Student Storage Box レビュー 

105
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

What made my experience great was how easy the website was to navigate and understand. Customer Service was very responsive, and the rates were affordable. I also loved that they delivered my item... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Simple to use, very fast shipping too it arrived within 48 hours across the country, they arrived in the same condition they were sent, which can be a hit or miss with large packages, so good care w... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Great service and pricing for storage and moving your luggage. For the past 6 years, I have been using this service, and it has been great!

5つ星のうち1の評価

I only recently felt able to write this review because the experience was so stressful. I never received the boxes, tape and labels needed for my scheduled collection, despite contacting the compa... もっと見る

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

105件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 33%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(105)

過去12か月のレビュー数: 20件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent product

Excellent product, service and value. Very pleased and recommend.

2022年3月30日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Sent boxes from Birmingham to New York

I sent three boxes from Birmingham to New York last week. Amazed to find the boxes arrived in NY before I did, after just 2 days. Service is also very good value.

2022年3月15日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

easy to use and a good experience

easy to use and a good experience,
so much easier than traveling with all my bags and they get picked up and delivered right to the door, no hassle.
the delivery drivers are always lovely, happy to chat and provide information on the transport or journey.
highly recommended, and I will continue to use them

2022年3月12日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Everything went well

Everything went well, I will use it again.

2022年2月24日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Happy customer

First time using this company and what can I say!? Great service! Made the stressful process of moving sooo much easier. Will definitely use again and highly recommend!

2022年2月22日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Second time using them

Second time using them for my sons university move and everything was great! Easy to book, easy collection and delivery was speedy.

2022年2月8日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

I used them about twice now moving my…

I used them about twice now moving my box to Norway and everything was smooth sailing. Box arrived within a week when expected time was 2 weeks or so (depends how busy I guess) Easy user interface. Just wish you have a number to call/or answers when there is a call query that needs answers asap. Emails tends to be very slow.

2021年12月3日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Very good service

Very good service, easy to use interface, very strong boxes.

2021年11月22日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Very Gud

Very Gud all great

2021年10月18日
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Straightforward and fairly priced…

Straightforward and fairly priced service. I needed to contact customer services about a change in delivery date and this was easily resolved. Belongings returned to me as packed.

2021年10月13日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the feedback. We're happy you are satisfied!

5つ星のうち5の評価

Smooth service

Smooth service, reasonably priced. Would recommend

2021年10月3日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review. We're glad you had a positive experience!

5つ星のうち5の評価

Storage over the summer period

I stored a few suitcases for the summer. They provided nice plastic label holders and cable ties to make sure the labels didn't come off, and the service was punctual and affordable.

2021年10月1日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review. We're glad you had a positive experience!

5つ星のうち5の評価

Good service and price!

Happy with the services and would recommend to anyone as prices and exexution was as expected and everything went smooth. Definitely use the services again.

2021年10月1日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review. We're glad you had a positive experience!

5つ星のうち5の評価

Moved some boxes from Birmingham to…

Moved some boxes from Birmingham to london with out qny problems. Collected Monday and delivered Wednesday. Customer service was quick to respond and very polite:)

2021年10月1日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review. We're glad you had a positive experience!

5つ星のうち1の評価

Avoid at all cost

The only good thing about this "service" is that we are finally done with it. Not only are they incapable of upholding specific collection and delivery times but their customer service department is rude, abrupt, and offers no assistance whatsoever. I contacted customer service both while packing our boxes, during storage, and during the return of the boxes and every single time I was disappointed with the way they responded. Their service is completely unreliable and I would recommend to avoid them at all cost!

2021年9月23日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review Antonie. We're sorry you were unhappy with your experience of our service. We reached out to you by phone and email before writing this reply. For other readers, the details of this booking are summarised below.

This review is about a storage service comprising of three main elements:

1. You asked us to deliver 10 free standard 55x37x38cm empty boxes and tape on the 10th May. We delivered them on 10th May as requested.

2. You asked us to collect the 10 packed boxes on the 17th May. A Parcelforce driver collected your boxes on 17th May as requested within the 9am to 5pm window we had provided. We’re sorry that the Parcelforce driver arrived approximately one hour later than the time they separately estimated they would, but still within the 9am to 5pm window we had provided you with.

3. You asked us to store your boxes and return them on or around the 22nd September. Your boxes were delivered at 12:56 on the 22nd September. A screenshot of the Parcelforce tracking data for this delivery can be viewed at the following URL:

https://drive.google.com/file/d/1tr-1ThsXgoKkPCjAtDNhRY5ZJ3wB0dfl/view?usp=sharing

As advertised to you when you booked your return delivery, 96% of return deliveries happen on the date requested, but this isn’t absolutely guaranteed. Your boxes were attempted for delivery one day early on the 21st September and you weren’t at home to receive them so the driver came back the next day and delivered on the 22nd September as requested.

