レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Saski attire has taken over my wardrobe. And the new Legacy collection is by far my favorite yet! I’m so so so impressed with the sculpt crop I feel like I need it in every single color. The mate... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I live in Malaysia.This brand is best quality sportswear Ive tried. After trying many brands, this one is my favorite. Soft fabric, perfect fit, beautiful colors and always original style. The support... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I have bought a few things from saski collection and unfortunately everything I’ve bought is such low quality. The active wear is see through, it rolls up constantly when you move, just not good activ... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Recently received some pieces from the new collegiate collection and can say it is worth every cent! The quality is so amazing. The material feels so soft yet supportive. The customer service is also... もっず芋る

䌁業情報

  1. アクティブりェア店

圓該䌁業による蚘述

Saski Collection has been created for women with a passion for fitness and fashion, with each piece designed with a focus on both strength and style.


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

98件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(98)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

New Ribbed Drop!

I had my heart set on the new Ribbed Collection from the very beginning. I got the entire Dusk set in a size small, it fits perfectly and is super comfy. Saski’s quality is unmatched, I only wish I had more!

2021幎10月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

LOVE SASKI & the team

I’ve always had a great experience with all my saski and the team are always super nice and helpful with any questions I ever have when I contact customer service or even via insts! I always love their releases soo much!

2021幎10月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

5 stars baby

5 stars baby.
The quality and customer service is an experience in itself. I wear my Saski tracksuit to death and it still looks new after each wash! Not only this but their activewear fits me like an absolute glove and is so true to size. The Saski team have been so accomodating and are always there to help when I have a question! LY girls

2021幎10月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

I’m embarrassed I’ve spent so much money here

As someone who has purchased multiple times from Saski and have thoroughly tested the products from multiple collections I feel that I can leave a helpful and accurate review for other interested in purchasing their first Saski item(s).

PROS:
-The original sports bras are *chefs kiss*. They are a comfortable mid-high support with decent removable padding. I usually hate the removable padding in bras because they ball up and never look right after you wash them, but these look great so I leave them in. The band does not pinch, so it is not giving me lumps and bumps like other bras I’ve tried can.
-Style. I pretty much live in activewear and Saski has always nailed the athleisure look. The colorways are beautiful and I like the sleek designs.

CONS:
- SHEER AF. I don’t think I have a single pair of leggings/shorts that aren’t see through. I own originals, staples, NYFW, mesh, neons, etc. in dark and light colors and you can pretty much see everything. I thought it was just a me thing for not sizing up, so I did size up at one point, but you could still see my underwear. So yeah, $65+ for see through activewear, not the move.
- Inconsistent sizing. Different collections have fit me differently. For example, I am a small, and could not even squeeze into a medium leggings from their staples collection. The band was super tight and uncomfortable, but the leggings were loose everywhere else.
-nonexistent return policy. Luckily, the resell market is pretty into Saski.

Overall, I feel I pretty much fell for the flashy marketing and my naive obsession with the CEO. But, alas, wearing Saski leggings will not make your butt look like Tammy’s.

TLDR; the quality is not good enough for how expensive it is.

2021幎9月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Unbelievable

Now I got my money back, I can write a review.. Honestly, it was the biggest disappointment. I mean I couldn't believe when I received the product.. Such a bad quality. Bad, bad , bad.. You know how they promote their products in instagram etc.. It was nothing like that. And it's quite expensive.. I was so happy to catch a sale, thought finally I'll have a saski and I opened the package, just laughed so hard and couldn't believe. Returned to product next day.
Plus, I didn't received anything regarding my return for two weeks. Then I sent an email asking for an update. The email they sent.. Omg. It ends like this " please do not try to contact us again until you hear from us. Otherwise this will push your request to the end of the queue. " Such a poor customer service..
Please do not spend your money, there are amazing brands out there.

2021幎9月22日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hi Bengi,

I am so sorry to hear this. The cotton leggings that you purchased from our R&R collection are actually a best seller - we have never received this feedback. Recently, Australia Post has experienced many delays with returned shipments due to the current climate. We do apologise for the inconvenience.

