レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

The 'Heatxchange' have not provide a requested refund for item ordered and never delivered due to being out of stock - although website stated that it was in stock. Order cancelled within the legal... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Everything went great parcel arrived next day as promised. Only issue was not getting any order confirmation emails. I knew the item was paid with PayPal but I’d expected an email to confirm order was... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I'd previously read some negative reviews online, but my experience suggests they were all nonsense. What I found was a top-class experience with theheatxchange(.co.uk). I even contacted them... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I contacted them after the plastic clip holding the bottom panel on my boiler broke off. Design fault as not old or touched much except yearly maintenance. Anyway when I searched for Worcester Bosch b... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 暖房蚭備斜工請負業者

圓該䌁業による蚘述

The Heatxchange has over 40 years of hands-on experience supplying Heating Spares and controls to the trade and public. We supply genuine boiler parts and all are brand new with 12 months warranty. As well as boiler spares we also supply fire spares. We provide a fast and efficient delivery service with a range of carriage options including free delivery for orders over £100. We are available on the phone or email to answer any quires you may have. Our prices are very competitive and we will always do our best to price match a like for like quote.


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

194件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

The 'Heatxchange' have not provide a


The 'Heatxchange' have not provide a requested refund for item ordered and never delivered due to being out of stock - although website stated that it was in stock. Order cancelled within the legal 14 day limit.
It has taken well over a month and much time wasting on my behalf chasing this matter. However, at last I have received the below response, and more importantly, a refund (14th May 26) from Heatxchange. Thank you, but this whole episode has been an unnecessary and frustrating experience. Please don't let others experience this sort of poor service as I have had to.

2026幎4月17日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced regarding your order and the delay with your refund.

It appears there has been an unfortunate breakdown in communication. We did send emails to you advising that the item was out of stock and asking whether you would prefer to wait for a restock or receive a full refund. Unfortunately, we did not see a reply on our end, and we are not sure why your follow-up emails have not come through to our system.

Regardless of the email mix-up, please be assured that I have personally asked our accounts team to action this immediately, and your refund has now been processed. Please allow a few standard business days for the funds to clear and appear in your original payment method.

We are truly sorry for the stress this has caused and appreciate you bringing this to our attention so we could finally get it sorted for you.

Sincerely,
The Heatxchange Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service. Item cheaper than competitors and delivered next day.

2026幎4月28日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

thank you for your order

5぀星のうち4の評䟡

Redemption!

My original experience was not ideal as I was unable to reach someone to speak to on a Friday lunchtime, after taking delivery of an item damaged in transit (by the manufacturer). However, on Monday morning Theheatexchange fully redeemed themselves by arranging the urgent replacement of the damaged cylinder which arrived two days later.
Would happily use again.

2026幎4月17日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Thank you so much for sharing your experience. We truly appreciate your patience and for giving us the opportunity to make things right.

We sincerely apologize for the frustration caused by the initial delivery damage and the difficulty reaching us over the weekend. We know how stressful it is to receive a damaged item when you have a project or installation waiting!

We are so glad our team was able to jump on it Monday morning and get that replacement cylinder to you quickly. Hearing that we’ve earned your trust back means the world to us.

Thank you for choosing Theheatexchange—we look forward to working with you again!

5぀星のうち2の評䟡

I looked on line and all parts I wanted


I looked on line and all parts I wanted were showing available to ship now, when contacting them I was told most of the parts are obsolete.
This has caused a major problem as other items were ordered to overhaul the set up of boilers and its system.
The boilers will now need to be replaced and several of the other items purchased will be thrown away or put on ebay at a fraction of the cost paid.

2026幎4月7日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Good morning Paul, I appreciate this honest review. Can you please email me privately sales@theheatxchange.co.uk to discuss this. If items are found to be obsolete, we remove them straight away and also advise our customers that goods are obsolete and refund swiftly too. I am sorry that we werent able to outsource the items at this time for you. Kind regards, Ellis.

5぀星のうち5の評䟡

First class experience A*

I'd previously read some negative reviews online, but my experience suggests they were all nonsense.

What I found was a top-class experience with theheatxchange(.co.uk).

I even contacted them on their WhatsApp account, where they clarified a delivery question and ensured I'd receive my order exactly when they said I would - the next day!

Perfect experience and I will be shopping with them again!

2026幎3月3日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Good morning Gaz, thank you for this kind review, was a pleasure to fulfill your inquiry via whatsapp, and very glad to see the spares arrived in a timely manner. Fell free to contact us in the future should you need any thing, we are more than happy to help. Kind regards, Ellis

5぀星のうち2の評䟡

No e mail or any confirmation of


No e mail or any confirmation of order,random we are expecting it from delivery company 8 days ago,do not respond to e mails,had to be refunded by paypal who did it instantly which should tell you something.

