SkinCeuticals レビュヌ 

54
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Weil meine Bestellung: Nr: SKDC860764 den Einkaufswert von 200 € erreichte, wurden mir gratis Proben angeboten mit dem Code:DEAL‌ Leider konnte ich das Eingabefeld fÃŒr diesen Code nicht finden. Auf... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

The worst customer services - actually, it’s non existant! I have now sent three emails & rang twice since 12th August regarding my order that didn’t contain the ‘free gift’ they’re advertising on th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Inexistant customer service. I can’t wrap my head around the fact that such a big skincare brand has a bad customer service. My sister ordered from them last year and mentioned they didn’t dispatch he... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Purchased phloretin cf, broke out BAD. Contacted customer services who initially apologised and said they would send out a replacement. (All in writing so have proof) 3 weeks later... nothing... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

SkinCeuticals に぀いお

圓該䌁業による蚘述

VISIT OUR WEBSITE DELIVERY FAQS

At SkinCeuticals, our mission is to improve skin health. We are committed to leading the skincare industry in terms of research and innovation, and we promise to provide advanced skincare backed by science.

Our skincare philosophy centers on three main pillars: Prevent, Correct and Protect. These principles work synergistically to provide healthier-looking skin and effective professional results at home.

DISCOVER OUR SKINCARE

MOISTURISERS AND SERUMS VITAMIN C SUNSCREENS AGEING

CONTACT US

If you would like to contact us about any order queries or have any questions or feedback about the products you have received, please contact our customer care team below. You can also speak to this team about general brand feedback you’d like to offer us.

HOW TO CONTACT US

ONLINE FORM

CALL US ON 0800 028 2331

SOCIAL MEDIA

VISIT OUR WEBSITE

連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

54件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.4

すべおのレビュヌ

(54)

過去12か月のレビュヌ数: 8ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Das System🀮👎 ist katastrophal‌

Weil meine Bestellung: Nr: SKDC860764 den Einkaufswert von 200 € erreichte, wurden mir gratis Proben angeboten mit dem Code:DEAL‌ Leider konnte ich das Eingabefeld fÃŒr diesen Code nicht finden. Auf meine E-Mail in der ich diese Situation schilderte, und darum bat es, der Warensendung noch beizulegen, bekam ich keine Antwort‌ heute habe ich telefonisch nachgefragt und mir wurde erklÀrt das System lasse es nicht zu, dass das noch dazu geliefert wird beziehungsweise extra geliefert wird. Die einzige Möglichkeit besteht darin, die Annahme des Pakets zu verweigern und neu zu bestellen.‌⁉‌⁉ auch konnte ich Mein Konto nicht einsehen. Wenn ich auf diesem Button drÃŒcke, kommt nur eine weiße Seite fertig auch das habe ich telefonisch reklamiert und ich wurde aufgefordert durch beide Seiten zu fotografieren und im Kunden Formular einzugeben. Dann wÃŒrde sich die IT Abteilung darum kÃŒmmern..
Service WÃŒste, Deutschland ist hier in Vollkommenheit in Erscheinung getreten.🀮🀮🀮 die Antwort ist in englischer Sprache gekommen. Hallo ich bin hier in Deutschland. Ich habe in Deutsch geschrieben und ich möchte in Deutsch eine Antwort.
Schlimmer geht immer, oder wie?👎👎👎

2026幎9月16日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hello, thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you experienced such difficulties with redeeming the promo code and accessing your online account. As this is the UK care team, we kindly ask you to contact the SkinCeuticals Customer Care team in Germany directly so the local team can look into your inquiry. We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Thanks

The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

No product has arrived & my system is


No product has arrived & my system is now telling me that this company is a 'scam' company

2026幎9月8日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hello, we understand your concern and apologise for the distress caused. SkinCeuticals is an authentic, science-backed dermatological brand, and our official UK website is www.skinceuticals.co.uk. Please contact our Consumer Care team at https://www.skinceuticals.co.uk/en_GB/customer-service-contact-us.html with your order confirmation details so we can verify whether this was placed through our official site and investigate further.

