Smart Energy West Midlands Ltd レビュヌ 

192
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Easy company to work with. Always consulted about specs, decisions, plans. Having one company to do various different improvement measures including solar panels, loft insulation and light fittings, m... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Smart Energy West Midlands replaced an old boiler with a new one into my airing cupboard, leaving the space from the old boiler for a cloakroom, and added a radiator to that new room. They took away... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Eco 4 and ecoFlex sound too good to be true but aren’t. Simply its energy companies being forced to make peoples houses greener. Smart energy explained each step the whole way along. They left m... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

From the initial contact to the surveyor coming out it was very professional. And on the day for installation engineer turned up early and got straight into removing old boiler. Two others arrived o... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ガス技術者
  2. ボむラヌ提䟛業者
  3. 暖房蚭備斜工請負業者

圓該䌁業による蚘述

Smart Energy West Midlands Ltd are proud to have helped thousands of people save money on their energy bills. Our consultation service is clear and honest, giving customers access to funding they may never have known about. We’re recognised for our trusted reputation and make the process simple and straightforward, whether customers choose fully funded measures or invest in additional energy improvements. These include Cavity Wall Insulation: Loft Insulation: Internal Wall Insulation: Room-in-Roof Insulation: Air Source Heat Pumps: Solar PV Systems: Solar Battery Storage: Electric Storage Heaters: Boilers & Heating Systems: Government Funding Schemes Smart Energy West Midlands Ltd assists eligible customers in accessing various government-backed funding programs: www.smartinsulation.co.uk


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

192件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.9

すべおのレビュヌ

(192)

過去12か月のレビュヌ数: 18ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

AN EXCELLENT PROPERTY INSULATION TEAM

The whole process of having the insulation fitted in both lofts within one day was carried out by a very professional team. They were all very friendly and always double checked on specific areas in the two loft spaces as to our requirements. We cannot praise the whole team enough from the first visit by Martin (the surveyor who provided good advice as to the way forward) to Olivia in the office and to Tom & Lee during the installation process. We would not hesitate to recommend Smart Energy to anyone wishing to upgrade their property insulation. Thank you.
Elaine & Ian Parton, Shrewsbury

2021幎6月20日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your feedback, The whole team endeavour to their best for all of our customers so your comments will be appreciated.
Regards
Mia

5぀星のうち5の評䟡

I had a complete rip out and install

I had a complete rip out and install, 11 Rad system. The work took 3 days and I must say the guys that came were brilliant and professional. The quote was very competitive although not the cheapest. After reading up there reviews it was worth the little extra. (You get what you pay for). Our new system works great at the moment and hopefully the aftercare is as good as the install. Hopefully smart energy doesn’t become like British Gas etc and continue on the path they are on. I would highly recommend this company to anyone that is getting central heating work done in the future. I had lost count how many cups of tea I made over the three days but I must be a guru by now. Thanks Dave and mark. Top lads!! And thanks smart energy for a smooth experience throughout.

2021幎5月28日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for the feedback Mr Stringer. We will ensure the team involved see your comments, i'm sure your tea making must of aided them on delivering a quality install! Thanks for choosing Smart Energy

5぀星のうち5の評䟡

Great service would highly reccomend


Great service would highly reccomend Smart Energy the engineers were polite & friendly, nothing was too much trouble.
Overall a really good experience at a competative cost.

Thankyou all involved

2021幎5月15日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your feedback, we are glad we were able to exceed your expectations.
Regards Mia

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service from the whole team


Excellent service from the whole team who sorted out our grant for cavity wall insulation right through to the install. Everyone we dealt with were friendly and professional. I would recommend them to anyone. Nothing was too much trouble. Well done all especially Piper for the admin and Terry for the installation.

2021幎5月8日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for you feedback, our team strive to achieve the best possible results for our customers at all time, your comments will be passed onto our team.
Regards Mia

5぀星のうち5の評䟡

Superb service

Superb service. Great product. Has transformed a house which suffered from severe condensation issues. Martin was simply brilliant to deal with. And the fitting team efficient, courteous and left everything tidy. Would highly recommend this company and their product.

