The Rooflight Co  レビュヌ 

178
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Helpful and responsive, stunning and effective product. We are a contractor using these on a project and Phil has been so helpful from initial enquiry to registering the warranty and looking for blind... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Recent problems with seals on my Neo Rooflight windows. Completely misled by inaccurate description on quote of the work to be carried out. I expected replacement of glass and bubble seals Massi... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We bought some conservation style rooflights from here some months ago. There was some back and forth with sorting out the specification with our client, the salesperson (Becca) was very prompt in get... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Purchased additional conservation rooflights to match existing together with winders your open. All arrived quickly and on time with emails to keep me informed at every stage. Discovered winders had b... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 補造業者
  2. ・
  3. 屋根ふき業者

圓該䌁業による蚘述

The start of your journey to awaken the beauty of natural light. With 30 years' experience, we pride ourselves on delivering quality rooflight windows designed to maximise natural light within your space. We are committed to designing and manufacturing high-quality rooflights, providing a high quality service to our customers. Our customers are at the heart of everything we do, with innovation at the forefront of every product. Our roof lights can be installed on a wide variety of buildings, from private homes to commercial properties, and public projects. One of our most successful products, The Original Conservation Rooflight, is frequently featured on award-winning landmark buildings and is used on National Trust and English Heritage properties, meeting all current building requirements.


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

178件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 25に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.5

すべおのレビュヌ

(178)

過去12か月のレビュヌ数: 12ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Thank you to everyone at the Rooflight


Thank you to everyone at the Rooflight company!
We are based in Jersey Channel islands, and we have been dealing with this company for a little while now and I must say they are exceptional to deal with. Everyone is very helpful and their prices are very good! I would highly recommend them to anyone for their great service and quality of windows and rooflights.

Kind Regards
Luis Vieira
AP Construction LTD

2023幎6月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Top service and top quality

So not only were the prices competitive but the team delivered everything when they said they would. Despite a couple of missing parts they had remade as they was not happy with the eh quality. They had them couriered next day so all good. Now the new owner of 2 top quality smart looking roof lights.

2023幎6月8日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your feedback. At the Rooflight Company, what we do and how we do it matters. We take pride in our work and we are delighted to hear you have had a positive experience! Thank you for taking the time to get back to us. Best wishes, the Rooflight Company.

5぀星のうち5の評䟡

Great after sales service.

Great after sales service.
Caroline in Customer Service has been very kind, helpful and professional in arranging for my broken roof light glass to be replaced under the extended warranty scheme. Thank you

2023幎5月20日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your feedback, we are delighted to hear this! At the Rooflight Company, we recognise and value the strengths each person brings to the team and we celebrate our successes, so your positive feedback has been passed on to Caroline. Thank you for taking the time to get back to us. Best wishes the Rooflight Company.

5぀星のうち5の評䟡

High quality windows and excellent after sales service

We have several windows, which look nice and work well. Subsequent issues with the blinds, which are made by another firm, were dealt with quickly and efficiently (excellent customer service). Very pleased with the results.

2023幎3月30日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your feedback. At the Rooflight Company, what we do and how we do it matters. We take pride in our work and we are delighted to hear you have had a positive experience! Thank you for taking the time to get back to us. Best wishes, the Rooflight Company.

5぀星のうち3の評䟡

Inexistent sales team - No response over the phone

Good luck trying to speak with someone. We want to purchase a large roof light window and there isn't enough detail on their website (triple/double/u-values etc). I have tried speaking with someone since Thursday. Today is Monday - the only response I had is from a random call centre. If their sales team isn't contactable, I don't want to even imagine how bad the after-sales is. Looking at the reviews, it doesn't look very promising.

2023幎3月20日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Dear Stelios,
Thank you for your feedback. At the Rooflight Company we recognize the importance of communication and are committed to providing the very best service, so we are disappointed to hear that your experience so far has not reflected our usual standards. Unfortunately, we had no record of you trying to contact us last week, and the first message that we received was from our call answering service over the weekend, so your feedback raises some concerns. We have recently made some changes to our phone system, so we are now in the process of checking all phone lines to ensure that you can reach us quickly and easily.

We understand that one of our sales team contacted you yesterday afternoon and that we are now in correspondence with you regarding your enquiry. We are very sorry that there was a delay between your initial contact and our response, and we hope to be able to regain your confidence from here on in.


Best wishes
The Rooflight Company.

