Millybridal レビュー 

248
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I must admit ordering my wedding gown online was scary but, this was such a WONDERFUL surprise delivered on my B-Day in fact! My dress arrived just as glorious as I dreamt it would be! I need a couple... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

The dress wasn’t as described. I received the dress about two weeks after ordering however once opened I realized it was the totoally wrong colour. I ordered a royal blue glittery prom dress and it wa... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT ORDER FROM THIS POS company... dress was of poor quality, no where near the fit as described and finally after 6 emails they responded with the item could not be returned. Save yourself money... もっと見る

5つ星のうち1の評価

What can I say - These people are SCAMMERS/ROBBERS/WHATEVER YOU WISH TO DESCRIBE THEM - DO NOT USE - thankfully I paid via Paypal and they got my money back! I don't know how these people sleep at ni... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Millybridal.org offers a range of beautiful wedding dresses, elegant bridesmaid dresses, matching shoes and exquisite accessories for brides. All the dresses are fine-designed and made from high-quality fabric. With unbeatable low prices, you will not go bank-broke if shopping here.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

248件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(248)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

A very happy grand daughter!

Bought this as a Prom gown for my grand daughter. It came right on time. The gown color is just as beautiful as described and the material is gorgeous. Fit was perfect going by the size chart. A very happy grand daughter!

2019年9月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I would 100% recommend MillyBridal

Dress is lovely and fits well. Shipping took a little longer than usual but worth the wait. I really love this dress. The fit is great if you make sure to use the size chart. The design is the exact same as the photos. I would 100% recommend getting it if you really like the dress.

2019年8月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I am a very disappointed customer

I am a very disappointed customer. I ordered a dress for my daughters prom. It wasnt going to turn up on time so i spoke to a virtual person vial email 'live chat' they said due to the making and shipping it is not going come on time. And can she go to another prom ect...then i cancelled only to be told part refund . I guess that was better than nothing. But nope they sent the dress. No returns labels or invoice...no refund for me 179.00 down and no dress for daughters prom as it came way too late...i went out and bought another dress else where so she got her prom in the end. They now reckon it came on time. It is also way too late to send back. Sadly the dresses are beautiful but hopefully no young girls or brides end up disapointed. Thank you

2019年8月16日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Hello Teresa Jones,
We apologize for the problem. We would really like to help, but we found out you left this review without any order number, and we could not find any order under your name.
Pls, feel free to contact us and provide your order number? Our email address is admin@millybridal.org.
For us, it's important to assist you and solve your problem.
Thank you. 

Kind regards,
MillyBridal Customer Care

5つ星のうち5の評価

love love love

I have gotten three dresses are Milly bridal I definitely recommend this place their address or phenomenal and they have great prices you will not be disappointed I will be ordering again soon

2019年8月7日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Hello Aarenwhite81,
Thank you for taking the time to share your feedback! At MillyBridal, we really do pride ourselves on quality and service, so we love to hear comments like yours! We truly appreciate your review. Let us know if we can ever assist you with anything! :) 
Have a great day!

Best Regards,
MillyBridal Customer Care

5つ星のうち5の評価

Can't wait to wear it on party.

Stunning. So pleased with the dress. Can't wait to wear it on party. Perfect color, well made, so glad I took the time to measure correctly, fits like a glow. Took 3 weeks from order and was bit twitchy, but will definitely recommend.

2019年8月7日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Dear Lucy,

Thank you for taking the time to write your review. We at MillyBridal really appreciate this.

Best Regards,
MillyBridal Customer Service Center

5つ星のうち4の評価

Good

Came in on time

2019年8月7日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Hi Customer,
Thank you for providing such positive feedback. This is the level of service that we aim to offer our customers. I hope that in future we can have many more experiences like this.
Please enjoy the rest of your day.

Best Regards,
MillyBridal Customer Service Center

5つ星のうち1の評価

Unclear Returns Policy. SHAM

I have been looking for a specific style of shoe for my wedding (due to medical issues with my feet), and have been really struggling to find the shoe I need so when I saw that Millybridal had a shoe that pretty much ticked all the boxes I placed an order, the website seemed okay and the picture of the shoes looked fairly nice.

When the shoes arrived, they looked cheap and box arrived squished. They also didn't fit at all, and if I were to wear them all day they would definitely cut into my skin.

I reached out to Millybridal to request a return, explaining the shoes didn't fit as expected and they have been nothing but obstructive since.They first replied to my email stating I couldn't return a dress - which is fine... expect I wasn't wanting to return a dress.

They told me that they state on the website that shoes cannot be returned. Nowhere on the item listing, nor on the email I received confirming my order did it state that these shoes cannot be returned and when I checked the general returns policy on their website it doesn't not state that either. They only place it states that items that don't fit can't be returned is items made to order.

They've also told me to take my item to a tailor, at my own cost, to rectify the issue - however I fail to see how I can have shoes resized?

I do not believe that they have been entirely clear, and nowhere on their policy does it specifically state items such as shoes cannot be returned or refunded.

I have raised this with paypal so still hoping to get my money back.

I would absolutely avoid this company - they are a total sham, and con!

2019年7月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

We are very very happy with the dress

The dress came to me in good condition and was beautiful. I got a lot of compliments! Overall, I'm very happy with the purchase, I've already recommended many friends, and I can definitely see myself using shopping here again!

2019年7月11日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Dear Birkholz Claudine, 

Thank you for your friendly review. We are glad to hear that you had a positive experience shopping with us. 

Check back at MillyBridal again soon for all our latest deals. 

Many thanks, 

MillyBridal Customer Service Center

5つ星のうち5の評価

The best service

2019年7月9日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Hi Moodis,
Thank you for sharing your experience and it is always a pleasure to receive this feedback from our loyal customers. 

