MrT Repair Centre レビュー 

63
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I've had 3 fantastic experiences with this shop. Most recently my son broke his phone and hadn't backed up his data, most other shops in Brentwood said it was ‘unrepairable’, photos and data gone and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

I will score u barely satisfactorily since u actually replaced my pixel 2xl screen. You would have been outstanding had u taken d time to clean my front camera lens before fitting the new screen. So d... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Accidentally dropped something on my IPhone breaking the screen yesterday checked on the internet and found MrT Repair Centre with good reviews. So went into to find the shop and found they were ve... もっと見る

企業情報

  1. 携帯電話販売店

さまざまな外部ソースから提供された情報

ABOUT US MrT World is a Retail and Online business providing superfast Mobile phone Unlocking, PC, laptop and Mac Repairs, Touchpad, Ipad repairs, multiple devices, PC, Laptop, mac, Mobile phone and iPhone Accessories in, Chelmsford , Brentwood


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

63件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(63)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Took my phone to have the battery replaced..

Took my phone to have the battery replaced and one smashed camera. After picking my phone up from him about a week later the battery inside started to move, and then my phone would only charge to about 30%, until it said it was too hot to charge. I took it to another shop today and they said that the new battery had not been put in properly, the original glue that was left on the phone was used to put the new battery in and the lithium was leaking out of the new battery he had put in which could of been dangerous. So having to take it to another shop has now cost me double to get it fixed.

2025年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

iPhone screen replaced

Accidentally dropped something on my IPhone breaking the screen yesterday checked on the internet and found MrT Repair Centre with good reviews.
So went into to find the shop and found they were very friendly and there was another customer there recommended them as they had a repair done by them.
So left the phone with them whilst we went off to do other things on our return the phone was repaired and a new screen protector fitted at what I thought was a reasonable price.
I was thinking that the phone was a right off but certainly MrT Repair Centre proved me wrong.

2025年2月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Took my phone is for the screen to be…

Took my phone is for the screen to be repaired. The screen is not even fitted properly and is overheating. The battery does not last 2 seconds! Do not use these people.

2025年1月19日
自発的なレビュー
MrT Repair Centre ロゴ

MrT Repair Centre からの回答

Thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. This is not the standard of service we aim to provide, and we’d like to make things right for you.

Please get in touch with us directly so we can inspect your device, address the screen issue, and ensure everything is functioning properly.

We pride ourselves on providing quality repairs, and we regret that we may have fallen short in this instance. Your satisfaction is important to us, and we’d appreciate the opportunity to make things right.

Thank you

5つ星のうち5の評価

Fantastic. To be trusted!

I've had 3 fantastic experiences with this shop. Most recently my son broke his phone and hadn't backed up his data, most other shops in Brentwood said it was ‘unrepairable’, photos and data gone and attempted to sell me a reconditioned phone. This place fixed the phone, restored the data and charged me a mere £45. Fantastic service! I'm a loyal customer now.

2024年12月18日
自発的なレビュー
MrT Repair Centre ロゴ

MrT Repair Centre からの回答

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! We’re thrilled to hear that we were able to help recover your son’s phone and data—it’s always our goal to go the extra mile for our customers.

Your loyalty means the world to us, and we truly appreciate you choosing our shop, especially when others couldn’t assist. If you ever need anything in the future, whether it’s repairs or advice, we’re always here to help.

Thanks again for your support, and we look forward to seeing you again!

5つ星のうち1の評価

Had my laptop for 2.5 weeks

Had my laptop for 2.5 weeks - changed the battery and it still didnt work - Damaged the keyboard - kept the screws - laptop and cable were filthy and scratched when returned. I will never return as customer - AVOID AVOID AVOID

2024年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I have a problem with my phone the guy…

I have a problem with my phone the guy repaired and again problem comes again they not charge any money sorted free of charge highly recommended

2024年5月17日
自発的なレビュー
MrT Repair Centre ロゴ

MrT Repair Centre からの回答

Thank you for taking the time to share your experience! We’re glad we could resolve the issue with your phone quickly and at no additional cost. Our goal is to ensure every customer leaves happy and confident in the service they receive.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your trust in our shop. If you ever need assistance again, don’t hesitate to reach out—we’re always here to help!

5つ星のうち1の評価

They completely messed my phone up it…

They completely messed my phone up it over heats it don’t charge it won’t update it does it’s own thing sometimes and when I went in to speak to them about it they refused to do anything please don’t go there they just won’t the money and will mess up your devices

2024年6月12日
自発的なレビュー
MrT Repair Centre ロゴ

MrT Repair Centre からの回答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your concerns, and we’d like to clarify the situation.

When you visited us, we explained that updating the software requires free storage space, and we offered to assist by clearing some data on your device. However, we understand that you chose not to delete any data, which prevented the update from being completed. We also explained that this issue was unrelated to the back camera repair we performed.

We strive to provide the best service and always aim to resolve any issues. If you’re still experiencing problems, we’d be happy to reassess your device and assist further. Please don’t hesitate to reach out to us directly so we can help.

Kind regards,

5つ星のうち1の評価

Worst experience ever

Worst experience ever. Gave my MacBook which was very slow. I was told that I’ll receive a call in couple of days with results from diagnosis and confirm the fix and price.

I wasn’t called, after 4 days upon following up, I was told that it is yet to be looked upon. Then 6 days later, I was told that they can’t even switch on the laptop and would charge me 75£ just to switch it on and then confirm what the exact problem is and the cost of fixing.
Can you imagine, 10 days my laptop was there and they couldn’t even switch on and wanted me to pay 75£ just to switch on.

Today I swung by the store, collected my Mac and with a gracious smile left the store, never to go back! 😊

2024年4月28日
自発的なレビュー
MrT Repair Centre ロゴ

MrT Repair Centre からの回答

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience, and we’d like to take this opportunity to clarify the situation.

When you initially brought your laptop to us, you mentioned it was running very slow. Upon inspection, we discovered that the laptop wouldn’t charge or turn on. You indicated you would bring a charger to help us confirm this, but unfortunately, it was not provided. Without the ability to power on the device, We informed you that we decided not to proceed with replacing the hard drive, as it would not have resolved the underlying issue and would have been a waste of your money.

We then provided you with a quotation to address the power issue (not to press the power button), which was essential to get the laptop operational before addressing the initial concern of performance.

If you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to contact us—we’re happy to assist and clarify any concerns.

Kind regards,

5つ星のうち5の評価

Ali was absolutely fantastic.

Ali, absolutely fantastic service, repaired my phone within an hour, which I was so nervous about. The parts a very high quality and at extremely competitive prices. Thank you for fitting my screen protector as well. Will definitely be keeping your number.

2021年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Dropped my iPhone XS max in the pool on…

Dropped my iPhone XS max in the pool on holiday. I thought I was going to loose all of my photos that hadn’t backed up. I took my phone to 3 shops who all turned me away until I was recommended to Mr T within a couple of hours my phone was fixed & back like nothing had happened! I can’t thank you enough! I’ll definitely be recommending your services.
Thanks again

2020年11月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Staff

Bahri was very amazing. He convinced me and I definitely do not regret going with his offer and I am so pleased with the results a day before my holiday. Put a smile on my face. My phone looks completely brand new. He actually managed to fit me in as best as he could and I got my phone on the same day! As well as Ali. Great staff

2020年10月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

I will score u barely satisfactorily…

I will score u barely satisfactorily since u actually replaced my pixel 2xl screen. You would have been outstanding had u taken d time to clean my front camera lens before fitting the new screen. So despite my new screen, my front camera quality is misty.

2020年2月20日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報