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service. Very helpful and knowledgable.

2023幎1月31日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your feedback. At the Rooflight Company, what we do and how we do it matters. We take pride in our work and we are delighted to hear you have had a positive experience! Thank you for taking the time to get back to us.
Best Wishes,
the Rooflight Company

5぀星のうち3の評䟡

Watch out for additional charges due to your postcode

I was told there would be a £300 shipping charge due to my postcode (AB10 6HU) and there wasn't anything that could be done about it as the units were manufactured in Middlesbrough. I found another supplier that charged £15 for delivery of an identical unit - be very careful if they try and charge more than this if you live in an easily "accessable" area.

I have had a reply from the Rooflight Company, it is my mistake, the review was meant to be for the Rooflight Centre - I am sorry that I referenced the wrong company in the review, my mistake and thank you for pointing out my error.

2023幎1月25日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thanks for your review, Robin. Our company is based in the Cotswolds where we hand finish and distribute all of our rooflight products direct to our customers. We don’t have any other stockists or suppliers so we’re unsure if you’ve purchased our products. This said, please free to email us at customerservices@therooflightcompany.co.uk and one of our Customer Service Advisors will be more than happy to double check for you.

5぀星のうち1の評䟡

This company is appalling

This company is appalling, customer service is disgusting and product is not fit for purpose. i regrettably purchased Neo Roof lights for a loft extension. It is one of my biggest regrets. After less than one year of insulation the windows do not open. i reported beginning of December 2022, it's Know January 23 and still problem not resolved. I am informed that the gas struts have stopped working and to add insult to an appalling service i am now being informed that there is only 1 year guarantee . (what company only offers 1 year on products that cost thousands) clearly they are not confident in the product .When i reported the problem, it was just over a year from purchase, although product had only been insulted for 11 months. I am being told that not only is there a 3 month waiting for an engineer to come out, that i am going to be faced with further costs. Although i have requested that The Roof light Company should cover this under product not fit for purpose, i have been left hanging and still waiting for outcome. The roof light company are suggesting they are unable to at this stage offer me proposal of cost, as they are still waiting for costing for the struts, 2 months on. They don't respond to emails, i am constantly phoning to try and get resolution and constantly getting mugged off with constant excuses of waiting for costs, can't get an engineer visit for 3 months, currently after 2 months i can't open my windows and as we speak i am still in the same position. Not only would i not recommend, i would suggest avoiding at all costs

After writing this review, The Roof light Company have come back to me with what appears to be a positive solution and have agreed to supply the parts and engineer visit for free

2022幎11月28日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your constructive feedback. At the heart of our business is our customers and every customer matters. We are currently working with you on this challenge and will continue to take the time to understand the problem at hand. Thank you for taking the time to get back to us. Best Wishes, the Rooflight Company.

5぀星のうち1の評䟡

Very disappointed customer

We had three Neo electric roof lights installed in our new home. Within 12 months the internal casements had all cracked and one of the motors had stopped working. We reported the problem in August 2021 and it wasn’t resolved until March 2022. We registered all three roof lights for an extended 5 year warranty at the time of purchase. In November 2022 the same roof light which was fixed in March of that year has now stopped working again. The fault has been diagnosed as faulty gas struts which I’ve been told are actually not covered under the warranty. These roof lights are expensive and the service we have received is just not acceptable. We are still waiting for a response a month later after being palmed off on many occasions by email. For the reasons I have stated I would not recommend this company as we are very disappointed and feel let down after the glowing reviews they claim to have received particularly in regards to customer service.

The roof light company have now contacted me and agreed to supply the gas struts free of charge.

2023幎1月7日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your feedback. At the Rooflight Company we recognize the importance of communicating regularly with our customers so we are disappointed that your experience hasn’t reflected our usual standards. We are currently following this up with you and will continue to work with you until this is resolved. In the meantime, thank you for taking the time to get back to us. Best Wishes, the Rooflight Company.

5぀星のうち4の評䟡

Well made product

Well made product, looks good in-situ
Well documented installation manual.

2022幎10月3日
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Hi Chris,

Thank you for your comments, great to hear you are pleased with the quality of our product.

kind regards
The Rooflight Company

5぀星のうち4の評䟡

I fitted a conservation roof light many


I fitted a conservation roof light many years ago which has proved v satisfactory and appeased the conservation gods.
Went back recently to change the closing mechanism from a winding handle to a hook and long winder. Found staff v helpful in identifying appropriate fittings and even when we got the first attempt wrong all was sorted quickly and without fuss.
In every team there is one weak link so good performance lost one star due to person whose phone was always engaged and never responded to messages.

