Banner for RemotejobsCoach

RemotejobsCoach レビュー 

14
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. ソフトウェア企業
  2. ・
  3. インターネット マーケティング業
  4. 採用サービス

RemotejobsCoach について

当該企業による記述

Welcome to ResumejobsCoach

Finding the right job starts with presenting your experience with confidence. ResumejobsCoach is designed to help job seekers strengthen their applications, showcase their skills, and take the next step in their careers.

Whether you're preparing for your first job, looking for a new opportunity, or ready to make a career change, our goal is to make the job search process feel clearer, simpler, and more manageable.

How can ResumejobsCoach help you?

  • Create and improve your professional resume
  • Present your skills and experience more effectively
  • Prepare stronger job applications
  • Navigate your job search with greater confidence
  • Access practical career resources and guidance online

Your career, your next step

Every professional journey is different. That’s why ResumejobsCoach focuses on providing practical tools and guidance that can support you at different stages of your career, from building a strong resume to getting ready for new opportunities.

Our aim is to take some of the uncertainty out of the application process and help you put your best professional profile forward.

Designed around job seekers

We want ResumejobsCoach to be genuinely useful for the people who use it. User feedback helps us understand what works, where we can improve, and how we can continue building a better experience for job seekers.

We’re constantly working to make our tools and resources more intuitive, practical, and relevant to today's job market.

Take the next step with ResumejobsCoach and start building an application that reflects what you can bring to your next opportunity.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

14件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 71%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(14)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I would make the score a negative score…

I would make the score a negative score if I could. I did the trial but decided I did not like the job choices; so I cancelled. The company has now charged me $49.95 in September and October. I contacted them through the website and Facebook after the initial charge and did not receive a response. I just now messaged them again.

2026年10月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The 3 jobs that I was interested in and…

The 3 jobs that I was interested in and looked up directly on their website were 1) one job was filled and expired weeks ago 2) one job was hybrid and nowhere near me and 3) one job was completely onsite and not remote at all. This website is highly inaccurate, don't waste your time.

2026年10月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scammers

If you look at every single comment, this company clearly signs you up without your actual permission, they rely on you to not read small print and you’re not getting what you originally thought you signed up for. This is scummy. I’m filing fraud w my bank, showing proof that I requested a refund, and then sending to BBB. They clearly don’t care, because they’re doing this to a lot of people, which you can see by the comments.

I never signed up for this, I’m very cautious about canceling a service if I use a free trial, and especially if I do not like the service.

2026年10月17日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Cristina,

We're sorry for the concern this situation may have caused regarding your subscription or the charges received.

We'd like our team to review your case individually and clarify any questions related to your account, plan, or billing.

Please contact us through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Hello

Hello, I signed up for the first three days however, I NEVER agreed to a subscription and the money taken out of my account needs to be replenished and reimbursed ASAP

2026年10月15日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Tessa,

We're sorry for the concern this situation may have caused regarding your subscription or the charges received.

We'd like our team to review your case individually and clarify any questions related to your account, plan, or billing.

Please contact us through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Website is a SCAM

Website is a SCAM. DO NOT PURCHASE. They refuse to reimburse their “14 day money back gaurantee” after only 2 hours of use. I easily could see the same day they have limited job postings and they all link to postings on indeed or other sites you can more easily find yourself.

$3 they couldn’t reimburse tells me they care more about scamming people then providing a valuable product.

Other sites will offer the same job links, be more up to date and have a search engine that might have jobs even remotely close to where you search.

Update: Please ignore their comment. I emailed them three separate times for them to “review” my specific situation. Regardless of how I worded my questions they kept dodging and sending the same email back. It’s cute their efforts to save face in the comment below but they don’t review your situation.

2026年10月12日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello,

We're sorry to hear that your experience with RemoteJobsCoach has led you to request a refund.

To review your case and provide specific information regarding your request, our Customer Support team will need to check the details of your account and payment.

You can contact them directly through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

I was stupid enough to click on the…

I was stupid enough to click on the agree to taking $70aud 3 days later at a time when I could least afford it. The response I got was generic and I would imagine no human ever saw my initial email. As is unfortunately increasingly true, zero customer service. Money grab with no substance. Stay away unless you want to donate to their bank accounts with no transaction ever taking place.

2026年10月2日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Carolyn,

We're sorry for any confusion regarding RemoteJobsCoach's pricing or service terms.

We understand how important it is for information about any paid service to be clear before making a purchase.

If you have questions about your plan, payment, or subscription, our team can review your case and assist you through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

They took my money off of my card 49.95…

They took my money off of my card 49.95 today this is unauthorized I cancelled the subscription. This money was meant to pay a utility bill and now I can't because they took my money. How do I get my money back I when there is no one to talk to for this site

2026年10月9日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Tiffany,

We're sorry to hear that your experience with RemoteJobsCoach has led you to request a refund.

