Logs Direct レビュヌ 

2,568
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

So good service and Simon been such helpful and polite delivery man ... And products were really good quality. I will recommend your services and will return when we need top soil or manure againx

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I often use Logs Direct, mainly for compost, topsoil and bark. I find the quality and value for money outstanding. They have been friendly, helpful and professional in all my dealings with them.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Although we thought we had changed our delivery to the next day, we have to say that the delivery driver went well beyond what was expected of him. He transferred from his lorry up (and I mean UP) a... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Delivered on time and friendly, helpful driver. Order online so you mannered to amend delivery instructions as load was not delivered via pallet stacker but a limited reach crane.

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 薪提䟛業者
  2. バヌベキュヌ甚品店
  3. 固圢燃料䌚瀟
  4. 材朚店
  5. 燃料提䟛業者
  6. 衚土提䟛業者

Logs Direct に぀いお

圓該䌁業による蚘述

We are a family run business, based in Halton Lancashire, and we've been selling fuels to homes and restaurants since 2004. Our specialised kiln dries our firewood onsite to under 20% moisture, making it perfect for long, hot burns and cleaner chimneys. It's also better for the environment as it produces less emissions. As FSC members, we are committed to keeping the business as Eco-friendly as possible, so the majority of our wood comes from Britain, though we do also support projects and businesses in Europe (and even South Africa!). You can find oak, ash, beech, birch, and alder being kiln dried on any given day up at the yard, so no matter your preference, we'll be able to help you. Our logs come in various sizes depending on your need, from 20kg carry-bags all the way up to 1.6 cubic meter bulk bags. We even sell the log stores to go with them, alongside a range of fireside accessories like baskets, coalhods, firefighters and kindling. Whether our customers want to cook pizza, heat their homes, fire their BBQs, or light their campfires, we've got something for everyone- even gardening products! Did you know we supply top quality topsoil, compost, and bark to gardens and farms across the country, free of delivery charge to most postcodes?

SHOP LOGS
SHOP TOP SOIL

連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

2568件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 83に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.7

すべおのレビュヌ

(2,568)

過去12か月のレビュヌ数: 642ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

I found logs direct online

I found logs direct online I was surprised to see they offered free shipping to Scotland which was a bonus as I needed a few things for my
Garden. The order was very quick. Items we picked were of high standard highly recommended I will definitely use this company again.

2026幎8月7日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Thank you for taking the time to give us an amazing review. We really appreciate your feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Great charcoal

5 stars , great charcoal at a fair price order delivered nice and quickly. Have used before with great results, burns nice and hot perfect for indirect cooking.
Alway bought in bulk much better nothing worse than running out. Will use again , service is brilliant 👏

2026幎8月4日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Great review Thank you so much.

5぀星のうち2の評䟡

An item was not delivered.

An item was not delivered.
Was not contacted by the company to discuss to explain why.
I had to ring them to find out what had happened and still have no idea when the missing item will be delivered.
Poor communications

2026幎7月31日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Hello

I’m really sorry about this. I was under the impression that a member of our team had spoken with you on the day of delivery and advised you of the delay.

I completely understand your frustration, particularly having to contact us yourself to find out what had happened. Please could you contact our team directly at enquiries@logsdirect.co.uk, who will be able to look into the missing item and provide you with an update on when it will be delivered.

Apologies again for the poor communication and inconvenience caused.

Thanks

Emma

5぀星のうち5の評䟡

Delivery quick

Delivery quick, efficient and helpful. Quality of soil; very good, fine and dry, which made it lighter to shift.

2026幎7月31日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Great review thank you so much.

5぀星のうち5の評䟡

Another perfect purchase

Another perfect purchase the delivery driver was very careful polite and courteous he placed the bag of topsoil exactly where I needed it.

2026幎7月31日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Thank you so much for such a great feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Superb delivery time

Superb delivery time, excellent product, shame about the packaging, insufficient for the weight of the product !!

2026幎7月30日
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Thank you very much
We will take your comments on board

5぀星のうち5の評䟡

First time customer - will return

I met Logs Direct at their stand at The Great Ecclestone show. They displayed 3 bags of kiln dried hardwood logs... Graded by size. They looked superb.
I immediately ordered two bags plus several bags of kindling. The delivery was arranged and arrived on the stated date.
First class product and service.

2026幎7月29日
自発的なレビュヌ
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Thank you for the great review. We really appreciate your feedback.

5぀星のうち1の評䟡

My credit card was debited twice...

My credit card was debited twice for the same transaction and when Logs Direct was notified thaey didn't offer to help resolve the issue but said I should raise a dispute with my bank. I would urgent other users of this company to check if the correct amounts have been debited.

2026幎7月18日
自発的なレビュヌ
Logs Direct ロゎ

Logs Direct からの回答

Hello

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear about your experience, but we do need to clarify that the information in your review is not accurate or a correct review of the situation. Our accounts team fully investigated this matter thoroughly and replied to you within 20 minutes of our offices opening and have made every effort to assist you.

Our records show that we have only received a single payment for your order. As we have not received a second payment, we are unable to issue a refund for funds that have not been paid to us.

We advised that the most appropriate course of action would be to raise a dispute with your card provider so they can investigate the duplicate debit showing on your account. Our accounts team have offered to fully support this process and will provide any information or evidence required to assist with the investigation.

We remain happy to help in any way we can and encourage you to contact our accounts team if you need any further assistance.

Kind Regards

Emma

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報