レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報

  1. ポスタヌ専門店
  2. ・
  3. 家具店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

UK Designers and Manufacturers of Retail Display Solutions, Digital Advertising Displays, Display Cabinets, Lecterns and more.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

8件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(8)

過去12か月のレビュヌ数: 3ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I would avoid this company.

The worst customer service experience I have ever had — avoid this company.

I am extremely disappointed with this company and the way my complaint has been handled.

The product I received arrived in a very poor condition, with large scratches and what I consider to be horrendous quality for the price paid. I immediately contacted the company and provided photographs showing the issues, including the damaged packaging on delivery.

Despite this, I was expected to pay for the return of an item that arrived damaged and not as described. I returned the item in the same packaging it arrived in, believing my concerns would be properly investigated and resolved fairly.

Instead, after receiving the item back, my request for a refund or even a partial refund was refused. I feel extremely let down by the lack of after-sales support and the way my evidence was handled.

I genuinely have to ask: how can a company treat customers this way after they have raised concerns immediately, provided evidence, and followed the return process? It is extremely disappointing to feel that once payment has been taken, the customer is left without meaningful support.

In my opinion, this has been the worst customer service experience I have ever had. I would strongly advise others to think carefully before purchasing, especially if they expect a company to stand behind its products and support them when things go wrong.

2026幎7月7日
自発的なレビュヌ
Luminati ロゎ

Luminati からの回答

Hi Tiffini,

We are sorry you feel disappointed with the outcome of your complaint.

Your order was for a custom-made display product, which is not eligible for return under our standard returns policy, as outlined in our T&Cs. Unless the original complaint relates to damage to the product, we are not obliged to accept returns or issue refunds on custom-made orders.

However, as a gesture of goodwill, we advised that if the item was returned to us in working condition and suitable for resale, we would inspect it and consider a refund. This was not a guarantee that a refund would be issued.

As part of our review, we considered the full order history, including the correspondence, photographs provided, and the findings from our returns team. It was also confirmed that products had already been displayed inside the case prior to the return request.

Following inspection, the returned item was found to have sustained significant damage in transit. The packaging used for the return did not provide adequate protection, meaning the item arrived back to us in a condition that was no longer suitable for repair, reuse, or resale.

For this reason, we were unable to process a refund.

A formal complaint response has been issued to you directly, following a full review of the order history and return inspection. We are sorry this is not the outcome you were hoping for, but our position remains unchanged.

Kind regards,
The Luminati Team

5぀星のうち5の評䟡

Incredible customer service

I work within a large organisation and ordered through Luminati as we usually do. I thought i had an issue with my Luminati order that, as it turns out, was entirely my own very daft mistake. Despite that, their customer service team was nothing short of outstanding. They handled everything with patience, professionalism, and a truly helpful attitude. It’s rare to come across such understanding support — Jack was an absolute pleasure to deal with from start to finish - thank you!

2025幎10月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great experience

Had a really great experience with Luminati - I ordered a custom model display case with a black base for my model ship and it looks really smart on my shelf. The lady I spoke to on the phone was really helpful, she answered all of my questions about the dimensions and the strength of the material and it was delivered promptly and in perfect condition. Couldn't of had a better experience.

2025幎9月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great service, excellent quality, and I’ll definitely be back for more.

I ordered Luminati’s Acrylic Frames for my shop’s window display and I’m really pleased with them. Exactly as described, great quality, and it makes my products stand out in the window.
I also ordered some Acrylic Display Plinth Pedestals in varied sizes and they’ve been brilliant. Strong but light enough to move around, plus the different sizes make it easy to create eye-catching displays.

What I liked too was being able to see the estimated delivery time clearly on the website – everything arrived on schedule and the whole process ran really smoothly.

Great service, excellent quality, and I’ll definitely be back for more.

2025幎9月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very Happy

I bought two plinths and a display case which was a custom dimension. Definitely worth the wait!

All my items were packaged really well arrived on time and now look great in my Shop.

2025幎6月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terrible Experience

Ordered a lectern from this company and despite being told it would be dispatched on a certain date - it was not. I subsequently ended up shelling out to hire one from another company and was offered no compensation.

Despite never being used on an event, the lectern broke while being transported to our next-door office, despite being handled carefully. The product was clearly not of great quality or had imperfections caused during shipping, which led to the top coming off it.

I asked for a refund or any compensation here, after seeking advice about my consumer rights and have basically been ignored for 3 weeks. I was told I wasn't entitled to any compensation and was promised a phone call with a customer service manager. Despite calling every day for 2 weeks, I still have not been able to speak to them! Shows how much they care about their customers!

TERRIBLE SERVICE.

2023幎11月15日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報