Yicosplay レビュー 

27
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

very great high quality cosplay, i love it and they are extremely sweet. support this business, as will I for the awesome custom cosplay pieces they make

5つ星のうち4の評価

I ordered my netflix daredevil outfit in November and it came faster than the estimated time of arrival, in about 10 days to Alberta. I got fast email reply with the support team when I got worried a... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Yicosplay uses false advertising. The Mandalorian costume I received is nothing like the numerous pictures on their website. The quality is absolutely horrible, there are missing pieces, and the suit... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I ordered Harley Quinn Injustice Cosplay. Happy with the material it's pretty high quality, accurate details. My only 2 concerns are the sleeves of the coat sawn too tight. I can't list my hands... もっと見る

企業情報

  1. コスチューム ショップ

当該企業による記述

Yicosplay is a chinese company specializing in cosplay costume, wigs, shoes and accessories.


連絡先

3.7

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

27件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.7

すべてのレビュー

(27)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great service and great cosplay

Had such a fantastic experience with Yicosplay. Mei, who helped me was extremely helpful and responded within minutes of my emails, she was also extremely nice and reassured me when I was worried about my order not arriving in time. My order arrived perfectly on time and is well made, the quality is solid and the sizing is actually accurate. Thank you guys so much, I will be returning to you for further cosplays :)

2026年4月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They sent a cheap knockoff version of…

They sent a cheap knockoff version of what was advertised.
Since they felt the need to respond I will tell you the cosplay they have pictured on their site IS NOT the same one they sent. There was NO hip armor at all it was just a cheap piece of fabric and their excuse was that different warehouses have different designs. Than stop false advertising! I asked for an exchange, and because they didn't put a size tag on the costume they offered me a $10 refund on a $200 costume. DO NOT BUY FROM HERE!!!!!!!

2025年12月4日
自発的なレビュー
Yicosplay ロゴ

Yicosplay からの回答

Hi Charlie Winchester,

Thank you for taking the time to share your concerns, and I’m truly sorry for the frustration you’ve experienced.

I want to clarify that the package we sent does include the size label on the outer packaging, and as mentioned in our earlier emails, we processed your order according to the Women’s Size S, exactly as you selected. The sizing issue you encountered is not due to an error on our side.

For exchanges, our policy requires the buyer to cover the return shipping cost, and you chose not to proceed with that option. Later, you requested a 50% refund, and we agreed without any hesitation.

If you feel a 1-star review is necessary, we absolutely respect your decision. fairness speaks for itself—we believe other customers will see the full context of the situation.

If there’s anything else you’d like us to assist with, I’m here to help.

5つ星のうち1の評価

not trustworthy

I ordered an item that said it would be shipped in 7-10 business days. Never heard anything. Contacted after 14 business days and they said the order was coming. Contacted two weeks later. They said they missed the order completely in their system. I asked why they had said two weeks before that it was coming. They said they’d expedite ship it now and that I would have it in time for the event. Never heard anything or received a tracking. Contacted again. They said they actually didn’t end up being able to expedite ship it.

Got my refund back, thankfully, which - to be honest - I was concerned about because I’m unsure this company is real.

No proactive outreach. Mixed messages on status of the item. Order never received after six weeks of back and forth.

Not a trustworthy company - be careful.

2025年9月17日
自発的なレビュー
Yicosplay ロゴ

Yicosplay からの回答

Hi,

We’re truly sorry for the confusion and frustration you experienced. Due to the large number of Halloween orders, your order was unfortunately handled by different team members at different stages, which caused inconsistent updates — and we sincerely apologize for that.

We’ve already issued a full refund and reached out by email several times to express our apologies. We completely understand your disappointment and will do better to improve our internal communication and customer service process.

Thank you for your feedback, and we truly wish you all the best.

5つ星のうち1の評価

I would not trust this company.

I ordered shoes from this company. Some zoey from Huntrix, shoes. These shoes are not the same as image. They should display the shoes they are actually selling. This is false advertisement. The shoes are also purple not blue as they are in the images. Highly disappointed and would not recommend.

