Watersports Outlet NL レビュー 

1,081
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Had als enige bedrijf in Europa een niet zwarte Oneill Hyperfreak 4/3 wetsuit beschikbaar. Wel had er wat mij betreft een doos ipv plastic zakje om het pak gemogen bij het verzenden om te voorkomen da... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Uitstekende aankoop! Het O'Neill Fire surfpak met Techno Butter 4 neopreen biedt geweldige kwaliteit voor een redelijke prijs. Het pak sluit perfect aan op het lichaam, wat zorgt voor optimaa... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Hoewel ik de goede maat spraydeck voor mijn kayak besteld en ontvangen heb past ie niet. Retourneren kon volgens de website alleen via UPs (duur en weinig inleverpunten). Na mailcontact (snel en vrie... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Ik ontving de verkeerde maat regenlaarzen. Jammer maar kan gebeuren. Dezelfde dag kreeg ik reactie op mijn mail (telefonisch waren ze minder goed bereikbaar). Na kort overleg over en weer kon ik grati... もっと見る

企業情報

  1. サーフィン用品店
  2. ・
  3. アウトドア衣料・用品店
  4. ウィンド サーフィン用品店
  5. カヌー・カヤック店
  6. スポーツウェア店
  7. セーリング用品店

Watersports Outlet NL について

当該企業による記述

Wij houden van watersporten! We zijn surfers, zeilers en kajakkers - daarom doen we wat we doen.

We hebben meer dan 2 miljoen bestellingen over de hele wereld verzonden sinds we begonnen zijn, meer dan 20 jaar geleden.

Hoe hebben we dat gedaan? Door kwaliteitsproducten aan te bieden tegen concurrerende prijzen en de beste klantenservice in de branche.

Watersports Outlet heeft meer dan 100.000 items op voorraad om uw watersporten het hele jaar door te verlengen.

Lees meer >



We hebben op voorraad
  • Wetsuits
  • Drysuits
  • Surfen accessoires
  • Zeiluitrusting
  • SUPs en kajaks
  • Wind-, wake-, kite- en bodyboard
  • Zwemkleding en accessoires
  • en meer!

Bekijk wat nieuw is >

連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1081件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(1,081)

過去12か月のレビュー数: 11件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I strongly recommend avoiding this…

I strongly recommend avoiding this company.

I ordered two items from their website, where the stated delivery time was 3–5 business days. It was important for us to receive the order before going on holiday, so we specifically relied on the delivery time advertised on their website.

Unfortunately, despite contacting customer service several times, I was repeatedly given misleading information. I was told that the order had been shipped, while the tracking information showed for 6 days that the package had not even been dispatched.

After several follow-ups — and only after I mentioned that I would leave reviews about my experience — one tracking number finally showed that the package had started moving with Packeta. The other tracking number DPD still shows that the parcel has not been dispatched.

Needless to say, the order will not arrive before our holiday. I now also have to deal with the question of who will receive the package and, more importantly, how to arrange the return. Given my experience with customer service so far, I am genuinely concerned about how difficult this process will be.

I strongly recommend staying away from this company, especially if you care about reliable delivery times and responsive customer service. I would definitely avoid them.

2026年9月24日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hi Aleksandra,

We are very sorry that your order did not arrive in time for your holiday, and we also apologise that our previous replies did not provide you with the clear information you were looking for.

To clarify what happened, both items were packed together and dispatched from our warehouse in a single parcel on 24 September, the day after your order was placed. This is why we were able to confirm that your order had been dispatched.

Unfortunately, there was subsequently an issue with the courier which affected a number of parcels travelling to EU destinations that week. As a result, the tracking information showed no movement for several days. We raised the matter with the courier, but we recognise that our communication with you should have been clearer and should have explained the reason for the delay rather than simply referring you back to the tracking information.

We completely understand your frustration, particularly as you were waiting for the order before your holiday, and we are sorry that we were unable to get the parcel to you in time.

If the items are no longer required when they arrive, please feel free to return them to us and no return charge will apply. We will arrange a full refund of your order once the return has been received and processed. Our Customer Service Team will also be happy to assist you with the return process if required.

Thank you for taking the time to share your feedback. We will ensure this is passed on to the relevant team so that we can improve how we communicate in similar situations.

