レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Excuse after excuse and I am still awaiting delivery of fabric. Now their telephone lines are not being answered nor are emails or contact forms. Warner House fabrics are supposedly associated with... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful Roman blinds, wonderful quality. Did need to spend some time adjusting the cords on the back to make them hang symmetrically, but I was sent detailed instructions of how to do so.

5぀星のうち5の評䟡

Had been looking for a linen bedding set for a while but not wanting to pay £300. Found exactly what I was after at The Pure Edit; natural duvet cover super king with 2 pillows for under £70 inc p&p.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful fabrics with the most gorgeous designs, patterns, stripes, plains - everything- fabulous quality at very affordable prices. I’m struggling to choose which to have for our lounge curtains and... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. むンテリア デザむン店
  2. 垃地店
  3. 家具店
  4. 壁玙店

The Pure Edit に぀いお

圓該䌁業による蚘述

The home of sustainable style 🌱

Hello, we’re The Pure Edit. Relaxed home furnishings that are serious about the planet.
Considered at every step – from our natural and recycled materials to our carefully chosen partners and low-impact processes – our collection is shaped by our commitment to doing things properly.
We’re not perfect (we’re only human), but we are passionate. About our customers, our people, and our planet.
There is still work to be done and we strive to do better each and every year as we work hard towards our sustainability goals.



連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

432件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 37に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful cotton

Beautiful cotton, beautifully presented. What more can one want.

2024幎11月14日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Pamela,

Thank you for taking the time to write us a review. We're delighted to hear you're satisfied with your order. If you need any future support, do not hesitate to reach out to the team.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Samples arrived on time

Samples arrived on time. A good selection. Thanks.

2024幎11月14日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Susanne,

Thank you for your review, we're glad to hear you're satisfied with the service you've received. If you require any further assistance, pleas do not hesitate to reach out.

Merry Christmas from The Pure Edit team.

5぀星のうち1の評䟡

Totally wrong item sent and bizarre and unhelpful customer service

I ordered one tin of navy blue wood paint and received three tins of emulsion. I emailed customer service 8/11/24 and was told that this was probably due to the incorrect stickers being on the tins (which doesn't really explain why there were now three tins, but anyway) and asked to send photographs of the stickers, which l did. There was no mention of when l would get my actual order or how l could return the incorrect products. I emailed again on the 25/11 to ask this and it's now 08/12 and I've heard nothing.

2024幎11月25日
自発的なレビュヌ
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Claire,

Thank you for taking the time to write a review of your experience with The Pure Edit.

To explain why you received three tins of the emulsion paint as opposed to the single 2.5l tin you ordered; our order book could not supply demand due to extremely high traffic during the stock clearance sale. Due to this, our manufacturing warehouse could not fulfil every order using 2.5l tins. To work around this issue, we made the decision to fulfil orders in multiples of smaller tins, to avoid letting any of our customers down.

There is no excusing the errors made with mislabelling the tins, and for this, we are extremely sorry for the inconvenience we have caused you.

I have taken some time to look into your order and understand your full order has since been refunded. Once again, we are so very sorry to hear that you were unhappy with your experience with us and hope that you are now satisfied with the outcome and will consider The Pure Edit for future Interior projects.

Thank you and Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Fabulous

Fabulous! I was thrilled and persuaded my friends to buy, which they did! Beautiful products

2024幎11月13日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Dilly,

Thank you for taking the time to leave us a review and for the recommendation.

It's great to hear how satisfied you are with our range! We look forward to welcoming you back in the future.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Great service and very pleased with


Great service and very pleased with material as before

2024幎11月12日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Elizabeth,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear how pleased you are with our service products.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful wallpaper, fabric & paint.

Beautiful wallpaper, fabric and paint, excellent quality. Paint goes on like a dream with really good coverage.
Quick delivery and well packaged.

2024幎10月28日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Sally,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear how pleased you are with your purchases for you home.

We hopefully look forward to welcoming you back for future projects.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Swift delivery of samples from your


Swift delivery of samples from your excellent and easy to navigate online shop. Many thanks - great help with my soft furnishing and decorating challenge.

2024幎10月23日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Tessa,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're pleased to hear that you are satisfied with your samples and our service. If you require any future help, please do not hesitate to reach out.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Natural linen

Lovely natural linen pillowcases at a reasonable price.

2024幎10月28日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Michaela,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're happy with our products.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Great quality wallpaper

Great quality wallpaper, which was easy to hang, and looks amazing.

2024幎10月23日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a positive review.

We're delighted to hear that you are satisfied with our wallpaper.

Merry Christmas from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Fabulous curtains

Am on the verge of ordering more made to measure curtains since I had my new living room curtains last year
. They were delivered well packed and perfect and ready to hang up - even had hooks!!!

2024幎10月23日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear how happy you are with our made to measure curtains. We look forward to welcoming you back to The Pure Edit for future projects.

Merry Christmas from all the team!

5぀星のうち5の評䟡

Quality fabric & efficient service.

2024幎10月14日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Kath,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're happy with the quality of our fabric and the service we've provided you.

We hope to see you again!

Many thanks from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち3の評䟡

I cannot give a full review as I'm


I cannot give a full review as I'm still waiting for my purchase of curtains to arrive.

2024幎10月11日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We hope that you are satisfied with your new curtains and look forward to welcoming you back to The Pure Edit in future.

Many thanks, the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Quick helpful response to my question

Quick helpful response to my question.

2024幎10月10日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello Rachel,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're glad to hear that you are satisfied with our service.

Many thanks from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Lovely item

Lovely item, arrived well packed and quickly.

2024幎10月8日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi Hilary,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you are happy with your order and look forward to welcoming you back in the future.

Many thanks from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful fabrics.

Beautiful fabrics.

2024幎10月2日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello Rachel,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you are pleased with your fabric order.

Many thanks from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち5の評䟡

Prompt arrival of samples ..a lot to


Prompt arrival of samples ..a lot to choose from so I am still deciding!

2024幎10月15日
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hello Charlotte,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you are satisfied with samples.

We look forward to welcoming you back to The Pure Edit.

Many thanks from the team at The Pure Edit.

5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service and stained product

Awful customer service. Agent was not helpful at all. I was sent an item with stains, and a missing pillow case. When explaining this to the customer service agent, she was not helpful or apologetic about this, but rather rude. Agent was extremely rude on the phone, and not helpful at all. Do not order from this company.

2024幎10月29日
自発的なレビュヌ
The Pure Edit ロゎ

The Pure Edit からの回答

Hi there,
Firstly, please accept our apologies for the faults with your order. It’s disappointing for us to hear that your items were sent out in this way, and this is something that we will be looking into.
As discussed with our customer service team, we need to inspect the goods on their return so that we have an understanding as to what the mark on the bedding is, and so that we can be sure that this isn't something that will affect any other customers.
I have been through your conversation with our customer service team and I can see that you were offered a pre-paid returns label to send these items back to us, with the team also arranging to collect this item from you as this was more convenient.
We do have a procedure that needs to be followed when it comes to the returns of goods and I can see that is being followed by our customer service team, although I do apologise if this is a cause of frustration.
Best wishes, The Pure Edit

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報