2025年9月25日
自発的なレビュー
Yicosplay ロゴ

Yicosplay からの回答

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review. We kindly ask you to please double‑check whether this review was intended for our company. In your message, you specifically mentioned “Zoey from Huntrix shoes” and “K‑Pop Demon Hunters” products, but we would like to clarify that our business has never sold these items at any time prior to your review.

As your review currently stands, it has a significant impact on our reputation and business operations, so we respectfully request that you confirm whether your order was indeed placed with us. If this was a purchase from a different seller, we sincerely ask that you update or remove the review to ensure accuracy.

We are committed to maintaining transparency and integrity with all of our customers, and greatly appreciate your understanding and cooperation.

5つ星のうち5の評価

Today I received My Bakugo winter suit…

Today I received My Bakugo winter suit order. I love this cosplay! Everything looks great and fits very well. Excellent work - this is the best quality I've ordered far. I've seen other cosplays on their website, and I look forward to doing business with them again.

2025年5月19日
5つ星のうち5の評価

My Padme Amidala blue Senate dress…

My Padme Amidala blue Senate dress arrived yesterday and I am totally delighted!   It fits nicely with room to spare (but won't fall down! - and thank you for the straps in case I lose more weight before the Star Wars event). The fabrics are beautiful and it is very well-constructed. I am very very pleased!

2025年3月5日
5つ星のうち1の評価

Be aware!!

Be aware!!! The company doesn’t seem to care about the promises to deliver 2 weeks after the order is placed. Ordered a costume on sept 16, it is still not shipped. Customer service is horrible and a lot of my emails have gone unanswered. Avoid ordering from them at all costs.

2024年9月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Yicosplay is the real deal!

The costumes are awesome and really well-made! I ordered the Deadpool 3 Wade Wilson Outfit, and it actually arrived early, but it was missing the utility belt. I emailed their customer service, and they got back to me right away and promised to send the missing piece. It took 2 weeks, but I did get it in the end.

2024年7月30日
5つ星のうち1の評価

JUST DONT

Bottom line I ordered a costume for my son. The wrong size came and I was promised a refund because it was there fault and I never got said refund.

2024年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I know that this website have been…

I know that this website have been around for several years, so I bought six Jafar 2019 costumes from them on June 27th whth free shipping. My order was supposed to be delivered whithin 7-15 days, but it take 16days. The quality is actually good so i’m fine. My convention is not until july 17th, so I have a few days to try it on and make any alterations. Trustworthy websites.

2024年7月13日
5つ星のうち5の評価

Awesome quality cosplay material!!

I needed my cosplay before the 6th of April and although there were a couple delays I stressed a LOT that my cosplay wouldn't arrive on time, but they assured me they would get it in on time, they even upgraded my shipping to express! Customer service responds very well, no later than a day. The quality of the cosplay was so much better than I had expected and it fit me perfectly! I cosplayed Lady Maria from Bloodborne and I had so much fun in that outfit!

2024年4月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unreceived order

I had ordered a star guardian Rakan cosplay on Jan 20th and it is now April, at first they were good about emailing back and saying there would be a delay with Chinese new year, afterwards they stopped responding to my emails and I now still am missing the cosplay.

2024年4月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

too small sleaves Harley Quinn Injustice…

I ordered Harley Quinn Injustice Cosplay. Happy with the material it's pretty high quality, accurate details.
My only 2 concerns are the sleeves of the coat sawn too tight. I can't list my hands up, I got terrible bruises on my forearms just from trying this coat on. It's as small so I accidentally tore up one seem. the size xs. I'm so sad it literally impossible to wear to cons!

and they used a red zipper instead of black on the most visible place on the corset. why?

even thou some of the parts are bigger some are smaller than should be, in general, I'm satisfied and would recommend this shop to others.

2024年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

I ordered my netflix daredevil outfit…

I ordered my netflix daredevil outfit in November and it came faster than the estimated time of arrival, in about 10 days to Alberta. I got fast email reply with the support team when I got worried about my package shipping.
The coat and jacket are stunning in their detail and craftsmanship! Overall I felt the company had quick response so I would purchase from them again.

2023年11月22日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報