Thanks
The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

Possibly the worst customer service


Possibly the worst customer service experience I have had with a premium skincare brand.

SkinCeuticals took eight days and still failed to deliver an order to central London. Throughout that time, I was repeatedly reassured that the order was on its way and would be delivered. Then, after all that waiting — and after being reassured as recently as the previous day — I was simply informed that the parcel was being returned to their warehouse.

No replacement could be sent. No meaningful attempt was made to resolve the situation.

And the compensation offered for eight days of waiting, contradictory information and a failed delivery? A 10% discount code — effectively the same level of discount routinely offered as a standard introductory promotion to new customers.

For a brand positioned at the premium end of the market and operating under the L’Oréal name, I find this extraordinary.

The failed delivery itself is disappointing. What has turned it into an unacceptable experience is the way SkinCeuticals handled it: repeated assurances, no effective intervention, and finally a generic discount presented as an attempt to “restore confidence”.

It has achieved precisely the opposite.

This experience has seriously damaged my confidence not only in SkinCeuticals but in the wider L’Oréal brand portfolio. I am now prepared to publicly reconsider my support for L’Oréal brands altogether.

Total disappointment. I will not be ordering from SkinCeuticals again, and after this experience I find it very difficult to justify continuing to support L’Oréal brands either.

2026幎8月20日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi, we are truly sorry to read about your experience with your recent order and the frustration caused by the conflicting updates and failed delivery. We hold our service to the highest standards, and it is clear we fell short of the precision and care you rightfully expect from us. Please can you response to our request for further information so we investigate.

Thanks

The Skinceuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

Took my money, but my order never arrived

ordered the famous Vitamin C serum from SkinCeuticals more than one month ago, and I still have not received my order.

I understand that delays can happen, and I always appreciate honesty and clear communication from a brand. However, when I contacted customer support, I was told that the delivery timeframe is usually up to two weeks. It has now been more than a month, and there has still been no delivery.

Due to the lack of trust in the information I was given, I kindly asked to cancel my order. Unfortunately, I was simply told that cancellations are not accepted.

This has been a very disappointing experience. I would not recommend ordering directly from their website. Please be careful and consider saving your money, as the delivery service and communication do not seem professional or reliable.

SkinCeuticals should seriously reconsider their delivery process, timing, and customer support communication, especially when they make promises to customers.

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi,

Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologise for the unacceptable delay in receiving your order and for the miscommunication you experienced when reaching out to our team. Please be assured that your order has now been fully refunded to your original payment method. We are taking your comments regarding our delivery and support processes very seriously to ensure this level of service is not repeated.

Thanks

The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

Don’t buy this it’s a waste of money


Don’t buy this it’s a waste of money they have a 30 day refund if your not satisfied however I brought 3 items together and as one is opened they are classed as a single item so no refund so they lie in there statements it has left my skin dryer a well know hand cream gives me more moisturising I have applied this twice daily and it’s tacky and whatever moisture it gives you does not last the hour so don’t be deceived they have said they have no record of me contacting them I have numerous emails with their responses saying they won’t refund me as the item is opened well how does their 30 day money back guarantee work with that

2026幎6月16日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi,

We are truly sorry to hear about your experience with your recent purchase and the dissatisfaction with the results and our refund policy. Delivering advanced skincare formulas that provide exceptional hydration and comfort is central to our commitment, so we regret that this product fell short of your expectations. We are unable to locate any contact with our consumer care team from you with the details you have provided us with in our request for further information. To allow us to look into this further (including your history of contact) and assist you directly, please reach out to Consumer Care at:https://www.skinceuticals.co.uk/en_GB/customer-service-contact-us.html

The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

Extremely Disappointing Customer Service and Delivery Experience

I have been a SkinCeuticals customer for some time, but after this latest experience, I have reached the point where I will be taking my business elsewhere.