Kind regards,
Team WSO

5つ星のうち5の評価

Prima

Prima. Een surfpak retour, geen probleem. Geld is ontv. Ook reactie op mijn vragen via mail. Altijd goed als er een reactie komt

2026年8月23日
5つ星のうち1の評価

Very expensive return, no label offered won’t be shopping here anymore

Very disappointed experience, I received a very tight water shoes I need to send back but big surprise it’s the fee besides having to pay €11,50 return on my water shoes, that costs 35€ my refund would be only €23,49??? Why??? I paid €34,00 i want full refund… I already paid 6,95€ to be sent wasn’t free delivery either… in total €41,94…

2026年8月18日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hi,

Thanks for taking the time out of your day to leave us your feedback. We're very sorry to hear about your disappointment regarding the sizing of your water shoes and the costs associated with the return process.

Our return policy and delivery fees are designed to keep initial product prices as competitive as possible, but we completely understand how frustrating it is when return costs feel high relative to the price of the item. Regarding your refund amount, return postage charges are handled in accordance with our return terms, which are stated on our website.

We appreciate you bringing this experience to our attention, as it helps us review how clearly our returns policy is communicated. If you would like us to look directly into the breakdown of your order and refund, please feel free to reach out to our customer support team with your order number.

- Team WSO

5つ星のうち1の評価

Order 4202194

Order 4202194
I had a very disappointing experience…
I had a very disappointing experience with Wetsport Outlet. The biggest issue was their return policy. I was shocked to find out that I had to pay 11.5 for returning an item. This was not what I expected, and it made the whole shopping experience feel unfair and customer-unfriendly.

A company should make returns straightforward, especially if a product doesn't meet expectations. Charging customers this much to return an item discourages people from shopping with confidence.

I won't be ordering from Wetsport Outlet again, and I would advise others to carefully check the return policy before making a purchase.

2026年7月25日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hi there,

Thanks so much for taking the time out of your day to leave us your feedback.

We are really sorry to hear about your disappointment regarding the return fees. We strive to be as transparent as possible, which is why our return costs are outlined on our returns page (watersportsoutlet.nl/returns), but we completely understand how frustrating it is when a charge comes as a surprise.

If you would be open to reaching out to our customer service team, we would be more than happy to look into this for you and assist however we can.

We really appreciate you sharing your thoughts with us.

- Team WSO

5つ星のうち1の評価

Jak na razie to daję jedna gwiazdkę

Jak na razie to daję jedna gwiazdkę, minęło 7 dni od zamówienia, które cały czas nie zostało wysłane, nikt nie odpowiada na moje wiadomości, firma nie przestrzega własnego regulaminu.

2026年5月27日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Szanowny Kliencie,

Dziękuję za poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią. Jest nam niezmiernie przykro z powodu opóźnienia w wysyłce oraz trudności w kontakcie, z którymi się Pan spotkał. Chcielibyśmy jak najszybciej wyjaśnić tę sytuację.

Pana zamówienie zostało złożone w środę wieczorem, przez co nie zdążyło trafić do cotygodniowego transportu między naszymi magazynami w Wielkiej Brytanii i Holandii. Dodatkowo w międzyczasie wypadł dzień ustawowo wolny od pracy (Bank Holiday), a nasz partner logistyczny odpowiedzialny za transport między magazynami zmagał się z niespodziewanymi problemami technicznymi, co opóźniło odbiór paczek.

Zapewniamy, że Pana zamówienie zostanie wysłane z naszego holenderskiego magazynu już jutro (czyli 7 dni roboczych od złożenia zamówienia). Nasz standardowy czas realizacji dla tego typu zamówień wynosi od 5 do 8 dni roboczych, jednak przez te skumulowane opóźnienia dostawa może dotrzeć do Pana o 2 do 3 dni później niż zwykle. Najmocniej przepraszamy za te niedogodności.

Odnośnie braku odpowiedzi na wiadomości: sprawdziliśmy nasz system i niestety nie widzimy w nim żadnych wcześniejszych zgłoszeń od Pana. Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego jeśli to możliwe, prosimy o ponowny kontakt bezpośrednio na nasz adres mailowy lub przez formularz kontaktowy na stronie, podając numer zamówienia. Chcemy upewnić się, że Pana wiadomości do nas docierają i móc udzielić pełnego wsparcia.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za cierpliwość.

- Team WSO

5つ星のうち1の評価

Pago de envio 6€ y 18€ para la…

Pago de envio 6€ y 18€ para la devolución!
Además con un tiempo de proceso de 5 semanas!
Lamentable y no volvere a comprar nunca más!

