Level5mentoring レビュー 

78
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I came across Brian’s work 2 years ago. I joined the Beacon Mentoring Program last Summer. My life has changed with this program! I met Brian and the Level 5 Mentoring team April 2026 at the Beacon... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Hi! I already have a great experience with the material (book and videos) as well as with Tiffany's call. I DO however have a challenge: I immediately jumped in on the $99 offer for QQ and tried to up... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Next level materials.. it’s not about adding more data, it’s more about dismantling old deceptive ideas// never regretted my investment.. could literally part ways from what I discovered through the l... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Cult like vibe, for desperate people. I saw an ad for an online event and checked it out because it looked interesting. The guy uses a mix of very well known approaches and claims to be different and... もっと見る

企業が回答しました

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

78件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(78)

過去12か月のレビュー数: 64件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Scam

I just saw their another bad ad on Facebook and it reminded me! I bought a book some time ago and never received it. The support didn't respond to my emails and I didn't get a refund. I think it's a scam, so don't be like me, hahaha

2025年10月6日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Juk,

Thank you for bringing this forward.

I want to clarify that we are a legitimate company that has served over 300,000 customers. We have thousands of testimonials from individuals who have received and engaged with our products, programs and one on one sessions with Brian.

Situations like this are typically related to delivery issues such as emails going to spam folders or an incorrect email address entered at checkout.

We do respond to all received support requests, and if a message wasn’t received or delivered, that can impact follow-up.

That said, we’re here to ensure this is resolved for you.

Please reach out to us at support@level5mentoring.com with your order details, and we’ll make sure you either receive access to your purchase or are fully refunded.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

Very bad

I bought a book and never got it???? I went on their website to get help and I have never heard back from them. Still no book, scam

2025年10月4日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

October 11, 2025

Hi Gezellig, if you email support@level5mentoring.com we will help you get your book.

April 4, 2026

Hi Gezellig,

I want to clarify that we are a legitimate company that has served over 300,000 customers. We have thousands of testimonials from individuals who have received and engaged with our products, programs and one on one sessions with Brian.

Situations like this are typically related to delivery issues such as emails going to spam folders or an incorrect email address entered at checkout.

We do respond to all received support requests, and if a message wasn’t received or delivered, that can impact follow-up.

That said, we’re here still wanting to ensure this is resolved for you.

Please reach out to us at support@level5mentoring.com with your order details, and we’ll make sure you either receive access to your purchase or are fully refunded.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

Waste of time

I don't usually write any reviews but I checked out this site out after sitting through one of the ofefrings from Level 5 Mentoring and I just had to share my experience. Seeing all these negative reviews just confirms my gut feeling!
I signed up to a free webinar for coaches offered by Level 5 Mentoring. The webinar started half an hour late!!! No communication from the presenter that there's a delay going on, very unprofessional and disrespectful.
The webinar was a waste of time, way too long and basicaly a long sales pitch for a basic marketing program led by people with no credentials.
Why would a successful coach need to teach other coaches if not to make money??

2025年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They have atrocious client service

They have atrocious client service - I sent emails asking for a refund that were never answered. Good thing I only spent a small amount with this company, I wouldn’t trust them with more expensive stuff.
The content is interesting at first, but I agree with the previous reviewers about aggressive upsells and baiting.
I would say see for yourself and decide, but wouldn’t recommend this as the client service is lacking (possibly non-existent).

2025年9月17日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi A D,

Thank you for sharing your experience.

I want to address this directly, as it does not reflect how our support process operates. If a message was not received or delivered, that can impact follow-up, and we’re always available to review and resolve situations directly.

We operate with integrity and honor all refund requests that fall within the terms provided for each product at the time of purchase.

As for your comments around content and offers, we provide additional opportunities for those who choose to go deeper with the work, while individuals are always free to engage at the level that aligns for them.

We’ve supported over 300,000 individuals, with many sharing their experiences through testimonials after engaging with Brian's book, programs, as well as group and one on one sessions.

You’re welcome to reach out to our support team at support@level5mentoring.com, so we can review your situation and ensure everything has been handled appropriately.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

Ordered ebook and never received it


Ordered ebook and never received it. Made a couple of attempts to resolve and they never responded.

