Special Smørrebrød レビュー 9

TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

9件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Laaaang ventetid

Vi havde håbet, at Specialsmørrebrød, var blevet bedre efter flytning, til nye og større lokaler. Det er så ikke tilfældet. Personalet kan slet ikke følge med. Klokken var 12 og lokalet næsten fyldt op. Butikkens "udstillingsvindue", glasmontrer med smørrebrød var næsten tomme. 5 stykker med skinke, 1 silde og en kartoffelmad, og 4 med æg og rejer var ikke noget, der fristede os. Menukortet på væggen var omfattende, men der stod ingen priser. Vi bestilte en bøf med spejlæg, og en stor portion biksemad. Vi skulle alligevel vente på, at der blev smurt mere smørrebrød. Efter 3 kvarter kom Vores mad. Jævnt kedeligt, men ikke uspiseligt. Det var sidste gang vi frekventerende dette sted. På den gamle adresse, som var småt, kunne de ikke følge med, nu er lokalerne i orden, men der er slet ikke personale nok til det det store ryk-ind ved middagstid. Det er en skam, når der er så stor efterspørgsel på, at få et godt stykke smørrebrød. Men vi vil ikke sidde og vente i så lang tid en anden gang. Man kan håbe at indehaveren ansætter mere personale, for kundegrundlaget er tilstede. Vi vil i hvert fald ikke reklamere for stedet.

2026年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Dårlig madoplevelse

Smørrebrødet skulle være af mellem størrelse. Det var helt flade stykker.
Kartoffelmadderne var med halvrå kartofler.
Roastbeeffen var under middel igen helt flade stykker brød.
Fisken havde ligget i alt for langt tid og var meget tør.
Hver stykke brød kostede 30 kr stykket. Med den dårlige kvalitet af smørrebrødet og total manglende udsmykning er prisen ALT for dyrt.
Der stod ingen priser på noget som helst. Min mand og jeg syntes Ikke at det er et besøg værd. Mega skuffende

2025年9月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Superb oplevelse

Superb oplevelse
Lækkert , intet at påpege.
Kan anbefales på det varmeste
Fik smørrebrød både som lux og håndmadder. Til 5 personer
Derudover franskbrød med ost og stjerne skud.
Alt som take away.
Tak for en god handel
Kommer 110 procent sikkert igen
Per Foldager

2023年11月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Byens lækreste pålægskagemand

Vi kendte ikke stedet i forvejen, men tog chancen.
Vi fik en stor pålægskagemand. Rigtig fin bund og perfekt forhold mellem brød og pålæg. Virkelig flot pyntet og med meget forskelligt pålæg af høj kvalitet.
Meget rent og pænt sted med elitesmiley og god betjening.
Kan varmt anbefales. Vi kommer igen.

2021年8月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Lækker pålægsmand.

Hentede en pålægsmand fredag d. 25/10, og den levede op til forventningerne og mere til. Den var lavet på en lækker blød bund og der var tilpas dækket med forskelligt pålæg, og den var pyntet rigtig pænt og der var nok til alle.
Ikke sidste gang jeg køber pålægsmand og andet der.

2019年10月27日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報