My most recent order, worth nearly £182, was placed over two weeks ago and still has not arrived. Since the expected delivery date, I have received endless notifications claiming that my parcel was "out for delivery" or that a "delivery attempt" was made, only to be told yet again that it would be delivered "tomorrow". Days have turned into weeks, and I am still without the products I paid for.

What makes this even more frustrating is that this is not the first time I have experienced delivery issues with SkinCeuticals.

On multiple occasions, parcels have arrived in an appalling condition, with packaging ripped open and products missing. It was obvious that the contents had been tampered with or stolen during transit. On other occasions, parcels have simply failed to arrive altogether, leaving me to chase customer service for answers.

For a premium skincare brand charging premium prices, the level of service is nowhere near what customers should expect. The products may be excellent, but that means very little if customers cannot reliably receive the items they have paid for.

The most disappointing part is the lack of accountability. Customers should not have to spend weeks chasing missing parcels, repeatedly contacting customer service, and being fobbed off with automated updates that promise delivery "tomorrow" without providing any real solution.

After multiple delivery failures, damaged parcels, missing products and now another order that appears to have vanished entirely, I have lost confidence in SkinCeuticals' ability to fulfil orders reliably.

I will be requesting a refund and looking for a different skincare brand that values its customers and can provide the level of service expected when spending this kind of money.

Unfortunately, I can no longer recommend ordering directly from SkinCeuticals.

2026幎6月2日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi,

We are deeply sorry to hear about the ongoing frustration with your order and your experience with our service, as this is certainly not the standard of care we strive to deliver. We previously sent a request for further information to assist with investigating this for you, but as we have not yet received a reply, we are currently unable to access your order details. Please kindly respond to our message so we can locate your account and look into this matter for you immediately.

Thanks

The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

I’m about to give up on this brand


I’m about to give up on this brand whenever I order they go mia it has been a week since my order since then I mailed them with my order number they don’t also bother replying that I’m not sure what happened to it is it sent where is the tracking number

Is their website legit or a scam

2026幎5月12日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi Melike,

Thank you for reaching out and we completely understand your frustration, this is not the experience we want for you and we're truly sorry it has happened more than once. We want to reassure you that our website is fully legitimate and we take every order very seriously. Please could you respond to our request for further information so we can look into this for you as a priority.

Thanks

The SkinCeuticals UK Team

5぀星のうち1の評䟡

I second the poor reviews on here for customer service - good luck getting a refund!!!

I second the poor reviews on here. I ordered the wrong product ny mistake and immediately contacted to cancel the order. I was told I couldn't as it was already sent. This was rubbish, it was not sent out until a week later. I was then sent a returns label and assured a refund, however more than 2 weeks later I have no refund and no further contact from customer services when I sent them proof of postage - I have tried 3 times. Absolutely non existent customer service. I will not buy the products again due to this.

2026幎4月17日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Dear CP,

Thank you for taking the time to share your feedback — we're sorry to hear about the frustration this experience has caused.

Regarding your cancellation request, once an order is placed, processing begins immediately within our system, which means we are unfortunately unable to make amendments or cancel orders once confirmed, regardless of the physical dispatch date.

We can see that a returns label was provided and we do apologise for the delay in your refund. Please note that once a return is received at our warehouse, it undergoes a quality check before a refund can be processed, which can take up to 14 days to reflect in your account depending on your bank. Importantly, refunds can only be initiated once the item has been physically received and verified at our warehouse, so proof of postage alone is not sufficient to trigger the process.

We would very much like to look into this further for you and ensure this is resolved. Could you please respond to our information request so that our Consumer Care team can review your case directly?

We appreciate your patience and hope to have the opportunity to resolve this for you.

Thanks

The SkinCeuticals Team UK

5぀星のうち1の評䟡

Dreadful company and products

Dreadful company and products. I ordered 3 bottles of the body oil. Took a long time to arrive.
When I opened and used some of the first bottle it immediately made my skin itch and so dry that it hurt.
I contacted customer service and received an email back saying they wouldn't give a refund as it had been opened and used, along with a link to their terms and conditions stating that in a bulk buy the rest of it could not be returned.

