that could have been spent dealing with a more reliable vendor. Trust and reliability are crucial factors when shopping online, and unfortunately, kjopbarnevogn.no failed miserably in both aspects.

In conclusion, I would strongly advise against using kjopbarnevogn.no for any future purchases. Their unprofessional conduct and disregard for customer satisfaction make them an unreliable choice. Save yourself the headache and shop elsewhere where your business will be valued and respected.

*reply to your feedback:
I have never accepted your 20% offer nor will I ever deal with you again, and others will also avoid it if they want a stress-free experience! I've bought from Barnas Hus and experienced great service and support!

2024幎8月16日
自発的なレビュヌ
KjÞpbarnevogn ロゎ

KjÞpbarnevogn からの回答

Thank you for your feedback.

We sincerely apologize that your experience with us did not meet your expectations. We understand your frustration regarding the cancellation of your order, and we are sorry for any inconvenience and stress this may have caused you.

According to the Consumer Purchases Act Chapter 7, § 37, as well as our terms and conditions, we reserve the right to cancel orders in the case of obvious pricing errors due to technical issues or other reasons. When an item that costs 10,199 NOK is listed at 10 NOK, this is considered an obvious error.

In our initial communication with you, just hours after the order was placed, we explained the reason for the cancellation and offered you a 20% discount on the item in question. This offer was accepted by you. We apologize if this was not communicated clearly enough.

We always strive to deliver the best possible customer experience and are actively working to improve and prevent such errors in the future.

Best regards,
Kundeservice Teamet
kjopbarnevogn.no

5぀星のうち4の評䟡

Fantastisk service og svÊrt


Fantastisk service og svÊrt behjelpelige!
Eneste negative er at de er litt vanskelige å få tak i pga kort tlftid.

2024幎6月12日
KjÞpbarnevogn ロゎ

KjÞpbarnevogn からの回答

Hei Eve
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å hÞre at du har hatt en så positiv opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på dine anbefalinger, og det motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen vi kan.
Vi jobber alltid mot å bli bedre, og å utvide telefontidene våre er absolutt hÞyt på listen over planlagte endringer i nÊrmeste framtid.
Vi gleder oss til å hjelpe deg igjen i fremtiden!
Vennlig hilsen,
Kundeservice Teamet
kjopbarnevogn.no

5぀星のうち1の評䟡

Forferdelig opplevelse!

Forferdelig opplevelse!
Denne såkalte «bedriften» operer utenfor norske lover om angrerett og reklamasjons rett. Ikke regn med å få svar eller hjelp om du Þnsker å benytte deg av disse rettigheter. Derimot regn med å bli lÞyet til!
Har kjÞpt barnevogn hos de som ikke passet våre behov og Þnsket å benytte meg av 14 dagers angrerett. Nå, to måneder senere barnevognen, etter å ha ligget i tollen i ukevis, kom i retur til MEG! Underveis i prosessen ble vi servert lÞgner av kundebehandler. Og nå som pakken ligger på postkontoret hos oss er det ingen svar å få fra kjÞpbarnevogn!
Anbefaler ingen å handle hos kjÞpbarnevogn.no!

2023幎9月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Surr og rot

For 7 år siden kjÞpte jeg vogn her og var fornÞyd, den gang var det ikke noe problem med levering. DENNE GANGEN DERIMOT!

Jeg kjÞpte en vogn som sto fÞrt opp som "på lager", men dagene gikk og fikk ikke noe tilbakemelding om at den kunne leveres. Sendte en mail, men denne ble ikke besvart de fÞrste dagene så ringte kundeservice. De kunne fortelle at vognen ikke var på lager, men skulle komme påfÞlgende mandag. Senere samme dag fikk jeg svar på e-post, jeg måtte vente til midten av juni med å få ny vogn. Sendte svar og lurte på om de ikke snakka sammen, for jeg hadde fått et annet svar på telefon. Da beklaget de på e-post og sa den skulle sendes påfÞlgende uke. Uka kom og gikk, ikke noe ble sendt. Sendte ny e-post, nei nå kunne ikke vognen ventes fÞr begynnelsen av juli.

I mellomtiden hadde jeg rukket å legge inn en ny bestilling på adapter til bilstol, som skulle passe vognen jeg hadde kjÞpt. Det ble bedt om at denne ikke skulle sendes fÞr vogn, men det ble ikke overholdt. Adapteret kom i posten uten vogn. Tilslutt måtte jeg avbestille hele vognen og adapteret skulle de ha 179 for å kunne returnere.

Elendig kundeservice, jeg skal aldri handle her igjen.

2023幎5月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ikke imponert

Dyr retur og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Har akkurat motatt fÞrste bestilling fra denne hjemmesiden, og det ene produktet er ikke som forventet og jeg Þnsker å returnere det. Det viser seg da at jeg må betale 179 kr i retur kost, ikke imponerende. For å returnere skal man sende en mail og få mer info, denne har jeg ikke fått svar på. Jeg har også skrevet til de via hjemmesiden, så håper det hjelper. Og jeg har ringt de, men deres telefontid er kun 13-16... Så det blir nok fÞrste og siste gang jeg handler fra denne hjemmesiden.

2022幎2月25日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報