2026年5月17日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hola,

Gracias por sus comentarios. Siempre tenemos en cuenta las opiniones de nuestros clientes, ya que su opinión es muy importante para nosotros.

Podemos ver que el coste de devolución descontado de su reembolso fue de 11,50 €. Si considera que este importe es incorrecto, por favor háganoslo saber y estaremos encantados de revisarlo.

Saludos cordiales,Wetsuitoutlet
4107096

5つ星のうち2の評価

Enorm dure verzendkosten

Enorm dure verzendkosten.
Wees er heel zeker van als je een product hier koopt, want je betaald 7 euro verzendkosten en daarbovenop komt 12 euro (!) om een pakket terug te sturen.
Was wel een snelle verzending :)

2026年5月1日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Beste Anique,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Onze verzendkosten bedragen €5,95, wat wij een concurrerend tarief vinden. Wij bieden ook een retourservice aan, maar deze is geheel optioneel. Dit kan een kosteneffectieve oplossing zijn voor grotere artikelen zoals kajaks of paddleboards. Zoals vermeld in onze retourvoorwaarden kunnen klanten er ook voor kiezen om zelf een retourzending te regelen.

Fijn om te horen dat de levering snel was. Mocht u nog verdere hulp nodig hebben, dan staan wij graag tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,

5つ星のうち5の評価

Goed bedrijf

2 Keer klantenservice gesproken voor vragen voor ik bestelde. Beide keren heel vriendelijk en professioneel geholpen ( 1x zelfs in goed Nederlands) Goede prijzen, grote keus en kwaliteit. Supersnelle, goed verpakte levering. Kan deze website aan iedereen aanbevelen .
Enige minpuntje: pakte de 10 euro kortingcode niet die je als nieuwe klant zou ontvangen. Ook niet na meermaals proberen.

2025年12月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Ik vind dat je veel moet betalen voor retourneren

Ik vind dat je veel moet betalen voor retourneren (10 euro!) en dan weer opnieuw bestellen (meer dan 5 euro verzendkosten). Op die manier kost een shirt ruilen voor een andere maat meer dan 15 euro extra, belachelijk!!

2025年11月14日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hoi Judith,

Dank voor je feedback. We begrijpen dat de kosten voor retourneren vervelend kunnen zijn en het spijt ons dat dit als duur voelde. Als je hulp nodig hebt bij retouren of ruilen, helpt ons klantenserviceteam je graag om de beste optie te vinden.

– Team WSO

5つ星のうち2の評価

Onverwachte en Hoge Retourkosten

Ik heb onlangs een wetsuit aangeschaft voor een bedrag van €191. Helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen, waardoor ik genoodzaakt was het retour te sturen.

Tot mijn grote verbazing ontving ik bij de restitutie slechts €175. Dit betekent dat er een bedrag van €16 is ingehouden als 'herrouteringskosten' of administratiekosten, wat een aanzienlijk percentage van de aankoopprijs is.

Het grootste probleem is dat er vooraf geen duidelijke waarschuwing of specificatie van deze kosten werd vermeld op de website of in de retourvoorwaarden. Dit gebrek aan transparantie is zeer teleurstellend.

2025年11月6日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hallo,

Bedankt voor je bericht. We hebben je ordernummer gecontroleerd en zien dat de bestelling vandaag is afgeleverd. We hebben op dit moment nog geen melding ontvangen dat een retourzending onderweg is, maar het kan zijn dat je deze al hebt aangemeld. Zodra de retour bij ons binnenkomt, wordt het bedrag volledig terugbetaald volgens onze retourvoorwaarden.

Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam — we helpen je graag verder.

– Team WSO

5つ星のうち1の評価

Ik heb een eerste order geplaatst om te…

Ik heb een eerste order geplaatst om te proberen. In een e-mail gaf watersportsoutlet aan dat ik met ideal kon betalen. Bij het betalen wordt je naar een vreemde Duitse site geleid waar je je bank-paswoord moet intypen. De betaling werd vele malen afgebroken ondanks dat ik aan alle vereisten had voldaan (pop ups uit etc. etc.). Op gegeven moment zag ik 4 stuks van het pak in mijn winkelwagentje staan. Ik heb geen idee of ik nu één, geen, of 4 of zes stuks heb besteld?! Al drie keer heb ik per e-mail om opheldering gevraagd maar watersportsoutlet.nl laat niets van zich horen. Nu pas zie ik dat deze zaak uit Deventer een 0044 telefoonnummer heeft (0044 wordt op internet veelvuldig in verband gebracht met fraude...).

edit: Ik heb alleen hier een reactie gehad en niet per e-mail (3 maal gevraagd). Ik vertrouw het niet meer.

