MegaGadgets レビュー 

11,987
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Top service! Het was al een tijdje geleden dat ik mijn bestelling geplaatst en geleverd had gekregen. Door omstandigheden niet eerder in de gelegenheid geweest om bestelling uit te pakken en dus te... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Sint heeft een lijstje met een schootkussen gekregen, en wilde deze geven. Maar waar kan je deze kopen, en heeft toen door heel veel winkels gelopen. Nergens kon hij deze vinden, daarom maar... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Had een automatische zeepdispenser besteld van volgens recensies een goed merk. Na een half jaar gebruik was het schroef deel afgebroken en kon het pomp deel niet meer vastschroeven op het zeepreservo... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Te laat geleverd . Bij het openen van het pakket ; - foute inhoud: smiley werd besteld, maar lachend kakske in de levering. - de verpakking volledig beschadigd en al open: onmogelijk om nog al... もっと見る

企業情報

  1. ファッション アクセサリー店

さまざまな外部ソースから提供された情報

MegaGadgets verkoopt originele gadgets en kado's in elke prijsklasse. Of je nu op zoek bent naar een verjaardagscadeau, een kerstcadeau of je wilt je zelf verwennen, bij MegaGadgets ben je altijd op het juiste adres!


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(11,987)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Uiteindelijk zeer tevreden

Via BOL.com iets besteld bij dit bedrijf op een zondag. Maandag mail gekregen dat het item uiterlijk dinsdag geleverd zou worden, te volgen middel een track and trace. Dinsdag avond nog niets ontvangen. Online gekeken en datum en tijd plots veranderd naar woensdag tussen 14.00 en 16.30. Woensdag 17.00 uur opnieuw online gekeken en weer aangepaste datum naar donderdag.
Toen toch wel beetje boos klantenservice gebeld. De vriendelijke dame hoorde mijn probleem aan en keek mijn bestelling na. Zij belde met
Postnl en kwam terug met de boodschap dat het pakketje zoek was. Maar geen nood, zij kon ervoor zorgen dat er die dag een nieuw pakketje verstuurd kon worden, en wanneer de
postnl haar werk zou doen, zou ik het de volgende dag in huis hebben. Met enige scepsis heb ik hierin toegestemd. Maar inderdaad, de volgende morgen on 11 uur stond de post met het pakketje voor de deur.
Dank je wel megagadgets voor de geboden service.

Mvrg
een tevreden klant

2021年6月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good custumer service

The company, MegaGadget has reached back to me trying to solve my problem. I have left an honest review to a company named Mesagadets. I'm not a client of MegaGadgets yet. MesaGadget on the other hand, took my money for a membership I did not sign for and charge me for a shipping I was not aware of.

2021年6月3日
自発的なレビュー
MegaGadgets ロゴ

MegaGadgets からの回答

Hi Nathleep,

Thank you for your message.

I am afraid that you are talking about another company. We do not have memberships. And we have standard shipping costs of €4.95 unless your purchase is above €50.00. Then the shipping is free of charge. Would you happen to have a confirmation email of your order? I will be able to verify that you purchased a product from our company.

Thank you in advance.

Kind regards,
MegaGadgets

5つ星のうち5の評価

Bestelling

Bestelling gedaan welke de dag erna geleverd was Helaas kan een foutje gebeuren en hadden ze een verkeerd item in de verpakking gedaan
Na een telefoontje waarin ik vroeg hoe precies ik dit moest doen met retourneren is mij een hele mooie en snelle oplossing gegeven en is het juiste item per direct weer verzonden welke de dag erna alweer ontvangen is door mij

2021年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolute troep!

Leuke gadgets gekocht op deze website! Helaas was 1 product al defect bij aankomst. Een ander product, een glazen (of plastic) bol lamp met stroom, zaten allemaal vinger afdrukken op.
Het laatste product was volledig verroest.
Het waren cadeaus dus ik voelde me heel lullig.
Helaas geen reactie gekregen op mijn klacht! Dit is al een aantal weken geleden!
TROEP!!!

2021年5月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ontkennen retour en product voldoet niet aan de foto

Product voldoet niet aan de foto (jerrycan met drank) en blijkbaar in de kleine lettertjes staat dta het zonder drank is. Als je dan een leeg blik twv €140 retour stuurt geven ze aan dat het niet is aangekomen.
Zo kan ik ook lekker makkelijk geld verdienen, oplichters!