In the initial advert it said that a full refund would be given within 30 days if not fully satisfied. How do you know if you're satisfied if you can't try the product!

I am so angry that I've been conned by this company and their despicable treatment of customers.

2025幎10月18日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Hi,

Sorry to hear about your experience. We have attempted to request information on your original case however we haven't received a reply. Please can you reply back to your original case and advise the consumer care team that you have left a review and would like the case investigated.

Thanks

SkinCeuticals Team UK

5぀星のうち1の評䟡

I've reported this company for suspected fraud

This company advertises next day delivery, charges you for it and then despatches the item the following week. The update is this: they're not fraudulent, simply incompetent. The title 'customer services' is misleading.

I've reported this company to my bank for suspected fraud. They didn't deliver the product, and were unable to reconcile the order number. They did take the money from my account. Avoid like the plague!

Note* The response suggests they've no record of my conversation and complaint.

"All conversations are recorded for training and monitoring purposes ..." - if only.

On Friday 29th I bought 'Discoloration Defense For Skin Discoloration' costing £110 and I paid £6.95 for next day delivery if purchased before 11.30 am. I received an email acknowledging order placement at 9.43 am. The order wasn't fulfilled. Nothing delivered today, Monday 1st September.

Today, I spoke with your customer services (11.30 am) and shared the order reference number. Their response lead me to believe I had bought a product from a fake website - suspected fraud. I contacted my bank and took appropriate safeguarding action.

Note** Your customer services were unable to reconcile the order number, but you did.

I dispute your assertion regarding the alignment of despatch times coinciding with working days as this information is missing from both your website and the email that confirmed the order. You're a subsidiary of L'Oréal; I believe Thierry Cheval and Nicolas Hieronimus ought, as a matter of urgency, audit your sales processes and order fulfilment - and associated contract law. Your response indicates SkinCeuticals takes a cavalier approach that's actively damaging your corporate reputation.

I would not have ordered this product had I known the earliest you could have delivered was 2nd September.

2025幎8月29日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent SkinCeuticals order. We truly appreciate you reaching out and want to assure you that we understand the importance of receiving your products promptly.

Upon reviewing our records, we can confirm that your order was placed on Friday 29th August 2025. As our dispatch operations align with working days, orders placed on a Friday, where the following day is not a working day (such as a Saturday), are processed at the start of the next business week. Therefore, your order was dispatched today, and we anticipate it will be delivered to you tomorrow. For your convenience, your case reference is 11620419.

While we always aim to deliver orders the next working day after dispatch, it is important to remember that this is an estimated timeframe. Occasionally, delivery timelines can be influenced by factors beyond our immediate control.

We thank you for your patience and understanding in this matter, and we truly hope you enjoy your SkinCeuticals purchase.

Many thanks,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

I would never in a million years ever


I would never in a million years ever order anything again from this company. Sent me $470 worth of crap and would not accept a return.

2025幎8月29日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good afternoon,

Thank you for reaching out and for taking the time to share your recent experience with SkinCeuticals. Please accept our sincerest apologies that your experience was not as positive as it should have been. We truly regret any inconvenience or frustration this may have caused you.

We understand you're looking for support, and we want to ensure you receive the most efficient and helpful assistance possible. As this platform is dedicated to serving our valued customers in the UK and Ireland, we recommend that for the quickest and most effective resolution, you directly contact the SkinCeuticals team in your country of residence. They are best equipped to provide you with the specific guidance and support you need.

Thank you once more for bringing your concerns to our attention. We are confident that your local team will be able to provide you with the comprehensive assistance you deserve and help resolve this matter promptly.

Warmly,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

Selling products very close to expiry – Disappointed

Edit:
We also received the Oil Shield UV Defense Sunscreen in our August order. The sunscreen had an expiration date of March 2026. Even though the PAO (Period After Opening) for the sunscreen is 12 months, receiving it now means we would only have about 7 months to use it.