Regarding the email, our auto-response email states 'Please avoid sending multiple emails until you have heard from us to ensure that your request does not get sent to the back of the queue'. We have this statement in place to make sure customers requests are responded to within 24-48 hours as multiple emails pushes the original request to the bottom of our inbox.

If you have any other questions or would like to discuss further, please email hello@saskicollection, we would love to help you.

Kindest,
Saski

5぀星のうち5の評䟡

Made me feel good in my body again

I just want to say I bought the orange cardigan and orange tights from the faded collection on DEPOP..

I have not liked my body in a long time and this set has given me so much confidence. Plus the quality is just extraordinary. I’m hoping the other colours come back in stock so I can buy them all 😍😍😍

I’m also a Size XL

2021幎9月7日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Thanks so much for this feedback abbey, we love hearing this. Please sign up to the restock notifications if anything changes.

Love,
Saski x

5぀星のうち4の評䟡

I think the clothes are great BUT I


I think the clothes are great but I ordered smalls and they are way too small. They don't provide a return label and expect you to ship it yourself. The customer service has been very helpful about this process so far.

2021幎8月8日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hey Kai,

Thanks for the constructive feedback. We are glad to hear that our customer service team was able to help you. During the current climate, we are working on our International returns to find the best option for our customers. If you have any other questions, please email us at hello@saskicollection.com.

Love,
Saski x

5぀星のうち1の評䟡

Don’t waste your money!!

The most disappointed I’ve ever been with a purchase!! The tights are super bad quality – super thin to the point you can see every single lump and bump, see-through and not true to sizing (excess material in some places, too tight in others) – I wouldn’t even pay $10 for these let alone the ridiculous amount they charge. Honestly do not bother!

There is a reason that the company don’t do refunds and don’t allow Google reviews. Also, notice all the positive reviews on this page were written on the same day? Not strange at all.

2021幎8月3日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hi Gemma,

We are so sorry to hear that you are unhappy. Unfortunately, we have not received any emails from you and cannot find an order with your name! Can you please email hello@saskicollection as we would love to help you.

Kindest,
The Saski Team.

5぀星のうち2の評䟡

Cute design but bad quality

Cute design but bad quality. Shorts had extra fabric on the crotch area. Leggings were tight in the bottom but loose on top. Sports bra was too tight. Their bikini is good though. Overall too pricey for quality. Would not recommend

2021幎6月21日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hi Jin,

Thank you for this feedback - I am sorry to hear that you are not completely happy. In each product description, we have a detailed size chart so that customers can make sure the item will be the correct fit. However, we completely understand personal preference which is why we have a 30 day returns policy. I would love to help you further, could you kindly email hello@saskicollection.com.

Kindest,
Pip

5぀星のうち3の評䟡

High price =/= good quality

I’ve bought quite a few things from Saski and everything is SO cute, so it’s hard to stay away. However, I have to note the quality and sizing inconsistencies. I’m not trying to hate whatsoever and am just offering my genuine feedback in case employees at Saski see this. Here’s my extremely detailed review bc I’m a passionate reviewer oops:

For starters, I’m usually a small or medium in gym clothes and swimwear. I recently ordered some swim pieces on sale, four items in total. One small top, one medium top, and two medium bottoms. Yes the styles I bought were different, but I think it’s still relevant when I say EVERYTHING fit differently because they all follow the same size guide. The medium swim top was too big, while the small swim top was too small. One medium bottom fit perfectly, while the other medium bottom was huge. Super annoying because shipping prices are insane and now I have returns to make, which aren’t free I believe (EDIT: spent $30 to return $70 worth of items so do with that what you will). However, the styles are cute and soft, I just wish everything fit well.

I’ve also bought workout sets from Saski, small bottoms and medium bras (my regular sizing). The leggings have an elastic and bulky waistband, but they’re constantly falling down my waist/butt, while they’re also too tight on my legs. I have skinny legs and wide hips, so I usually have the opposite problem with other brands. The sports bras are pretty big for me, surprisingly. The band around the sports bras is loose and long, though the bra fits my chest.

