Restaurant.com レビュヌ 

498
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

⭐⭐⭐⭐⭐ El Rinconcito Mexicano – Lehigh Acres, FL Phone: (239) 369‑6577 Today around 4:00 PM, I experienced one of the finest Mexican meals in Southwest Florida at El Rinconcito Mexicano in... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic certificate deals to share (or keep:)) for great food with friends/family. There are a variety of restaurants to choose from & match with you or your loved ones' taste preferences. Or mix th... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

The discounts they offer can really allow a bit of extravagance to an evening. Your dollar goes farther with the coupon. The have a hard time keeping track of which restaurants are still in business... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I purchased points on this site as part of a promotion. Terrible investment. First the restaurants that they work with in my local area are not what you would expect from the promotion. Second I went... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. レストラン
  2. ・
  3. オンラむン食品泚文サヌビス
  4. 食品提䟛業者

圓該䌁業による蚘述

Saving money on dining out is easy with Restaurant.com gift certificates. Find restaurants in your area and get $25 restaurant gift certificates for only $10! Start saving today.


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

498件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 48に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(498)

過去12か月のレビュヌ数: 133ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I’m still waiting on my refund

I’m still waiting on my refund! I have 4 unused SoGo coupons that I was supposed to get refunded for since they no longer take the coupons. I can’t even sign in to my account on the app. I’ve been cheated and robbed.

2025幎4月1日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Hi 420ba,
We’re sorry to hear about your disappointment with SoGo. Not to worry - you haven't lost any value. If you have unused restaurant certificates, you can exchange them for a new restaurant at any time, for any reason—no questions asked. We don't offer refunds due to the flexibility of our exchange policy, where your points will never expire and can always be exchanged.

If you're having trouble with the app, please ensure your operating system is updated and you're using one of the top browsers like Safari or Chrome. While our app is optimized for the most prevalent devices and browsers, occasionally a user will experience a glitch. You can also try deleting and reinstalling the app. That has worked for others.

Additionally, our website is mobile optimized, and you can always access your account on the restaurant.com website.

Thank you for taking the time to provide this feedback!

5぀星のうち5の評䟡

I like that these certificates do not


I like that these certificates do not expire. There are many selections to choose from. If I decided to want to switch to a different certificate, I can get credit for the one snd buy a different one. The only issue I have is if there are discount offers, if I am using my points, it won't allow me to use the discount.

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Thanks for the thoughtful feedback. The ability to save with either points or coupons gives you flexible ways to get a great deal. While they can’t be combined, this helps keep things fair and secure for everyone. We’re glad to hear you’re enjoying the options and making the most of it!

5぀星のうち5の評䟡

Great savings

Great savings, great restaurants!

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Nothing better than saving money and enjoying a great meal. Always a win when both come together!

5぀星のうち5の評䟡

Restaurants.com works for me

I was able to find restaurants which I wanted to go to so it was a win - win.

2025幎6月12日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Always great when you find places you already enjoy and get a great deal on top of it. Love to hear it!

5぀星のうち5の評䟡

Love saving money on eating out

Love saving money on eating out! Buying and using restaurant.com is so easy. Why pay retail if y'all don't have to?? I have used them for years. Make sure you check with the restaurant for exclusions, etc. before ordering.

2025幎6月16日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

That’s what we love to hear. Years of savings and great meals sounds like a winning streak. Always smart to check ahead so you can sit back and enjoy every bite!

5぀星のうち5の評䟡

We enjoy going to On the Clock for


We enjoy going to On the Clock for their Friday fish and we have gone on a Sat night recently. They had live music on that Sat night which we enjoyed. We usually have a Restaurant.com certificate for OTC and we have never had any issues using our certificates there

2025幎6月7日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

On the Clock sounds like a great spot, especially with live music on the weekend. Glad to hear your certificates have always worked without a hitch. Thanks for sharing!

5぀星のうち5の評䟡

This is a great way to try new Restaurants

This is a great way to try new restaurants at a discount. We found one of our favorite restaurants this way, Stardust Diner in Vancouver, WA. A sit down dining experience for the price of fast food!

2025幎6月17日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

That sounds like a fantastic find. Discovering a favorite like Stardust Diner and saving while enjoying a full dining experience is what it’s all about. Thanks for sharing!