2025年10月20日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hallo,

Het spijt ons te horen dat u een probleem heeft ondervonden met uw betaling.
We hebben deze week meer dan 120 pakketten naar Nederland verzonden en geen enkele klacht over betalingen ontvangen.

We zijn volledig up-to-date met alle e-mails van klanten.
Als we nog niet op uw bericht hebben gereageerd, wilt u dan alstublieft uw voor- en achternaam doorsturen, zodat wij u verder kunnen helpen en ervoor kunnen zorgen dat u een duidelijke uitleg ontvangt?

Met vriendelijke groet,
WSO

edit: Hallo,

We hebben uw betaling gecontroleerd en kunnen zien dat er zeven pogingen zijn gedaan, die allemaal zijn mislukt vanwege een time-out of een algemene afwijzing door de bank. Er is dus geen betaling verwerkt. We raden aan om het opnieuw te proberen met een andere betaalmethode, bijvoorbeeld creditcard of PayPal.

We kunnen bevestigen dat wij uw e-mail van 19 oktober hebben ontvangen en op 21 oktober hebben beantwoord. Watersports Outlet is een gevestigd Europees bedrijf met een magazijn in Deventer en klantenservice in meerdere talen.

Als u verdere hulp nodig heeft, kunt u ons gerust opnieuw per e-mail of telefonisch contacteren - we helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
- Team WSO

5つ星のうち1の評価

Pasvorm / maat klopt niet

Ik had voor mijn kinderen zeil/surfschoenen gekocht, in 2 verschillende maten. Echter ook een aantal maten groter kreeg mijn zoon niet aan. Ook niet met onze hulp - onmogelijk. Mailcontact gehad, maar ze blijven het probleem bij mij als klant leggen. En dan in combinatie met ruim 15 euro verzendkosten, geeft dit een nare nasmaak.

2025年7月16日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hoi Anne,

Vervelend om te horen dat de pasvorm niet goed uitviel, zelfs met een grotere maat. Bij dit model vermelden we op de productpagina dat het vaak nodig is om een maat groter te bestellen, omdat de instap vrij strak kan zijn – vooral bij kinderschoenen.

We snappen dat dit, in combinatie met de verzendkosten, een nare ervaring was. Ons team probeert altijd eerlijk naar zulke gevallen te kijken, maar het is niet altijd eenvoudig om het verschil te zien tussen een fabricagefout en een pasvormprobleem.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen.

– Team WSO

5つ星のうち1の評価

Retourkosten voor productiefout betalen

Ik heb een XL wetsuit besteld, maar mijn voeten passen niet door het pak. Zelfs de voeten van een kind gaan niet door de pijpen van de broek. Dit lijkt mij een duidelijke productiefout.

Dat ik de retourkosten hiervoor zelf zou moeten betalen, vind ik niet normaal.

2025年9月2日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hoi Len,

Vervelend om te horen dat het wetsuit zo’n slechte pasvorm had, dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Als het echt zo extreem is, kijken we daar graag goed naar.

Bij een productiefout nemen we uiteraard de retourkosten op ons en zorgen we voor een passende oplossing. Als je ons je bestelnummer nog niet hebt doorgestuurd, doe dat gerust zodat we het snel kunnen oppakken.

– Team WSO

5つ星のうち1の評価

Slechte service

Ik had een heel mooi wetsuit besteld waar ik heel blij mee was, maar toen er eenmaal iets aan de hand was met het pak werd er absoluut geen passende oplossing geboden. Erg teleurgesteld in de afhandeling van mijn probleem en zal in de toekomst helaas niet meer bestellen bij dit bedrijf

2025年8月13日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Hoi Emilia,

Bedankt voor je beoordeling – jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je wetsuit.

Ons garantie­team heeft de foto's en toelichting zorgvuldig beoordeeld, en in dit geval leek de scheur niet het gevolg van een fabricagefout. Daarom hebben we geadviseerd om het pak te repareren met een geschikte wetsuitlijm – iets wat bij dit soort schade gebruikelijk is.