2022幎7月30日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Dear Michael,
Thank you for your review, we’re pleased to hear our Conservation Rooflight has proved to be the ideal product solution and glad our team were able to assist you with your recent request.

We are disappointed to hear you struggled to contact one individual person, and we would like to investigate this for you as this is not usual practice for any of our team members. One of our company values is that “We don’t blame, we learn and grow.“ If you would like to email us on customerservices@therooflightcompany.co.uk with the name of team member we can look into this and ensure that any necessary training is given where appropriate.

kind regards
the Rooflight Company

5぀星のうち2の評䟡

Not a great experience

Not a great experience. We tried on numerous occasions to speak to someone to get support but no-one ever called back.

The wrong installation instructions for the products we purchased were provided and, despite a request that did get through, the correct ones never arrived.

The motors are unsightly and VERY noisy.

The blinds don’t really work on motorised window as you can’t close them below the motor so a waste of money.

A very disappointing experience all round and we certainly wouldn’t recommend these products

2022幎8月26日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Dear Lynne,

We are sorry to hear of your experience so far and we will be looking into this immediately and would like to come back to you directly to discuss this further.

Kind regards
Customer Service Team

UPDATE:
Dear Lynne
We know that Michelle is now in discussion with your partner (thanks for the photo) and we will work with you to try and resolve this.

Kind regards
Customer Service Team

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful service

Very helpful service! The roof light company supplied attic roof window and I ordered a made to measure blind to fit.
I was very happy as any other blind would have proved difficult to get a good close fit that looked right.
They were true to there word and took about a month to arrive. Well packed and easy to follow instructions on fitting 😊
I would highly recommend as the blind fits well as can be for the roof light window.

2022幎7月1日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Hi Helen,
Thank you for your lovely comments, great to hear the blind is a perfect fit!
regards
The Rooflight Company

5぀星のうち5の評䟡

I recently contacted the roof light


I recently contacted the roof light company to get replacement seals for our windows. They were unfailingly polite and helpful and delivered the seals promptly. Excellent customer service

2022幎7月30日
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Hi Sophia,
Thank you for your review, we always appreciate customer feedback.
The Rooflight Company

5぀星のうち1の評䟡

We bought a home in a converted church


We bought a home in a converted church with roof light windows which an only be cleaned with a cherrypicker at vast expense. We were very dismayed to find that your company discontinued the specialist cleaning device and despite a request did not send any recommendation about alternative devices on sale

2022幎7月25日
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Dear Ian,

Cleaning out of reach rooflights can sometimes be challenging which is why we always ask our customers to consider BioClean® glazing for inaccessible rooflights which promotes self-cleaning. As you have inherited our rooflights as part of your property purchase your options will be via a specialist cleaning company.
However, following your discussions with our Customer Service Team, we have also sent you a link to an alternative device.
kind regards
the Rooflight Company

5぀星のうち2の評䟡

New house has conservation rooflights &


New house has conservation rooflights & also a competitors. Conservation are awkward to use, noisy opening mechanism & now find a blind will cost £250 (the competitors was £90, rooflight is easy to use & silent) Would reccommend you stay away!

2022幎7月19日
自発的なレビュヌ
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Dear Fred

We have looked for your records but cannot find any account, purchasing history or contact details for you. We would like to look into this for you and would be grateful if you could get in touch directly with us at customerservices@therooflightcompany.co.uk
We look forward to hearing from you.

regards
Customer Services

5぀星のうち2の評䟡

I would have given one star

I would have given one star, but to be fair the product is actually ok. However customer service is appalling, I would go in to detail, but there's so much of it I just don't have time. Judging by some other reviews I might have just been unlucky, but I will certainly not be dealing with this company again

2022幎7月15日
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Hi Jamie,
Apologies that you felt our communication fell short on this occasion but understand you have now received a quick resolution by our customer service team.

Thank you for your feedback, it helps us to improve our customer satisfaction.
regards
The Rooflight Company

5぀星のうち5の評䟡

Great product and first class customer


Great product and first class customer service.

2022幎7月15日
The Rooflight Co  ロゎ

The Rooflight Co からの回答

Thank you for your lovely review, it's always nice to hear customer feedback.
The Rooflight Company

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報