Rapid Paints UK レビュー 

240
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Rapid Paints have been very quick and very professional with their services by providing me with the exact color matching body work spray paint for my car. Their Volkswagen LR7H Indium Grey Basecoat s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had never sprayed a car before so was a little wary of tackling my rear bumper scratches. The BMW A83 silver I ordered (with primer and lacquer = 3 spray cans) came quickly and was well packed... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Not a great experience, sent me the wrong colour paint! Asked for yellow and I got red, but then proceeded to not send me the correct paint until the wrong one was returned and received by rapid paint... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Used this company for the first time and needed to match my T6 Transporter and it had to be right, and the paint was bang on with professional fan nosel and covered brilliantly. Got the kit of primer... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 塗料店
  2. ・
  3. 自動車修理装置卸売業者
  4. 塗料製造業者

当該企業による記述

We supply the trade and public with thousands of automotive, commercial and industrial refinishing products.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

240件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 61%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(240)

過去12か月のレビュー数: 83件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I haven't painted a car for nearly 30…

I haven't painted a car for nearly 30 yrs, i worked for a ford main dealer, and we used one of the best paints that money could buy, mop spies hecker.
My little project was some alloy wheels, i forgot how unforgiving silver basecoat is, in prep work, the paint that I used from, rapid paints, helped me out, it covered a lot of my mistakes, I did get a few runs in the lacquer, but I put that down to me, plus it was a bit cold, at the time, good paint, would use again.

2026年10月20日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Thank you for leaving a review!

5つ星のうち5の評価

Rapid is the name

Rapid is the name - rapid is the result!
Great speed of delivery and good matching paint/laquer

2026年10月20日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Many thanks for your review :)

5つ星のうち1の評価

Not so rapid paint

Not a great experience, sent me the wrong colour paint! Asked for yellow and I got red, but then proceeded to not send me the correct paint until the wrong one was returned and received by rapid paints, and when I did get the right paint the can was battered and leaking, I lost 2 weeks of work progress because of this. Never again

2026年8月20日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

We’re sorry to hear that you haven’t had a positive experience ordering from us. Please contact our Customer Services team so we can investigate the matter further. We’re confident that we’ll be able to work with you to find a suitable solution.

5つ星のうち5の評価

No pun intended but it does exactly…

No pun intended but it does exactly what it says on the tin. OK, pun fully intended.

I ordered a mixed colour and whoosh, it was here the following morning.

The paint was excellent too. And the price was reasonable.

2026年10月20日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Thank you for your review, this is much appreciated!

5つ星のうち5の評価

Volkswagen LR7H Indium Grey Basecoat

Rapid Paints have been very quick and very professional with their services by providing me with the exact color matching body work spray paint for my car. Their Volkswagen LR7H Indium Grey Basecoat spray paint was the closest color match to my car I have ever seen. Even professional body work shops can’t match that job so a big well done to Rapid Paints there. Highly recommend checking Rapid Paints out. Best way forwards.

2026年6月23日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Many thanks for your kind words, glad to hear you had a positive experience with us !

5つ星のうち1の評価

No refund of payment for goods not able to supply but paid for

In August I ordered some paint for my Honda Jazz but they were unable to match the paint with my car. I thanked them for their help and requested a refund of £37.78 being the amount paid . I have sent two reminders but so far no refund has been made.

2026年8月27日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologise for the delay in processing your refund and for the inconvenience this has caused.

Unfortunately, the paint information / vehicle registration number provided did not return a match in our system. We reached out to you by email to request some additional information but did not receive a response. This contributed to the delay in resolving your order and processing your refund.

However, we recognise that we should have followed this up with you to ensure the matter was resolved promptly, either by finding a suitable paint match or by processing your refund in a timely manner. We apologise that we fell short of the service you should expect from us.

We can confirm that your refund of £37.78 has now been processed.

Thank you for your patience, and please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience caused.

Kind regards,
The Rapid Paints Team

5つ星のうち2の評価

Prices and delivery good but wrong colour

Rapid Paints prices are pretty good and delivery was fairly quick. However, the colour was a bit out. My vehicle was a glacier white and I provided colour code from vehicle ID plate. But the colour was an off white with a hint of grey. Campany didn't seem too keen in rectifying

2026年9月14日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that you were happy with our prices and delivery service, although we’re sorry that the colour did not meet your expectations.

We understand how disappointing it can be when a colour does not appear to match your vehicle as expected, particularly when the colour code has been taken directly from the vehicle identification plate.

Automotive paint colours can sometimes vary due to factors such as vehicle age, fading, previous repairs and manufacturer variations. While we use the colour code provided to formulate the paint, this does not always guarantee a perfect match to the vehicle’s current finish.

