SEVEN BRO7HERS レビュヌ 

715
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

This was my third order from them, and the only one to have a problem with. DHL said they couldn't deliver as they had damaged the package. A call to the brewery, and the problem was solved straight a... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The best way to learn about all the processes that go into making beer is to go on a brewery tour and experience it first hand. Andy, the head brewer, did a great job of explaining the entire process... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Our family loved the 10 year anniversary Boundless Stout, which is aged for 10 months in Whisky barrels and has a rich, comfy flavour, so it was easy to gift these bottles to my son for his 40th. Th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Friendly welcoming staff. The reason we called was promptly and efficiently dealt with by the staff and the Sales Manager at the distribution depot on Trafford Warf Road. We wouldn’t hesitate to cal... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 醞造所
  2. ・
  3. アルコヌル販売店
  4. ギフト ショップ
  5. ビヌル専門店
  6. ビヌル流通業者
  7. 飲料流通業者

SEVEN BRO7HERS に぀いお

圓該䌁業による蚘述

About SEVEN BRO7HERS

We are SEVEN BRO7HERS BREWERY. The gateway brewery to craft beer. Seven actual brothers from Salford who love beer.

Our Family

Coming from a big family, our owners have instilled an ethos of hard work, fairness and adventure into all areas of the business. We aim to push boundaries and create an environment that brings out the best in everyone.

Here at SEVEN BRO7HERS we hope that you’ll join the family in our journey to overcome the barriers that make it difficult to learn about and experience true craft beer.

Sustainability

We collaborate with companies such as Kellogg’s who share our values of bringing people together by creating good quality, flavoursome products for you to enjoy. Using their less-than-perfect cerelas that don't quite make the box, we can create excellent beers with exciting flavours. Meaning the cereal doesn't go to waste.

Visit Website Shop All Beer Shop IPA Shop Pale Ale Shop Stout Shop Lager

Clear With Beer

圓該䌁業による蚘述

The gateway brewery to craft beer.
We brew and sell beer to those wanting to leave behind tasteless lagers for craft beer full of flavour, but struggle with confusing branding. We aspire to make your entry into the craft beer world fun and easy by being ‘clear with beer‘. That means no complicated names. Our beers do what they say on the tin.

10% Off Your First Order

Plus, free next day shipping on all orders over £49

Get 10% off your first order and free next working day shipping on all orders over £49.

連絡先

Promotion box for SEVEN BRO7HERS

Save 10% off your first order

Plus get first look at all new beers and offers.

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

715件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.7

すべおのレビュヌ

(715)

過去12か月のレビュヌ数: 161ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Nice beer at a good price

I ordered a few different beers during the Black Friday sale (Throw Away IPA, Buzz and the new Krush double IPA). They’re all really good beers and they arrived within a few days. The only downside were the small dents in a number of the cans which I’m guessing was caused by the courier probably not handling them with as much care as they should have.

2025幎12月1日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Cheers John, we're sorry to hear about your experience with the courier and hope it didn't ruin your experience of the beers! Unfortunately once we hand the packages to the courier they are out of our hands.

Seeing as you are reviewing our service, rather than the couriers, we would really appreciate if you could reconsider your 4 star rating, as it has a huge impact on a small business such as ours.

5぀星のうち4の評䟡

Great Customer Service

Received great customer service after a courier issue with my initial order. The reshipped items arrived the next day and I was compensated for my troubles. Hasn't put me off ordering from them in the future.

2025幎11月26日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Thanks Dan! We're glad to hear we were able to rectify your issue. We'd love to know what we could do to earn that extra star! Let us know at customerservice@sevenbro7hers.com

5぀星のうち2の評䟡

Disappointing!!

Carrier delivered my parcel to the wrong address, causing me to spend time trying to work out where my parcel was delivered & embarrassment in having to apologise to the kind neighbour who took in my parcel.

Additionally, the POD claimed that the parcel was signed for by somebody called Antony. Nobody by this name lives at the address where my parcel was delivered. The carrier knocked on the door & left the parcel outside. Then the occupants answered their front door, the carrier had left.

I e-mailed Seven Brothers to offer the above feedback with no response to date.

The whole experience was disappointing to say the least & this isn’t the first time I’ve experienced delivery issues.

As a result of the above, I am highly unlikely to be ordering from Severn Brothers again.

2025幎12月2日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Hi Tony, we are sorry to hear about the issues you have had with DHL. Unfortunately, when we hand over your parcel to the courier it is completely out of our control.

I believe that our warehouse manager, Ryan has replied to your email, however, we apologise for the delay. This is our busiest time of year and we are only a small team.

We completely understand if you never order from us again due to your issue with DHL, but he hope you enjoyed your beers regardless!

5぀星のうち2の評䟡

1 of the beers was missing

1 of the beers was missing. There was zero packaging in the box so nearly all of the cans arrived dented. I am now into the 5th day waiting for an acknowledgement of my email asking when the missing item will be sent. I don't find the customer service matches the quality of their excellent beer.

2025幎12月2日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Hi Phil, we are sorry to hear about your package and the delay in a response to you. We are working through our messages as we are very busy at the moment after advent calendar shipping, Black Friday and a generally very busy time of year. We do not work weekends, so are unable to respond straight away. I have prioritised your message and someone will get back to you today. Please be patient, we are a very small team working through this very busy period! Apologies for any inconvenience.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service wife loves the Honeycomb Ale since having at the London beer festival

2025幎12月1日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Cheers Thomas! We love it too 🍻

5぀星のうち5の評䟡

great tasting beers

great tasting beers - delivered really quickly at a very decent price. Xmas drinking sorted!!!

2025幎11月25日
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Cheers John. Enjoy your Xmas beers! 🍻🎄

5぀星のうち1の評䟡

Very bad customer service

Very bad customer service. I ordered a honeycomb pale ale and there wasnt any pressure on the cans. I contacted the customer service, they insisted on sending new cans but I haven’t heard anything from them ever since. Poor communication.

2025幎11月28日
自発的なレビュヌ
SEVEN BRO7HERS ロゎ

SEVEN BRO7HERS からの回答

Hi Monique, I believe you contacted us and spoke with Ryan. However, unfortunately, as you do not live in the UK we were unable to send you any replacement beers as we do not ship outside of the UK.

We are terribly sorry for the inconvenience, however, if your friend who you visited in the UK would like to receive some replacement cans we would be more than happy to send some.

We have also contacted you via email, so please reply there and we would be more than happy to help.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報