As for the Silymarin CF Serum, the company’s response suggested that it would remain effective until February 2026 despite the discoloration. However, their claims are based on general past testing but not on any investigation into this particular aged batch.

To be clear, we are not complaining about the return process. As we had not opened anything from the August order, we knew we could return them, and we have already done so.

The reason we are writing this review is because my wife felt genuinely disappointed by what used to be her favourite skincare brand. She has been using several SkinCeuticals products for the past three years, but receiving close-to-expiry products in both May and August really makes us question whether demand for these products is so low that old batches remain in stock for a long time, and whether there are stock rotation issues. We also want to remind other customers to always check the expiration date on their products.

Original:
I bought the Silymarin CF vitamin C serum for my wife from the official SkinCeuticals UK website, expecting to get fresh products. But the one we received had an expiry date of February 2026, which is only 6 months away. We checked the batch on CheckFresh and found it was produced back in August 2023, so it's been sitting for 2 years.

What’s worse is that we got the exact same batch when we ordered in May this year. That bottle had a noticeably darker tint than usual, which raised concerns about oxidation and whether it was still effective. But as we had opened it, we didn’t return it and assumed it was a one-off issue.

We ordered again in August (which was a mistake) and received the same old batch again. We knew we could return it since it was unopened, but we still wanted to raise the issue, hoping they would investigate a possible oxidation issue.

Their email response was just a generic message telling us to store the product properly, which completely ignored our actual concern. On the phone, the rep said that we could return it (which we already knew) but insisted the product wasn’t faulty.

We explained that the same batch we received earlier had shown discoloration, so it might already be oxidised and less potent. It is still worth investigating, because otherwise other customers may keep receiving the same close-to-expiry batch. Instead of looking into it, the rep said it could be due to a formula change and even claimed that “natural ingredients” might lead to a shorter shelf life, which honestly isn't relevant. She even asked how we knew the expiry date, not knowing it’s printed right on the box for vitamin C serums and sunscreens.

We’ll never buy from SkinCeuticals again. They clearly don’t take quality control or customer service seriously.

2025幎8月5日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good afternoon,

Thank you for reaching out and sharing your valuable feedback with us. We sincerely appreciate you taking the time to voice your concerns regarding your recent SkinCeuticals delivery, and we are truly sorry to learn of your disappointment.

We completely understand your apprehension regarding the February 2026 expiration date. At SkinCeuticals, our commitment is to provide products that deliver optimal efficacy and meet the highest standards of quality and stability, from the moment they are manufactured until their printed expiration date. Our formulations undergo rigorous testing to ensure their integrity, stability, and potency remain fully preserved up to and including the month of the expiration date. This means that a product with a February 2026 expiration date is guaranteed to be effective and stable until the very end of that month.

The concern about oxidation is particularly important when it comes to potent skincare ingredients. We meticulously formulate and package our products to protect against environmental degradation, ensuring that key ingredients remain stable and active throughout their designated shelf life. This scientific rigour is at the heart of everything we do, allowing us to confidently assure you of the product's quality and performance.

Your satisfaction is paramount to us. While we are confident in the quality of the product you received, we want you to feel entirely comfortable with your SkinCeuticals purchase. Our agent correctly informed you that should you remain unhappy, you are welcome to return the product. Please do not hesitate to contact our customer service team directly, and they will be more than happy to guide you through the return process.

We genuinely value your insights and will certainly share your experience with our team for continuous improvement.

Thank you again for bringing this to our attention. We are dedicated to providing an exceptional skincare experience, and we hope to restore your confidence in SkinCeuticals.

Best wishes,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち3の評䟡

I received this product to test at home


I received this product to test at home for free
The HAintensifier multi-glycan i would t say ive seen any visible results to be honest it did make my skin on my face feel tighter and sat well on my skin I didn't see any great effects and after seeing the price of this small bottle I would of expected some results at them prices so for those reasons I wouldn't recommend this product and I wouldn't repurchase it sadly as I was slightly disappointed because I really did expect great things from this serum hence my 3 star rating but I would luem to thank the company for the chance to try it

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback with us – we truly appreciate it.

