レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Bestilte spillertrøje, kasket og glas søndag og modtog i dag, torsdag - det er hurtigere end de fleste andre virksomheder jeg har handlet med i England. Prisen var ca. 120 kr. billigere end i DK (fo... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I've been a member for years and the pre-season coverage is great, however, much of what we pay for (and it isn't cheap) is finding its way on Youtube for free. More recently, I'm becoming more an... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Really disappointed with what I thought I was buying which turned out to be stickers you put on PlayStation controllers. They are advertised as skins which is a term I haven’t heard of before. I can’t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Awful waited over an hour and a half and kept being told you are next in the queue. Absolute lies. Not fit for purpose. As a life long Liverpool supporter it's hugely disappointing that this is all th... もっと見る

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

CS doesn't respond, orders delayed

No customer service, orders very late. Ordered a present on 29/11/19. Website says delivery time 2-5 working days within UK. Today (06/12/19, the 5th working day) and nothing has been updated as yet. My Hermes is still awaiting the item from LFC, which has not yet been delivered. LFC customer service website doesn’t work (only a blank white page), e-mails on Facebook are simply ignored. Paid £6.99 for 2nd class delivery and £60 for the item itself. This is supposed to be a birthday present and I didn’t expect for the delivery to take longer than 5 working days, plus, ignoring messages is just simply rude.

2019年12月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Best club in the world and the online…

Best club in the world and the online store ain't too bad either. It has everything you can think of and then some, if a little pricey. Whenever I get asked what I want for my birthday I usually send a few links to this place, although once or twice my family member had to chase over and over to find out where the order was. It got here in the end. If the store was as good as the team we would never have had that problem!

2019年7月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top quality service

After shopping in both stores in Liverpool, and more recently online, I'm very impressed. I ordered kits, tops, body suit, sleep suit, socks and bibs for my newborn son. The quality and sizing is excellent along with the swift delivery service. All came very well packaged along with a little note from the club. Top marks all round! YNWA

2019年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Never received my order.

I made an order in the 24th of November, after 10 business days and a million email with the store and the delivery company, they said we are sorry we lost your parcel.
I sent them I need to travel and there is no need for the parcel anymore so please cancel it and make the refund.

They called me after a while and asked me to choose between 2 options, refund or fast delivery "next day delivery".
I asked for the redelivery and they dispatched the parcel and sent it with the courier, the courier sent me that we are going to deliver tomorrow.

Then, an email came from Liverpool store that we canceled your order and we will make the refund 3 to 5 days. "One of the employees just canceled without reading the history of emails, she just read the last email from me an canceled without checking with others who made the redelivery"
I called them, they said, we are sorry but the refund already done we can't do anything. and shut the line in my face..

The funny thing is the parcel delivered to depot near me in Manchester, but I can't take it because someone canceled my order without my permission.

I spent a week trying to track my parcel, emailing the store and delivery companies and calling the store to get the delivery because I ordered gifts for my friend.. Then I receive nothing.

Here also all the details:
Order Number: LFC101414937
First delivery company: Hermes
Delivery number which is lost: 9425581468933881
Fast Delivery company: DPD
Fast Delivery number which never delivered: 15505913041126

2018年12月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

This website is great

I am fan of Liverpool FC so i am really want to say thank you for such good customer service and simple and at the same time customer-friendly website. Thanks lads! #YNWA

2016年4月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Best club, best shopping experience

I have shopped on the offical Liverpool FC store many times and I have never had one single problem with the purchases or the delivery time, which is incredible fast and reliable. There is nothing bad to be said about the online store. 5 starts. YNWA!

2014年6月7日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報