2021年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Underwater Light Show lamp meteen stuk.

na aankoop van een lamp, Underwater Light Show, bleek deze na 1x gebruikt te hebben, stuk te zijn. Dit tot verdriet van kleinzoon Ties.
Even per mail contact gehad met de klantenservice en daags na het contact werd de nieuwe lamp geheel gratis thuis bezorgd. Perfecte service. Daarvoor dank.

2021年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik heb zondag iets besteld en het zou…

Ik heb zondag iets besteld en het zou maandag geleverd worden, daar wordt mee geadverteerd. Helaas maken ze dat niet waar. Nu zou het vandaag komen (woensdag) en wederom krijg ik bericht dat het weer een dag later zal worden. Beetje jammer dat mijn vader gisteren al jarig was. Domper.

2021年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top 👍.

Voor mij een dikke duim. Artikel besteld wat niet goed werkte. Vandaag contact opgenomen en er is mij beloofd direct nog een nieuw apparaat te sturen. Dit is zeer professioneel en klantvriendelijk. Voor mij dus een aanrader👌👍

2021年1月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Verzendtijd van +10 dagen

Na een bestelling op 21 dec had ik gehoopt dat het voor kerst wel zou worden afgeleverd. Maar niets is minder waar. Het is nu 31 dec en nog steeds geen pakket aangemeld bij PostNL. Wel een leuke optie om het te laten inpakken (daarom de 1 ster), maar ondertussen had ik het vast zelf wel uitgevogeld.

2020年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

VERSCHRIKKELIJKE SERVICE & MENSEN

Verschrikkelijke site. ADVIES: BESTEL HIER NOOIT WAT!!!!

Dit geeft weer aan hoe slecht, des duivels en onbetrouwbaar mensen zijn. Alles draait om geld, maar kunnen vervolgens niet leveren....

Ik heb totaal wat anders ontvangen dan besteld. Er volgen juridische stappen...

2020年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Top (klanten)service!

Product besteld. Volgende dag binnen. Helaas zat er een klein defect in. Verder was het product wel goed.

Contact opgenomen met de klantenservice. Ze bespaarde me doe moeite voor het terugsturen, ik kreeg de keuze uit een nieuw product of geld terug. Top service!

2020年10月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zoek alsjeblieft ergens anders

Had voor inpakservice betaald, product kwam gewoon kaal geleverd. Ook was het bij een ophaalpunt gebracht in plaats van aan de deur, terwijl ik daar nooit om had gevraagd. Het product zelf ook, teleurstellende kwaliteit.

2020年10月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Teleurstellend

Ik zou even verder zoeken voordat je hier besteld. Items zijn elders goedkoper. Daarbij is de inpakservice waardeloos, dit kan een kleuter nog beter.

2020年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bijzonder goede service!

Na een snelle bezorging was helaas het door ons bestelde defect. Slechts een mailtje naar de klantenservice (die overigens ook nog eens erg goed heeft meegedacht ivm met onze vakantie), kregen we direct een nieuw exemplaar. Helaas ging er iets mis met de bezorging (buiten de schuld om van Megagadgets) en moest er weer een mail naar de klantenservice. Wederom direct opgepakt en opgelost! Petje af voor deze service!!

2020年8月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Gewoon naar behoren

Gokkast spaarpot gekocht. Vrijdag laat besteld, zaterdag ochtend in huis. Leuk ding, geen hoogwaardige kwaliteit maar doet wat het moet doen.

2020年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This online shop provides only rude customer service

This online shop provides only rude and unhelpful customer service. I ordered on their website on Saturday and noticed the shipping address I entered was wrong before I could corrected it at the confirmation page. Their customer service doesn’t work on the weekend so there is no way to correct in time. As their shipping department still works on the weekend and sent my package directly to the wrong address. Because how disorganized this online shop company is, no one checked the shipping address that the post code doesn’t match and contact me or took the responsibility to recognize this thing happened because their departments don’t work with each other on weekends. If I were you I would not order anything on their website because if you made any mistake in your order and want to correct, they will not help you at all and only tell it’s your problem as they got the money and won’t care whether you receive your products or not.

2020年6月19日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報