2021幎5月7日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your feedback, this will be passed onto the relevant teams, we are happy we've been able to help.
Regards
Mia

5぀星のうち5の評䟡

Boiler installation

Dealing with this company has been a pleasure from start to finish. From the initial contact from Matt, the Managing Director, then surveyor Brian and finally most importantly their engineer Darren, they have been professional, friendly and extremely helpful. Full explanation along the way of the procedures, costs and time scale. The final installation by Darren was the icing on the cake, arrived early, friendly and professional, explained exactly what would happen, extremely neat and tidy work, old boiler and all rubbish removed. Not forgetting their electrician who finished off and fitted the remote thermostat controls! Very happy indeed and many thanks. Highly recommended.

2021幎4月30日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your feedback, we are happy we've been able to help you, your comments will be passed onto the relevant teams.

5぀星のうち5の評䟡

A thoroughly professional approach


A thoroughly professional approach throughout the process. Quality workmanship, delivered on time.
Would recommend them without hesitation.

2021幎4月10日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for the feedback we will ensure it reaches the individuals involves in delivering the service to you

5぀星のうち5の評䟡

My new boiler

I have recently had a complete new central heating system and new boiler installed by Smart Energy. The work was completed in 2 days,and I have to say I am very happy with the work carried out. It was a big job but I had very little mess. I would certainly recommend Smart Energy.

2021幎4月8日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for the feedback, we will ensure the feedback is passed on to the team who completed the work for you

5぀星のうち1の評䟡

Smart energy and Act on Energy.

Beware of both Smart Energy and Act in Energy, the latter being a council funded grant organisation.
I had loft insulation fitted through Act on Energy by Smart Energy.
After just a year I have mould on the bedroom, bathroom and landing ceilings. Paint peeling on he ceilings in the bedroom and landing.
Having spent months complaining to Act on energy and been told they would get it sorted out and having put a poor review on trust pilot and been told by Smart Energy I had just 1 month only to raise any issues, which is ridiculous as it takes months for damage on this scale to materialise. And having had the work done inspected independently, and told there has been no ventilation left by the fitters Smart Energy. AoE now say they are not responsible for the damage to my home!! Smart energy are not prepared to anything because it didn't happen within a few days, of course it didn't.

Please beware of both Smart energy and Act on Energy as having organised the work to be done they take no responsibility when they send in cowboys.

I was advised by Smart in my previous review.
If you are happy to correct the work done and take responsibility for it and the damage its done to my property please email so I can respond. You have my email address on your records.
I have been in touch with act on energy since the first day mould started to appear, months ago. As they employed you not me I felt it right to inform them if the issues.
I would be happy to get the job done properly.

NB, The comment about no condensation issues or ventilation issues is completely untrue. I am still waiting for the report regarding the issues John found and the pics he took, as promised over a week ago. The more contact I have with this company the more they say one thing privately and another in a public post. Good job I recorded the conversation while they were here. Really disgusted with the misinformation, lack of responsibility for damage caused. If you are vulnerable, as I am, please be very careful. You could be left like me with 3 rooms to redecorate and a loft that needs a good job doing before it causes more damage.

2021幎3月17日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Dear Mrs James, as per my response to your last review. You have not contacted us for 18 months since work was completed. And still have not contacted us other than in this public fashion to discuss any issues. At no point have we advised you or anyone else that you had 1 month to raise any issues as we give a minimum 12 month workmanship warranty. You are now outside of this period however if you would like to call in to our office despite being out of any warranty we will happily discuss the issue with you. Edit 08/04/21 - Following our site visit we found no condensation issues in the loft space, no ventilation issues or any problems with the loft insulation. Regards, Matt

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

We had under floor insulation fitted by Zac and his team alongside a boiler and 2 additional radiators fitted by Darren. All of the members of the team that carried out our work are knowledgeable, tidy, polite, trustworthy, hard working people. Would definitely recommend this company and this group of staff.

