レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Do not use Service was fast, but pictures were rejected due to low quality images. Contacted paspic with no reply. Update Paspic sent replacement photos. (Email notification never rec... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Our passport photo wasn’t accepted. We used the website as we were recommended it by a friend, but having gone through the application process now I’m not sure what this service adds.

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Photos took over a week to arrive. I then submitted to the passport office and they weren't accepted. Contacted the company a number of times to request my money back as per their promise, they didn't... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Our 1-month old needed to get a passport, and thus we needed a passport photo. So we just took a photo at home, with a standard point-and-shoot Lumix camera, of him lying on his back on a white bedshe... もっず芋る

䌁業情報

  1. 自治䜓管理事務所

圓該䌁業による蚘述

Since 2000 Paspic.com we have more than 100K satisfied customers and we are registered with the Data Protection Agency (DPA). We also have a few handfuls of unhappy ones :( over the years.


連絡先

1.8

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

48件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Do not use

Do not use

Service was fast, but pictures were rejected due to low quality images. Contacted paspic with no reply.

Update

Paspic sent replacement photos. (Email notification never received) These were clearly of better quality than the first set received. These are the pics I should have received first time around.

The first set issued were clearly not quality checked before sending.

This has caused delay & further expense as a result of the differences in quality checking due to having to recertify & resend the images to the AU passport office.

I have since used another provider whos images come with a certificate of pass for AU standard passport pics & trimmed to the correct size.

The AU passport pic rules are incredibly strict & are a biometric passport which is why the photo quality was rejected with 1st submission.

2025幎5月7日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi,
Thanks for your order and feedback.
On Thursday the 8th we sent you an email.
See a copy of it here. It is possible that this email was not delivered.
We also posted you new photos free of charge by First Class Mail.
They should have been delivered to you by now...
"Hi,
Thanks for your order and email.
We will immediately post by First Class Mail, new photos, printed on Dye Sublimation media.
We don't know why the Australian passport office have rejected the photos??
Sorry for your inconvenience.
Kind regards,

Paspic"

5぀星のうち2の評䟡

Our passport photo wasn’t accepted

Our passport photo wasn’t accepted. We used the website as we were recommended it by a friend, but having gone through the application process now I’m not sure what this service adds.

2025幎3月29日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Since 2000 Paspic.com we have more than 100K satisfied customers and we offer a money back guarantee. We also have a few handfuls of unhappy ones :( over the years.

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE

Photos took over a week to arrive. I then submitted to the passport office and they weren't accepted. Contacted the company a number of times to request my money back as per their promise, they didn't reply. They do however bother to remove all negative reviews from their facebook page. Happy to take your money but not deliver.

2024幎1月31日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

We don't seem to have any orders from a Louise LB. We use PayPal for our credit card validation and PayPal is giving all our customers Buyer Protection!

5぀星のうち1の評䟡

Waste of time and no response to refund request

I was hoping to use this service to save time for a US passport photo. I scanned and uploaded a picture I had that was previously taken by a photography studio. The online validation passed. I was then contacted by support a few days later telling me the picture wasn't valid and to provide a valid photo.

I live alone and have no equipment to do this myself. At this point, any further investment of time or money completely makes the paspic service a waste for me as I might as well get the photo professionally done at this point. I then requested a refund and have not heard anything back.

Regretfully, I have no other choice but to post a negative review. I do not recommend this service.

Edit: They provided a useless canned response about Paypal Buyer protection that is not even relevant to the complaint at hand...smh.

Transaction ID
9Y821807GP7128924

2023幎11月7日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

We use PayPal for our credit card validation and PayPal is giving all our customers Buyer Protection!

5぀星のうち5の評䟡

Intuitive

Intuitive, fun and cost effective! Great service, highly recommended.

Best
Peter

2023幎7月28日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi Peter, Thanks for your review. We will continue to do our best. Yours, Paspic Customer Service.

5぀星のうち1の評䟡

AVOID AT ALL COSTS - Low quality photos

I am not surprised to find that other people have also complained about the quality of service provided by Paspic. Please avoid this company.

During the Government online passport application process, the website said that the quality of the passport photo Paspic generated was low, not medium but the LOWEST quality possible. This mean that the pictures, which cost £8.99 were entirely unusable.You can also see how poorly they took out the background of the original picture, as others have commented on and experienced. The alternative photo I took and submitted passed with no issues so it is not an issue with the BETA automatic validation process and children.