2025年9月5日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Marvin, unfortunately, you had entered an incorrect email, and it took a few days to locate your purchase.

Once we found your purchase, we sent you an email with the access, and I can see that you have opened it.

5つ星のうち5の評価

Level 5 has changed my life

Level 5 has changed my life. After creating 3 car collisions I was experiencing fear to drive and fear to be in the world some days not leaving my house and today I am on a road trip, travelling from unknown to unknown feeling safe and free and in joying relating with people. If you are looking for some guru to save you this is not for you… if your interested how to feel safe and set yourself free and be the creator of your preferred reality then 100% … dive in. Brian is the real deal and is focused on being totally for benefit. He gives you all to create the life you prefer.

2025年9月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

More like Mentoring Level 1

Wish I had come to Trustpilot before I paid money for this online event. I gave it two stars, not 1, because there is SOME value in it. As someone who has been in the psychotherapy, shamanic, and energy healing fields for 50 years, here's my take. The process, the "spellbreaking", that Brian uses is basic psychology. Yes, he does help some people. But they're people who have obviously not been around much in deep healing communities because, to me, this is basic psych 101. I used these techniques for decades with clients. They can be very powerful for those who have never realized some basic facts like: we create our own reality, we are manifesting according to agreements we made with ourselves, and we have power -- with intent and insight -- to change ANYthing. The problem is that many people lack the necessary insight, hence the need for therapists and other wisdom givers. However, it has been my experience, over many years of exploring multiple modalities, that knowledge/insight does not necessarily always equal healing. I think this is why so many people are disappointed in this guy's work and why the reviews are so low. The REAL problem, which is not as easily fixed just by gaining insight that you are the one doing something to yourself, is the fact that these issues, these "agreements," have been encoded into both our energy field and our bodies. And the other reason healings fail is because they DO, in fact, involve things outside ourselves, such as malevolent forces. Yet Bryan used the excuse that if you're not getting the relief you desire, it's because you're not "all in." This is simply not true. One can fully engage and be "all in" and still not receive healing if their issue necessitates more than simple insight. Healing is not always as simple as realizing you had a moment when you were two where you decided it wasn't safe to shine your own light so you won't do it anymore. If that is all there is then, yes, this basic stuff can bring about great change. But it often goes deeper than that, necessitating spiritual gifts and skills. I was deeply underwhelmed and disappointed in this event because it does not live up to the idea of "spellbreaking," which is the term he uses. I expected something far beyond simple therapy methods that any GOOD therapist will know. I expected the magic that comes when a healer truly realizes the multidimensional power s/he embodies and extends that to change the frequency in the room and all present. At best I would call this Mentoring Level 1. I have buyer's remorse and wish I could get a refund.

2025年6月13日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi ShamanAah,

Thank you for sharing your perspective.

I want to address a few points directly, as much of what you’ve described is not an accurate representation of how this work is structured or intended.

“Spellbreaking” is not positioned as traditional therapy or as an extension of existing healing modalities. It is a distinct body of work centered on individual awareness and direct experience, and how those translate into measurable change.

While there may be overlap in language with concepts found in other fields, the effectiveness of this work is not based on theory, but on how it is applied in real time. From direct experience working with and helping over 300,000 individuals, so many continue to engage with this work because of the results they experienced firsthand. 30-40% of Brian's clients are coaches, therapists, and psychologists who say this is the most effective thing that they've ever found.

Your expectations around what this would involve appear to differ from how the work is actually designed and delivered, which can shape the experience you had.

We respect that this approach does not resonate with everyone. At the same time, it’s important that what’s represented publicly reflects how the work is actually experienced across the broader community.

We operate with integrity and honor refund requests in accordance with the terms provided for each product at the time of purchase. If you have not yet connected with our support team regarding your request, you’re welcome to do so and we will review it directly. You can reach us at support@level5mentoring.com.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

Level 5 mentoring/Brian Dridgway: Fraud Deception Disappointment

A few days ago (15/05/25) I bought 2 digital products from this company (which belongs to Brian Dridgway) and never got the products purchased. I sent the support team an email, but no answer.
This was my second purchased with this company, (by mistake obviously, because I didn't recognise it...) a couple of months ago I made another purchase and the product had no value at all, so I claimed a refund, as they say they have a "money back guarantee", but I never got my money.

