レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

The experience was great. Motherboard arrived in good postage condition. Fully boxed and the board itself perfect. My only caveat was that after order confirmation, the communication went silent... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

After tripping over the power cord on my laptop, mains charging became problematic. Paul at Neo Computers sourced the replacement part and provided an estimated cost for the job. I agreed, he went ahe... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

PC mainboard I ordered was cheaper than anywhere else and even though the free delivery option I chose was for over a week away, I received the item within days. Very quick, professional service and... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Found Neo Computers via PC Part Picker. Was skeptical at first as the price was so low but I took a leap of faith and am very happy I did. No issues at all, speedy delivery, package was well packed an... もっず芋る

䌁業情報

  1. パ゜コンず呚蟺機噚の店

圓該䌁業による蚘述

NeoComputers is making it's way into the ecommerce market offering you great deals on hardware, peripherals, accessories and much more. Although NeoComputers is a relatively new business that was started in 2019 we are dedicated to making sure we are able to offer the best possible experience for our customers. We offer free deliveries on all products sold online and faster delivery options are available for a small fee. We only use DPD UK and DPD Local as our couriers since we feel that other couriers are just not able to meet our customers expectations. We are happy to offer all retail customers on our website the chance to earn reward points on every order, bonus points for introducing a friend and a little birthday bonus too. We are also an independent retailer for Games Workshop, we have the best sellers range available to buy online and collect in store. So if you are local to Washington why not check out our full range of Warhammer 40k and Age Of Sigmar online. The best part is you earn reward points on these items too and the points are transferrable so you get to spend your points on whatever you want.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

202件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.8

すべおのレビュヌ

(202)

過去12か月のレビュヌ数: 11ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I will never buy from NeoCrudputers


I will never buy from NeoCrudputers again, my experience with them was terrible. They knowingly sent out an expensive damaged component at an inflated price that I needed, and then try to blag it that there's nothing wrong with it despite video evidence, and then have the cheek to accuse me of breaking it. They will probably reply to this message with more lies, I feel sorry for them.

2025幎1月15日
自発的なレビュヌ
NeoComputers ロゎ

NeoComputers からの回答

Hi, thank you for leaving your feedback and giving us the opportunity to respond again. We’d like to address your concerns and clarify the situation. The motherboard you received was securely packaged with multiple layers of protection, making it highly unlikely the IO shield could have been damaged during transit.

As soon as you contacted us, we offered a free return and full refund to resolve the matter quickly. Unfortunately, you chose not to return the item, which left us unable to proceed further.

The claim that we knowingly sent a damaged product is completely untrue. Additionally, the bent IO shield you described does not affect the functionality of the motherboard and would sit flush once installed in a case.

We always aim to treat our customers fairly and provide high-quality products. However, we felt it was best to end further communications in this instance to avoid unnecessary conflict.

5぀星のうち5の評䟡

Better than Amazon

Hugely helpful comms, dealt with an error I made both professionally and with no drama. Got exactly what I ordered when they said I would, for less than on Amazon. Will use again!

2024幎11月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Good customer service

Purchased a GPU which turned out to be faulty, they communicated well and gave me a refund. Have since bought a motherboard from them without issue. Generally good prices too.

2023幎12月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Very quick, professional service and would use again

PC mainboard I ordered was cheaper than anywhere else and even though the free delivery option I chose was for over a week away, I received the item within days. Very quick, professional service and would use again.
Haven't actually tested the board yet as still waiting on new CPU but will update my review if issues arise and I have to reach out for support.

2024幎10月29日
5぀星のうち1の評䟡

Wouldn’t use in future bad communication.

Wouldn’t use again unfortunately I ordered some ram at a decent price that their system said was in stock almost a week later and they tell me this isn’t in stock and they can’t obtain and cancel the order this isn’t acceptable and should have their systems up to date like any other company moreover should just cancel the order asap. Companies that have waste people’s time like this ideally shouldn’t exist disappointed.

2024幎11月2日
自発的なレビュヌ
NeoComputers ロゎ

NeoComputers からの回答

Good afternoon, my complete apologies for not replying to your feedback sooner. This was only just brought to our attention.

I am sorry that on this occasion we weren't able to fulfil your order. There are the very rare occasions when we drop the ball and it looks like this was one of those times and we are truly sorry for any inconvenience caused.

The error in the listing was due to this product having an unusually long SKU, a similar set of RAM was booked in from a shipment and was allocated to this item we though that up until the point of despatching the item these kits were in fact in stock.

As mentioned this was just a complete error on our part that we have now corrected to ensure this does not happen again.

I can assure you that from personal experience this happens with just about every industry and unfortunately due to the way most systems are set up errors like this are only detected at the last moment.

5぀星のうち5の評䟡

Great Service

If you have any issues or questions they get quickly and fairly resolved. The customer support is top notch and they seem to care about the customers. 100% would recommend to anyone

2024幎10月20日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報