thesurreywinecellar.co.uk レビュー 

9
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. ワイン専門店
  2. ・
  3. ワイン クラブ
  4. ワインセラー
  5. ワインの卸売・輸入業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

Importer and purveyor of finest wines


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

9件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

この企業を閲覧した人は、以下の企業も閲覧しています。

3.0

すべてのレビュー

(9)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Original review taken down after a…

Update
Trust pilot have re-instated my review after about a year. I had forgotten all about this terrible experience but today brought a smile to my face realising that common sense prevailed and as the saying goes, “The truth will out”

Update

Don’t buy from this company unless you want to be provided with goods that you didn’t order and then be harassed over trust pilot years later. Take a good long look at your 1 star reviews as this is an accurate gauge of how this company conducts itself. No more updates required.

Update

This company keeps on harassing me and repeating the same inaccurate information. I had given my details and customer order in the previous thread so why they are asking for it again is beyond me. A few years has gone by now and I have moved on from the terrible experience I have had with this company. Perhaps if they put as much time and effort into customer service and actually delivering what they advertised then they wouldn’t need to harass unsatisfied customers.

No mention whatsoever was made that an exchange for the correct vintage was available. This is a complete fabrication of the truth. You mention that you are not a big enough company to swallow the loss. I did not expect a refund and to keep the bottle. I expected the correct product to be delivered that I ordered and then not to be fobbed off with the promise of some extra discount on my next order given that the discount you were offering was the same discount offered to any customer. I am not surprised by your company’s score if this is how you conduct business and then proceed to argue with a customer you have let down. A simple apology would of sufficed.

Update to recent reply from Surrey Wine cellar:

As previously stated you did not offer a refund on the return of the bottle you offered me a discount on my next purchase which was the same discount offered to any customer advertised on your website. To clarify you advertised one vintage which is what I had ordered and delivered another which is false advertising. If you had offered the refund as you say I would of course returned the bottle you sent as it was not what I ordered. I hope that is quite clear and my response of avoid this company remains unchanged.

Original review taken down after a personal reference was made in breach of guidelines so removing that reference

Ordered a bottle of Gran Reserva 904 2011 as the year was important to me. Three weeks later a 2015 bottle turned up which was not ordered. Surrey wine cellar ignores emails as he has taken the money and not provided what was advertised and ordered. Terrible service from start to finish, avoid this company.

2025年8月3日
自発的なレビュー
thesurreywinecellar.co.uk ロゴ

thesurreywinecellar.co.uk からの回答

Hello Chico, ( fake name that hasn't purchased from us)

Update
Our terms are very clear, return the bottle for a full refund, we made this suggestion to you.
Update...
Clearly the customer chose to keep
the bottle. The discount was gesture of goodwill upon the return of the bottle. Feel free to return the bottle for a refund.....

You were advised at the time to return the bottle of 2015 to receive a refund or the correct bottle. You have chosen not to return it, so we can't refund you.
We did not 'keep' your money you chose to keep the product yet expect to also be refunded. Unfortunately we are not a big enough to swallow such a loss. Had the bottle been retuned we would have refunded you.
For clarification we always respond to emails, which no more were received beyond the above.

Based on the name provided - No order exists- Another fake review.
We will contacting trust pilot for your details for defamation.

Thanks

5つ星のうち5の評価

I have been buying wine from Paul and…

I have been buying wine from Paul and The Surrey Wine Cellar for many years and would not go anywhere else. Paul’s knowledge is exceptional, and his recommendations have always been spot on, whether it is for everyday drinking or something special for an occasion.

The service is personal, friendly, and professional, and I always feel like a valued customer rather than just another order. The selection of wines is excellent, with great quality at every price point.

If you enjoy good wine and want expert advice from someone who genuinely cares, I would highly recommend The Surrey Wine Cellar.

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great little find in the middle of…

Great little find in the middle of Chobham High St. A wide selection of wines from across the world and Paul and his team are always more than happy to help and give advice on new wines or alternatives to old favourites. Would definitely recommend to others.

2025年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Always great selection of wines…

Always great selection of wines available. I pop in most weeks after work and stock up on great Wine for the weekend!
Paul is always super helpful & knowledgeable, always has great deals on.
Have used the website a few times to send gifts to friends.

2025年6月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam alert

Having purchased two cases of Sassicaia 2021 from Paul Pavli at the Surrey Wine in March 2024 and paying £2900 via credit card link we still have not received the wine.
We were advised in May 2025 that the wine was not actually available and that a refund would be processed in full on the 6th June. Nothing has been refunded,
Legal action is now underway to recoup our losses.

2025年8月5日
5つ星のうち1の評価

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID – Worst experience ever ordering online.

I ordered eleven bottles of wine for a not insignificant amount of money.

The items that turned up were the Chateau’s second wine. After an email exchange, Surrey Fine Wines agreed to offer a refund for the product and to re-pay the costs associated with returning the incorrectly sent item.

A refund was eventually paid for the wine – about four weeks after the items was confirmed as having been received and after much chasing.

The significant cost for us to return the incorrectly sent bottles of wine has not been refunded and, despite chasing on a regular basis, our emails are getting completely ignored.

2024年5月28日
自発的なレビュー
thesurreywinecellar.co.uk ロゴ

thesurreywinecellar.co.uk からの回答

Hello,
We cannot be liable for the cost of returns when you order the wrong product. We did you a chance to keep the product at a preferred price which was declined.
A refund was processed upon return of the wine.

5つ星のうち1の評価

SCAM … do not buy Company doesn’t even…

SCAM … do not buy Company doesn’t even exist. You order wine all very plausible over spoken to him on the phone… replied to emails… but no wine no refund! Look on companies house you’ll see!!!
UPDATE
A full refund from a claim through my bank yes! I bought wine … no wine no refund from the person I bought the wine from.

2025年3月31日
自発的なレビュー
thesurreywinecellar.co.uk ロゴ

thesurreywinecellar.co.uk からの回答

A full refund was provided to the customer. The customer expected a double refund and wine.

5つ星のうち1の評価

No refund. They've kept my money.

Online order. After 6 weeks, and 12 phone calls, and 6 emails, still no refund, having returned the case of wine. Nobody returns my calls, no reply to any emails. They're very polite on the phone, but then they do absolutely nothing to actually give me my money back. A fine example of all that's wrong with customer service these days. Avoid this shop.

2023年4月5日
自発的なレビュー
thesurreywinecellar.co.uk ロゴ

thesurreywinecellar.co.uk からの回答

Hello,
As you are well aware the wine you claimed to have returned was never returned to us.
We asked you multpile to send us proof of delivery , this was never provided.
Unfortunaletly we cannot refund you if the product is not returned back to us.
Thanks

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報