2025年5月15日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Dear Maria,

My apologies for the late reply here.

When you posted your review, we didn't know about this Trustpilot account, as we did not create it.

I see your purchase from the 15th of May and your email about the access.

We responded to that and sent the access information. Sometimes the emails end up in the spam folder.

I don't see a refund request. However, I have refunded your purchase now.

5つ星のうち1の評価

No product

Never received my product after paying and waiting. Sent several Mails to the contact mail- no response at all!!!
Taking the Money for nothing!!!
It’s simply Ripoff and fraud

2025年3月3日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Claudia,

Our apologies you didn't receive your purchased content. The majority of the time, there was an error in the email entered at checkout or it landed in spam. Our support team responds to every email, so it is possible we didn't receive yours. We never ignore or disregard any customer contact.

Please reach out to support@level5mentoring.com and we will look into what actually happened and make sure you have access or process your refund.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

don't expect a refund

The 30-day money back guarantee is just a sales trick. When you ask for a refund no one will reply to your messages.

I had no results from Brians book and money spellbreak.

2025年2月6日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Dominique,

Brian's book comes with a 180 day money back guarantee. We have never denied a refund requested within that timeframe. We respond to every email so it is very possible we didn't receive your request.

If you will reach out to support@level5mentoring.com, we would be happy to take care of this refund for you. We will just need your full name and email address.

With care,
Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

No reply from Brian he promises much delivers little

Update - I have now managed to get the attention from Brian through posting in the comments section on FB. I've now been refunded. Yay.
Though I've had some hate mail from a follower of his.

- original post - In the advertising Brian promises a refund of the product. However he has never returned my emails, social media messages, website comments etc in regards to a refund... The product was not as I expected and I also never received a receipt for my purchases.

2025年1月13日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Helen,

Thank you for updating your review.

We want to acknowledge that your refund has been completed and your request was fully resolved. To be clear for others reading, it is clearly stated in the welcome email to contact support for any issues or requests. The support team handles those requests, not Brian.

Regarding your note about not receiving a receipt, all purchase confirmations are automatically sent at the time of checkout, and in some cases may be filtered to spam or promotions folders.

We're glad to see your request was fully resolved for you.

Level 5 Support Team

5つ星のうち1の評価

Avoid this Cult

Hey folks, be careful in making your decision about Brian Ridgeway of South Carolina and Level 5 marketing. Although some very valid points were made at the very beginning. But they are just in it for the money, preying on broke people hurting. It’s kinda sad actually. Anyway, the server the whole thing is kept on is incredibly slow, outdated and everything is pre recorded. They try to recreate the feel of a live setting, but it fails miserably. Don’t ever expect to hear back from Brian well, at all, but the service which they claim to be 24hrs, are completely void of response from anyone familiar with the English language. Oh yeah and never, I mean NEVER expect a refund. Brian and crew have already deleted my comments from Social Media. Don't get sucked in to this guys BS.

2024年6月1日
自発的なレビュー
Level5mentoring ロゴ

Level5mentoring からの回答

Hi Sean,

Thank you for sharing your perspective.

I want to address a few points directly, as several of the statements in your review are not an accurate representation of how our services are structured or delivered.

We are a legitimate company that has supported over 300,000 individuals, with many sharing their experiences through testimonials after engaging with Brian's work.

Our programs include both recorded and live components by design, allowing individuals to access the material consistently while also participating in live sessions.

Our support team is active, and we do respond to inquiries and handle requests as they come in. I see we responded to your request on the same day.

We also operate with integrity and honor refund requests in accordance with the terms provided for each product at the time of purchase. Your requested refund 90 days after purchase, when you had a 7 day money back guarantee. We let you know this at that time.

As for your comment about intent, this work is not based on persuasion or dependency. People choose to engage with it based on their own experience and the value they received.

We recognize that this approach does not resonate with everyone, and we respect your perspective. At the same time, it’s important that what’s represented publicly reflects how the work is actually experienced across the broader community.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報