I contacted Paspic and they refused to refund the cost of what are essentially useless photos. They asked me for a letter (impossible, as the process was online) or a screenshot of the assessed photo (impossible, as I had already submitted the application with an alternative photo.). I wrote and explained this. They did not respond.

Do they really think I would be complaining about the service if the photo had been accepted? Terrible customer service failing to respond in good faith. No surprise to see that they also have poor ratings on Google Reviews.

2023幎4月4日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Since the year 2000, we are pioneers in digital passport photos processing. We have more than 100.000 registered users in the UK.
We have processed many THOUSANDS of compliant passport photos. We have a few handful of unhappy customers.... and we are very sorry to hear that even one customer is disappointed. But we are only human:

On 26 Apr 2023, 13:25 we wrote to her:

“Hi,

Thanks for your order and email. Your photo should be ok for a passport.
We manually checked it.
The BETA automatic validation is not always geared for children biometrics.
Please use the photo we sent you and if rejected we will either provide a new photo free of charge or refund.
Kind regards,



Paspic”


On 26 Apr 2023, 16:28 after the customer was not happy with our offer, we sent her a second email:

“Hi,
Many thanks for your email.
Please forward us the by email a copy (or photo) of rejection letter from the passport office (we need this to ensure that in future the photos we supply to customers are compliant) and we will immediately refund.
Sorry again for your inconvenience.
Kind regards,
Paspic”

The customer declined.
--------------------------------------------------------


As we manually checked the photo and found it to be compliant, we think that it is not too much to ask a customer to supply us with a screenshot so that we can refund.
Kind regards,
Paspic

5぀星のうち1の評䟡

Not a money back guarantee service

My daughter's photo was not approved. When they cleaned the background, they cut around the edges of the hair unevenly and the photo was rejected because it was 'obviously edited'

Wrote to the company a few times requesting a refund to no avail.

2022幎7月19日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi,

Thanks for your order and for reaching out.
We have re-checked the photos we sent to you and they are definitely compliant for a US passport application. We did not edit the photo but we did standardise the white background. The hair style in a passport photo is not part of the biometrics requirements. If you will provide us with an official proof that the photo is not compliant we will immediately refund your paymant.
Sorry for your inconvenience.
Kind regards,

Paspic

5぀星のうち3の評䟡

Poor service - no digital photo

Have used this service many times in the past but having used it last week it seems that the service has massively declined.

I have been sent the physical photos but not the digital photos and I need these to apply for a passport online. I have called them and there isn’t any answer, and I have also emailed them and they haven’t responded either so the customer service seems no existent.

Very disapponting to see such a great service decline so much in a matter of a couple of years.

Update: @Paspic I haven’t received any email in 28th May as per your response below. Please can you resend the email? Thanks

Update 2: I have now received the email with the digital pictures. Will change my review to 3 star to account for the fact that I have now got the picture after much effort and chasing.

Thanks

2021幎6月2日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi,
We, just now, re-sent your original email.
Hopefully you will be able to access it.
Kind regards,

Paspic

Hi,

On Fri, 28 May, 12:24 we sent to you the following email (we removed here the private information).

We are sorry that you had issues and could not retrieve this email.

Furthermore: to avoid this in the future we are now in the process of adding to the website a facility so that when you will be logged in to your account after the photos were posted so you may download the photo as well as by clicking onto the link.
Kind regards,

Paspic


--------------------------------------------------------------
Digital photo to upload it to your passport application


Paspic donotreply@paspic.co.uk
Fri, 28 May, 12:24 (5 days ago)
to Recipent

Dear Sohaib,

Thank you for your order with Paspic.com. We just wanted to let you know that your order, number 160af923f7033c was processed.

Your hard copy passport photos were posted today with Royal Mail First Class..

Digital File: Please click on the link bellow to retrieve the digital files of your passport photos and save it to your photos on your phone or computer.
https://www.paspic.com/digital/xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxxxxxx_l


You now can use the digital photo to upload it to your passport application.

We also wanted to let you know about our brand new Facebook page, which we have just launched, and which is now live. We'd love to know what you think about Paspic and the service you have received from us, so we welcome any comments you have on our Facebook page. We'll do our best to respond to them and answer any questions you may have.

Visit facebook.com/Paspic.Photos and remember to Like the page and share it with your friends, too.
Thanks once again for using Paspic, your e-photobooth service.

Sincerely,
Paspic Team

5぀星のうち1の評䟡

Non-existent support. Poor service. Avoid.

