Martha Jackson レビュー 

193
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

The inside of the locket was very small making it difficult to put a photo inside. It's very pretty and the ball chain was lovely. Unfortunately there was some tarnishing on the back but it was too l... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Love Martha Jackson Jewellery, ordered Victorian earrings for daughter for Christmas and she very hard to Buy for but loved them, just ordered matching necklace for her for this Christmas and so beau... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My husband wanted to buy me a silver gift for our 25th wedding anniversary. Luckily he let me choose. My wavy torque is beautiful and I've had numerous compliments about it. It was easy to order, arri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the topaz ring and moonstone earrings. They are both delicate and beautifully made. I have ordered lots from Martha Jackson and have never been disappointed. Prompt delivery too. I highly... もっと見る

企業情報

  1. 宝石店
  2. ・
  3. 宝飾デザイナー
  4. 宝石商

当該企業による記述

Martha Jackson's jewellery is inspired by nature. Check out our great quality designs, jewellery and gifts made from sterling silver and meteorite!


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

193件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(193)

過去12か月のレビュー数: 85件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service. I purchased a necklace which was terribly poor quality. No returns info and no reply from company when I contacted them . AVOID

Update..I did receive a refund however the jewellery review remains the same

2024年12月10日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your feedback. We truly apologise for the issues you experienced with the necklace and for any inconvenience caused by our initial response time. We understand how frustrating this must have been, and we’re glad to hear that the refund process was resolved.

Your feedback is invaluable to us, and we’ll continue to work on improving our customer service and product quality. If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

5つ星のうち1の評価

BEWARE - you could be purchasing PLATED SILVER!

Purchased a pair of earrings and the wire broke after only one wear. I took it to a jeweller for repair - turns out the earring was PLATED silver, and he had to get it re-plated. Supposed to be sterling silver. I since found out from the repair jeweller that it is sterling silver covered with plated silver - to make it shiny apparently. I still feel the earring should not have broken after one wear.

2024年12月13日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience with the earrings breaking after one wear. If you can contact us with your order number we can provide a replacement.
We understand your frustration, especially regarding the plating, please be assured that our jewellery is sterling silver. Quality is very important to us, and we appreciate you bringing this to our attention. If you'd like to discuss further or need assistance, please feel free to reach out.

5つ星のうち1の評価

Terrible service

Terrible service, Ordered, received email when it was arriving, Didn't arrive,I emailed them they said they could see it and the courier would deliver next day, It didn't arrive, I am beginning to wonder if it ever will, (It was supposed to have been a Birthday gift) one more day and a refund will be requested through my paypal. And will never order again from Martha Jackson jewellery. (update not arrived today either
I Spoke to customer services they said when it arrives I can send it back, I said if it ever does arrive? refund will be asked for.)
And what could you resolve "now" ?
I have submitted my order number to you, To me this is just lip service to show other people that you do read there reviews, but do absolutely nothing about your shoddy delivery service I do wish Martha jackson all the best in the future providing they use a good courier service, but alas I will not be using again, It was as I say a Birthday gift, Which was both embarrassing and disappointing on my part, And would have been for anyone.

2024年12月5日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

We’re really sorry for the delay and the inconvenience caused. We understand how frustrating this must be, especially for a birthday gift. If you can contact us with your order number we can then look into the issue. Thank you for your patience, and we hope to resolve this for you quickly.

5つ星のうち5の評価

Bought a 20" silver curb chain from…

Bought a 20" silver curb chain from this company and it has just arrived. The delivery was quick and the item is stunning. The gift box is also lovely. Would definitely recommend

2024年12月5日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience. Your support means the world to us, and we can’t wait to help you find more beautiful pieces again soon!

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service.

Terrible customer service.
I bought a +200£ watch in august. The parcel was lost and now it's late november and i'm STILL waiting on either getting my order or my money back.

2024年11月22日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about the challenges you’ve encountered with your order. We completely understand your frustration with both the lost parcel and the delay in resolving the issue.

Please be assured that we issued a full refund after contacting your country's postal service.

We apologize again for the inconvenience caused and appreciate your understanding.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

5つ星のうち1の評価

Poor life expectancy

Really liked my pearl necklace but so disappointed when it broke and I was told if could not be mended.
It lasted 9 months

2024年11月1日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thanks for your feedback and we’re sorry to hear that you’re not totally happy with your purchase.

We strive to provide items of the highest quality and we are sorry that you feel this has not been achieved on this occasion. We have taken your comments on board and are looking at ways to improve. Please contact us via your order enquiry if you have any additional comments or if we can assist you further.

5つ星のうち1の評価

Very poor quality

Very poor quality, earrings bought as a gift went funny colour in box never used . Seller not interested in replacing because 6 months old . Bought 2 pairs never again. Don’t buy quality really poor, service dreadful

Reply received, how do I contact you Martha Jackson

Update
Refund received,

2024年9月4日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with our earrings. We would be more than happy to assist you with a replacement pair or refund.

Please let us know how you’d like to proceed. We sincerely apologise for the inconvenience and appreciate your understanding.

5つ星のうち5の評価

Gorgeous

Ordered some safety pin earrings and they're beautiful. So different and such quick delivery!! Delivered the next day! Will definitely buy from them again. Thank you.

2024年9月13日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you’re happy with your experience. Your support means everything to us, and we look forward to serving you again soon.

5つ星のうち5の評価

Beautiful, just beautiful!

So much beautiful jewellery to choose from. Lots of quirky designs, that you don’t see on everyone. Easy website to order from and great communication along the way. Soooo pleased with my new earrings, even nicer than I expected, so boujee.
Thanks you, beautiful x

2024年6月13日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your kind words! Hearing such positive feedback inspires us to continue delivering the best service and products. We’re so grateful for your support and can’t wait to welcome you back!