2026幎2月7日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Hello, thank you for your feedback. We’re sorry to hear there was a misunderstanding regarding your order.

To clarify, our system sends automated order confirmations immediately upon purchase; we often find these can land in junk or spam folders. Regarding the refund, as soon as we opened our office at 8:30 AM and saw your PayPal case, we voluntarily issued the refund immediately to ensure you were looked after, rather than making you wait for a formal investigation.

We apologize that we didn't have the chance to respond to your email before the claim was opened, but we are glad the funds were returned to you quickly.

5぀星のうち1の評䟡

Non Genuine Spares

The Heatexchange supplied an alternative the the supposedly genuine spares they claim they sell.

They have no defence for this action as I quote from their email: "This alternative part should not have been sent to you. On this occasion, we fulfilled the order directly through our supplier to meet carriage obligations, and I am unsure how a replica was supplied in place of the genuine Glow-worm part you ordered."

However, despite this admision, they refuse to credit the item unless it is returned.

The problem I have with that is that it was fitted in a customers boiler before the issue was discovered (by the customer) and he now refuses to pay me or allow me to remove the part.

If you want counterfeit parts, go to an auction site and pick them up for a fraction of the the Theheatxchange charges.
If you want genuine parts, I suggest you look elsewhere.

2026幎2月5日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Thank you for your feedback. We apologize for the frustration caused by the packaging of this part.

We would like to clarify that while the item was not in Glow-worm branded packaging, it is a new, original part. We fulfilled this order directly through a supplier to ensure you received it as quickly as possible, and we agree that the lack of original packaging should have been communicated.

Regarding your request for a credit, our position remains that we are happy to issue a full refund, but we must have the part returned to us. As it stands, the part is currently installed and in use. We always recommend that if you are unhappy with a component, you contact us to arrange an exchange before fitting it.

We cannot offer a refund for an item that remains with the customer, but the offer to refund in full upon its return stands. Please contact us if you would like to arrange the return.

5぀星のうち1の評䟡

Worcester Bosch part not delivered and no comms for two weeks

Ordered a rare in UK Worcester Bosch part 8738212246 on Jan 16th 2026. Paid by PayPal. No order confirmation e-mail and no other comms. Tracking button on PayPal order was not linked to any shipment details. Chased by e-mail on Jan 23rd - no response. Submitted an order progress form through the website on the 30th. No response and neither any confirmation of the form submission, though the website promised that. The business comes across like a scam, but based on the info here lacks agility, while customer service simply does not exist. Judging by the reply, the owner is also dishonest and is providing excuses that don't stick. Money was readily taken, but no communication has ever arrived to any e-mail folders, including Bulk and Junk.

2026幎1月31日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Thank you for your feedback. We would like to clarify the status of your order and address the points raised in your review.

Regarding the order confirmation: An automated confirmation email is sent to every customer the moment an order is placed. As these are system-generated, they can occasionally be filtered into spam or junk folders; please check there if you haven’t seen it.

Regarding communication: We are a UK-based business and our office hours are Monday to Friday, 8:30 am to 5:00 pm. You submitted your inquiry via our website at 11:30 pm on Friday, January 30th. As we are closed over the weekend, we have not yet had the opportunity to process your request or reply before this review was posted on Monday morning.

The specific Worcester Bosch part you ordered (8738212246) is indeed rare and is currently on order for you. We aim to update all customers as soon as parts arrive from the manufacturer.

We feel the "scam" allegation is unfair given that your latest chase was sent while we were closed for the weekend. We are a legitimate business and will be in touch via email today with a formal update on your delivery timeline.

Kind regards,

The Management Team

5぀星のうち3の評䟡

poor communication.

Update, following the errors initially made the company did provide a refund without the inconvenience.
Ordered 1 small item two weeks ago. Paid nearly 50% of the item cost for postage and still haven't received it. No one answers the phones regardless of which option you pick and no response to an online enquiry. They've either gone out of business or they are just useless. Avoid!!

2026幎1月14日
自発的なレビュヌ
Theheatxchange ロゎ

Theheatxchange からの回答

Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for the delay with your order. We understand your frustration, as your order from the 14th has exceeded our 7-day delivery window.

We sent an email to inform you of the delay on our end, but we understand this may not have reached you. Regarding your attempts to contact us:

Phone Lines: Our lines are extremely busy during this peak season. Our automated message directs customers to email us for the most efficient service.

Email Correspondence: We have checked our records and cannot find an enquiry from your email address. It is possible there was a technical error or a typo in the address.

We are very much active and want to resolve this for you immediately. Please contact us directly at sales@theheatxchange.co.uk with your order number. Once we receive your message, we will prioritize your shipment or provide a full refund.

Best regards, The Heatxchange Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報