To review your case and provide specific information regarding your request, our Customer Support team will need to check the details of your account and payment.

You can contact them directly through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Never signed with them they tried…

Never signed with them they tried charging me $49.59 for service!! They are thieves!! Stay away!!!!

2026年9月19日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello,

We're sorry for any confusion regarding RemoteJobsCoach's pricing or service terms.

We understand how important it is for information about any paid service to be clear before making a purchase.

If you have questions about your plan, payment, or subscription, our team can review your case and assist you through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Paid for 3 days, access terminated after about 20 minutes

The website and job listings are real. My issue is with how the subscription and cancellation process was handled and, in my experience, how poorly the consequences of canceling were disclosed.

I purchased their advertised $2.95 “3-day Full Access” offer. After searching for about 20 minutes, I realized the service wasn’t what I expected. Most of the positions I was finding were hybrid or location-specific, and I found very few fully remote opportunities relevant to what I was looking for.

Because of that, I canceled so I would not automatically renew at $49.95. I wasn’t asking for my $2.95 back at that point. I simply expected to use the remainder of the three days I had already paid for.

Instead, my access was immediately terminated.

When I contacted customer service, I was told that because I canceled, my access was discontinued and that I would need to purchase another subscription to regain access. They also told me the $2.95 fee was nonrefundable.

This is where I have a serious problem. If the $2.95 is nonrefundable because I purchased three days of access, then I should receive the three days I purchased.

Customer service referred me to their Terms and Conditions, so I went back and read them. I could not find language stating that canceling the subscription causes customers to immediately forfeit the remaining days of access they have already paid for. Their checkout page advertised “3-day Full Access,” “You’ll only be charged $2.95 for your 3 days,” and “Cancel anytime.” I also could not find a clear warning on the checkout screen that canceling would immediately terminate my paid access.

In fact, the Terms I reviewed explain that customers need to cancel before the initial trial period ends to avoid the subsequent membership charge. That is exactly why I canceled.

Had I been allowed to continue using the remaining time I purchased, I may have found additional positions that interested me and ultimately decided the service was worth renewing. Instead, I received approximately 20 minutes of a three-day purchase and was then told I would have to pay again if I wanted access.

It’s only $2.95, but the amount isn’t the point. If a customer pays for a specific period of access, either provide that paid period or clearly disclose before purchase that canceling the renewal will immediately terminate any remaining prepaid access.

And if this same cancellation policy applies to longer prepaid plans, I think it is especially important that customers understand exactly what happens to their remaining paid access before purchasing or canceling.

2026年9月17日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello,

We're sorry for the concern this situation may have caused regarding your subscription.

We'd like our team to review your case individually and clarify any questions related to your account, plan, or billing.

Please contact us through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Gala

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

SCAM

All the jobs were hybrid and there was none in my state (NY). Then they tried charging me $49.95 when it specifically said it was only $3 for 3 days and I wouldn’t be charged after unless I chose to upgrade. I never upgraded by they charged my card anyway and my bank flagged it as a scam as previous customers had the same issue.

2026年9月1日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Paige,

We're sorry for the concern this situation may have caused regarding your subscription or the charges received.

We'd like our team to review your case individually and clarify any questions related to your account, plan, or billing.

Please contact us through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam
Save your 3 dollars

2026年8月29日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Mallory,

We're sorry to hear that your experience with RemoteJobsCoach has led you to feel this way. We're particularly concerned about this type of feedback and would like to better understand what happened in your case.

Based on the information included in your review, we're unable to clearly identify the issue, so we'd appreciate it if you could provide us with more details so we can properly review it.

You can contact our team directly through: www.remotejobscoach.com/contact/

We hope we can assist you and clarify the situation.

Best regards, Gala

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam! All jobs are hybrid and t
They likely are not real. DO NOT WASTE YOUR MONEY!

2026年8月6日
自発的なレビュー
RemotejobsCoach ロゴ

RemotejobsCoach からの回答

Hello Anna,

We're sorry to hear that you didn't find opportunities matching what you were looking for.

We understand that job relevance is essential in a remote job search, and we appreciate you sharing your experience with us.

If you'd like to provide more details about the type of opportunities you expected to find, you can contact our team through: www.remotejobscoach.com/contact/

Best regards, Ariel

RemoteJobsCoach.com Team

5つ星のうち1の評価

BEWARE !!! SCAM SCAM SCAM

This website couldn't be more fraudulent & scandalous. It offers at 3 day trial, a 30 day trial, etc. I opted for the 30 day trial for $7.00.
I was immediately charged $95.95. I reached out SEVERAL times. With no luck
There's no phone number of course. And no one responded to any of my many emails. Stay away unless you have money to throw away.

Disgusting!

2026年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Probable scam

I paid for a 3 day access. To my suprise, no emails or password changes have been answered. This is beginning to look like another scam. Pleawe do not waste your time or money as they will not answer anything that you send. Buyer Beware

2026年7月13日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報