We begrijpen dat dit niet de oplossing is waar je op had gehoopt, en het spijt ons oprecht dat je daardoor teleurgesteld bent. Als je nog verdere vragen of zorgen hebt, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met ons team.

- Team WSO

5つ星のうち1の評価

Retouren was teleurstellend…

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Wetsuit Outlet en ik was tevreden over de snelle levering van mijn bestelling!
Helaas was mijn bestelling te klein qua maat en heb ik mijn bestelling retour aangemeld en teruggestuurd.
Meermaals erachter aan gemaild nadat het pakket bij hun was bezorgd. Het bewijs van mijn track en trace moeten mailen, terwijl het pakket al 7 dagen geleden bezorgd was.
Daarna zou de betaling binnen 3-5 werkdagen worden voltooid. Na 8 werkdagen nog niks ontvangen en ook niks van het bedrijf gehoord. Maar weer gemaild en hierbij mijn zorgen geuit. Als reactie kreeg ik terug dat er een time-out opgetreden was met mijn betalingsgegevens. En of ik mijn betaalgegevens opnieuw naar hun toe kon sturen.
Erg jammer dat het bedrijf zelf niet hun klanten hiervan op de hoogte stelt dmv een mailtje of een excuus maakt.

Al met al zeer teleurstellend…

2025年6月30日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Bedankt voor je feedback — en het spijt ons dat je retourervaring niet zo soepel verliep als zou moeten.

Er ging helaas iets mis bij het verwerken van de terugbetaling, en we moesten om extra gegevens vragen om dit af te ronden. Dat dit vertraging opleverde en je zelf moest navragen, begrijpen we volledig. Onze excuses voor het ongemak — dit is niet de service die we willen bieden.

De terugbetaling is inmiddels verwerkt. Bedankt voor je geduld.

– Team WSO

5つ星のうち1の評価

Retour kosten

11,20 euro retour kosten voor een heel klein pakket. Schandalig! Geen mogelijkheid om te retourneren op een andere manier.

Top dat jullie een standaard reactie hebben die niks oplost. Dit is toch ook gewoon niet slim, je fopt deze klanten een keer maar die bestellen nooit meer in jullie webshop…

2025年5月28日
自発的なレビュー
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag willen wij van deze gelegenheid gebruikmaken om te verduidelijken dat ons retourbeleid volledig transparant is. Op onze retourpagina – waar u uw retourverzoek zou hebben gestart – bieden wij duidelijk de mogelijkheid aan klanten om, indien gewenst, gebruik te maken van een eigen retourdienst in plaats van onze aangewezen retourservice.

Voor uw gemak vindt u hieronder een samenvatting van ons retourbeleid:

Retourneren

Wij hanteren een eenvoudig retourbeleid van 60 dagen voor ongewenste artikelen. Wij verzoeken u vriendelijk om alle artikelen in een schone, ongebruikte en verkoopbare staat, inclusief de originele buitenverpakking en productverpakking, aan ons te retourneren. Voeg alstublieft uw retourbon met uw bestelnummer bij. Indien u deze niet meer in bezit heeft, kunt u uw bestelnummer duidelijk noteren op een stuk papier en dit bij de retourzending voegen. Uw bestelnummer vindt u terug op de orderbevestiging.

Klik [hier] om uw retour aan te maken via onze voorkeurspartner. U krijgt dan een overzicht van beschikbare koeriers, de kosten van retourzending en volledige retourinstructies.

Indien u geen gebruik wenst te maken van onze retourpartner, kunt u via dezelfde link uw retour registreren en vervolgens verzenden met een koerier naar eigen keuze. Wij adviseren u om een traceerbare verzendmethode te gebruiken. Na registratie ontvangt u het retouradres van ons magazijn in Deventer, waar u het pakket naartoe kunt sturen.

Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam. Wij staan klaar om u te helpen.

Met vriendelijke groet,
Team WSO

5つ星のうち5の評価

Snel en goed

2025年5月24日
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Dank je – altijd fijn als alles loopt zoals het hoort.

– Team WSO

5つ星のうち5の評価

Zeer tevreden

Zowel zwemvest als waterdicht hoesje zijn van uitstekende kwaliteit en werden de volgende dag geleverd.

2025年5月23日
Watersports Outlet NL ロゴ

Watersports Outlet NL からの回答

Dank je – blij dat je tevreden bent met de spullen én met de snelheid. Zo houden we het graag.

– Team WSO

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報