We thank you for your time and wish you a good day. 

Best Regards,
MillyBridal Customer Service Center

5つ星のうち5の評価

JUST AMAZING dress

JUST AMAZING

2019年7月6日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Hi AIR_g,
Thank you for providing such positive feedback. This is the level of service that we aim to offer our customers. I hope that in future we can have many more experiences like this.
Please enjoy the rest of your day.

Best Regards,
MillyBridal Customer Service Center

5つ星のうち1の評価

Ordered my daughter's prom dress

Ordered my daughter's prom dress - it arrived in a carrier bag! safe to say it did not match the picture on the website - they did get back to my email complaining quickly but the matter was not resolved - they would not take the dress back and they would not refund the money. The dress was made well but did look nothing like the picture and my daughter was very upset and we have had to look elsewhere for a suitable prom dress - and after already spending close to £130 on this one she has to settle for a less expensive one. We are all very upset and disappointed and would definitely not use them again.

2019年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

After my last review on how shocking…

After my last review on how shocking the dress from milly bridal was they contacted me and offered assistance. No assistance was given and no response was made! This is purely to show face on Trustpilot!
The prom dress I ordered for my daughter was horrendous poor quality different shape, design and pattern.
I really don’t know how you get away with ripping hard working people off like this it’s disgraceful.
DO NOT BELIEVE A WORD THEY SAY THEY WILL NOT REFUND YOU IF YOUR NOT SATISFIED DISGRACEFUL!

2019年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing. Amazing. Amazing. 100% quality

I can not recommend this company enough. I ordered a dress and I was panicking as I’ve been let down by other companies in the past and I was very sceptical however this company delivered big time!!! Beautiful dress excellent customer service and day by day update of where the dress was once it shipped. Tracking number everything 100% recommend this company, quality is amazing. Fits perfect. Material is a dream. Love love love it. Will definitely be buying from them again.

2019年6月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Processing very well!

I've had this dress for a while now. Although it's a late review, I will just say I absolutely love love my dress!! I've worn it many times and every time I've received lovely compliments. The material feels luxurious and the chiffon flows so elegantly. You feel luxurious in it! It's very beautiful. Many thanks to MillyBridal for service and delivery. I will definitely be purchasing from here again soon. Recommending this website to family and friends.

2019年6月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Looks just like the picture.

I ordered this dress to wear to my daughters party, and it is absolutely beautiful and fits perfectly.the dress looks just like the picture. I would definitely recommend MillyBridal to my family and friends.

2019年6月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The dresses were of excellent quality…

The dresses were of excellent quality my daughter looked lovely in it. I purchased two dresses which one daughter Do you not attend Due to Last-minute changes however we kept both dresses and my daughter will be wearing it in a pageant. What I loved about the dresses is that they leave enough material to allow for alterations. I purchased a steel gray spaghetti strap for the oldest, And a black Off the shoulder with train for the youngest. My suggestion to anyone purchasing Would be to have appropriate measurements done or order one size up and order In time to receive the dress on time and to have time for alterations if necessary. I can honestly say that you’ll love your purchase.

2019年6月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I am very pleased with the purchase!

The dress is beautiful, as shown in the images. I chose it blue pool and it is very beautiful. It is a pity that you can not choose the colors by looking at pictures of the complete dress. Regarding the measures of the dress, I have a bit big, but thats okay because its also quite long and Ill have to cut a little bit. I am very happy with the purchase.

2019年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing dress!

This dress was amazing! All I could ever have wanted. I got compliments all night at prom! Also I ordered mine quite last minute and the MillyBridal team worked to make sure I had it before the date I needed it and I ended up with it much earlier than I thought. I would recommend this dress to anyone!

2019年6月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

TERRIBLE QUALITY

The zip on my dress burst ONE HOUR before my prom; which meant I had to go wearing my friends cousins dress and was left feeling horrible all night. After I explained this, I was told it was unreturnable. So I am now £130 out of pocket. Terrible company. It is a disgrace I cannot get a refund because of THEIR terrible quality.

2019年6月17日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Dear Jenna Stevenson,
We would really like to help, but we found out you left this review without any order number.
We feel sorry for that. Pls feel free to contact us and provide your order number? Our email address is admin@millybridal.org.
For us it's important to assist you and solve your problem. Thank you. 

Kind regards,
MillyBridal Customer Care

5つ星のうち3の評価

Beware unclear wording!

Beware!! Lovely dress, but my daughter couldn’t bend in it due to the design. We’d picked an off the peg size, size 6, rather than sending in her measurements as we thought the design might be an issue and wanted to return it if necessary. Have now realised- should have triple checked the wording- that made to order applies to all their dresses and they consider them all bespoke and therefore NON RETURNABLE. When you look at the dresses it does state made to order but then underneath explains the returns policy and how to return dresses ( you can’t actually return anything on their website unless it is damaged) just all needs to be a lot clearer. Be sure to not order unless absolutely certain you won’t want to return

2019年6月11日
自発的なレビュー
Millybridal ロゴ

Millybridal からの回答

Dear Simone Anne,
We are sorry your order has not met your expectations.
According to our return and refund policy, you can return the dress and get a refund if we send wrong or unmatched dress.
Because all of our dresses are made to order, please understand that items that do not fit properly but in accordance with the specifications you ordered cannot be returned or exchanged, It is also listed on our return policy: http://www.millybridal.org/help/returns.html
Pls, feel free to contact us if you have any questions. Our email address is admin@millybridal.org. We are always here to help.
May you have a good day and keep in touch.

Kindest Regards,
MillyBridal Customer Care

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報