I used this service and got all photos sent. Then I used again for a second set and only received the physical photos. As we are applying for our passport online, these are no good. I have tried to contact Paspic by phone (never any answer) and by email/support from on website. All goes ignored. Looking at their replies, they tend to say that their emails get caught in spam filters. That doesn't explain why they ignore support requests and can't answer their phone. Total waste of money. I would strongly suggest you AVOID THIS COMPANY and look elsewhere.

2021幎5月23日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

On Fri, 14 May, 22:44 (11 days ago) we sent to you the following email (we removed here the private information).

We are sorry that you could not retrieve this email.

Furthermore: to avoid this in the future we are now in the process of adding to the website a facility so that when you will be logged in to your account after the photos were posted you may download the photo as well as by clicking onto the link.
Kind regards,

Paspic

---------------------------------------------------------------------
Digital photo to upload it to your passport application


Paspic donotreply@paspic.co.uk
Fri, 14 May, 22:44 (11 days ago)
to Recipent

Dear Ben,

Thank you for your order with Paspic.com. We just wanted to let you know that your order, number 1609xxxxxxxxxxxxxxxxx was processed.

Your hard copy passport photos were posted today with Royal Mail First Class..

Digital File: Please click on the link bellow to retrieve the digital files of your passport photos and save it to your photos on your phone or computer.

https://www.paspic.com/digital/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx_l


You now can use the digital photo to upload it to your passport application.

We also wanted to let you know about our brand new Facebook page, which we have just launched, and which is now live. We'd love to know what you think about Paspic and the service you have received from us, so we welcome any comments you have on our Facebook page. We'll do our best to respond to them and answer any questions you may have.

Visit facebook.com/Paspic.Photos and remember to Like the page and share it with your friends, too.
Thanks once again for using Paspic, your e-photobooth service.

Sincerely,
Paspic Team

5぀星のうち1の評䟡

What a difference a few years makes...

Having used this company before (without issue), I am saddened and frustrated to have to give such a low score today.

I received the physical pictures but to date, have still not received the email with the link on for my electronic copy. I have been waiting to send my children’s passport applications off but will now have no option but to do this by post (which will take longer AND cost me almost another £20).

I have submitted a ‘contact us’ form via the website, emailed the support address and left a voicemail (no one ever picks up the line for order related queries!). I ended up calling again but selecting the ‘administrative’ option and got through to someone. Apparently this person just manned the desk in the rented building but he took my details and promised to pass it on. Still nothing.

Very disappointing and incredibly frustrating that this has become a faceless organisation with no customer service whatsoever. I shan’t be using again...

2021幎5月19日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi,
We are sorry that you are disappointed.
We sent to you the links on the 14th May.
To prove it we emailed to you a copy just now.

We are sending many emails with the links to our customers and for different reasons some customers are not able to see them. From our experience in all cases the issue is with the way the customers have set up their spam filters.
Sorry for your inconvenience.
Kind again regards,

Paspic

5぀星のうち1の評䟡

Coupons do not work and no reply from them through my constant effort to contact them

Coupons do not work, and the service is rubbish. Phone many times during two weeks time and still got no response - no either of them - a new set of passport photos for free or money back.

I paid two times for passport photos and still did not get approval from the authority.

2021幎2月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Communication with this company is


Communication with this company is rubbish. I placed an order and was sent the digital link which kept returning an error message and I have not received my hard copies.
I order for my son the next day and I have received both of his.
No response to my emails or phone calls at all. Impossible to contact. Its very frustrating when I used these for a quick turnround and im still waiting!

2021幎2月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not use this company

Do not use this company. I only received my hard copy photo, not my digital one. I therefore tried to contact them - I’ve called several times, leaving voicemails, emailed them twice and also filled in the online form on their website. I have had no response through any of these means. Have they ceased trading? Very odd indeed.

2020幎12月13日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi Annie Harris.
We are very sorry that you are disappointed but we cannot find any registered customer on our system with this name.
When we are posting our hard copy passport photos we automatically email a link with the digital file of the passport photos.
Since you have received the passport photo in the post, perhaps you have registered with a different name/email address and you did not check the relevant email postbox.
Sorry for your inconvenience but we most certainly sent a link to the registered email address.
Kind regards,

Paspic Customer Service

5぀星のうち2の評䟡

Didn't receive photograph

Got my photo digitally, but have yet to receive the hard-copies of the photo and it's been more than 1 week since the order. I emailed support and did not hear back within 24 hours. To be determined whether the passport office will accept the photo.