2021幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

New Gas Boiler

Excellent service from the whole team from start to finish. Friendly and effective communications from all on the survey and installation. New gas boiler installed and system flushed without problems. Fitter and electrician performed a very professional service, ensuring that it was Covid safe at all times and taking care to also protect carpets and leaving everything clean and tidy. System now works brilliantly and the house is now nice and warm. Many thanks.

2021幎1月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

What a Fantastic Service!

What a fantastic service!

Zak, Jody & Jamie arrived within 24 hours of me having notified the company of an issue. They took such incredible care, laying a protective film and dust blankets, as well as maintaining strict Covid secure practice. They fixed the problem quickly, supplied materials, as well as replacing a spotlight in the process, (completely above and beyond) they really couldn't have been anymore helpful. An incredibly happy customer - I'd recommend them highly!!!

2021幎1月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Loft Insulation fotting ssrvice.

The lads came to fit my loft insulation.
They covered up the carpet, did their job and tidied up after themselves. Both were chatty and aminable.
Very professional service all round.
Thanks again, Mark.

2020幎12月12日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thanks for the feedback Mark. We will see you in the New year for the other installs!

5぀星のうち5の評䟡

New boiler

Had a new boiler, radiator and hive fitted by Smart Energy. Brilliant customer service from start to finish, brilliant team of installation engineers, very polite, helpful and tidy. Very fair price too and all very covid safe. Would 100% recommend this company.

2020幎12月7日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thanks for the feedback Chris, we have passed this on to all involved.

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic Company Highly Recommended

Having needed a new boiler for a few years we finally took the plunge this year and went through smart energy with government funding. We were very apprehensive to start with as having read reviews for other companies and the bad experiences of others. We read smart energy reviews and decided to go with them. We certainly shouldn't have worried. From the very first phone call they were very professional and reassuring. The surveyor was extremely professional and courteous. The price they quoted was excellent. The gas fitter who carried out the second survey was very thorough and took his time to explain and reassure us. All of the office staff were extremely helpful and polite and again reassuring. The fitting date came and the delivery company that bought all the items needed were great. The guys who arrived to fit the boiler etc were fantastic. They were courteous, polite, informative and very respectful of our property. They cleaned up after themselves both inside and out did a great job and left everything as they found it. We cannot recommend this company enough. I wouldn't hesitate to have them back to our property and from our personal experience we would say to anyone having any doubts to contact these guys and talk to them and hopefully you'll be as reassured as we were.

2020幎10月31日
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you very much for your lovely review.

We are extremely pleased that you are happy with the overall experience from Smart Energy.

We will pass on your praise to our Team.

Thank you for choosing Smart Energy!

5぀星のうち5の評䟡

The tenant is delighted with his new


The tenant is delighted with his new heating system,it all went smoothlyand therefore I am delighted too. Many thanks

2020幎10月1日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your lovely review!

We are happy to hear you are delighted with your new heating system.

Thank you for choosing Smart Energy

5぀星のうち5の評䟡

Boiler scheme

We recently got a new boiler fitted and the service we received has been 5 stars throughout the whole process. All the staff members we’ve dealt with have always been friendly and professional, turning up on time, returning phone calls when they say they will and replying to and queries in a timely fashion. The job was done to a very high standard and was left clean and tidy afterwards. Everything just ran very efficiently and smoothly and I would 100% recommend Smart Energy, they made everything very easy for us.

2020幎9月25日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Thank you for your lovely comments.

We are pleased to hear that you were happy with the service you have received from us as a company!!

Thank you for choosing Smart Energy

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service

Fantastic service, would recommend you without doubt.i have had an email from a company called Trustmark, about the work carried out, am I safe to open this?

2020幎9月24日
自発的なレビュヌ
Smart Energy West Midlands Ltd ロゎ

Smart Energy West Midlands Ltd からの回答

Hi Terence. Thankyou for your feedback. TrustMark are a Government organisation that we are a member of, the work we have done for you will have been uploaded to TrustMarks database so it may well just be a confirmation email. If you are worried about the email or its content I would suggest deleting it. Matt

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報