We’re sorry if you felt that we were reluctant to help resolve the issue, as customer satisfaction is important to us. We would welcome the opportunity to look into your order and discuss the concerns you experienced.

Please contact us at info@centralpaints.co.uk with your order details so our team can review the matter further.

Kind regards,
The Rapid Paints Team

5つ星のうち1の評価

Terrible

Terrible, and deceptive shipping practices,.
I am highly disappointed with this company.
A flaw in their website's selection system resulted in me receiving the wrong hardener, which is now completely wasted because customer service flatly refused to offer an exchange.
To make matters worse, I placed three separate orders and paid for next-day delivery three times. Instead of honoring this, they crammed everything into a single package to pocket the extra shipping profit. They easily could have used those funds to resolve their system mistake by exchanging my item for the "Fast" hardener, but they showed zero flexibility or common sense.
I also have serious doubts about the accuracy of the base coat color. I am currently testing it on a sample surface, but I fear this entire experience has been a waste of both time and money. I will never use this arrogant company again.

Also,
Paint Strainers Filters 190 Micron Fast Mover.. advertised as cming in a box but instead it was taped together to save space in the shiping box.
Product Code
SKU: S20828S

The hardner I selected:
Product Code:
SKU: 2KCGA-5

what a joke.

2026年9月22日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Hello,

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

Regarding the hardener, we understand your frustration. However, we have to ensure that products are supplied in accordance with the selection made when an order is placed. If there was an issue with the website’s selection system, we would certainly want to investigate this further so we can establish what happened.

Regarding the delivery charges, your orders were combined into one parcel for dispatch. This was done to consolidate the shipments, rather than with any intention of misleading you. We appreciate that you placed three separate orders and understand your concerns about the delivery service provided.

With regard to the paint strainers, we’re sorry that the packaging did not meet your expectations. We will review how this product is presented on our website to ensure the description accurately reflects what customers can expect to receive.

We also understand your concerns about the basecoat colour and hope your testing confirms that it meets your requirements.

We take customer feedback seriously and are sorry that your experience has fallen short of your expectations. We would welcome the opportunity to review the issues you’ve raised and investigate the website selection process further. Please contact us at info@centralpaints.co.uk with your order details so we can look into this properly.

Kind regards,
Customer Services Team
Rapid Paints

5つ星のうち1の評価

Avoid this company. Customer service is not a strong point.

Having purchased paint with a as advertised standard hardner and yet sent a Fast Hardener. After many conversations they say error on website and will be amnended. Will not give refund or exchange as paint made up. Any decent company would honour there error but not these. Definitely wont use again.

2026年8月26日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Hello,

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience and appreciate you bringing this matter to our attention.

We understand your frustration regarding the hardener supplied and the discrepancy between the website description and the product received. We acknowledge that where a website listing is incorrect, this can understandably lead to disappointment, and we take these matters seriously.

As the paint was mixed specifically to order, this does affect the options available for returns or exchanges. However, we recognise the importance of ensuring our product descriptions are accurate and have taken your feedback on board regarding the website listing.

We’re sorry that the outcome of our conversations has left you feeling disappointed. This is not the impression we want to leave with our customers, and we will use your feedback to review both our website information and how we handle similar situations in the future.

Please contact us at info@centralpaints.co.uk with your order details if you would like us to review the matter further.

Kind regards,
Customer Services Team
Rapid Paints

5つ星のうち1の評価

VAT SCAMMERS

WOW, IT HAS TAKEN SINCE 20TH AUGUST TILL 11TH OCTOBER FOR THIS COMPANY TO RESPOND ONLY DUE TO THE REVIEW. THEY HAVE IGNORED ALL EMAILS SENT.

NOT VERY PROFESSIONAL.

This company is a VAT scammer.
They charge you VAT and never send you the VAT receipt and ignore all communications once they have your money.
AVOID AVOID AVOID

2026年7月31日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Hello,

We’re sorry to hear that you’ve had this impression of our business. However, we would like to clarify our VAT receipt process to avoid any misunderstanding.

We do provide VAT receipts, which customers can request by emailing our customer service team. We have also recently introduced an improved system whereby a PDF VAT receipt is automatically emailed to the customer after placing an order. Additionally, customers can download their PDF receipt directly from the order confirmation thank-you page for easier access.

We take our customers’ concerns seriously and certainly do not want anyone to feel that their requests have been ignored. If you have not received your VAT receipt, please check your inbox and junk folder. Alternatively, contact us at info@centralpaints.co.uk with your order details, and we will be happy to assist.

We hope this clarifies our process and reassures customers that we are committed to providing a transparent and professional service.