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi Carolyn,
Thanks for your order and for reaching out to us.
You have ordered your photo on the 20th July and your photo was dispatched on the 20th July.
We also sent you a confirmation email on the 20th July and it included a link to the Digital File of your Passport photo. As mentioned in our email you photo was dispatched by Royal Mail, First Class, Air Mail. The Royal Mail states on its website that their Delivery Aim is 3-5 days.  We are depending on Mr Postman. A few percent of our post is delivered late or never!!
Just to be clear your delivery address is in:

Oakland, California
UNITED STATES

Please let us know if you still have not received the photo and we will post to you duplicates free of charge.
Sorry for your inconvenience.
Kind regards,

Paspic

5぀星のうち1の評䟡

Rejected photo and no refund. False advertising!

Emailed when my daughter's passport picture got refunded in June 2019. No response, no refund. Really disappointing service.

2020幎2月3日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi nleow,
We are sorry that you are disappointed.
We need to know who you are to be able to investigate your complaint. It a a bit long time since June 2019 but if will provide us with more specifics we will look into it ASAP.
Kind regards,

Paspic

5぀星のうち1の評䟡

Passport photo got rejected

Passport photo got rejected. Impossible to get refund or code for another print. Clearly 99.5% of photos being approved is not true based on the reviews on this page.
Now that passports are accepting digital images I think it is easier to take your own picture and upload it to their website.

UPDATE AFTER THEIR REPLY
I find it extremely interesting that this company have almost instantly responded to a bad review but have taken more than 24 hours to respond to an email. I would like everyone to note that I called before sending an email and the person I spoke to couldn’t resolve my issue over the phone and told me someone would call me back as soon as she’d spoken to her colleague who she would speak to as soon as she finished our call.
DO NOT USE THIS COMPANY

2020幎1月19日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Dear Emma,

Thank you for your order and reaching out to us.
You emailed us yesterday, on Saturday, 18 Jan 2020, at 11:47 and requested a new photo.
We are processing it and you will get it by email on tomorrow, Monday before am.

Paspic.com is an on-line photo booth and since the year 2001 we provide a similar service as any photo booth on the High Street but from the comfort of your home.
We have many tens of thousands of satisfied customers and YES! 99.5% of all our passport photos are approved on first submission.

Sorry for your inconvenience and we are very sorry that you were disappointed.
Kind regards,

Paspic Customer Service

Dear Emma,
As per your request we emailed to you the new photo yesterday evening.
Sorry for your inconvenience.
Kind regards,

Paspic Customer Service

5぀星のうち4の評䟡

Accepted by the Passport Office

I’m adding this text at the front of my original review (below) since the photographs were accepted without question by the Passport Office. Although I still think the quality could be improved.

Poor quality pics using poor materials for cheapness - even though the quality of my upload was excellent. I also ordered the pics “cut” - they weren’t. My conclusion: go to the photo booth to get far higher quality at the same price, and have the peace of mind that the photos will be definitely accepted - rather than looking like they had been cut out of a cheap magazine!

2019幎7月17日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Dear Tim,

Thank you for your order and reaching out to us.
Paspic.com is an on-line photo booth and since the year 2001 we provide a similar service as any photo booth on the High Street but from the comfort of your home.
We have many tens of thousands of satisfied customers.
Just like any photo booth we are an automated platform and we do not cut out the photos, our customers are.
For your information we are only using premium quality FUJI II real photographic paper for the paspics, so we are sorry that you are disappointed.
Sorry for your inconvenience and we are very sorry that you were disappointed.
Kind regards,

Paspic Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Waste of time and money

Ordered three photos and although they were delivered quickly, two of them failed submission at post office check and send. I’ve emailed the support email and it’s bounced back and have now left three messages with the reception, never had a call back. Epic fail, a total waste of time and money , I had to go and get another set of photos at the last minute. I’ll be contacting my credit card company to claim a refund as paspic have ignored my messages.

Update:
Further to my email I have now been refunded by paspic thank you

2019幎4月4日
自発的なレビュヌ
Paspic ロゎ

Paspic からの回答

Hi rhiannongw

We are very sorry that your photos were rejected and as we are offering a Money Back guarantee if you will disclose to us who you are and your order details we will refund in full your payment.
https://www.paspic.com/contact
Our records show that we had 2 calls one on the 2nd April and one on 3rd April and you were advised to send an email to us as refunds are only processed if we get a written request from our clients.
You understand that as your say that your email bounced we could not know about your experience.
For your information we have processed hundred of thousands of passport photos since the year 2000 and we can confirm that 99.5% of our photos are accepted as compliant.

Sorry again for your inconvenience.
Kind regards,

Paspic

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報