Mycket nöjd
Mycket nöjd
Fina knölar och mycket fina och spännande frö. Bra kundservice och trevligt bemötande. Har handlat flera gånger och alltid varit mycket nöjd med både frö och knölar.
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Mycket nöjd
Fina knölar och mycket fina och spännande frö. Bra kundservice och trevligt bemötande. Har handlat flera gånger och alltid varit mycket nöjd med både frö och knölar.
Utmärkta varor och jättebra kommunikation. Svarar snabbt på frågor och växterna är jättefint förpackade.
Fina dahlior som kontrolleras och snyggas till innan de packas till kund vilket uppskattas. Fint förpackade. Haft kontakt med kundservice när jag velat reklamera och det var en en trygg upplevelse utan problem. Schyssta kundvillkor, trevlig reklamationshantering, enkla att få kontakt med och snabb återkoppling. Rekommenderas varmt!
Snabb leverans där allt var med plus två bonusprogram. Uppskattar mycket den tydliga informationen på hemsidan där jag enkelt kan se antal frön i påsen, om det är F1 och groddbarheten när de provodlat. De flesta frön har i beskrivningen även tips och råd för odlingen. Dessa är mysig läsning och inger trygghet och odlingslust. De har t.ex. också en egen kategori för växter som är bra för nybörjare, och en för fröer som ej är F1. Rekommenderas varmt.
Billiga fröer, snabb leverans. Fick gratis frön med beställningen. Har inte sått ännu men än så länge positivt. Om fröna är bra så handlar jag gärna där igen.
Jag har sått petunia-frön i 35 år men aldrig har de grott så dåligt som de från Sävars, av 10-15 frön kan 1-3 st gro, det blir väldigt dyra plantor. Det är så tråkigt då jag verkligen gillar utbudet. Sår alla petunia- frön kring 20-25 mars. Det gror så fint nu i alla lådor förutom de från Sävars fröplant. Varför?
Stort och brett utbud av frön till bra pris. Snabb leverans och god kontakt med mig som kund. Rekommenderas!
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。