At SkinCeuticals, our mission is to improve skin health through advanced, science-backed skincare, and our philosophy centres on three main pillars: Prevent, Protect, and Correct. We invest heavily in research and development, crafting products like our HA Intensifier Multi-Glycan, which is meticulously formulated to visibly plump and contour skin. This powerful formula contains ingredients that work with the skin's glycosaminoglycans, including hyaluronic acid, to improve firmness and fill fine lines.

Feedback like yours is invaluable and enables us to continuously improve the products we offer. We sincerely appreciate your candid and honest feedback and will ensure it is shared directly with our product development team.

Thank you once again for taking the time to share your thoughts and experience with us.

With thanks,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

Inexistant customer service

Inexistant customer service. I can’t wrap my head around the fact that such a big skincare brand has a bad customer service. My sister ordered from them last year and mentioned they didn’t dispatch her order for +10 days until she reminded them that she placed an order. I’ve been trying to place an order and had technical issues with their website. They replied once, said they will help, and then stopped responding. They literally just ghosted.

2025幎5月17日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback.

To better understand the situation and ensure we can address your concerns effectively, we've sent a separate email requesting some additional information. We would greatly appreciate it if you could reply to that email at your earliest convenience.

We look forward to hearing from you soon.

Sincerely,
The Skinceuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

No Service - Just awful

i ordered a serum from SKINCEUTICALS. Not cheap at £168 per bottle. The turn around time was 3-5 days. After a week, I had not received a dispatch notification, so I sent them an email. They advised that they were "very excited" by their new warehousing, which will be ready in 5 weeks or so and wasn't that going to be great. My product would be shipped after that, so hopefully in about 5-6 weeks time, I wasn't as excited as they were. I asked for a refund so that I could shop elsewhere. Apparently, it would take 2 working days for my refund request to go to the right department and a further 15 working days for the refund - so about a month to get refunded. Thankfully, I had shopped on Paypal and they opened a case for me in the Resolution Centre. What a scam! No notice on the website of a 5_ week delay and then, they won't give the money back for a month. For some reason, SkinCeuticals thinks that this is OK. I would just avoid.

2025幎3月27日
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

As you may have seen clearly noted on our website and during checkout, we're currently undergoing some exciting upgrades to our distribution centre. This means delivery times are temporarily longer than usual, with orders expected to ship within five weeks.

For your convenience, you can find all the details about this here:

https://www.skinceuticals.co.uk/en_GB/customer-service-shipping.html

We recognise that this is longer than our typical 3-5 working day delivery timeframe, but we're working hard to complete these upgrades as quickly and smoothly as possible so we can return to our standard shipping schedule.

Warmly,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

STILL NOTHING! no communication no refund

Left a review on the 29th of Jan. They replied to my review on the 8th of Feb saying they will get back to me. Still NOTHING!!!!!!

HOW DO YOU CONTACT THIS COMPANY? They didnt send me my items, I have written to them on multiple platforms multiple times, harassed them on Instagram, commented on their posts yet still NOTHING. this is the worst customer service I have ever received. My order number is
SKC9346841
I have been trying to reach someone since
NOVEMBER! It is almost February now.

GIVE ME MY MONEY BACK!

2024幎11月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

great experience

after reading all the reviews, i was very reluctant to order from skinceuticals and i actually hold off ordering from them. but since everybody was telling the products are great, i decided to just order 1 of the items i want and see how it goes. i was actually very surprised with the great quality of their service, from ordering to customer service and receiving the item. ordering was easy. then i had a question and i contacted their customer service and spoke with rob which was extremely helpful and answered all my questions patiently. and i received the item quit quickly in a very nice packaging along with both complementary samples. and i was quit surprised with the great experience from start to the end. thank you skinceuticals for the great experience and your product is amazing( i bought the HA serum which is great) i surely will place the rest of my order and will be looking forward to receiving them.