The exercise shorts Saski offers are a weird style. They’re an athletic fabric, yet the waistband is super unflattering (they look like lounge shorts from F21) and the front seam gives extreme camel toe (same goes for the leggings). I wish they had a similar waistband style to the leggings as it’d dig in less. The shorts also roll up quite a bit when you exercise, which is annoying.

The original cropped tank top (idk what it’s called) is super see through. It’s cute and soft, but it’s uncomfortably see through. And the straps of the top aren’t the same straps as the original sport bras, so it’s not like you could inconspicuously wear the matching bra with the tank top so you aren’t nipping. It works more as a lounge top if you live alone or are okay with your nips showing. Pasties might work but the top is pretty thin regardless.

I got sweats from the Velvet collection while it was on sale and I’ll say there’s a reason it was on sale. The pants are so thin, flimsy, and feel cold.

I’ll say the terry cloth collection was very nice and cozy. It’s lightweight and fits really well, and the quality is nice. One thing I never noticed before that I noticed during this collection is that Saski doesn’t accurately translate their prices from AUD to USD. When Saski released the prices for this collection on their IG, the prices for the jacket and leggings were listed as $95AUD and $105AUD, which translates to $71USD and $78USD. However, they charged the same numbers for AUD and USD, so not only did I pay $20 shipping, but I paid roughly $50 more than Australian customers for the actual pieces. Not sure if this is a normal practice for Australian companies, but it definitely upset me as an American customer.

Ultimately, the pieces are cute and Saski has super fancy and fun campaigns, but they overcharge the HECK out of these items for how they feel and fit. You’re paying for the name and the hype, not the quality. Other popular gym brands charge around the same price as Saski but are more universally flattering, comfortable, and last well long-term. Rather than bold campaigns every few months, I wish Saski would put more effort into improving their clothes and fabrics so they’d actually perform well while you’re exercising, not just be IG-worthy.

2021幎6月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Im furious, didn’t get my money back!!

Im furious!! I returned my order in the right way but didn’t get my money back because of ‘didn’t registrate my return on the website’. It’s about $185 dollars & without asking I got an giftcard. I just want my money back + did pay a high amount of customs fees & taxes and I know that’s on me but now I can’t do anything with this giftcard because Im not shopping again because of these high customs fees & taxes I have to pay! So bye to $185 and that’s not okay at all! My return met the rules but they are not refund me because of the registration...

2021幎6月18日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hi,

I am sorry to hear that you feel this way. Unfortunately, as agreed to upon during checkout and stated in our terms and conditions, we do not offer refunds. This is not due to your return not being registered via our portal, it is simply because this is not apart of our policy. I apologise for any confusion however our returns policy includes returning your items for a credit note or exchanging for a different item.

Sadly, we are unable to estimate the duties and taxes for each order as they are made by customs in the destination country however we do have a statement at checkout stating that international customers may have to incur such fees upon delivery. This is a standard policy amongst most international online companies.

If you have any further questions or require more information please do not hesitate to email hello@saskicollection.com - we would love to help :)

Kindest,
Pip


5぀星のうち1の評䟡

Very disappointing. Unfair to steal money

Imagine saving your money to buy the tracksuit set. Biggest waist of money! Material is cheap and balls up. My pants ripped the second time wearing them. Do yourself a favour and do not waist your money! Go to Kmart and get something that will last a lot longer. Edit. - order number #1264985 and the other is #1267743

2021幎6月4日
自発的なレビュヌ
SASKI ロゎ

SASKI からの回答

Hi Trinity,

I am so sorry to hear that you are unhappy with your pieces, we dont like hearing this. I can't find an order under your name, could you please email hello@saskicollection.com with your order number so that I can help you.

Kindest,
Pip

5぀星のうち5の評䟡

So impressed!!

So impressed!!
Received my order super quickly considering we were in a lockdown during a pandemic. The set I got was exactly as described and fitted perfectly. Really happy with the quality of the material and the overall fit. Would definitely recommend and will absolutely 💯 be purchasing again!!! 🙌🏜

2021幎4月3日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報