レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Took my money, didn’t send my order and ignored me when I asked for a refund. Stole from me like a common thief. Avoid these fraudulent thieving criminal clowns.

5぀星のうち3の評䟡

This one this also a good place to buy vape subscription box. But I've found a better place to buy authentic vape juice with full month subscription both in manual and automated pick at an affordable... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Would not use this company again if someone paid me. Held my money for two days before canceling my order without no explanation or reason until contacting them. Then was insulted by the customer serv... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I loved my enthusiast VapeBox. I got 3 flavors that were perfect for my tastes, and the other 2 I gave to my daughter who loved them. I also got a new automizer with 7 coils which has now become my fa... もっず芋る

䌁業情報

  1. ベむパヌ専門店
  2. ・
  3. タバコ屋

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Discover new vape juice and vape hardware with a personalized monthly vape subscription. Stock up on eliquids, vape starter kits, rda in the Vapebox store. Join our awesome community of vapers!


連絡先

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

1957件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.5

すべおのレビュヌ

(1,957)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I was over charged

I was over charged. I ordered a sampler pack (which was meant to be free, just pay shipping). My shipping cost went from $7 to $25 and then my credit card was charged $40. Shipping took forever and when I finally received my vape box - I got 2 cheap bottles of e liquid, instead of 4. I have contacted the company 3 times and have not had a response.

2020幎11月20日
自発的なレビュヌ
Vapebox ロゎ

Vapebox からの回答

Sorry for any confusion Jewelzhia, the promotion you signed up for covers the cost of the box but not shipping. The $7 shipping rate is for US domestic only at this time, $25 for international. Please reach out again if you have not heard back from us, we reply to every email within 24 hours!

5぀星のうち1の評䟡

I have been getting charged at random


I have been getting charged on random days for the past 6 months and each time they let me know they don’t know why I’ve been charged multiple times but they are sorry it happened and I still havnt recurved a box or a refund. Plus a majority or the products come back old and not usable or leaking

2020幎10月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Send you old, nasty products 🀢

I was mostly happy with my first box but I ordered three juices in between subscription boxes and they were all super old, oxidized, opaque, black, thick, nasty. I emailed Ryan and sent pics. He said I could pay to return them. Cancelled sub. 😑

2020幎10月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

price is good, processing and shipping times are not.

Price and juice selection is good, but don't expect them to get you your juice on time.. it was fine the first few months, but last month they straight up forgot to ship my order until contacted them about it and this month they changed my order date to 4 days after my typical date without telling me! To make things worse they didn't even ship it until 4 days after I payed for the box! I payed for the order on the 4th and according to the tracking I'm not receiving it until the 11th.... I ended up having to buy juice from a shop, which kinda defeats the purpose of this service.

2020幎9月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Buyers beware

Would not use this company again if someone paid me. Held my money for two days before canceling my order without no explanation or reason until contacting them. Then was insulted by the customer service person for asking why it had been canceled. They don’t have all the products they list on their site, but will surely take your money and then insult you. Beware very crap service and company!!

2020幎9月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I'm so surprised and satisfied

I'm so surprised and satisfied! The shipping was so fast specially with everything going on. Constant communication on when it's filled were my items are and everything. Love the packaging! They even let me pick to juices to start off so that was awesome the next juice was based off my likes and it is better than the two I picked hahaha.If I could rate them a 10 star I would! Completely highly recommend. They also gave me extra juice instead of 120 they gave me 180!!! It's so cheap there is no one who I have seen or found who can compete with theses guys! Thank you vapebox u guys rock!!!!!

2020幎5月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

My complete satisfaction with Vape-Box.com

Just received my first Vape Box... Man Awesome they sent me 60ml bottles instead of 30ml and the shipping only took 5 days! Today is 4/15/20... And I ordered late in the day on 4/10/20! That is incredible considering the circumstances of shipping issues with this virus. Plus the live chat feature has extremely helpful IMMEDIATE response unlike other sites..This has GOT TO BE THE BEST SITE TO ORDER FROM! Thanks Vape-Box.Com, keep up the great work!

2020幎4月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Vape box knows what I need when I


Vape box knows what I need when I desire fulfilment of nicotine satisfaction, tay!or made with the optional strengths I can choose the right strength for me or if I want I could opt to slowly reduce the strengh in a reduction regime in order to stop vapourising altogether. The fact that there's no pressure from vape box to buy there product keeps these options open. As for the the quality of the liquids I relish in the smoothness of the vapour as I inhale for satisfaction and the taste of which I prefer tobacco emulates tobacco flavour perfectly, this is very important to me as replacement therapies for me have to be as close as smoking tobacco as you can make it and vape box delivers. When it comes to price the value is clear as you save an absolute fortune compared to smoking tobacco. There's no traipsing to the shops and queing to be served as they deliver right to your door, it doesn't get easier than that in fulfilling your needs and on top of that the speed of delivery doesn't keep you waiting around. As for room for improvement in there service there is none because you don't get better than perfect, top marks from me, 10 out of 10 every time yours truly Dale boucher aka very happy customer

2020幎4月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Be brave subscribe to the box!

Keep coming back to the Enthusiast Box. I jumped head first into the Enthusiast Box and received a Smok mod that first box. So I was instantly impressed. I’ve had fairly bad experiences with Smok in the past but even after receiving another mod a few boxes later I’m currently clutching this one. I actually cancelled my shipments after about six or seven boxes as I had accumulated wayyyy too many custard cream flavors(my fault I kept trying to like them lol) I used every piece of hardware and felt like it was my birthday every month. The box itself is always stylish and fancy. I even had a leak one month and informed the customer service team as a heads up. Appeared the bottle may have been defective so I wanted them to alert the manufacturer. The team applied shopping points to my account for making them aware. As far as juice goes some flavors are spot on some not, but each juice is quality. Even if I personally didn’t like the flavor, they always produced awesome clouds and were strong and complex. Folks, if you want to be surprised every month....get the Enthusiast Box.

2020幎3月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

My ONE and ONLY vape shop! ❀

Just when i thought customer service from this lot couldnt get ANY better! 1. Ran out of my fav flavour for a few days, when i was due to reorder (2nd time as a customer) so i got something the very fast responsive team suggested, and what do i get? A FREE bottle of my favourite flavour from one of the team members PRIVATE STASH!
2. Iv had free samples with handwritten 'thankyou' notes. All that, the AWESOME flavours, the quick AF delivery (international) and the fast responses from customer service gives VAPEBOX 10stars outta 5.. Good work guys 👌

2020幎1月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I literally hated everything they sent

I literally hated everything they sent. I also put in my dislikes that I disliked nut flavor and they sent me a nut flavor in The first box. I contacted them about this and the agent told me that I didn’t mark that I didn’t mark nuts in my dislikes. I just agreed. He tried to send me a replacement. But of course you can mark only so many dislikes so I went with the worst of my dislikes. So he sent me another flavor and of course it’s something that I really don’t like. They sometimes send you 1-2 pieces of hardware. Well of course I got the month that only 1 comes. It was the worst Rta. I have a good amount of Rtas and have been building them for a while now. This one leaks like a waterfall. If you’re thinking about getting this service or one like it I would definitely say save your money and time and just buy the juice that you want and like. Not total surprises. Maybe if you were given the choice on what you want in your box every month with choices even the hardware I would keep this service. But I believe I’m just going to unsubscribe and be happy with choice instead of chance.

2019幎12月27日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報