2025幎2月19日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good morning,

Thank you so much for your outstanding 5-star rating of SkinCeuticals! We truly appreciate your support and are thrilled to hear that you found our products to be so good for your skin!

At SkinCeuticals, we really strive to provide our customers with the best possible experience, ensuring they receive top-notch products that meet their expectations. Your kind words and positive feedback are a great motivation for our team to continue delivering exceptional skincare.

Should you require any further assistance or have any questions, please feel free to reach out at any time. We would be more than happy to assist you.

Thank you once again for choosing SkinCeuticals.

Warmest wishes,
Team SkinCeuticals

5぀星のうち1の評䟡

Do not use thrm

The worst customer care do not use them

2025幎1月15日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good afternoon,

Thank you for taking the time to share your valuable feedback regarding your recent order. We sincerely apologise for any inconvenience or frustration you may have experienced.

To ensure we can thoroughly address your concerns and provide the best possible solution, we've sent a separate email requesting a few additional details, such as your order number and email address. Providing this information will help us quickly locate your order and understand the specifics of your situation. We kindly request you to reply to that email at your earliest convenience (we cannot see your order number or full email address on the response already provided).

We appreciate your patience and understanding, and we look forward to hearing from you soon so we can make things right.

Sincerely,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

Faulty Product Again. - High price for low end products

Faulty dispensing pump yet again. !!! look at previous review !!

i ordered the gentle cleanser and had to return it as pump wouldn’t work only option provided was to return the item for refund. In meantime i ordered another to my daughters address for arrival when i returned from holiday which was last week

I paid for next day delivery to make sure it arrived as on reviews so many orders go awol. wasn’t dispatched for next day delivery now i have reached my daughters for festive period and went to use it and pump wont dispense again

Totally frustrated with these so called high end products i also know in phoning there overseas call centre i will get nowhere as per last experience i called up and was told someone would email and i was to take a video of me pumping the dispenser and nothing coming out
I then got a call to say there server was down and couldn’t email and i was too email in to general email address and not to return product until someone replies —- DONT THINK SO GETTING RETURNED AND REFUND

And to top it off as apology 20 % off next purchase 🀣🀣🀣🀣

—-
ORDER NUMBER:

SKC9650920

2025幎1月1日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Dear Stephen,

Thank you for contacting us and providing your feedback. We sincerely apologise that you've experienced this issue with the product dispenser a second time. We will share your feedback directly with our product development team to investigate this thoroughly and identify any potential problems with the batch.

Once our warehouse receives the returned items, we will issue a refund. We confirm that your case, reference number 10715907, is currently open with our consumer care team.

Please don't hesitate to contact us if you need any further assistance, and thank you for your understanding and patience.

Sincerely,
The SkinCeuticals Team

5぀星のうち1の評䟡

UNCONTACTABLE customer service

Skinceuticals customer service is indeed scam. I filled in the contact forms 3 times, I didn’t hear anything from them. I called the CS number and waited for 30 minutes and nobody picks up. I even wrote twice to Loreal CS only to get auto reply with no follow up.
My order number is SKC9626381 and the delivery team MISSED a crucial item, I received a package minus 1 bottle of Hyaluronic Acid Intensifier Multi-
Glycan that cost me £108. I hope someone from Skinceuticals read this. I will never ever again purchase anything from Skinceuticals. Such bad customer service.

Update: Resolved by refund, thank you

2024幎12月7日
自発的なレビュヌ
SkinCeuticals ロゎ

SkinCeuticals からの回答

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent order. We sincerely apologise for the negative experience you encountered.

To better understand the situation and ensure we can address your concerns effectively, we've sent a separate email requesting some additional information. We would greatly appreciate it if you could reply to that email at your earliest convenience.

We are committed to your satisfaction and to regaining your trust in SkinCeuticals. We look forward to hearing from you soon.

Sincerely,
The SkinCeuticals Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報