5つ星のうち5の評価

Had a problem, was sorted straight away

Had a problem. 1st parcel didn’t arrive for Mother’s Day , emailed customer service, sent out a replacement , so happy with the necklace

2024年3月26日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

We truly appreciate you taking the time to leave such a lovely review. It’s always a joy to hear from happy customers, and we’re so glad we could meet your expectations. Thank you for choosing us.

5つ星のうち5の評価

Great company

I ordered a heart locket for my sister. It arrived within a couple of days and I was very pleased with the product.

I would definitely order from Martha Jackson again.

2024年3月17日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience. Your support means the world to us, and we can’t wait to help you find more beautiful pieces again soon!

5つ星のうち1の評価

Not a great shopping experience

Ordered a gift, paid for next day, didn’t turn up. Then called and they said they would send out for Sat delivery, that didn’t turn up either. First one turned up a day late. No emails sent at all with tracking, yes we did check spam. Not sure if it is MJ or Royal Mails fault, but twice failure is not good at all. They want us to send one back, but we only have 1. Just a shambles of an experience.

2024年3月9日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thanks for your feedback. We’re sorry that your order wasn’t received as quickly as you had hoped and totally understand the disappointment this has caused.

Your order was dispatched within the timeframes stated on the website but unfortunately it was delayed in the post, which regrettably is out of our control. Please contact us via your order enquiry if you have any additional comments or if we can assist you further.

5つ星のうち5の評価

I ordered a ring and when it arrived it…

I ordered a ring and when it arrived it was too small. It was exchanged swiftly and easily for the correct size and I found the staff at Martha Jackson very helpful throughout the process. Ring is lovely too!

2024年1月3日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

We truly appreciate you taking the time to leave such a lovely review. It’s always a joy to hear from happy customers, and we’re so glad we could meet your expectations. Thank you for choosing us!

5つ星のうち1の評価

Earring quality is very bad very disappointed

Very disappointed with the earrings as the production quality is very bad. After a couple wear the glue loosed off the silver and stone gone. However I was willing to accept a replacement stone for one side of earring but was told by Martha Jackson they haven't got any stone in stock to replace it and the warranty ran out. I bought it sometime last year and wore it couple times just on a special occasion and the stone loose off the glue and lost. This shouldn't have happened after two wear. The glue isn't good manufacturing is poor quality for the price of a tiny earring £18.00 might as well go Primark and buy one for a £1 wear once and throw away i be saving £17 at the end. This earring quality is very weak and a big waste of money. Not worth it i promise you waste 💯 😕

2023年12月17日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with our earrings.

We pride ourselves on offering high-quality sterling silver jewellery, so it’s disappointing to learn the stone came loose after only a couple of wears. While the warranty has expired, we understand your frustration.

Please let us know how you’d like to proceed. We sincerely apologise for the inconvenience and appreciate your understanding.

5つ星のうち5の評価

Beautifully made spinner ring

Beautifully made spinner ring, which I've purchased for my daughter for Christmas. A really lovely ring. Definitely will be purchasing more things from Martha.

2023年12月15日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your kind words! Hearing such positive feedback inspires us to continue delivering the best service and products. We’re so grateful for your support and can’t wait to welcome you back!

5つ星のうち5の評価

Ive been very pleased with the…with my earrings.

I have been very pleased with the earrings I've ordered over the past few months, lovely earrings, they came within the week, and always packed really nice, I just love this site, it's my first go to place for jewelry.

2023年12月8日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience. Your support means the world to us, and we can’t wait to help you find more beautiful pieces again soon!

5つ星のうち3の評価

Lovely bracelets but very disappointed…

Lovely bracelets but very disappointed with the free gift box it's just a small cheap cardboard box makes the gifts look so cheap & nasty.

2023年10月9日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Hi,

Thanks for your review and I am sorry to hear that you are unhappy with our branded packaging. We are always looking to improve the quality and presentation of our jewellery and have recently updated all of our packaging. If you would like us to send you one of our new boxes please do not hesitate to get in touch.

5つ星のうち3の評価

Poor design earings

Ordering was simple, both pairs of earrings arrived promptly. The rose gold button drop are lovely but the silver gradient threader earrings are not good. The wire to go through ears is very soft and due to the angle of getting the in the wire has bent and they are now unwearable. Such a shame as everything else u have had has been good.

2023年9月1日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience with the earrings not being up to standard. If you can contact us with your order number we can provide a replacement.
Quality is very important to us, and we appreciate you bringing this to our attention. If you'd like to discuss further or need assistance, please feel free to reach out.

5つ星のうち5の評価

Very happy customer!

Ordered a silver ring with secret message. Very fast to arrive and I am SO pleased with it.
Exactly what I wanted and engraving was perfect.
Thank you Martha Jackson x

2023年9月20日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Thanks for your fantastic review! We’re delighted you had a great experience and truly value your feedback.

5つ星のうち1の評価

I purchased earrings they broke on…

I purchased earrings they broke on first wear contacted Martha Jackson jewellery & had no response. I'd leave a no star review if I could. Buyer beware!

2023年8月21日
自発的なレビュー
Martha Jackson ロゴ

Martha Jackson からの回答

Hi Sara

Thanks for taking the time to review our products and I am sorry to hear about this experience with our brand. We always aim to respond to all enquiries within 24 hours, so I apologize that your message seems to have been lost. We are always happy to replace faulty jewellery or arrange an exchange or refund. Please feel free to reach out to us directly if you have any further feedback.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報