You emailed us on the 13th May before your storage started saying that the free standard/medium sized 55x37x38cm boxes you had chosen for your service (as opposed to the larger 55x55x38cm we also provide) were too small for some of your items, and asking if you could put these larger inside the old single-walled single-use lightweight cardboard wrapping we shipped the free empty boxes to you in. In our reply we briefly pointed out that this cardboard wrapping is unsuitable for storage and asked you not to use it under any circumstances. We’re sorry you found this reply abrupt/rude, and that we weren’t able to offer any solutions for your larger items, other than using larger boxes for them.

You emailed us at the end of storage on the evening of 21st September complaining that Parcelforce had attempted to deliver your boxes a day earlier than requested, and that Parcelforce had sent you a message to say they would not be delivering on the 22nd. We checked the tracking link from your online booking, and replied to let you know that the boxes were out for delivery on the 22nd as requested and that we thought maybe you had misunderstood the message from Parcelforce about not coming back on the 22nd. We’re sorry you found this reply abrupt/rude.

We reached out to you by phone and email before writing this reply. If you have any further issues you would like to discuss, please do feel free to reply to our email and we will be glad to assist.

5つ星のうち1の評価

totally disorganized and never respond

Company never answers the phone. Totally confused communication - the right hand doesn’t know what the left is doing. I was sent customs forms to fill in right before shipping, that were the same as forms previously filled out. Result - my shipment was delayed. Parcel Force had a record of part of my shipment being made and someone in Leeds having signed for it (the shipment was to Dublin), at the same to SSB told me to choose a new shipment date and pay the excess storage, at the same time my payment record showed all up to date. I am currently told my shipment would have been made by dhl yesterday or today and that all is in order, but I have also received a notice ‘last notice to pay the excess storage before legal proceedings. Nightmare! In the meantime I’m at Uni and have no boxes and have had to buy new bedding! Feels like perhaps it should be me initiating legal proceedings?
My advice - avoid this company. At this stage I have zero faith in them and they don’t even answer my emails, just send automatic emails demanding payment.

2021年9月10日
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review. Unfortunately, nothing in your review identifies you and Trustpilot haven't provided us with any additional information. Could you please contact us via the contact form on the website so we can look into your booking and see what went wrong?

We used Truspilot's "Find Reviewer" functionality, and received the following response: Unfortunately, Raving mad did not respond to your Find Reviewer request within the 3 day response period.

5つ星のうち1の評価

Troublesome and unhelpful

Paid extra to recover my items (after leaving them 3 months in storage) during a narrower time-frame (7am-10am), not only did they not show up even 2 hours after the agreed time and after I had called when no one showed and was told to wait an extra hour and a half AFTER the timeframe I paid for, but after discussing with the transporter, the items were not even dispatched yet. The phoneline remains closed and so the only way to get in touch is through email. Wasted a morning and half a day waiting for something that wasn't even shipped, with of course no heads up or anything of the sort, while having already payed an extra 36£.

2021年9月6日
自発的なレビュー
Student Storage Box ロゴ

Student Storage Box からの回答

Thank you for the review Andrales. We're sorry you were unhappy with your experience of our service. We have tried to reach out to you by phone and email before writing this response to see if there is anything we can do to make this better. Unfortunately, we haven't received a response. For other readers, the details of this booking are summarised below.

This review is about a storage service comprising of three main elements:

1. You asked us to deliver 2 free empty boxes, tape, and other materials on the 16th June. We delivered them on 16th June as requested. A screenshot of the Parcelforce tracking data for this delivery can be viewed at the following URL:

https://drive.google.com/file/d/1pUK8HMmi32uw6fUgr6dzs776Xecm1AYH/view?usp=sharing

2. You asked us to collect 2 boxes and 4 suitcases on the 17th June. A Parcelforce driver collected your boxes on 17th June as requested. A screenshot of the Parcelforce tracking data for this delivery can be viewed at the following URL:

https://drive.google.com/file/d/1pEqX9utjuqD5mfbjVAFuXajQ4b8XLJYR/view?usp=sharing

3. You asked us to store your boxes and suitcases and return them on or around the 6th September before 10am. We stored your boxes and suitcases and they were returned at 09:59 on the 7th September, within the time window you requested. A screenshot of the Parcelforce tracking data for this delivery can be viewed at the following URL:

https://drive.google.com/file/d/1aHilpllfjVO2IAy88Tm9EtGT1447WIAq/view?usp=sharing

As advertised to you when you booked your return delivery, 96% of return deliveries happen on the date requested, but this isn’t absolutely guaranteed. We are sorry that your boxes were delivered one day later than requested, but within the time window you requested.

We are sorry if the information Parcelforce provided to you over the phone about your return delivery was incorrect, and if that caused you to waste time waiting for delivery. The tracking link in your booking showed that your boxes were not out for delivery at this time.

As advertised on our website, our phone lines aren’t open all the time, and customers are invited to submit a contact request if they need help when our lines are closed so that somebody from Student Storage Box can call or email them to assist.

We have tried to reach out to you by phone and email before writing this response to see if there is anything we can do to make this better. We would welcome you getting in touch by replying to our email.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報