Kind regards,
Customer Services Team
Rapid Paints

5つ星のうち1の評価

Ignored , fobbed off and left out of pocket

If you want a paint supplier that gets your order wrong, is impossible to contact, ignores your emails, and then tells you you’re outside the returns policy when you finally get a response, Rapid Paints is the place to go.

To be fair, I didn’t inspect the paint for almost a year because my project was delayed. However, I’ve been using various paint suppliers for over 15 years and know exactly how to store paint correctly. It’s perfectly normal for paint to settle over time, and a thorough mechanical mix should bring it back to its original consistency and colour.

That wasn’t the case here. I ordered a green paint, but after mechanically mixing it, I was surprised to find the colour looked far more like Nardo Grey. In my opinion, it was clearly mixed incorrectly.

I contacted Rapid Paints and, on multiple occasions, offered to return the paint so they could inspect it themselves. Every single request was ignored. When they eventually responded, rather than investigating the issue or accepting my offer to return the product, they simply hid behind their returns policy.

I only wish I’d read the reviews before ordering, as my experience appears to reflect many of the concerns others have raised. Based on my experience, if you value quality products and customer service that actually supports you when something goes wrong, I’d strongly recommend looking elsewhere.

2026年7月29日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We appreciate that your project was delayed and understand your comments regarding the storage and mixing of paint. However, as you mention, the product was not inspected or reported until almost a year after delivery. Unfortunately, after such a significant period of time, we are unable to determine whether any issue originated during manufacture, storage, or from other factors outside of our control.

Our returns and quality inspection procedures are in place to ensure that any potential issues are investigated promptly while the product's condition can still be reliably assessed. As the paint was reported well outside this timeframe, we were unable to accept it for inspection or replacement.

We're sorry if our communication did not meet your expectations. We always aim to respond to customer enquiries as quickly as possible, and we'll review your comments internally to see where we can improve.

We value all customer feedback and remain committed to supplying quality products alongside clear and fair after-sales support.

5つ星のうち5の評価

The lacquer I used completely ruined…

The lacquer I used completely ruined all of my primer and paint. It was dusty and nothing like the product description. I contacted customer support to request assistance and a return, but unfortunately, I never received any response or suggestions.

2026年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Completely wrong colour, no help from support.

An aerosol can of Fiats Giallo 509 was ordered and paid for, direct from the company. Gallio 509 is a bright yellow but when I sprayed a test piece from the can, it was beige. Not a shade or two different but a country mile wrong. There was a second identifying sticker placed over the original sticker on the can and I suspect the first sticker was a different colour. I complained and furnished Rapid Paints with images of the test piece, the car paintwork and the manufacturers paint code plate. It took days to get a response, the so called chat line wasn't working and subsequent emails from them bore no name of a person taking responsibility, just Rapid Paints. They have, eventually out of good faith (what a joke, not an ounce of good faith) deigned to reimburse the paint part of the order but, if I want the lacquer that was ordered with it returned, it would be at my own expense. This is about as far from good service as you could get, faceless emails quoting their T's and C's without managing their own incompetence in favour of a customer. They did offer a "sincere apology" (another joke, just words !) Sometimes a company can be judged by how quickly or well they manage their mistake. Rapid Paints, you failed miserably. Don't trust a purchase from Rapid Paints.
UPDATE 11 days after refund promised - NO REFUND RECEIVED. What a useless bunch!

2026年7月16日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We can confirm that your refund has now been processed. Depending on your payment provider, it can take several working days for the funds to appear in your account, and we appreciate your patience while this is completed.

We sincerely apologise that the colour you received did not meet your expectations and that our communication did not provide the level of service you expected. We recognise that delays in responding only added to your disappointment.

We are sorry that we were unable to restore your confidence in our service and thank you for bringing these issues to our attention.

5つ星のうち5の評価

The paint is good quality

The paint matched perfectly and the clear coat was very good to spray and of good quality. I would definitely buy these products from them again. Thanks John

2026年7月2日
自発的なレビュー
Rapid Paints UK ロゴ

Rapid Paints UK からの回答

Thank you for leaving a review here on TrustPilot!

5つ星のうち5の評価

Great paint supplier, will buy from them again!

After planning on spraying multiple panels on my car I was looking for somewhere that sells paint at an affordable price, after choosing rapid paints I found that my projects were actually doable. I am a novice when it comes to spraying but I have gotten good results from them and will definitely be buying from them again. Many of my orders came within 2 - 3 days, depending on what time I order it. I'll just try to order more than enough paint on my next order 😂

2026年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I received exactly what i required.

I received exactly what i required, which was easy to find on their website. The colour matches perfectly including undercoat and the finish makes the repair look like new. So i am very happy with what i have received, incidentally in a timely fashion.
A amateur, not a professional worker.

2026年6月8日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報