5぀星のうち1の評䟡

Not Android friendly

This website and app does not work on Android phones. I had to download it on my husband's iPhone to be able to add voucher and redeem it. It was such a horrible experience because I had to let the server know I needed some time to figure it out.

2025幎5月11日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Hi there!
We’re sorry to hear the app didn’t work as expected on your Android device — that sounds incredibly frustrating, especially when you’re trying to enjoy a meal out.

While we strive to support a wide range of devices and browser versions, occasional compatibility issues can arise depending on your phone model or OS. Our tech team recommends deleting and reinstalling the app, making sure your operating system is up to date, and using one of the top browsers like Chrome, Safari, or Firefox.

For the smoothest experience, our mobile-friendly website at restaurant.com has all the same features and typically works well across most devices — no app required.

Thanks again for your feedback. We're actively working on improvements and appreciate you being part of the Restaurant.com community.

5぀星のうち3の評䟡

Problem Accessing Rewards 


When I have $25 and $50 rewards I have a big problem. I can only access the $25 reward. When they are used up I can then access the $50 reward. Not very user friendly.

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Hi Cheryl,
Thanks so much for reaching out to us — we're really glad we were able to get your issue resolved outside of Trustpilot.

Just to clarify for others who may read this: you can redeem your points for any certificate value at any time. There are no restrictions on the order or amount — whether it’s $25, $50, or $100, it’s entirely up to you. If you're seeing something different, feel free to reach out and we’ll take a closer look.

Thanks again for sharing your feedback and helping us make the experience better for everyone.

5぀星のうち5の評䟡

Always a good deal

Always a good deal. I have used Restaurant.com for many years and have always had a good experience. I wish there were more restaurants in Scottsdale.

2025幎6月19日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

That’s fantastic to hear! So glad you’ve enjoyed using Restaurant.com over the years. We’re excited about adding more spots in Scottsdale and can’t wait for you to discover even more favorites.

5぀星のうち5の評䟡

The coupons are of good value and the


The coupons are of good value and the resturants I go to welcone the use of the coupon.

2025幎6月14日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Glad to hear you’re getting solid value and that the restaurants are welcoming. That’s exactly the kind of experience we aim to deliver!

5぀星のうち5の評䟡

Great site for resturant deals

Great site for resturant deals. Looking to save money & try somewhere new. Checkout this site for sure.

2025幎5月30日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Love hearing you’re enjoying the deals and trying out new spots. Saving money while enjoying great meals is always something to celebrate!

5぀星のうち5の評䟡

It works

It works like they described it

2025幎6月14日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Great to hear everything went just as expected. Thanks for using Restaurant.com!

5぀星のうち4の評䟡

It was great because of the deals

It was great because of the deals. The only con was there wasn’t to many options and it may be because of the area i live in but other then that it’s great

2024幎11月19日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Thank you for the review! We’re always looking to add more options in every area, and we appreciate you using Restaurant.com to make dining out more affordable.

5぀星のうち5の評䟡

Great deals and great customer service

Great deals and great customer service. I wish there were more offers closer to me though.

2025幎4月18日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Happy to hear you’ve had a great experience! We’re always working to bring in more local options and truly appreciate you being part of the Restaurant.com community.

5぀星のうち4の評䟡

Happy customer

I’ve used restaurant.com for years and have been happy with it. On only a couple occasions have there been issues using a gift certificate but that was the fault of the restaurant, not the website/app. Their customer service department is wonderful and refunds/exchanges certificates if there is ever an issue. Exchanges are easy if you move or just change your mind about where you want to go.

2025幎5月17日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

Great to hear you’ve had such a positive experience over the years. We’re glad the certificates have been easy to use and that our team could help when needed. Thanks for being a loyal customer!

5぀星のうち5の評䟡

A Great Experiece

I bought a Restaurant.com certificate and used it recently at a local restaurant. It made a good deal even better. Easy to use & redeem. No problems or hassles. A great experience.

2025幎5月24日
自発的なレビュヌ
Restaurant.com ロゎ

Restaurant.com からの回答

We're glad everything went smoothly and that you enjoyed both the meal and the savings!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報